komt er geloof ik wel weer aan.... en komt verrotte slecht uitquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Bleh. Onrustig gevoel. Zo kan ik niet slapen.
ik zat te lummelen en wijn te drinkenquote:
Weet jij meer?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
komt er geloof ik wel weer aan.... en komt verrotte slecht uit
Zit hier ook al de hele avond langs 450 centimeter aan pik te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
net zo open als....
nehhhh, laat maar
Het stapelen moet nog beginnenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat te lummelen en wijn te drinken
3 helften?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz
Jij wilde foto's toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wilde foto's toch?Hij is mooi van kleur, om op te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Taartrondje.... serieus.......................................................................quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
3 helften?
Met of zonder taartrondje?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wilde foto's toch?zie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Drie keer de helft?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz
ik had niet goed gelezen, ik had de vrij dunne lagen (zie foto) blijkbaar ook nog door de helft moeten snijdenquote:
Morgen plastic bordjes en vorkjes halen nog even. Met bloemetjes erop.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:31 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk moet ik er van die truttige bordjes bij hebben
Ik heb die dus ook gewoon, even een broodmes in mijn wansmaak oog steken, brbquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:31 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk moet ik er van die truttige bordjes bij hebben
ben jij niet jarig binnenkort?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen plastic bordjes en vorkjes halen nog even. Met bloemetjes erop.
Liever zo'n mes met zo'n krulletje aan het einde, voor franse kaasjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die dus ook gewoon, even een broodmes in mijn wansmaak oog steken, brb
Ik heb een zingende taartschep thuis...quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Liever zo'n mes met zo'n krulletje aan het einde, voor franse kaasjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |