gewoon met een modelautootje door je huis karrenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:42 schreef D. het volgende:
Ik woon niet zo groot dat ik de auto neem als ik naar de tuin ga
Geeft wel 'verrassende situaties'quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en dan dus laptop verwisselen door patiënt
dasniegoed
alweer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon met een modelautootje door je huis karren
Ik heb wel eens na een nacht doortrekken in de ochtend aan het bed gestaan, met een collega co-schapper, van een oud zuur wijf en die wilde maar niet doodgaan terwijl we gestopt waren met alle behandelingen, collega had haar overdreven glitterochtendjas aangetrokken en ik had haar rozenkrans uit haar enge knokkels gegrist en toen gingen we een melig dansje doen, als we toen betrapt waren dan hadden we CNN Breaking News toch wel gehaald denk ik zo, artsenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en dan dus laptop verwisselen door patiënt
dasniegoed
dat is wel erg jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens na een nacht doortrekken in de ochtend aan het bed gestaan, met een collega co-schapper, van een oud zuur wijf en die wilde maar niet doodgaan terwijl we gestopt waren met alle behandelingen, collega had haar overdreven glitterochtendjas aangetrokken en ik had haar rozenkrans uit haar enge knokkels gegrist en toen gingen we een melig dansje doen, als we toen betrapt waren dan hadden we CNN Breaking News toch wel gehaald denk ik zo, artsen![]()
Eigenlijk schaam ik me wel hiervoor achteraf
Ik herken dat medisch cynisme nog wel erg sterkquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is wel erg ja
ik heb wel vorige week gelachen toen een patiënt die de boel bij elkaar fakete, daarna ene best heftig ongeluk kreeg.
"Heeft ze eindelijk echt iets" zeiden mijn collega en ik toen
Andere collega vond het niet kunnen, "die arme vrouw"
net zo open als....quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
net zo open als....
nehhhh, laat maar
Dat is een tijdje geleden, hoe was de vakantie?quote:
Die is net 4 uur van kracht, dus iets te vroeg om daar een mening over te gevenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden, hoe was de vakantie?
Geel dus urine. ALs het rood was geweest dan was het de tijd van de maandquote:
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzzquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Bleh. Onrustig gevoel. Zo kan ik niet slapen.
is er zoiets als een bruine kaart?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geel dus urine. ALs het rood was geweest dan was het de tijd van de maand
wij willen foto'squote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |