34 jonguhquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef D. het volgende:
Vergeten jullie je F1-team niet te updaten?
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezienquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
erop klikken, dan op de prullenbakquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
Neuh, laat hem nog even staan. Ben toch al ver afgezaktquote:
Slepen naar verwijderen en dan een nieuwe kiezenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie
RIPquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezien
failedquote:
Einde verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf het graf in geschreven met hun nieuwe beleid..
Gelukt!quote:
doe mij maar gewoon mijn CR-Vquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis
Het éénnalaagste budget nuquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis
die rijdt minder goed op het circuitquote:
die rijd tenminstequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoorquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |