abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173385287
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.Iedereen is welkom, zolang je maar in m'n bubbel past!

Ja doei.
pi_173385295
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Emogiffen is geen oplossing. Deze man bereikt miljoenen.
Je moet standvastig zijn. Hij legt de keus voor tussen óf moslimhater óf terroristenknuffelaar. Maar je moet je niet tot zo'n keuze laten dwingen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:09:55 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385300
Vanmiddag weer aan de bubbels.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_173385315
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Ja doei.
pi_173385322
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Je moet standvastig zijn. Hij legt de keus voor tussen óf moslimhater óf terroristenknuffelaar. Maar je moet je niet tot zo'n keuze laten dwingen.
Die keuze bestaat ook helemaal niet in mijn ogen. Vrijwel alle Nederlanders haten geen moslims en wel terroristen. Maar door volksmenners als Wilders wordt de illusie van een interne strijd gecreëerd, groepen worden als minderwaardig beschouwd en het land wordt tegen zichzelf opgezet.
pi_173385325
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Veel drinken is ook mijn oplossing.
pi_173385326
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die keuze bestaat ook helemaal niet in mijn ogen. Vrijwel alle Nederlanders haten geen moslims en wel terroristen. Maar door volksmenners als Wilders wordt de illusie van een interne strijd gecreëerd, groepen worden als minderwaardig beschouwd en het land wordt tegen zichzelf opgezet.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:12:29 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173385348
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173385350
quote:

[..]

Goed gezegd, maar ik zie niet hoe dat tij nog gekeerd gaat worden.

Ik voel me wel wat bedreigd met een mening die tot voor een paar jaar terug nog als volkomen normaal werd gezien, maar nu door sommige politieke leiders wordt weggezet alsof ik staatsgevaarlijk zou zijn.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:13:10 #10
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385354
pi_173385360
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tijd voor wat meer Balkenende. Toen was er nog aandacht voor 'normen en waarden'.
A zeggen en B doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173385389
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Emogiffen is geen oplossing. Deze man bereikt miljoenen.
Tja, wat moet je dan doen? Met deze man is geen dialoog mogelijk en strafvervolging haalt ook niets uit.
pi_173385399
Ik heb de ambassadeur in Hongarije die nu zo in opspraak is wel eens ontmoet. Hij zei toen ongeveer hetzelfde als in zijn verketterde afscheidsinterview. Toffe kerel wel.
pi_173385401
quote:

[..]

Het is een beproefd middel.

In communistische landen was het bijvoorbeeld in principe zo, dat zij zichzelf als de antifascisten zagen en dus alle regimecritici tot neonazi's bestempelden. En neonazi's zijn slecht hè. Het IJzeren Gordijn heette ja zelfs de "antifascistische beschermingsmuur".
pi_173385410
Ik zie het overigens niet als een bubbel om bewust mensen die neo-nazistische en racistische uitspraken aan de lopende band doen te vermijden.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:17:56 #16
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zie het overigens niet als een bubbel om bewust mensen die neo-nazistische en racistische uitspraken aan de lopende band doen te vermijden.
Dat heet gewoon "een hoogopgeleide vrienden- en kennissenkring".
pi_173385451

:')
pi_173385462
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]

Met hun NSB logo en gedweep met Israel.

Dus geen geld daarheen maar wel jankmuilen als die mensen dan hierheen komen? Tja, boontje, loontje, etc etc.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 14:19:35 ]
pi_173385487
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat heet gewoon "een hoogopgeleide vrienden- en kennissenkring".
Ik zou willen dat dit onwaar was. -O- Ik ken best wat verschillende mensen van verschillende opleidingsniveaus, maar de kennissen die ik heb met een lager niveau hebben hier allemaal toch Brexit gestemd, zijn tegen 'die kutbuitenlanders', en ga zo maar door (nou ja, behalve ik dan, want ik ben anders...)
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:21:28 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou willen dat dit onwaar was. -O- Ik ken best wat verschillende mensen van verschillende opleidingsniveaus, maar de kennissen die ik heb met een lager niveau hebben hier allemaal toch Brexit gestemd, zijn tegen 'die kutbuitenlanders', en ga zo maar door (nou ja, behalve ik dan, want ik ben anders...)
Buitenlanders pakken allemaal hun baan af, trekken een uitkering en integreren maar niet :(.
pi_173385545
Het zijn ook al die valse tegenstellingen. Alsof geld wat naar Afrika gaat direct uit de zakken van oudjes wordt geklopt. Terwijl het gewoon keuzes zijn, je kunt ook meer belasting innen voor je eigen mensen.

Hetzelfde met dat aanslagengeneuzel. Als je moslims niet het land uit wilt hebben, ben je een enabler van moslimterreur en eigenlijk gewoon medeplichtig. Dat is pertinent onwaar, maar als je het maar vaak genoeg herhaald dan gaat de meute het wel geloven. Ik ben op dit forum al vaak zat voor landverrader uitgemaakt.
pi_173385560
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Brexit is natuurlijk een fantastisch voorbeeld van wat er gebeurd als die mensen daadwerkelijk hun zin krijgen. En ze beginnen het al aardig benauwd te krijgen nu de gevolgen langzaam duidelijk worden
pi_173385561
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het zijn ook al die valse tegenstellingen. Alsof geld wat naar Afrika gaat direct uit de zakken van oudjes wordt geklopt. Terwijl het gewoon keuzes zijn, je kunt ook meer belasting innen voor je eigen mensen.

Hetzelfde met dat aanslagengeneuzel. Als je moslims niet het land uit wilt hebben, ben je een enabler van moslimterreur en eigenlijk gewoon medeplichtig. Dat is pertinent onwaar, maar als je het maar vaak genoeg herhaald dan gaat de meute het wel geloven. Ik ben op dit forum al vaak zat voor landverrader uitgemaakt.
Aan de lopende band, en dat mag ook gewoon.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:22:49 #24
38496 Perrin
pi_173385579
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Brexit is natuurlijk een fantastisch voorbeeld van wat er gebeurd als die mensen daadwerkelijk hun zin krijgen. En ze beginnen het al aardig benauwd te krijgen nu de gevolgen langzaam duidelijk worden
Of Trump..
pi_173385602
Mijn ouders zijn niet al te snugger. Die hebben dus ook niet al te snuggere vrienden. Ze vinden allemaal hetzelfde. Twintig jaar geleden werd bij ons thuis ook alles wat naar buitenlander riekte verbaal ter dood veroordeeld. Nu zegt men het ook gewoon hardop. Ik weet niet beter dan dat domme mensen geen reet geven om gelijke rechten voor buitenlanders. Ze zien alleen maar bedreiging.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:24:04 #26
38496 Perrin
pi_173385621
En het nadeel is: ze zijn met meer
pi_173385627
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Of Trump..
Trump's effect gaat langzamer, denk ik, Brexit is toch een vrij harde tijdsgebonden situatie, het kan nog jaren gaan duren voordat de echte schade van Trumps beleid duidelijk word.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:24:15 #28
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173385628
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Tip 1 bij polariseren, verzin een gemeenschappelijke vijand en een gemeenschappelijk verheven doel.
Je kunt ook wel zeggen; "tijd dat we het geld voor ontwikkelingshulp inzetten voor het verbeteren van de ICT-systemen bij de Nederlandse overheid", maar zulke nuance maakt onvoldoende boos.
pi_173385632
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:24 schreef Perrin het volgende:
Ze schreeuwen vooral harder.
Ja doei.
pi_173385666
quote:
Dat waren ze altijd al. Ik maak me ook niet zo druk om de domme mensen. Ze krijgen nu echter bijval van "gestudeerde" Nederlanders die TPO lezen, niet meer in vaccinatie geloven en die gewoon op meneer Baudet stemmen. Dat zijn over het algemeen gewoon mensen die een fatsoenlijk onderwijsniveau hebben genoten en dus beter zouden moeten weten.
pi_173385682
quote:
Meer dan wat is dan wel de vraag, denk ik.

Zonder de elite waar ze zo graag tegenaan schoppen komt er geen flikker meer van ze terecht, zonder de overheid kunnen de meesten sowieso hun broek al niet ophouden, zonder het geld wat we verdienen via de EU komen de oudjes pas echt in de knel te zitten enzovoorts enzovoorts.
pi_173385715
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zonder de elite waar ze zo graag tegenaan schoppen komt er geen flikker meer van ze terecht, zonder de overheid kunnen de meesten sowieso hun broek al niet ophouden, zonder het geld wat we verdienen via de EU komen de oudjes pas echt in de knel te zitten enzovoorts enzovoorts.
En het mooie, ze doen precies dat wat de elite die ze zo haten willen dat ze doen O+ Divide and conquer O+
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:31:54 #33
38496 Perrin
pi_173385786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat maakt ze in de praktijk alleen maar bozer, vrees ik.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:33:30 #34
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173385816
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]

Eens.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:40:01 #35
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173385894
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En het mooie, ze doen precies dat wat de elite die ze zo haten willen dat ze doen O+ Divide and conquer O+
Is dat zo?

Even uit een beschouwing van Steve Bannon:

quote:
ortom, het ontslag van Bannon is niet een afscheid, is de verwachting. Hij blijft voorlopig een dankbaar griezelobject voor iedereen die zijn angst voor rechtse intriganten op hem wil projecteren. Daar maakt hij het ook zelf naar. Uit profielen komt hij naar voren als een arbeiderszoon die alles ziet door de bril van de klasse waaruit mensen voortkomen. Hoewel hij studeerde aan Harvard en investeringsbankier op Wall Street was, werpt hij zich op 63-jarige leeftijd op als voorvechter van blanken uit de arbeidersklasse en lagere middengroepen.

Die zijn volgens hem verwaarloosd door 'de partij van Davos', naar de plek waar elke winter de in zijn ogen overwegend progressieve elite uit politiek, zakenleven, wetenschap en media samenkomt. Al polariserend via Breitbart lukte het Bannon deze 'vergeten' blanken om te smeden tot Trumps onwaarschijnlijke springplank naar de macht.
Het zijn juist de Bannons van deze wereld die het lukt dankzij de polarisatie "de elite" (zeg maar de Clintons) pootje te lichten. Een behoorlijke prestatie.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173385909
Om niet te verdrinken in pessimisme en cynisme: 2017 is wel een onvoorstelbaar goed muziekjaar. Wat een topalbums zijn er al uitgekomen en komen er nog _O_
pi_173385941
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
Om niet te verdrinken in pessimisme en cynisme: 2017 is wel een onvoorstelbaar goed muziekjaar. Wat een topalbums zijn er al uitgekomen en komen er nog _O_
WAARHEID

Laibach - also sprach zarathustra

[ Bericht 5% gewijzigd door xpompompomx op 25-08-2017 14:48:37 ]
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:43:33 #38
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173385942
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Is dat zo?

[..]

Het zijn juist de Bannons van deze wereld die het lukt dankzij de polarisatie "de elite" (zeg maar de Clintons) pootje te lichten. Een behoorlijke prestatie.
Bannon is toch ook wel een soort van elite? Die vent is rijk en heeft meerdere succesvolle carrières gehad in topsectoren.

Nu we het toch over alt-right hebben:

Klinkt net alsof hij afstand neemt van FvD trouwens. :')
pi_173386029
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

Nu we het toch over alt-right hebben:

[ afbeelding ]

Klinkt net alsof hij afstand neemt van FvD trouwens. :')
misschien dat Constant Kusters het wilde posten, maar per ongeluk nog met de account van Baudet ingelogd stond?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173386053
Constant Kusters is wel een ideale naam voor een slechterik, overigens.
pi_173386170
Klinkt als "Consonant Clusters", Engels voor medeklinkerstapelingen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 14:57:41 ]
pi_173386183
Ik dacht meer aan Constant Custard, altijd pudding.
pi_173386203
Dus, PVV+FvD+NVU.

Wat een genot.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:01:09 #44
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173386238
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Bannon is toch ook wel een soort van elite? Die vent is rijk en heeft meerdere succesvolle carrières gehad in topsectoren.

Ja, dat wordt ook genoemd. Hij is een outsider. In Nederland kennen we dat verschijnsel ook. Mensen die omhoog klimmen op de maatschappelijke ladder maar zich sterk vereenzelvigen met het milieu waar ze oorspronkelijk uit komen. Zit zowel een hele sociologie als een psychologie achter. Zijn vaak de echte fanatiekelingen.
--
pi_173386262
Vanavond op een matje slapen in m'n nu helemaal ingepakte studentenkamer en dan morgenvroeg alles naar het nieuwe huis verhuizen. :7
pi_173386275
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:01 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, dat wordt ook genoemd. Hij is een outsider. In Nederland kennen we dat verschijnsel ook. Mensen die omhoog klimmen op de maatschappelijke ladder maar zich sterk vereenzelvigen met het milieu waar ze oorspronkelijk uit komen. Zit zowel een hele sociologie als een psychologie achter. Zijn vaak de echte fanatiekelingen.
"je kan het meisje wel uit het kamp halen, maar het kamp niet uit het meisje."
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:02:59 #47
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173386278
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:01 schreef Ryon het volgende:

[..]

vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:03:21 #48
38496 Perrin
pi_173386293
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond op een matje slapen in m'n nu helemaal ingepakte studentenkamer en dan morgenvroeg alles naar het nieuwe huis verhuizen. :7
De mooiste tijd van je leven, hij is bijna voorbij.
pi_173386443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Is dat zo?

[..]

Naast 'die buitenlanders' haat men ook 'die elite' die het geld hebben en die 'het hard werkende volk' niet genoeg steunen, ironisch gezien, terwijl ze helemaal fan zijn geraakt van de neoliberale protestantse werk ethiek, en vinden dat iedereen verantwoordelijk is voor hun eigen geluk en welvaart, behalve dan zijzelf, want zij verdienen het om geholpen te worden. Enzo. En dan zijn daar weer van die elitepolitici die dat blijven voeten, het een met het ander, en dan raak je vanzelf de draad kwijt, en roep je gewoon dat alle afrikanen terug moeten naar Irak, en dat iedereen die dat niet vindt een profiterende landverrader en terroristenknuffelaar is.
Ja doei.
pi_173386472
Vermoeiend allemaal.
Ja doei.
pi_173386588
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
Vermoeiend allemaal.
Dat vooral.
pi_173386656
Nou, regen op Spa, geen eckte training meer, dus zo maar 's hardlopen :z
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:36:40 #54
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173386899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Naast 'die buitenlanders' haat men ook 'die elite' die het geld hebben en die 'het hard werkende volk' niet genoeg steunen, ironisch gezien, terwijl ze helemaal fan zijn geraakt van de neoliberale protestantse werk ethiek, en vinden dat iedereen verantwoordelijk is voor hun eigen geluk en welvaart, behalve dan zijzelf, want zij verdienen het om geholpen te worden. Enzo. En dan zijn daar weer van die elitepolitici die dat blijven voeten, het een met het ander, en dan raak je vanzelf de draad kwijt, en roep je gewoon dat alle afrikanen terug moeten naar Irak, en dat iedereen die dat niet vindt een profiterende landverrader en terroristenknuffelaar is.
Die hypocritie is er slechts ten dele. Ze - de hardwerkende, genegeerde Nederlander - zijn fan van de calvinistische werkethiek. Bekend ook wel als "spaarzaamheid, nijverheid en bescheidenheid". Dat sluit beter aan bij het CDA gedachtegoed. Dit past wel bij de sterk aanwezige Nederlandse polderidentiteit.

Het probleem zit hem juist in de progressief-liberale opvattingen dat geluk en zelfontplooiing het streven zou moeten zijn. Kernwaarden als spaarzaamheid en bescheidenheid worden opgeofferd ten aanzien van losbandigheid (op zowel economisch als seksueel vlak) en een cultuur waarin alleen zij die zichzelf zo hard mogelijk op de borst kloppen aandacht krijgen (de sociale media wereld). Vastigheid en zekerheid wordt ingewisseld voor flexibiliteit en risico nemen. Alleen zij die uit vermogende omgevingen komen zijn daarbij gebaat, zij beschikken immers over de middelen en het netwerk om tegenslag aan te kunnen.

De hardwerkende Nederlander is bij tegenslag afhankelijk van de collectieve voorzieningen. De verzorgingsstaat en de gemeenschap. De verzorgingsstaat is door de liberalen afgebroken, want die zou vanwege de instroom van de buitenlanders en de moslims niet meer te betalen zijn ("te duur"). De gemeenschap bestaat niet meer. De Nederlandse identiteit is namelijk dood verklaard. Buren kennen elkaar niet meer en geven niets meer om elkaar. De schuld van wederom de neoliberalen, de PvdA en de multiculti samenleving. Het resultaat? Mensen zoals LelijKnap.
--
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:41:19 #55
38496 Perrin
pi_173386981
Prima perspectief, maar wel een erg sociologisch perspectief. :P
pi_173387356
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:59 schreef Tijger_m het volgende:
Dus, PVV+FvD+NVU.

Wat een genot.
Prima coalitie.
pi_173387362
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 12:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.
Ik heb zelfs een herseninfarct gehad, kun je nagaan hoe wakker ik voor dat infarct was.

Al slaap ik liever door sommige posten heen.
pi_173387392
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Veel drinken is ook mijn oplossing.
Mag ik vragen in welke vorm?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:59:47 #59
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173387425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:41 schreef Perrin het volgende:
Prima perspectief, maar wel een erg sociologisch perspectief. :P
Ja, sociologische analyse van het bestuderen van meer dan 300 opinies en essays uit die hoek. Heb niet heel veel beters te doen met mijn leven.

Of ik gelijk heb? Dat kunnen mensen voor zichzelf bepalen. Binnenkort is er een manifestatie waar al die lui bij elkaar komen. Hoofdspreker is de held van LelijKnap:

Daar gaan mensen een hele dag praten over bovenstaande materie. Dat is trouwens een club die bestaat uit Nieuwe Wegen / PVV / FVD. Om even een politiek kader weer te geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryon op 25-08-2017 16:06:04 ]
--
pi_173387443
Zojuist wel 30 keer het nieuws gezien, die hadden niks om te amuseren opstaan. hoeveel geld die jonge heer in Frankrijk aan cosmetica uitgeven doet, en dat terwijl hij alles anders wou gaan doen.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:03:56 #61
137949 Disana
pi_173387547
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een herseninfarct gehad, kun je nagaan hoe wakker ik voor dat infarct was.

Al slaap ik liever door sommige posten heen.
Word je daardoor elke keer zo vals?
pi_173387611
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Word je daardoor elke keer zo vals?
Ik ben toch niet vals, dan moet je mij eens vals meemaken dan zet je mij bij het grof vuil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 16:06:50 ]
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:06:51 #63
137949 Disana
pi_173387619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik ben toch niet vals, dan moet je mij een vals meemaken dan zet je mij bij het grof vuil.
Vijandig dan.
pi_173387643
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Vijandig dan.
Ik kan helemaal niet aan iemand komen hier laat staan vijandig, ik ga alleen in het verzet, als jij dat als vals wil zien prima hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:08:23 #65
137949 Disana
pi_173387659
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niet aan iemand komen hier laat staan vijandig, ik ga alleen in het verzet, als jij dat als vals wil zien prima hoor.
Oké, verzet. Maar dan wel als er helemaal geen reden toe is.
pi_173387675
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Oké, verzet. Maar dan wel als er helemaal geen reden toe is.
Nou jij leest schijnbaar selectief hoor meisje, als ik mij aangevallen voel kom ik dubbel zo hard terug is het niet vandaag dan wel morgen, desnoods jaren ernaar.

Zelfs met een roze strikje erom lees ik er doorheen, of het altijd bij het juiste heb betwijfel ik dat geef ik dan wel weer toe.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 16:11:01 ]
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:10:47 #67
137949 Disana
pi_173387692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nou jij leest schijnbaar selectief hoor meisje, als ik mij aangevallen voel kom ik dubbel zo hard terug is het niet vandaag dan wel morgen, desnoods jaren ernaar.
Kijk, dat 'meisje' tegen een vrouw die ruim volwassen is. Geen enkele aanleiding voor.
pi_173387707
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk, dat 'meisje' tegen een vrouw die ruim volwassen is. Geen enkele aanleiding voor.
Dat is een compliment mevrouw, wil niet iedere vrouw graag meisje blijven?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:11:51 #69
38496 Perrin
pi_173387715
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Hij was een beetje aan 't flirten denk ik.

edit: zie je wel! *;
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:12:23 #70
137949 Disana
pi_173387726
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat is een compliment mevrouw, wil niet iedere vrouw graag meisje blijven?
Nee, het komt vernederend over. Maar oké.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:12:41 #71
137949 Disana
pi_173387730
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij was een beetje aan 't flirten denk ik.

edit: zie je wel! *;
Alsjeblieft zeg.
pi_173387757
Sta ik netjes te wachten met mijn zoon bij het fietsersstoplicht omdat de politie de weg heeft afgezet voor een spoedtransport (IC ambulance met een kind erin bleek later) naar het Erasmus MC. Wil er zo'n domme dikke klote tokkie met z'n scooter gewoon lekker oversteken omdat hij geen geduld heeft. Een agent zegt er wat van en legt de situatie uit maar daar is dikke tokkie niet van gediend en dreigt met z'n scooter die agent over te rijden onder luid gescheld. Petje af voor die agent, boom van een vent, dat hij die gast niet direct op de bon slingert. Ik had hem denk al een paar flinke petsen verkocht. :') het is niet dat die kerel optijd moet zijn voor zijn werk ofzo. Daarna ook nog even provocerend met z'n scooter over de weg vlak langs die agent rijden.... man man man kutvolk.

/einde lief dagboek
pi_173387791
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:14 schreef Tem het volgende:
Sta ik netjes te wachten met mijn zoon bij het fietsersstoplicht omdat de politie de weg heeft afgezet voor een spoedtransport (IC ambulance met een kind erin bleek later) naar het Erasmus MC. Wil er zo'n domme dikke klote tokkie met z'n scooter gewoon lekker oversteken omdat hij geen geduld heeft. Een agent zegt er wat van en legt de situatie uit maar daar is dikke tokkie niet van gediend en dreigt met z'n scooter die agent over te rijden onder luid gescheld. Petje af voor die agent, boom van een vent, dat hij die gast niet direct op de bon slingert. Ik had hem denk al een paar flinke petsen verkocht. :') het is niet dat die kerel optijd moet zijn voor zijn werk ofzo. Daarna ook nog even provocerend met z'n scooter over de weg vlak langs die agent rijden.... man man man kutvolk.

/einde lief dagboek
Verheffend toch altijd hoe die Nederlandse cultuur verdedigd word door scooter rijdende tokkies?
pi_173387818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Verheffend toch altijd hoe die Nederlandse cultuur verdedigd word door scooter rijdende tokkies?
Ontzettend varken was het.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:19:34 #75
38496 Perrin
pi_173387833
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Ontzettend varken was het.
In de VS hebben ze daarvoor tasers.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:19:46 #76
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173387838
Eigenlijk is scooterrijder al een synoniem voor aso.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:20:46 #77
137949 Disana
pi_173387855
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:14 schreef Tem het volgende:

/einde lief dagboek
Ik zou zo'n aso het liefst van zijn scooter trekken.
pi_173387860
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

In de VS hebben ze daarvoor tasers.
Pepperspray werkt ook vrij aardig en dat heeft de Nederlandse agent meestal wel op zak ;)

En dan hebben ze tenminste echt reden om te huilen ;)
pi_173387888
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eigenlijk is scooterrijder al een synoniem voor aso.
Ik vind die apparaten altijd zo enorm stinken. :r Snap niet dat daar geen strengere regels voor zijn.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:24:49 #80
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173387936
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik vind die apparaten altijd zo enorm stinken. :r Snap niet dat daar geen strengere regels voor zijn.
Inderdaad. Hopelijk worden ze van de fietspaden geflikkerd binnenkort.
pi_173388125
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

Die hypocritie is er slechts ten dele. Ze - de hardwerkende, genegeerde Nederlander - zijn fan van de calvinistische werkethiek. Bekend ook wel als "spaarzaamheid, nijverheid en bescheidenheid". Dat sluit beter aan bij het CDA gedachtegoed. Dit past wel bij de sterk aanwezige Nederlandse polderidentiteit.

Het probleem zit hem juist in de progressief-liberale opvattingen dat geluk en zelfontplooiing het streven zou moeten zijn. Kernwaarden als spaarzaamheid en bescheidenheid worden opgeofferd ten aanzien van losbandigheid (op zowel economisch als seksueel vlak) en een cultuur waarin alleen zij die zichzelf zo hard mogelijk op de borst kloppen aandacht krijgen (de sociale media wereld). Vastigheid en zekerheid wordt ingewisseld voor flexibiliteit en risico nemen. Alleen zij die uit vermogende omgevingen komen zijn daarbij gebaat, zij beschikken immers over de middelen en het netwerk om tegenslag aan te kunnen.

De hardwerkende Nederlander is bij tegenslag afhankelijk van de collectieve voorzieningen. De verzorgingsstaat en de gemeenschap. De verzorgingsstaat is door de liberalen afgebroken, want die zou vanwege de instroom van de buitenlanders en de moslims niet meer te betalen zijn ("te duur"). De gemeenschap bestaat niet meer. De Nederlandse identiteit is namelijk dood verklaard. Buren kennen elkaar niet meer en geven niets meer om elkaar. De schuld van wederom de neoliberalen, de PvdA en de multiculti samenleving. Het resultaat? Mensen zoals LelijKnap.
Maar de hardwerkende Nederlander was er zelf als de kippen bij om te roepen om lastenverlaging, meer zorg voor minder geld en tegelijk alles maar aan de staat overlaten. Kinderopvang moest gesubsidieerd worden want hun familie ging dat toch ook niet gratis doen en ga zo maar door.

Ik heb zo mijn twijfels of de zelfbenoemde hardwerkende Nederlander wel zo calvinistisch is, met de mond mischien maar in de praktijk zie je meestal toch wel een ander beeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 16:36:38 ]
pi_173388226
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, het komt vernederend over. Maar oké.
Slechte herinneringen aan je meisjes tijd?
pi_173388261
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

In mijn jeugdtijd reden er nog veel meer brommers tweetakt en toen stonk het ook, zegt natuurlijk niet dat het nu ook moet, echter zie je maar hoe de mensen tegenwoordig verwend worden.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:42:25 #84
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar de hardwerkende Nederlander was er zelf als de kippen bij om te roepen om lastenverlaging, meer zorg voor minder geld en tegelijk alles maar aan de staat overlaten. Kinderopvang moest gesubsidieerd worden want hun familie ging dat toch ook niet gratis doen en ga zo maar door.
Dat is toch precies de tegenstelling tussen Balkende II (eerst het zuur, dan het zoet) en IV? De sociale zekerheid was bij B-II hervormd. Vanwege de solide financiële basis zou de maatschappij bij B-IV weer een dragende rol kunnen spelen. Helaas gooide de crisis van 2007 roet in het eten.
quote:
Ik heb zo mijn twijfels of de zelfbenoemde hardwerkende Nederlander wel zo calvinistisch is, met de mond mischien maar in de praktijk zie je meestal toch wel een ander beeld.
Een groot deel van Nederland heeft - godzijdank - al jaren geleden afscheid genomen van het calvinisme. De onvrede leeft juist bij de groep die nog wel teruggrijpt naar o.a die christelijke basis.
--
pi_173388314
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:42 schreef Ryon het volgende:
Helaas gooide de crisis van 2007 roet in het eten.
Ik heb er niks van gemerkt was die er wel?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:43:49 #86
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173388316
Even oppassen volgende week.

pi_173388332
Hard werken? Denk dat er zijn die zich de ogen uit het hoofd moeten schamen als ze dat beweren?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:44:50 #88
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388334
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hij was er john, hij was er. De meeste Nederlanders zullen de klappen trouwens pas een paar jaar later hebben gevoeld.
--
pi_173388346
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Even oppassen volgende week.

[ afbeelding ]
Mag toch hopen als ik moet gaan dat het de hel gaat worden, lekker warm zuipen en hoeren zoveel als ik wil. Grapje hoor.
pi_173388367
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:44 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hij was er john, hij was er. De meeste Nederlanders zullen de klappen trouwens pas een paar jaar later hebben gevoeld.
Ik geloof er niks van hoor, men zal wel een kwartje minder hebben gehad om het een en ander recht te kunnen praten zal het wel crisis genoemd zijn.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:47:32 #91
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388387
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van hoor, men zal wel een kwartje minder hebben gehad om het een en ander recht te kunnen praten zal het wel crisis genoemd zijn.
Dat is de juiste instelling john. Zo'n crisis zit allemaal tussen de oren. Laat je niet gek maken.
--
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:48:47 #92
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388413
of zoals de premier dat zei:

Koop een nieuwe auto of nieuw huis
--
pi_173388415
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat is de juiste instelling john. Zo'n crisis zit allemaal tussen de oren. Laat je niet gek maken.
Beleggings hypotheken mogen niks opbrengen?
pi_173388443
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:48 schreef Ryon het volgende:
of zoals de premier dat zei:

Koop een nieuwe auto of nieuw huis
Yep die , in mijn ogen, flapdrol. Als dan koopt hij er toch een paar of meer, wat zou het leuk zijn als de mensen nog zo dom waren is het niet?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:50:05 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173388444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kredietcrisis werd die genoemd.
Begon met gedonder over waardeloze hypotheken in de VS.
De Grieken ontdekten toen ook dat je niet meer kunt besteden dan je hebt door alles met de creditcard te betalen (en met een andere creditcard de maandelijkse aflossing van je ene creditcard te doen).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173388468
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kredietcrisis werd die genoemd.
Begon met gedonder over waardeloze hypotheken in de VS.
De Grieken ontdekten toen ook dat je niet meer kunt besteden dan je hebt door alles met de creditcard te betalen (en met een andere creditcard de maandelijkse aflossing van je ene creditcard te doen).
Is wel leuk met andermans geld hoor, zou ik direct voor tekenen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:51:53 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173388485
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is wel leuk met andermans geld hoor, zou ik direct voor tekenen.
Je moet het uiteindelijk toch met je eigen geld terugbetalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173388498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Inderdaad. Hopelijk worden ze van de fietspaden geflikkerd binnenkort.
pi_173388510
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je moet het uiteindelijk toch met je eigen geld terugbetalen.
Nope hoor, onder bewind voor een paar jaar en het verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Noem ik het goed onder bewind of heet het anders?
pi_173388536
Gelukkig werd die/dat crematie bedrijf door de crisis veel minder waard is het niet?
pi_173388559
Waar je ook moe van wordt... 7km hardlopen in de bloedhitte. :')

Straks de post van Ryon maar even lezen.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:55:24 #102
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388560
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:54 schreef john2406 het volgende:
Gelukkig werd die/dat crematie bedrijf door de crisis veel minder waard is het niet?
Ja, john. Anders had die arme Henry op een houtje moeten bijten. En we weten allemaal hoeveel die man van eten houdt. Dat hadden we niet moeten willen met zijn allen.
--
pi_173388576
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, john. Anders had die arme Henry op een houtje moeten bijten. En we weten allemaal hoeveel die man van eten houdt. Dat hadden we niet moeten willen met zijn allen.
john kleine letter Henry hoofdletter, mag het niet van je achterban?
pi_173388582
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
Waar je ook moe van wordt... 7km hardlopen in de bloedhitte. :')

Straks de post van Ryon maar even lezen.
Da's pas integratie, moblo, je gedraagt je al als een echte brit "Mad dogs and englishmen go out in the midday sun" :D
pi_173388596
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's pas integratie, moblo, je gedraagt je al als een echte brit "Mad dogs and englishmen go out in the midday sun" :D
Ben inmiddels al net zo rood. Maar dan niet van het verbranden, dat niet.
Ja doei.
pi_173388608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ben inmiddels al net zo rood. Maar dan niet van het verbranden, dat niet.
Assimilatie van de huidskleur zelfs :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 16:57:57 ]
pi_173388615
Heb dan ook geen deportatiebrief van May ontvangen afgelopen week 8-)
Ja doei.
pi_173388625
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heb dan ook geen deportatiebrief van May ontvangen afgelopen wek 8-)
Jij bent duidelijk goed bezig ;)
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:59:28 #109
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388642
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

john kleine letter Henry hoofdletter, mag het niet van je achterban?
Je hebt john2406 zelf met kleine letter geschreven. Vandaar.
--
pi_173388649
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je hebt john2406 zelf met kleine letter geschreven. Vandaar.
Heb ik vrede mee hoor, al mis ik dan wel een paar cijfers.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 17:00:11 ]
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:01:25 #111
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388670

Grootste raadsel van de dag: zijn deze brieven echt of nep? Ze zouden van verschillende kinderen moeten zijn. Het internet gelooft het niet.
--
pi_173388699
Die 'Thank's zijn allemaal hetzelfde :')
Ja doei.
pi_173388711
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]

Grootste raadsel van de dag: zijn deze brieven echt of nep? Ze zouden van verschillende kinderen moeten zijn. Het internet gelooft het niet.
Klopt ik geloof dat ik die van mij ook zie liggen.
pi_173388716
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Die 'Thank's zijn allemaal hetzelfde :')
De I ook hoor.
pi_173388739
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]

Leuke meid wat ik zo snel beoordelen kan.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:09:12 #116
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173388836
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Leuke meid wat ik zo snel beoordelen kan.
Ze heeft ook een rijke en bekende vader.
--
pi_173388847
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:09 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ze heeft ook een rijke en bekende vader.
Tump?
pi_173388856
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk goed bezig ;)
Mwah. 8-) Ik doe gewoon normaal! :+
Ja doei.
pi_173388870
Juiste instelling hoor doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:15:08 #121
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173388957
quote:
Ik snap niet eens waar ze op doelt. :')
pi_173388997
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik snap niet eens waar ze op doelt. :')
Als je het googlet krijg je gemixte koppels en gezinnetjes enzo, dus óók met donkere/getinte mensen! :o SHOCKING.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:17:08 #123
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173389009
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je het googlet krijg je gemixte koppels en gezinnetjes enzo, dus óók met donkere/getinte mensen! :o SHOCKING.
Dat meen je niet... ;(
pi_173389014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dat meen je niet... ;(
Ja, ik vind het ook niet kunnen ;( -O-
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:20:02 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173389075
Dat Ms. Ivanka Trump ook :X
Ze is gewoon getrouwd :')

En geen schooljuf.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173389089
Nou ja, Ms is anders dan Miss hè? :) 'Mag' je ook voeren als je getrouwd bent.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:23:43 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173389165
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, Ms is anders dan Miss hè? :) 'Mag' je ook voeren als je getrouwd bent.
Ik vind het al triest dat het gebruikt wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173389194
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het al triest dat het gebruikt wordt.
Je kunt je er maar druk om maken.

Ik hoef er iig sowieso niet meer over na te denken 8-) _O-
Ja doei.
pi_173389209
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De bovenste 6 afbeeldingen oid zijn "geplant" door mensen. De term google happy american couple staat in de titel zodat ze bovenaan de resultaten komen. :P
pi_173389229
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

De bovenste 6 afbeeldingen oid zijn "geplant" door mensen. De term google happy american couple staat in de titel zodat ze bovenaan de resultaten komen. :P
Ik zou nu ook gewoon expres allemaal foto's gaan posten en taggen, 400x, zodat die zoekterm alleen nog maar gezellige surinaamse gezinnetjes oplevert O+
Ja doei.
pi_173389252
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou nu ook gewoon expres allemaal foto's gaan posten en taggen, 400x, zodat die zoekterm alleen nog maar gezellige surinaamse gezinnetjes oplevert O+
Een beetje botnet heeft dat wel in een avondje voor je geregeld.
pi_173389263
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een beetje botnet heeft dat wel in een avondje voor je geregeld.
Ja, maar dat geeft minder voldoening, ofzo :+
Ja doei.
pi_173389302
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:20 schreef Leandra het volgende:
Dat Ms. Ivanka Trump ook :X
Ze is gewoon getrouwd :')

En geen schooljuf.
Dus toch, denk dat die mij nog niet als zeikpaal gebruiken doet, laat staan een blik schenken.
pi_173389807
Als galgenmaal op m'n laatste avondje in Rotterdam heb ik zojuist shoarma besteld bij m'n favo shoarmaria waar ik in de loop der jaren echt wel ruim honderd keer besteld moet hebben :9~ O+
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:02:22 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173389832
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Als galgenmaal op m'n laatste avondje in Rotterdam heb ik zojuist shoarma besteld bij m'n favo shoarmaria waar ik in de loop der jaren echt wel ruim honderd keer besteld moet hebben :9~ O+
Geen kapsalon? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173389956
Hoi, daar was ik weer :W
Disclaimer: dit is een splitsquote-post, speciaal voor Harry

quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:13 schreef Perrin het volgende:
Raad de quote..
Wat knap van je, een tekstfragment compleet uit z'n verband rukken en hier neerplempen. Degene die constant over deportaties praat en die woordkeuze prefereert, is 99.999.

Ik spreek gewoon over het uitzetten van haatzaaiers/extremisten die een gevaar vormen voor onze samenleving. Ik heb het trouwens ook niet over 'een complete geloofsgroep', zoals 99.999 mijn mening stelselmatig framet; ik heb het nadrukkelijk over haatzaaiers/extremisten en dergelijke en nadrukkelijk niet over gematigde moslims. Maar op FOK! kun je dit soort frames ongestraft en herhaaldelijk blijven maken en gaan ze een eigen leven leiden.

Overigens mogen jullie het uitzetten van haatzaaiers etc. allemaal heel extreem/radicaal vinden, maar het sluit gewoon aan op beleid dat nu - eindelijk - werkelijkheid wordt. NOS-artikel van deze week: https://nos.nl/artikel/21(...)ationaliteit-af.html

quote:
9s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:23 schreef 99.999 het volgende:
Ik heb even geen mening.
Even? Of helemaal niet? Er staat nog een vraag open in het KLB-topic: KLB / De naïef-linkse deug-reflex
Je weet andermans mening altijd prima af te fakkelen en te framen, maar zelf heb je inhoudelijk helemaal niks in te brengen. *insert geluid van krekels*

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:50 schreef Leandra het volgende:
Is die tegenwoordig ook al zo ver heen? :o
Het gaat prima met me, dank je. Ik ben niet 'ver heen' en denk in hoofdlijnen nog precies zo als in 2004, toen ik op FOK! begon.

quote:
15s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:52 schreef Janneke141 het volgende:
Daar mogen we zo langzamerhand ook wel eens het radicaliseringsmeldpunt voor bellen.
Als je afgaat op de selectieve quotes, de stelselmatige en doelbewuste verdraaiing van mijn daadwerkelijke mening en de voortdurende frames die geplaatst worden, dan zou je dat inderdaad kunnen gaan denken.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:00 schreef Tem het volgende:
Wat is hier demoniseren aan?
[zelfcensuur] :')

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
Deze man heeft ook letterlijk gezegd dat je iedere verdachte van terrorisme mag doodschieten zonder vorm van proces en als daar dan onschuldigen tussen zitten dan hebben ze pech.
De grootst mogelijke bullshit. Ik heb een dilemma voorgelegd waarin dat één van de opties was. Toen de indruk ontstond dat ik dit werkelijk voorsta, heb ik en duidelijk toegelicht dat dat niet het geval is en excuses gemaakt dat door mijn woordkeuze / aanpak die indruk was ontstaan.

Ik wijs in dat kader op deze posts:
FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments
NWS / Man rijdt in op publiek moskee London #4

Zie overigens ook dit artikel van gisteren; doe ermee wat je wilt: https://www.volkskrant.nl(...)rgeschoten~a4512798/
Disclaimer: ik zeg nadrukkelijk niet dat ik het hier mee eens ben, ik stel slechts vast dat dit de realiteit anno 2017 is.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
Nee. Elf is rechts, dat weet iedereen. Soms opvallend links met bepaalde standpunten.
Onjuist, ik ben niet rechts en heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik ben sociaal-liberaal ingesteld, links van het midden; altijd geweest ook. Ik ben alleen de linkse wegkijkpolitiek rondom onderwerpen als integratie spuugzat. En met mij miljoenen andere Nederlanders; een grote factor in het zetelverlies van de PvdA. Ook sta ik als atheïst zeer kritisch ten opzichte van religie en verzet ik mij tegen situaties waarbij religie als norm wordt opgedrongen of een voorkeursbehandeling krijgt. Nooit anders geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
Hij was toch ook van het preventief detineren?
Is dat zo? Vertel... - Waar ik wél van ben, is gevaarlijke criminelen langduriger straffen en de samenleving beter beschermen tegen onberekenbare, onverbeterlijke, psychopatische criminelen en dergelijke. Ik wil dat belangen van slachtoffers en de samenleving zwaarder wegen dan die van daders. En ik wil niet dat de samenleving als een soort proeftuin fungeert. Kennelijk is dat allemaal heel radicaal...

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
Klopt, de oplossingen die dit soort figuren aandragen zijn altijd makkelijk en goedkoop...voor hunzelf
Ik zal de laatste zijn die zegt dat het goedkoop is. Sommige maatregelen kosten flink wat geld. Maar wat is de waarde van een mensenleven? Doen onze politici - ik doel voor het gemak op de hele EU - genoeg om ons tegen terrorisme te beschermen; stellen ze werkelijk alles in het werk? Het antwoord is nee. Het resultaat, ik kan het niet mooier maken: dode jochies van 7.

Druk jij dat maar in geld uit. Leg jij het maar aan de ouders uit. Dan maak ik me ondertussen boos over falende, laffe politici die nalaten om adequate maatregelen tegen terrorisme en radicalisering te nemen. Dan ben ik maar radicaal of zo, het zal me jeuken.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
Die post is door de mods verwijderd volgens mij nadat half FOK in FB zo'n beetje over zijn nek ging van hem. Moest overigens wel een dergelijke discussie in FB voor aan te pas komen inclusief Danny wat wel weer boekdelen spreekt over FOK
Het is mij niet bekend dat de bewuste post is verwijderd. En het idee dat "half FOK!" over z'n nek ging, is ronduit bizar. Gewoon het gebruikelijke groepje klagers en bashers. Ze roken bloed en zagen een kans om mij als extremist/radicaal te framen. En dat allemaal vanwege een dilemma, dat ik ook nog eens nadrukkelijk heb toegelicht.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:10 schreef Tem het volgende:
Woorden als deportatie zijn natuurlijk niet echt handig in dit soort discussies. Buiten dat is het topic in KLB (ik neem aan dat je daarop doelt) nogal pathetisch en eenzijdig. De klacht van TS over de mentaliteit zie je aan beide uithoeken van het politieke spectrum. TS benoemt alleen de tegenovergestelde uithoek van waar hij toe behoort. Maar goed, dit is niet het topic om daar uitgebreid zonder de persoon in kwestie over te discussiëren en in KLB heb ik sowieso geen trek.
Schrale troost: dit hele POL-forum is ook niet de plek waar je als weldenkend, redelijk persoon nog een discussie wilt voeren. NWS evenmin. En de term 'deportatie' heb ik niet geïntroduceerd hoor. Die wordt gewoon aan mijn mening - uitzetting van haatzaaiers / extremisten - gekoppeld om het een Tweede Wereldoorlog-sausje te geven. Uitzetting klinkt zakelijk, deportatie roept associaties op met Joden die per trein naar de concentratiekampen worden afgevoerd. Typisch gevalletje van framen.

Je kunt mij in dat actuele KLB-topic hooguit verwijten dat ik, gevraagd naar deportatie, zo dom ben om het woord in mijn antwoord ook te noemen. Onmiddellijk staat er dan een selectieve quote in het POL-café. Ik wijs graag nog even wat Danny hier zegt over selectief quoten:

quote:
... omdat context wel degelijk van belang is. Je kunt niet - zoals hierboven gedaan wordt - uitspraken volledig uit hun verband rukken en alle nuancerende context eromheen weglaten en daar een conclusie aan hangen. Dat is niet alleen niet-netjes, maar ook gewoonweg doelbewust iemand in een kwaad daglicht stellen.
Bron: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:19 schreef Igen het volgende:
99.999 begint daar meerdere keren te zuigen van "Zeg elfletterig, moet je niet ook wat over deportaties zeggen?" Daar reageert hij slechts op.
De holle leegte bij 99.999 begint op te vallen. De user staat vooraan om anderen te bashen en te framen, maar zelf brengt hij - ook desgevraagd - niks in. Ik wacht in dat KLB-topic nog steeds op antwoord. Dank voor je al dan niet gemeende steun, trouwens.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:26 schreef Tem het volgende:
Op zich maakt dat het nog niet beter. als je in een discussie je laat verleiden tot discutabele uitspraken word je daar gewoon altijd op gepakt. Kijk maar naar de politiek.
Ik ben geen politicus en FOK! is de Tweede Kamer niet. Fatsoenlijke discussies zijn op dit forum nagenoeg onmogelijk, is mij gebleken. Jammer. Het zou anders kunnen en moeten zijn. Helaas komt er altijd een horde trollen en zuigers op af; figuren die niet in discussie zijn geïnteresseerd, maar die puur willen flamen, op de man spelen. Zie ook dat KLB-topic van deze week, waarin 99.999 onmiddellijk wat meent te moeten zeggen over mijn (vermeende) werkloosheid; puur op de man. En hij is niet de enige.

Het zal mij jeuken hoor, maar pretendeer SVP niet dat er op FOK! een gezond discussieklimaat bestaat. Dat is allang verregaand verziekt, mogelijk zelfs onherstelbaar.

quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:30 schreef Reya het volgende:
Ik zou me niet zo druk maken. Er wordt hier niemand afgefakkeld; er wordt simpelweg als in elk café over de dingen om ons heen gesproken. Wellicht niet helemaal op jouw wijze, maar dat is voor wel meer reeksen het geval.
De afspraak was - meen ik - dat er niet achter hun rug om over mensen zou worden geroddeld in dit topic. De laatste keer dat ik mods / Forum Admins aan deze afspraak herinnerde, kreeg ik een ban... Een ban wegens het hebben van gelijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:56 schreef Jip141 het volgende:
Maakt dat het goed? Blijkbaar zit het erin, 99.999 hoeft maar een beetje te prikken en het komt eruit.
Ook dit is een bizar frame. In het bewuste topic werd mij gevraagd welke maatregelen je zoal kunt nemen. Lees het gerust terug: KLB / De naïef-linkse deug-reflex

Vervolgens wordt dat weer uit z'n verband gerukt. Ik wacht nog steeds op de maatregelen die 99.999 wenst te nemen. Ik heb er een paar keer om gevraagd, maar het blijft akelig stil.

quote:
5s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:05 schreef Jip141 het volgende:
Gaat het alleen over haat-imams dan?
Ik geloof dat Elf wat bredere plannen heeft.

Sowieso maakt iets "eerlijk zeggen" het niet beter, het gaat om de inhoud. Deportatie is in beginsel fout. Ik weet verder niet over wat voor mensen die discussie ging.
Bijzonder: je hebt hierboven wel een mening over iets dat er bij mij blijkbaar in zit, maar je hebt geen flauw idee waar de bewuste discussie over ging. Je bent al goed bewerkt hier...

quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:18 schreef LelijKnap het volgende:
99 :'). Al wat die kerel doet op FOK! is er op gericht om topics gesloten of users verbannen te krijgen. Zuigen, trollen, uitlokken en de reacties daarop aanwijzen in FB met een hoop gekrijs.
Gezien mijn ervaringen met deze user kan ik het alleen maar volledig met je eens zijn. En je zou kunnen denken: so be it... - maar het probleem is: andere mensen gaan zijn frames als 'feiten' overnemen, doen mee aan het zuigen/trollen en doelbewust beschadigen van andere users. Het is zulke figuren niet om discussie te doen, maar puur om het belachelijk maken van anderen. En daar komt dan nog bij dat het bijzonder schadelijk voor FOK! is.

Zo, dat was het weer. Benieuwd of deze post blijft staan of voortvarend wordt weggemod.
Fijn weekend allemaal. ^O^
pi_173389983
Meid.
pi_173389984
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Eet smakelijk.

Nu wil ik ook shoarma.
Ja doei.
pi_173390009
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:10 schreef Tchock het volgende:
Meid.
Je zou er bijna glitterkrabbelplaatjes bij gaan posten. O+
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:11:39 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173390015
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Eet smakelijk.

Nu wil ik ook shoarma.
Dit ja :(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173390027
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit ja :(
Gelukkig eten we burrito's uit de oven met heel langzaam gestoofd draadjesvlees O+ Dat is echt zó hemels.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:13:52 #142
38496 Perrin
pi_173390042
Draadjesvlees = ultiem genot
pi_173390049
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:13 schreef Perrin het volgende:
Draadjesvlees = ultiem genot
QFT.
Ja doei.
pi_173390075
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Shoarma kapsalon uiteraard

De grote met extra vlees en dubbele knoflooksaus
pi_173390081
Hahaha zie die autist posten dan
pi_173390125
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:16 schreef Kaas- het volgende:
Dit is FOK!, kun je wat specifieker zijn?
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:21:04 #147
38496 Perrin
pi_173390153
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit is FOK!, kun je wat specifieker zijn?
Ik voelde me ook al aangesproken, maar er is een wat-langer-dan-gemiddelde post een paar posts terug..
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:21:43 #148
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173390168
Goede post van Elfletterig. Ik kan het wel waarderen als mensen halve proefschriften neerplempen. Verder heb ik geen idee waar het over gaat.
--
pi_173390177
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:16 schreef Kaas- het volgende:
Het ligt weer aan iedereen behalve aan DJ11.
pi_173390185
Leest iemand dat dan?
Ja doei.
pi_173390218
Kan iemand een quote van Elf posten waarin hij oproept tot deportatie van bv Marokkanen of moslims?

Dat wordt hem namelijk 'verweten'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:24:14 #152
38496 Perrin
pi_173390219
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Leest iemand dat dan?
Ik heb vanavond een uurtje ingepland.
pi_173390248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:24 schreef BoneThugss het volgende:
Kan iemand een quote van Elf posten waarin hij oproept tot deportatie van bv Marokkanen of moslims?

Ben je z'n holmaat ofzo?
pi_173390256
Ik werd ook al uitgemaakt voor kloon. Echt ga je moeder pesten of zo.

Veel extreem-linkse wappies hier. En VVD'ers :r
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:26:14 #155
38496 Perrin
pi_173390269
quote:

POL / [POLCAFE #7443] Drugshond snapt het weer niet.
pi_173390277
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
Ik werd ook al uitgemaakt voor kloon. Echt ga je moeder pesten of zo.

Veel extreem-linkse wappies hier. En VVD'ers :r
Nee, jij bent gewoon een baggeruser als zoveel op dit forum.
pi_173390286
quote:
Quote ff z'n volledige post dan. Geen zin om dat hele topic door te lezen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:28:59 #158
38496 Perrin
pi_173390318
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:27 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Quote ff z'n volledige post dan. Geen zin om dat hele topic door te lezen.
Ik link naar mijn post, de quote was een - ik hoop - verwijderde post van ene DJ11.
pi_173390328
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Oké.

Drie persoonlijke aanvallen in twee posts, u gaat door voor de koelkast!
pi_173390342
:O
Ja doei.
pi_173390373
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik link naar mijn post, de quote was een - ik hoop - verwijderde post van ene DJ11.
Extremisten deporteren, daar heeft hij het altijd over. Voor zover ik weet.

''Geen doel op zich maar een middel.''
pi_173390374
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
Veel extreem-linkse wappies hier.
Je moeder.
Ja doei.
pi_173390390
quote:

[..]

quote:
Je kunt niet - zoals hierboven gedaan wordt - uitspraken volledig uit hun verband rukken en alle nuancerende context eromheen weglaten en daar een conclusie aan hangen. Dat is niet alleen niet-netjes, maar ook gewoonweg doelbewust iemand in een kwaad daglicht stellen.
was getekend, Danny: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments
pi_173390416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je moeder.
Niveautje.

Ga toch fietsen ouwe zak hooi.
pi_173390439
Koekoek.
Ja doei.
pi_173390461
Die debielen van een Oversight en Nikonlover die zitten te hopen op oorlog in dat NK topic :')
Ja doei.
pi_173390498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Die debielen van een Oversight en Nikonlover die zitten te hopen op oorlog in dat NK topic :')
Je bent zelf niet veel intelligenter.

Mensen welke ''koekoek'' posten :') _!
pi_173390506
Is ook, is ook...
Ja doei.
pi_173390514
quote:

[..]

Lees anders gewoon deze posts even voor de broodnodige context...
KLB / De naïef-linkse deug-reflex
pi_173390520
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Je bent zelf niet veel intelligenter.

Mensen welke ''koekoek'' posten :') _!
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:47 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Koekoek.
pi_173390533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Koekoek.
Ja doei.
pi_173390549
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi, daar was ik weer :W
Disclaimer: dit is een splitsquote-post, speciaal voor Harry

[..]

Wat knap van je, een tekstfragment compleet uit z'n verband rukken en hier neerplempen. Degene die constant over deportaties praat en die woordkeuze prefereert, is 99.999.

Ik spreek gewoon over het uitzetten van haatzaaiers/extremisten die een gevaar vormen voor onze samenleving. Ik heb het trouwens ook niet over 'een complete geloofsgroep', zoals 99.999 mijn mening stelselmatig framet; ik heb het nadrukkelijk over haatzaaiers/extremisten en dergelijke en nadrukkelijk niet over gematigde moslims. Maar op FOK! kun je dit soort frames ongestraft en herhaaldelijk blijven maken en gaan ze een eigen leven leiden.

Overigens mogen jullie het uitzetten van haatzaaiers etc. allemaal heel extreem/radicaal vinden, maar het sluit gewoon aan op beleid dat nu - eindelijk - werkelijkheid wordt. NOS-artikel van deze week: https://nos.nl/artikel/21(...)ationaliteit-af.html

[..]

Even? Of helemaal niet? Er staat nog een vraag open in het KLB-topic: KLB / De naïef-linkse deug-reflex
Je weet andermans mening altijd prima af te fakkelen en te framen, maar zelf heb je inhoudelijk helemaal niks in te brengen. *insert geluid van krekels*

[..]

Het gaat prima met me, dank je. Ik ben niet 'ver heen' en denk in hoofdlijnen nog precies zo als in 2004, toen ik op FOK! begon.

[..]

Als je afgaat op de selectieve quotes, de stelselmatige en doelbewuste verdraaiing van mijn daadwerkelijke mening en de voortdurende frames die geplaatst worden, dan zou je dat inderdaad kunnen gaan denken.

[..]

[zelfcensuur] :')

[..]

De grootst mogelijke bullshit. Ik heb een dilemma voorgelegd waarin dat één van de opties was. Toen de indruk ontstond dat ik dit werkelijk voorsta, heb ik en duidelijk toegelicht dat dat niet het geval is en excuses gemaakt dat door mijn woordkeuze / aanpak die indruk was ontstaan.

Ik wijs in dat kader op deze posts:
FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments
NWS / Man rijdt in op publiek moskee London #4

Zie overigens ook dit artikel van gisteren; doe ermee wat je wilt: https://www.volkskrant.nl(...)rgeschoten~a4512798/
Disclaimer: ik zeg nadrukkelijk niet dat ik het hier mee eens ben, ik stel slechts vast dat dit de realiteit anno 2017 is.

[..]

Onjuist, ik ben niet rechts en heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik ben sociaal-liberaal ingesteld, links van het midden; altijd geweest ook. Ik ben alleen de linkse wegkijkpolitiek rondom onderwerpen als integratie spuugzat. En met mij miljoenen andere Nederlanders; een grote factor in het zetelverlies van de PvdA. Ook sta ik als atheïst zeer kritisch ten opzichte van religie en verzet ik mij tegen situaties waarbij religie als norm wordt opgedrongen of een voorkeursbehandeling krijgt. Nooit anders geweest.

[..]

Is dat zo? Vertel... - Waar ik wél van ben, is gevaarlijke criminelen langduriger straffen en de samenleving beter beschermen tegen onberekenbare, onverbeterlijke, psychopatische criminelen en dergelijke. Ik wil dat belangen van slachtoffers en de samenleving zwaarder wegen dan die van daders. En ik wil niet dat de samenleving als een soort proeftuin fungeert. Kennelijk is dat allemaal heel radicaal...

[..]

Ik zal de laatste zijn die zegt dat het goedkoop is. Sommige maatregelen kosten flink wat geld. Maar wat is de waarde van een mensenleven? Doen onze politici - ik doel voor het gemak op de hele EU - genoeg om ons tegen terrorisme te beschermen; stellen ze werkelijk alles in het werk? Het antwoord is nee. Het resultaat, ik kan het niet mooier maken: dode jochies van 7.

[ afbeelding ]
Druk jij dat maar in geld uit. Leg jij het maar aan de ouders uit. Dan maak ik me ondertussen boos over falende, laffe politici die nalaten om adequate maatregelen tegen terrorisme en radicalisering te nemen. Dan ben ik maar radicaal of zo, het zal me jeuken.

[..]

Het is mij niet bekend dat de bewuste post is verwijderd. En het idee dat "half FOK!" over z'n nek ging, is ronduit bizar. Gewoon het gebruikelijke groepje klagers en bashers. Ze roken bloed en zagen een kans om mij als extremist/radicaal te framen. En dat allemaal vanwege een dilemma, dat ik ook nog eens nadrukkelijk heb toegelicht.

[..]

Schrale troost: dit hele POL-forum is ook niet de plek waar je als weldenkend, redelijk persoon nog een discussie wilt voeren. NWS evenmin. En de term 'deportatie' heb ik niet geïntroduceerd hoor. Die wordt gewoon aan mijn mening - uitzetting van haatzaaiers / extremisten - gekoppeld om het een Tweede Wereldoorlog-sausje te geven. Uitzetting klinkt zakelijk, deportatie roept associaties op met Joden die per trein naar de concentratiekampen worden afgevoerd. Typisch gevalletje van framen.

Je kunt mij in dat actuele KLB-topic hooguit verwijten dat ik, gevraagd naar deportatie, zo dom ben om het woord in mijn antwoord ook te noemen. Onmiddellijk staat er dan een selectieve quote in het POL-café. Ik wijs graag nog even wat Danny hier zegt over selectief quoten:

[..]

Bron: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments

[..]

De holle leegte bij 99.999 begint op te vallen. De user staat vooraan om anderen te bashen en te framen, maar zelf brengt hij - ook desgevraagd - niks in. Ik wacht in dat KLB-topic nog steeds op antwoord. Dank voor je al dan niet gemeende steun, trouwens.

[..]

Ik ben geen politicus en FOK! is de Tweede Kamer niet. Fatsoenlijke discussies zijn op dit forum nagenoeg onmogelijk, is mij gebleken. Jammer. Het zou anders kunnen en moeten zijn. Helaas komt er altijd een horde trollen en zuigers op af; figuren die niet in discussie zijn geïnteresseerd, maar die puur willen flamen, op de man spelen. Zie ook dat KLB-topic van deze week, waarin 99.999 onmiddellijk wat meent te moeten zeggen over mijn (vermeende) werkloosheid; puur op de man. En hij is niet de enige.

Het zal mij jeuken hoor, maar pretendeer SVP niet dat er op FOK! een gezond discussieklimaat bestaat. Dat is allang verregaand verziekt, mogelijk zelfs onherstelbaar.

[..]

De afspraak was - meen ik - dat er niet achter hun rug om over mensen zou worden geroddeld in dit topic. De laatste keer dat ik mods / Forum Admins aan deze afspraak herinnerde, kreeg ik een ban... Een ban wegens het hebben van gelijk.

[..]

Ook dit is een bizar frame. In het bewuste topic werd mij gevraagd welke maatregelen je zoal kunt nemen. Lees het gerust terug: KLB / De naïef-linkse deug-reflex

Vervolgens wordt dat weer uit z'n verband gerukt. Ik wacht nog steeds op de maatregelen die 99.999 wenst te nemen. Ik heb er een paar keer om gevraagd, maar het blijft akelig stil.

[..]

Bijzonder: je hebt hierboven wel een mening over iets dat er bij mij blijkbaar in zit, maar je hebt geen flauw idee waar de bewuste discussie over ging. Je bent al goed bewerkt hier...

[..]

Gezien mijn ervaringen met deze user kan ik het alleen maar volledig met je eens zijn. En je zou kunnen denken: so be it... - maar het probleem is: andere mensen gaan zijn frames als 'feiten' overnemen, doen mee aan het zuigen/trollen en doelbewust beschadigen van andere users. Het is zulke figuren niet om discussie te doen, maar puur om het belachelijk maken van anderen. En daar komt dan nog bij dat het bijzonder schadelijk voor FOK! is.

Zo, dat was het weer. Benieuwd of deze post blijft staan of voortvarend wordt weggemod.
Fijn weekend allemaal. ^O^
Goed verhaal, lekker kort.
pi_173390562
manmanman.

Dit is een beetje categorie'tje 'OP quoten :') ' hoor, pompom...
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:42:44 #174
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173390580
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Complete groepen over één kam scheren heeft geen zin, zeker niet bij mensen die al decennia hier zijn. Je hebt Turkse en Marokkaanse Nederlanders en je hebt Turken en Marokkanen in Nederland. Van de twee laatstgenoemde groepen wil ik graag af. Dat is ook in het belang van de twee eerstgenoemde groepen.
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, ik snap je punt. Ik probeer alleen aan te geven dat de oplossing gecompliceerder is. Nieuwkomers kun je aan de poort weigeren op basis van hun herkomst. Geen oorlogsgebied? Dan niet hier naar binnen.

Maar bij mensen die al decennia hier zijn en die al dan niet zijn geïntegreerd, ligt dat anders. Ik sta voor de goed geïntegreerde Turkse en Marokkaanse Nederlanders. En ik wil af van slecht geïntegreerde Turken en Marokkanen in Nederland, die de titel "Nederlanders" niet waard zijn.
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173390581
quote:
Misschien hebben ze weer een manische periode?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:43:19 #176
346939 Janneke141
pi_173390589
quote:
Is dat niet dezelfde?
pi_173390601
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Is dat niet dezelfde?
Niets verbaast mij meer.
Ja doei.
pi_173390604
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Een paar selectieve quotes zijn genoeg om het te beschadigen, dus moet ik moeite doen om het beeld recht te zetten.

Als ik werkelijk de radicale rechts-extremist was, zou ik die moeite niet doen en zou ik het prima vinden dat mijn mening zo wordt samengevat, maar ik accepteer die frames juist niet en bied er weerstand tegen. Soms kort, maar deze keer lang, zodat Harry alles na moet lezen.
pi_173390627
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Misschien hebben ze weer een manische periode?
Maar, topics en reacties, dat is wat FOK! kan gebruiken!
Ja doei.
pi_173390651
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.
Hoe krijg je het je strot uit... - mensen gaan executeren omdat ze zich meer Turk / Marokkaan dan Nederlander voelen? :')
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:47:19 #181
346939 Janneke141
pi_173390664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoe krijg je het je strot uit... - mensen gaan executeren omdat ze zich meer Turk / Marokkaan dan Nederlander voelen? :')
:D

Ik moest lachen. Scherp.
pi_173390666
Proost hè, mensen!
Ja doei.
pi_173390675
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Die eerste quote spreekt de andere nogal tegen.

Maar eerlijk, Elf. Dat is best heftig wat je daar schrijft. 99.999 en Remlove z'n er wel altijd als de kippen bij om je voor ''extremist'' uit te maken.

Zal overigens ongetwijfeld ergens een quote van mij te vinden zijn over Turken, Marokkanen, gelovigen in het algemeen.
pi_173390676
Ik voel me ook meer Nederlander dan Brit.
Ja doei.
pi_173390682
Hup Holland! w/ w/
Ja doei.
pi_173390692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me ook meer Nederlander dan Brit.
Dat is je geraden...

pi_173390711
Sommige kerken kunnen 't wel.

Ja doei.
pi_173390719
Los van 'Jezus :') ' Maargoed, hè? Zon, water, dingen.
Ja doei.
pi_173390741
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:29 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Oké.

Drie persoonlijke aanvallen in twee posts, u gaat door voor de koelkast!
Jouw hele oeuvre bestaat uit persoonlijke aanvallen en gebagger dus nu niet gaan huilen.
pi_173390783
Voor de rest geen idee wat die lui komen doen. Het is niet dat je ineens wel leuk en interessant wordt gevonden in deze SC. Beetje vechten tegen windmolens.
pi_173390797
Oh -O-
Ja doei.
pi_173390804
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:51 schreef Tem het volgende:

[..]

Jouw hele oeuvre bestaat uit persoonlijke aanvallen en gebagger dus nu niet gaan huilen.
Hardop gelachen.

Ik reageer altijd serieus in NWS, POL.

Al is de briljante ''Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans'' wel van m'n hand.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:54:46 #193
165633 eriksd
The grand facade...
pi_173390818
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat is er voor volk in de SC. Wat is dit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_173390862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Oh -O-
Komt weer een stamkroegvergelijking.

Als je met een gestrekte klauw een "links" café binnenloopt om te vertellen hoe kut iedereen is moet je niet gaan janken als je er net zo hard door het raam weer uitvliegt.
pi_173390869
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Komt weer een stamkroegvergelijking.

Als je met een gestrekte klauw een "links" café binnenloopt om te vertellen hoe kut iedereen is moet je niet gaan janken als je er net zo hard door het raam weer uitvliegt.
Mij hoef je 't niet uit te leggen hoor O+
Ja doei.
pi_173390876
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat is er voor volk in de SC. Wat is dit.
Geen idee. Dodelijk vermoeiend.
pi_173390890
Lang weekend hier, trouwens, want maandag is 'n nationale vrije dag O+ Nice.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:00:32 #198
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173390923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lang weekend hier, trouwens, want maandag is 'n nationale vrije dag O+ Nice.
Jullie vieren natuurlijk ook Bommen Berend.
pi_173390929
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Jullie vieren natuurlijk ook Bommen Berend.
Ye what?
Ja doei.
pi_173390950
Hahaha.

Iemand geeft een beetje tegengas en deze hele SC staat weer te springen om aan te tonen hoe 'goed' ze wel niet zijn :') _!
pi_173390956
Hahaha.
Ja doei.
pi_173390961
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Shoarma kapsalon uiteraard

De grote met extra vlees en dubbele knoflooksaus
Extra kaas, zonder sla. Da's je ware.
pi_173390971
Kapsalons zijn sowieso des duivels. Elke keer als je een kapsalon koopt draag je bij aan home-grown terrorisme.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:04:03 #204
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173390972
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ye what?
Gronings Ontzet. O+

Bisschop van Münster vond het nodig om Groningen in te nemen tijdens het rampjaar 1672 (?). Op een gegeven moment vertrok meneer weer want hij was bang dat hij Borculo zou verliezen. Maar hier doen we altijd net alsof we moedig deze schavuit eruit hebben getrapt.
pi_173390984
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Gronings Ontzet. O+

Bisschop van Münster vond het nodig om Groningen in te nemen tijdens het rampjaar 1672 (?). Op een gegeven moment vertrok meneer weer want hij was bang dat hij Borculo zou verliezen. Maar hier doen we altijd net alsof we moedig deze schavuit eruit hebben getrapt.
OK. Hij wilde dus liever Borculo dan Groningen? Wtf. :') die had z'n prio's ook niet helemaal op orde...
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:05:06 #206
38496 Perrin
pi_173390995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.

Iemand geeft een beetje tegengas en deze hele SC staat weer te springen om aan te tonen hoe 'goed' ze wel niet zijn :') _!
Niet zo lekker als deporteren, maar toch plezant?
pi_173391003
quote:
Hahaha.

Nee, hoor, ik was druk bezig kapsalon te bestellend :D
pi_173391012
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, hoor, ik was druk bezig kapsalon te bestellend :D
LANDVERRADER!
Ja doei.
pi_173391019
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Het ligt weer aan iedereen behalve aan DJ11.
Geen lettertje van gelezen natuurlijk.
pi_173391036
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Niet zo lekker als deporteren, maar toch plezant?
Hou toch op man.

Niemand wil wie dan ook deporteren. Die extreme, gelovige figuren moet je gewoon uitzetten en het paspoort ontnemen. Kinderen van 8 begrijpen dit nog.

Maar ga vooral met dat polarisatie-gedrag.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:07:18 #211
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391042
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

OK. Hij wilde dus liever Borculo dan Groningen? Wtf. :') die had z'n prio's ook niet helemaal op orde...
Het kan ook Groenlo zijn geweest... maar ja, het is eigenlijk best gênant dat hij ons daarvoor verliet. :D
pi_173391045
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Geen idee. Dodelijk vermoeiend.
Hoe heb je het toch ooit zo lang als FA kunnen volhouden...
pi_173391053
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Het kan ook Groenlo zijn geweest... maar ja, het is eigenlijk best gênant dat hij ons daarvoor verliet. :D
Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwd :')
Ja doei.
pi_173391055
quote:
Hahaha.

Ze zijn allemaal acuut ongesteld, inderdaad...
pi_173391062
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

tweede week van September pas weer.
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:09:08 #216
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391073
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwd :')
Die in de Achterhoek.
pi_173391091
Maar goed, aangezien die autistische werkloze geradicaliseerde neonazi hier nu blijkbaar mee wil posten, heb ik meneer maar even geblokkeerd. Hoef ik lekker niet te zien waar hij zich allemaal druk om maakt. 8-)
pi_173391109
quote:

[..]

Zie die 2 posts boven mij op de vorige pagina.
pi_173391110
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch echt net andersom. Niet ver van Groenlo, in de Achterhoek, ligt de buurtschap Zwolle, uiteraard niet te verwarren met de hoofdstad van Overijssel.

Grolloo ligt midden in Drenthe, ten zuidoosten van Assen.
pi_173391122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch echt net andersom. Niet ver van Groenlo, in de Achterhoek, ligt de buurtschap Zwolle, uiteraard niet te verwarren met de hoofdstad van Overijssel.

Grolloo ligt midden in Drenthe, ten zuidoosten van Assen.
Oh ja, ik twijfelde al toen ik 't opschreef :') _O-
Ja doei.
pi_173391137
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:10 schreef Kaas- het volgende:
die autistische werkloze geradicaliseerde neonazi

En dat stemt dan D'66 maar wel in een skir flatje wonen :')
pi_173391139
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh ja, ik twijfelde al toen ik 't opschreef :') _O-
De samenvatting is dus dat je niet meer weet waar je bent getrouwd...
pi_173391154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De samenvatting is dus dat je niet meer weet waar je bent getrouwd...
Zolang ik nog weet met wie is 't allemaal niet zo erg 8-)
Ja doei.
pi_173391158
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

tweede week van September pas weer.
Mooi,dan hebben we nog een paar weken voor de eerste POL-SC gangbang. :P
pi_173391163
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mooi,dan hebben we nog een paar weken voor de eerste POL-SC gangbang. :P
:') _O-
Ja doei.
pi_173391169
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

LANDVERRADER!
Maar wel heel lekker :D
pi_173391180
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar wel heel lekker :D
True.
Ja doei.
pi_173391185
quote:

[..]

Nivootje wel weer.
pi_173391201
M'n huidige whiskyvoorraad is wat matig -O- ik moet toch echt die baan krijgen volgende week, dan kan ik me wat beters veroorloven.
Ja doei.
pi_173391207
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik heb mensen als Kaas- in mijn vriendenkring. Ik zal nooit snappen waarom homo's steeds zo onvoorwaardelijk voor moslims, ook radicale, in de bres blijven springen. Kennelijk is dat een manier om voor jezelf de waarheid mooier te maken dan -ie werkelijk is...

Het is z'n goed recht, maar waarom -ie mensen met een andere mening voor neonazi moet uitschelden, snap ik dan weer niet. Kennelijk is dat nodig om de eigen positie beter / verstandiger te doen lijken. Kennelijk lukt dat met argumenten niet.
pi_173391208
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.
pi_173391212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

True.
Mexicaans wel heel lekker, trouwens, moet ik binnenkort maar weer eens doen. :)
pi_173391227
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar :?
Ja doei.
pi_173391233
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mexicaans wel heel lekker, trouwens, moet ik binnenkort maar weer eens doen. :)
Yup. Zo'n grote pile nachos con todo O+
Ja doei.
pi_173391239
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar :?
Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.
pi_173391252
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup. Zo'n grote pile nachos con todo O+
Oh ja, da's ook heel lekker! Ik doe meestal fajita's als ik het thuis maak
pi_173391257
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.
Ik ben een vrouwelijke, blonde, hooggeleide GL-stemmer. 8-)
Ja doei.
pi_173391272
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent al geemigreerd, natuurlijk, dan mag dat ;)
pi_173391284
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Laat maar.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:19:47 #240
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391288
quote:

[..]

Vrouwelijke GL-stemmers... die zijn het ergst.
pi_173391314
quote:

[..]

GroenLinks :r :r :r :r

Mij het autorijden willen ontnemen :r :r :r :r

Vleestaks :r :r :r :r

Jesse Klaver :r :r :r :r
pi_173391339
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.
Oké dan.
pi_173391357
110% anti-auto.
pi_173391364
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:22 schreef Tchock het volgende:
110% anti-auto.
Gewoon allemaal motorrijden 8-)
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:23:26 #245
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391368
Fietsen.
pi_173391371
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Laat maar.
Typisch wel weer, fact free om je heen slaan en als er om onderbouwing van je aantijgingen word gevraagd kies je het hazepad. Wel laf, hoor. Zal wel jouw cultuur zijn of zo, de mijne is het iig niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 19:23:49 ]
pi_173391373
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:22 schreef Tchock het volgende:
110% anti-auto.
Hahaha.

Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
pi_173391392
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hahaha.

Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
Heffen we toch gewoon meer belasting? Lijkt mij toch nauwelijks een probleem 8-)
pi_173391394
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hahaha.

Er moet nog een mooi lightrail-netwerk door de hele Randstad komen dus die wegenbelasting mag flink omhoog.
pi_173391415
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Fietsen.
Praktisch en milieu vriendelijk en met bakfiets uiteraard als je GL stemt ;)
pi_173391426
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bakfietsen :r
Ja doei.
pi_173391430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heffen we toch gewoon meer belasting? Lijkt mij toch nauwelijks een probleem 8-)
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er moet nog een mooi lightrail-netwerk door de hele Randstad komen dus die wegenbelasting mag flink omhoog.
Ja, want ik betaal nog niet genoeg per maand. :') |:(

Ga eerst maar eens klagen bij die vliegmaatschappijen die 40 cent per liter betalen ex BTW.
pi_173391435
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Word geloof ik aan gewerkt, de RET gaat van de Hoek van Holland treinverbinding een light rail maken met plannen voor meer.
pi_173391437
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

[..]

Ga eerst maar eens klagen bij die vliegmaatschappijen die 40 cent per liter betalen ex BTW.
Vliegen mag ook twee keer zo duur worden. Zie niet echt in hoe dat relevant is maar oké.
pi_173391443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

[..]

Verhogen we hun belastingen ook, ben jij ook weer blij :D
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:27:13 #256
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391449
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

pi_173391458
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Typisch wel weer, fact free om je heen slaan en als er om onderbouwing van je aantijgingen word gevraagd kies je het hazepad. Wel laf, hoor. Zal wel jouw cultuur zijn of zo, de mijne is het iig niet
Het is niet fact-free, ik zie het overal gebeuren. Maar de user in kwestie zegt mij te hebben geblokkeerd, dus dan is het niet zinvol om daar een gesprek over te gaan voeren. Gewoon een kwestie van verspilde energie.

Ga je nog maar eens verdiepen in alle verwensingen die Tofik Dibi kreeg toen -ie uit de kast kwam, of alle kritiek die rapper BOEF kreeg toen hij in een interview zei dat hij niks tegen homo's heeft. En bekijk ook gerust de SCP-cijfers over acceptatie en dergelijke.

En bovenal: droom lekker verder.
pi_173391462
quote:
Kijk, da's nou een homo modernicus. Hulde.
pi_173391475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vliegen mag ook twee keer zo duur worden. Zie niet echt in hoe dat relevant is maar oké.
Goed plan wel.

Goed voor de economie ook. Zes miljard aan wegenbelasting, 2 miljard wordt geïnvesteerd in het 'totaalplaatje', nieuwe wegen, vullen van gaten, enz. Vier miljard over. Laat mij niet lachen.
pi_173391485
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is niet fact-free, ik zie het overal gebeuren. Maar de user in kwestie zegt mij te hebben geblokkeerd, dus dan is het niet zinvol om daar een gesprek over te gaan voeren. Gewoon een kwestie van verspilde energie.

Ga je nog maar eens verdiepen in alle verwensingen die Tofik Dibi kreeg toen -ie uit de kast kwam, of alle kritiek die rapper BOEF kreeg toen hij in een interview zei dat hij niks tegen homo's heeft. En bekijk ook gerust de SCP-cijfers over acceptatie en dergelijke.

En uit die cijfers blijk vooral dat autochtone Nederlanders helemaal niet zo tolerant zijn en dat die groep bijna 10 maal zo groot is dan die van de allochtonen.

Maar droom maar lekker verder.

Al die gewetensbezwaarde ambtenaren die geen huwelijken van homo's wilden voltrekken? allemaal autochtonen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 19:31:15 ]
pi_173391502
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Goed plan wel.

Goed voor de economie ook. Zes miljard aan wegenbelasting, 2 miljard wordt geïnvesteerd in het 'totaalplaatje', nieuwe wegen, vullen van gaten, enz. Vier miljard over. Laat mij niet lachen.
Lachen is anders heel gezond. :)
pi_173391516
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Goed plan wel.

Dat geld gaan we gebruiken om de (wegen)belasting voor volledig elektrische auto's te verlagen.
pi_173391537
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En uit die cijfers blijk vooral dat autochtone Nederlanders helemaal niet zo tolerant zijn en dat die groep bijna 10 maal zo groot is als die van de allochtonen.

Maar droom maar lekker verder.
Dat blijkt alleen niet uit de cijfers, maar goed...

:W
pi_173391553
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lachen is anders heel gezond. :)
Dat is zeker waar.

Ik betaal 335 tot 390 euro wegenbelasting per 3 maanden, afhankelijk van de regio. Verzekering all-risk is zo'n 80 euro per maand.

200 Euro en dan heb ik nog geen meter gereden, goed geregeld weer, vogeltjesdansoverheid :r :r :r :r :r
pi_173391559
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat blijkt alleen niet uit de cijfers, maar goed...

Je bent nu echt weg? *O*
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:33:18 #266
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391572
Het is nog even afwachten of dit echt is natuurlijk...

Dit zijn de bewijzen die dat NVU-lid aandraagt om aan te tonen dat Baudet wel degelijk met hen samenwerkt.

pi_173391573
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:32 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat is zeker waar.

Ik betaal 335 tot 390 euro wegenbelasting per 3 maanden, afhankelijk van de regio. Verzekering all-risk is zo'n 80 euro per maand.

200 Euro en dan heb ik nog geen meter gereden, goed geregeld weer, vogeltjesdansoverheid :r :r :r :r :r
Oh, ok, nou, dan doen we het anders, gaan we rekening rijden. Beter?
pi_173391603
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat een idioten :') :')

Geloof :') |:( |:(
pi_173391614
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het is nog even afwachten of dit echt is natuurlijk...

Dit zijn de bewijzen die dat NVU-lid aandraagt om aan te tonen dat Baudet wel degelijk met hen samenwerkt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet dit nou bewijzen?
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:36:39 #270
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391637
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat moet dit nou bewijzen?
Baudet ontkent dat hij op enige wijze samenwerkt met de NVU nadat de NVU-baas zei dat er sprake was van samenwerking. Dit moet bewijzen dat er wel degelijk een soort van samenwerking is. FvD is blijkbaar naar Badhoevendorp gegaan daarna.
pi_173391646
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je bent nu echt weg? *O*
Ik hoop het....
pi_173391658
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Baudet ontkent dat hij op enige wijze samenwerkt met de NVU nadat de NVU-baas zei dat er sprake was van samenwerking. Dit moet bewijzen dat er wel degelijk een soort van samenwerking is. FvD is blijkbaar naar Badhoevendorp gegaan daarna.
Dat blijkt hier niet echt uit, of wel? :P Alleen dat hij het niet direct afwijst.
pi_173391672
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, ok, nou, dan doen we het anders, gaan we rekening rijden. Beter?
Weer zo'n 'groen' idee van GroenLinks.

Never nooit zo'n kastje in m'n auto. Ik rij waar ik wil, wanneer ik wil. Ik werk 50 uur per week, oa om mijn auto te onderhouden. Opflikkeren, mijn auto, daar heb ik voor gewerkt.
pi_173391676
quote:
Let vooral op de manier waarop die Salaheddine zijn religieuze opvatting opdringt, zowat oplegt aan Tofik Dibi. Ziek, een ander woord is er niet voor. En deze man is een soort 'rolmodel', iemand die veel invloed heeft op moslimjongeren.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:39:34 #275
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173391678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat blijkt hier niet echt uit, of wel? :P Alleen dat hij het niet direct afwijst.
Er is blijkbaar ook een bonnetje voor het zaaltje. Maar goed ik weet het ook allemaal niet precies, ik kom het net tegen op twitter. Er zullen mensen zijn die het beter volgen. Het is trouwens van de gekke dat een parlementariër nazi's niet meteen afwijst trouwens.
pi_173391679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is op zich al kwalijk genoeg, lijkt mij, maar goed, het is Baudet.
pi_173391691
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Weer zo'n 'groen' idee van GroenLinks.

Never nooit zo'n kastje in m'n auto. Ik rij waar ik wil, wanneer ik wil. Ik werk 50 uur per week, oa om mijn auto te onderhouden. Opflikkeren, mijn auto, daar heb ik voor gewerkt.
Jouw auto maar niet jouw wegen, natuurlijk.

En rekening rijden is geen GL plan, natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 19:42:52 ]
pi_173391723
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Let vooral op de manier waarop die Salaheddine zijn religieuze opvatting opdringt, zowat oplegt aan Tofik Dibi. Ziek, een ander woord is er niet voor. En deze man is een soort 'rolmodel', iemand die veel invloed heeft op moslimjongeren.
Oud filmpje. Dit soort shit is 1 van de redenen dat ik een hekel aan heb aan alles wat met geloof te maken heeft.
pi_173391731
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jouw auto maar niet jouw wegen, natuurlijk.
Ik betaal toch WEGEN-belasting. Die straat is niet meer van jou dan van mij.
pi_173391747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:43 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Uh, we hadden het over rekening rijden wat wegenbelasting zou vervangen, weet je nog?
pi_173391759
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kapsalon is haar favoriet, en dan doet Kaas gewoon mee.
pi_173391777
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

A zeggen en B doen.
[ afbeelding ]
Met zo een oortjes kan men inderdaad richting VOC denken, alleen met die oren behoeft men al geen zijlen meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2017 19:45:57 ]
pi_173391784
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoe heb je het toch ooit zo lang als FA kunnen volhouden...
Op een gegeven moment ben je wel klaar mee en ga je verder. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen..... Het verandert toch niet en de club baggerusers neemt alleen maar toe. Daarnaast veranderen de prioriteiten in iemands leven op een gegeven moment.
pi_173391786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uh, we hadden het over rekening rijden wat wegenbelasting zou vervangen, weet je nog?
Hoe ga jij 4 miljard 'vervangen'. Juist! Door iets in te voeren wat nog veel meer geld kost.
pi_173391818
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:46 schreef Tem het volgende:

[..]

Op een gegeven moment ben je wel klaar mee en ga je verder. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen..... Het verandert toch niet en de club baggerusers neemt alleen maar toe. Daarnaast veranderen de prioriteiten in iemands leven op een gegeven moment.
Hoezo een voorbeeld aan nemen? :? Ik ben al een tijdje geleden gestopt met vrijwilligerswerk doen voor FOK! ...
pi_173391868
Rekeningrijden, flikker toch op.

Elfletterig is een baas. Zelfs mod geweest.

Mij lekker 230 euro per maand laten betalen, bedankt VVD :r :r
pi_173391922
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoezo een voorbeeld aan nemen? :? Ik ben al een tijdje geleden gestopt met vrijwilligerswerk doen voor FOK! ...
Je draait iedere keer hetzelfde verongelijkte riedeltje af en gaat daarna huilen dat mensen niet aardig tegen je doen en dat je toch echt gelijk hebt!11!!11.... Op een gegeven moment zou je denken dat je daar eens klaar mee zou zijn.

Nu ook weer, kom je weer hier verongelijkt zeikstralen terwijl je dat niet meer zou doen. De discussie was al klaar, je hebt een weerwoord gegeven maar je blijft zeikstralen over alles en iedereen. Echt, zelden iemand gezien die dingen zo moeilijk naast zich neer kan leggen.
pi_173391931
B:)B
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:55:31 #289
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173391941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:43 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ah, een caps-lock user.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173392001
En nu maar eens richting de stad. Genoeg gekeuveld. Toedeloe :W
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:00:08 #291
38496 Perrin
pi_173392041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
Proost!
pi_173392045
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet.
Nou ja, wij weten niet hoe gezellig jij weg bent gegaan natuurlijk O-)
Ja doei.
pi_173392071
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
Zuupze!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')