SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Niks vloeibaar
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Nu sterren restaurant uitkiezen in Barcelona. Vriendin kwam gisteravond al met voorstellen maar toen was ik niet zo in the mood
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Iedere dag een blaadje meer koriander en binnen een jaar vreet je complete koriander bomen kaal met het orale schuim van geluk in je mondhoeken, naakt![]()
![]()
Zat bier waar koriander in zit, opgelost
(Zie je mijn woordgarp?)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vieze meuk koriander...quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koriander
Koriandersoep niets voor jou?![]()
Wijn![]()
* Molo gooit UitStraling heel gauw wegquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Iedere dag een blaadje meer koriander en binnen een jaar vreet je complete koriander bomen kaal met het orale schuim van geluk in je mondhoeken, naakt
Ik heb net nog zitten ranten tegen vriendinnen hoe een godsgruwelijke hekel ik heb aan 'mensen' die dit soort onzin zeggen
Echt, wat een haters zijn jullie. Geen wonder dat de topics niet meer volkomen
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Geeft troostlikje in Molo's oor met korianderademquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo gooit UitStraling heel gauw weg
Ik heb net nog zitten ranten tegen vriendinnen hoe een godsgruwelijke hekel ik heb aan 'mensen' die dit soort onzin zeggen![]()
* Molo stompt je op je kanisquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft troostlikje in Molo's oor met korianderademOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zie ineens dit topic in 'active topics' staan, terwijl ik zeker wist dat ik er gepost had.
Ik had er namelijk gezegd dat dit zeker weten een troll is
Nou zijn die posts dus weggehaald en staat het dus niet meer in MyAt
Ja, want dit gebeurt werkelijk waar
SEX / opgewonden gevoel gek?
Fok mods
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslangquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt boos en scheurt Molo's bh bandje stuk met korianderhandenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslang
uhm misschien in dm verder jullie twee?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslang...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgens mij had ik daar ook nog wat gekwaakt maar zoals altijd valt mijn wijze raad een beetje slecht bij de modjesquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie ineens dit topic in 'active topics' staan, terwijl ik zeker wist dat ik er gepost had.
Ik had er namelijk gezegd dat dit zeker weten een troll is
Nou zijn die posts dus weggehaald en staat het dus niet meer in MyAt
Ja, want dit gebeurt werkelijk waar
SEX / opgewonden gevoel gek?
Fok mods![]()
![]()
US trekt zijn lievelings strakke onderbroek alvast aanquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslang![]()
Ik bedoelde eigenlijk mijn flubbertetten maar ik beschreef het wat verkeerdquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhm misschien in dm verder jullie twee?
Wie zijn dat in SEX? Sammz ook?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar ook nog wat gekwaakt maar zoals altijd valt mijn wijze raad een beetje slecht bij de modjesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat voor 1 had je wel?quote:
Ik had een kwart vispizza van de viswinkel net
(gratis om te proberen).stupidity has become as common as common sense was before![]()
Nee, het was duidelijk bij het woordje 'uitrollende'quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk mijn flubbertetten maar ik beschreef het wat verkeerd
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Special van de zaak met van allesquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor 1 had je wel?
Ik had een kwart vispizza van de viswinkel net
(gratis om te proberen).![]()
Ja opgerolde tettenquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, het was duidelijk bij het woordje 'uitrollende'
Dat bedoelde ikquote:
Ik verander in een kind van Molo en Uitstraling
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wel gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Ik verander in een kind van Molo en Uitstraling
Beetje aaien en flesje geven
ehm neequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel gezellig
Beetje aaien en flesje geven...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zou opsluiten met genoeg komkommers, koriander, wat schrijfpennen, een www verbinding en hele pallets papierquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Ik verander in een kind van Molo en Uitstraling![]()
Je mist wijn, coquilles en chocolade ganache met pistachequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou opsluiten met genoeg komkommers, koriander, wat schrijfpennen, een www verbinding en hele pallets papierOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is wel nodig geloof ik.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Onzin, daar kan je heel erg veel aan doen.quote:
Als je wil dan.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Bij het lezen van bovenstaande zin haal ik opgelucht adem. Ik ben bij lange na niet een telg van jullie.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je spontaan zou gaan lacteren bij het aanzien van zoveel schattigs
Wees blij ergens, als ik een popje teken dan krijgt hij standaard hark armpjes, als ik een vogel teken trouwens ookquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bij het lezen van bovenstaande zin haal ik opgelucht adem. Ik ben bij lange na niet een telg van jullie.![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin, daar kan je heel erg veel aan doen.
Als je wil dan.
Gelukkig nog niet nodig
Tering heyquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij ergens, als ik een popje teken dan krijgt hij standaard hark armpjes, als ik een vogel teken trouwens ook![]()
![]()
![]()
Elke training die ik volg of geef en wanneer ik de mogelijkheid heb, teken ik harkarmen.
Want: harkarmen![]()
![]()
![]()
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Eerste wedstrijd weer voetballen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Zin in, ik voel mij fit.Bis vincit qui se vincit!![]()
Schilderen en feestjequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Nu moet ik denken aan de pinguïndans, daar zit ook stukje in met 'aardbewoners, zijn jullie nog een beetje fit'?'quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd weer voetballen.
Zin in, ik voel mij fit.
En ik vind dat heel grappig klinken altijd
Je had erbij moeten zijn
De geur van vers rubber (of als je gelukt hebt kurk) en daarna die van verschraald bier en neergeslagen rook in clubhuis.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd weer voetballen.
Zin in, ik voel mij fit.
Dat eerste weekend weer
Dat eerste klopt wel, de rest niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De geur van vers rubber (of als je gelukt hebt kurk) en daarna die van verschraald bier en neergeslagen rook in clubhuis.
Dat eerste weekend weer
Maar ja, paar keer getraind al weer, en ben voor mijn doen en leeftijd topfit. Maar ja, begin van seizoen is dat vaak zo
Momenteel ruikt onze kantine naar vers cement en staat ie vol met bouwlampen en zooi, want hij wordt verbouwd en is nog lang niet klaar.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik ben wel weer zo creatief als een kurk in een glas Belgisch bier, dat dan weer wel alleen te lam vaak om iets moois op papier te krijgen, had laatst de wereldkaart nagemaakt op een doek met lijm en steentjes en allerlei kleuren zand, was zelf erg tevreden maar meerdere mensen dachten onafhankelijk van elkaar dat ik een schilderij met hondenkots aan de muur had hangen![]()
![]()
![]()
Houten zolderplafond en de overgebleven houten wanden nog die gedaan moeten wordenquote:
Dat is wel lekker dan zo aan het begin van het seizoen jaquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, de rest niet.
Maar ja, paar keer getraind al weer, en ben voor mijn doen en leeftijd topfit. Maar ja, begin van seizoen is dat vaak zo
Momenteel ruikt onze kantine naar vers cement en staat ie vol met bouwlampen en zooi, want hij wordt verbouwd en is nog lang niet klaar.
Hmmm, de geur van verschraal bier komt dus nog
Klinkt als die keer dat ik de voet van Larf in een bak zand had gezet en in die mal gips had gegotenquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel weer zo creatief als een kurk in een glas Belgisch bier, dat dan weer wel alleen te lam vaak om iets moois op papier te krijgen, had laatst de wereldkaart nagemaakt op een doek met lijm en steentjes en allerlei kleuren zand, was zelf erg tevreden maar meerdere mensen dachten onafhankelijk van elkaar dat ik een schilderij met hondenkots aan de muur had hangen![]()
Zag er niet uit
Al weer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Houten zolderplafond en de overgebleven houten wanden nog die gedaan moeten worden
Groter geworden ook of alleen update?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, de rest niet.
Momenteel ruikt onze kantine naar vers cement en staat ie vol met bouwlampen en zooi, want hij wordt verbouwd en is nog lang niet klaar.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Aflakken, laatste laag. Groot huis en veel werk met handgemaakt houten zolderquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Van 5 naar 8 kleedkamers, en een hele nieuwe bestuursruimte, teambesprekings ruimte.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Groter geworden ook of alleen update?
kwa oppervlakte twee keer zo groot.Bis vincit qui se vincit!![]()
Nu ben ik best benieuwd hoe jouw zolder eruit ziet nadat jij die geschilderd hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als die keer dat ik de voet van Larf in een bak zand had gezet en in die mal gips had gegoten
Zag er niet uitBis vincit qui se vincit!![]()
Ik vooral hoe Molo eruit ziet nadat ze geschilderd heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu ben ik best benieuwd hoe jouw zolder eruit ziet nadat jij die geschilderd hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Waarschijnlijk onder de spetters...quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vooral hoe Molo eruit ziet nadat ze geschilderd heeft.Bis vincit qui se vincit!![]()
Kun je ook goeie feestjes geven dan zeker!quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van 5 naar 8 kleedkamers, en een hele nieuwe bestuursruimte, teambesprekings ruimte.
kwa oppervlakte twee keer zo groot.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu ben ik best benieuwd hoe jouw zolder eruit ziet nadat jij die geschilderd hebt.
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder de spetters...
Maar acrylverf dus geen ramp
Die worden er weleens gegeven ja. Maar dat is niks voor mij. Allemaal van die halve verkleed partijtjes en zo.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je ook goeie feestjes geven dan zeker!Bis vincit qui se vincit!![]()
Fantástisch!quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die worden er weleens gegeven ja. Maar dat is niks voor mij. Allemaal van die halve verkleed partijtjes en zo.
Waarom niks voor jou?![]()
![]()
Omdat ik niet snel verkleed ga, niet drink, en niet mee ga staan lallen...quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
Bij voetballers meestal niet, daar heb je hockeyers voor nodigquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je ook goeie feestjes geven dan zeker!
Maar verkleden is zo leukquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel verkleed ga, niet drink, en niet mee ga staan lallen...
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk wordenquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij voetballers meestal niet, daar heb je hockeyers voor nodig
Corruptiequote:Op vrijdag 1 september 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk worden
Ga je verkleed als schilder?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk worden
Niks aan onder je overal.Bis vincit qui se vincit!![]()
Nee deze keer zonder verkleeddingenquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga je verkleed als schilder?
Niks aan onder je overal.
Ik wilde voor de vrouw des huizes daar die zwanger is een bon voor zwangerschapsmassage maken.
Kon alleen niks echt vinden.
Dus bon voor kampeervakantie (heeft ze een hekel aan) van Google uitgeprint en op de achterkant werkelijke cadeau geschreven
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussenquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee deze keer zonder verkleeddingen
Ik wilde voor de vrouw des huizes daar die zwanger is een bon voor zwangerschapsmassage maken.
Dus bon voor kampeervakantie (heeft ze een hekel aan) van Google uitgeprint en op de achterkant werkelijke cadeau geschreven
![]()
![]()
mede etterbakquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussen
Dat deden we vroeger ook.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee deze keer zonder verkleeddingen
als iemand geld vroeg, 20 euro in stuivers en een rol ductape....Bis vincit qui se vincit!![]()
Leuke vriend ben jij.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussenZonder wrijving geen glans![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat deden we vroeger ook.
als iemand geld vroeg, 20 euro in stuivers en een rol ductape....
Heerlijk
Dank u meneer!quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef D. het volgende:
Vergeten jullie je F1-team niet te updaten?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik sta zeker onderaan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik zag dat je het nodig had
Ik krijg ieder jaar een stomp en daarna een warme knuffel omdat we beiden zijn wie we zijn, ik krijg trouwens ieder jaar een bon voor een of ander te slecht voor woorden kutconcertquote:![]()
![]()
Molo is 'anders'quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een vrouw die geen geld uitgeeft.
Het is een wonder..![]()
![]()
Okay, je hebt mijn interesse, vertel allesquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat was wel duidelijk toen dat weekendje weg ja.![]()
![]()
What happened in Valthermond....quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okay, je hebt mijn interesse, vertel allesBis vincit qui se vincit!![]()
Ik ben een taart aan het bakken ondertussen maar vertel vooral verderOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Maar vooruit, ze bakt ze bruin hoor....quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okay, je hebt mijn interesse, vertel allesBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happened in Valthermond....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: