Maar verkleden is zo leukquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel verkleed ga, niet drink, en niet mee ga staan lallen...
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk wordenquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij voetballers meestal niet, daar heb je hockeyers voor nodig
Corruptiequote:Op vrijdag 1 september 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk worden
Ga je verkleed als schilder?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk worden
Nee deze keer zonder verkleeddingenquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga je verkleed als schilder?
Niks aan onder je overal.
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussenquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee deze keer zonder verkleeddingen
Ik wilde voor de vrouw des huizes daar die zwanger is een bon voor zwangerschapsmassage maken.
Kon alleen niks echt vinden.
Dus bon voor kampeervakantie (heeft ze een hekel aan) van Google uitgeprint en op de achterkant werkelijke cadeau geschreven
mede etterbakquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussen
Dat deden we vroeger ook.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee deze keer zonder verkleeddingen
Ik wilde voor de vrouw des huizes daar die zwanger is een bon voor zwangerschapsmassage maken.
Kon alleen niks echt vinden.
Dus bon voor kampeervakantie (heeft ze een hekel aan) van Google uitgeprint en op de achterkant werkelijke cadeau geschreven
Leuke vriend ben jij.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussen
Uhuhquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat deden we vroeger ook.
als iemand geld vroeg, 20 euro in stuivers en een rol ductape....
Dank u meneer!quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef D. het volgende:
Vergeten jullie je F1-team niet te updaten?
Ik sta zeker onderaan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik zag dat je het nodig had
Ik krijg ieder jaar een stomp en daarna een warme knuffel omdat we beiden zijn wie we zijn, ik krijg trouwens ieder jaar een bon voor een of ander te slecht voor woorden kutconcertquote:
Molo is 'anders'quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een vrouw die geen geld uitgeeft.
Het is een wonder..
Okay, je hebt mijn interesse, vertel allesquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat was wel duidelijk toen dat weekendje weg ja.
What happened in Valthermond....quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okay, je hebt mijn interesse, vertel alles
Maar vooruit, ze bakt ze bruin hoor....quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okay, je hebt mijn interesse, vertel alles
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happened in Valthermond....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |