Ook het 'schoenenincident'quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happened in Valthermond....
Dat laatste danquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, of dat heb ik al weer weggestopt.
Oh gawddddquote:
Nee we dronken passoa en wijnquote:
Bij die laatste was ik slechts fysiek aanwezigquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En aten hamburgers en keken Battlestar Galactica!
En het was nog wel op jouw verzoek.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij die laatste was ik slechts fysiek aanwezig
Ja ik wilde ook wel, maar mijn hoofd haakte wat afquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het was nog wel op jouw verzoek.
Op de grond in een teiltje gooien, schoenen en sokken uit en stampen maar?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:57 schreef Molo het volgende:
Wat is bosbessenjam maken toch een magie
Nee dat is wijnquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de grond in een teiltje gooien, schoenen en sokken uit en stampen maar?
Yoghurt is zuur..... Nee, daar ben ik niet van.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is wijn
Oh jij bent niet van de jam hè. Ook niet in de yoghurt ofzo?
Ik kwam er laatst na vele jaren pas achter dat ik van zuur eten houd, snap ik ook eindelijk waarom mijn eetgasten af en toe als een schildpad met darmproblemen keken als ik vroeg hoe het smaaktequote:Op vrijdag 1 september 2017 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yoghurt is zuur..... Nee, daar ben ik niet van.
Met slagroom of ijs dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yoghurt is zuur..... Nee, daar ben ik niet van.
Zure gehaktballenquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst na vele jaren pas achter dat ik van zuur eten houd, snap ik ook eindelijk waarom mijn eetgasten af en toe als een schildpad met darmproblemen keken als ik vroeg hoe het smaakte
Niet met zelfgemaakte bosbessenjam?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel met perzik of zo, of aardbeien. Dan gaat het nog wel.
Gewoon je gehakt een weekje buiten de koelkast laten voor je de ballen ervan draaitquote:
Kijkt naar beneden en haalt een vingertje erlangsquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je gehakt een weekje buiten de koelkast laten voor je de ballen ervan draait
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt naar beneden en haalt een vingertje erlangs
Uhuhquote:
* DerRabbit scheurt richting huize Moloquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh
Bosbessenjam gelukt, drie liter gemaakt![]()
Straks taartje opmaken, nu even pauze
Leuk! Heb je nog je baard? Heb je poses geoefend enzo?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een soort van wijkfeest. Met allerlei informatieve kraampjes van bedrijven/organistaties hier in de buurt. De woonbegeleiding heeft ook een kraampje en ik ben gevraagd om als bewoner er ook even te gaan staan.
Wat moet een mens met drie liter bosbessenjam?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh
Bosbessenjam gelukt, drie liter gemaakt![]()
Straks taartje opmaken, nu even pauze
Gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit scheurt richting huize Molo
De vraag is niet wat een mens moet met drie liter bosbessenjam, maar wat men ermee kan!quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet een mens met drie liter bosbessenjam?
Een slechte horror film met veel bloed naspelen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mijn kind en vent eten hierquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook!quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een slechte horror film met veel bloed naspelen?
Ja, ik ben nog steeds bebaard.Neu niet geoefend op poses, Ik zie wel wat op me af komt morgen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk! Heb je nog je baard? Heb je poses geoefend enzo?
Volgens mij gaat dat je prima af Bosquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een soort van wijkfeest. Met allerlei informatieve kraampjes van bedrijven/organistaties hier in de buurt. De woonbegeleiding heeft ook een kraampje en ik ben gevraagd om als bewoner er ook even te gaan staan.
enkel staan ?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:34 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Het is niet voor het eerst dat ik zoiets doe, dus heb ik er wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat je prima af Bos
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet voor het eerst dat ik zoiets doe, dus heb ik er wel vertrouwen in
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
enkel staan ?
Ja lekker autistisch voor me uit starenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Komt goed, leuk dat je dat doetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds bebaard.Neu niet geoefend op poses, Ik zie wel wat op me af komt morgen.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja lekker autistisch voor me uit staren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet niet of je het meegekregen hebt, maar ik heb 2 operaties in het vooruitzicht dus wat dat betreft niet optimaal. voor de rest is er weinig anders, zijn gangetjeThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Heel vies ja, daarom eet ik dat ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Als ik een ding niet lust dan is het wel natte jam op brood, probeer het wel eens op een witte boterham, als je die niet binnen 2 minuten opeet dan is het zo'n soort vochtig zoet prutje geworden, horror
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel vies ja, daarom eet ik dat ook niet
Dank je, ik zal mijn laptop eens aanslingerenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank je, ik zal mijn laptop eens aanslingeren
Wat is de URL ook alweer?
Okee sterkte alvastquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:51 schreef crv het volgende:
[..]![]()
weet niet of je het meegekregen hebt, maar ik heb 2 operaties in het vooruitzicht dus wat dat betreft niet optimaal. voor de rest is er weinig anders, zijn gangetje
* crv Heipaal richting UitStraling gooitquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eet
thnxquote:
ja sorry, kind of dement hierquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/teammanagement
Griekse yoghurt hiermee man, echt, probeer hetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eet
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werdquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
* crv Heipaal richting UitStraling gooit
WTMIquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werd
je verkeerde paal geworpen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werd
thx alsoquote:
34 jonguhquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef D. het volgende:
Vergeten jullie je F1-team niet te updaten?
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezienquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
erop klikken, dan op de prullenbakquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
Neuh, laat hem nog even staan. Ben toch al ver afgezaktquote:
Slepen naar verwijderen en dan een nieuwe kiezenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie
RIPquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezien
failedquote:
Einde verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf het graf in geschreven met hun nieuwe beleid..
Gelukt!quote:
doe mij maar gewoon mijn CR-Vquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis
Het éénnalaagste budget nuquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis
die rijdt minder goed op het circuitquote:
die rijd tenminstequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoorquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |