Je moet standvastig zijn. Hij legt de keus voor tussen óf moslimhater óf terroristenknuffelaar. Maar je moet je niet tot zo'n keuze laten dwingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Emogiffen is geen oplossing. Deze man bereikt miljoenen.
Die keuze bestaat ook helemaal niet in mijn ogen. Vrijwel alle Nederlanders haten geen moslims en wel terroristen. Maar door volksmenners als Wilders wordt de illusie van een interne strijd gecreëerd, groepen worden als minderwaardig beschouwd en het land wordt tegen zichzelf opgezet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Je moet standvastig zijn. Hij legt de keus voor tussen óf moslimhater óf terroristenknuffelaar. Maar je moet je niet tot zo'n keuze laten dwingen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die keuze bestaat ook helemaal niet in mijn ogen. Vrijwel alle Nederlanders haten geen moslims en wel terroristen. Maar door volksmenners als Wilders wordt de illusie van een interne strijd gecreëerd, groepen worden als minderwaardig beschouwd en het land wordt tegen zichzelf opgezet.
quote:
Goed gezegd, maar ik zie niet hoe dat tij nog gekeerd gaat worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die keuze bestaat ook helemaal niet in mijn ogen. Vrijwel alle Nederlanders haten geen moslims en wel terroristen. Maar door volksmenners als Wilders wordt de illusie van een interne strijd gecreëerd, groepen worden als minderwaardig beschouwd en het land wordt tegen zichzelf opgezet.
quote:
A zeggen en B doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd voor wat meer Balkenende. Toen was er nog aandacht voor 'normen en waarden'.
Tja, wat moet je dan doen? Met deze man is geen dialoog mogelijk en strafvervolging haalt ook niets uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Emogiffen is geen oplossing. Deze man bereikt miljoenen.
Het is een beproefd middel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heet gewoon "een hoogopgeleide vrienden- en kennissenkring".quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zie het overigens niet als een bubbel om bewust mensen die neo-nazistische en racistische uitspraken aan de lopende band doen te vermijden.
Met hun NSB logo en gedweep met Israel.quote:
Ik zou willen dat dit onwaar was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heet gewoon "een hoogopgeleide vrienden- en kennissenkring".
Buitenlanders pakken allemaal hun baan af, trekken een uitkering en integreren maar nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dit onwaar was.Ik ken best wat verschillende mensen van verschillende opleidingsniveaus, maar de kennissen die ik heb met een lager niveau hebben hier allemaal toch Brexit gestemd, zijn tegen 'die kutbuitenlanders', en ga zo maar door (nou ja, behalve ik dan, want ik ben anders...)
Brexit is natuurlijk een fantastisch voorbeeld van wat er gebeurd als die mensen daadwerkelijk hun zin krijgen. En ze beginnen het al aardig benauwd te krijgen nu de gevolgen langzaam duidelijk wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dit onwaar was.Ik ken best wat verschillende mensen van verschillende opleidingsniveaus, maar de kennissen die ik heb met een lager niveau hebben hier allemaal toch Brexit gestemd, zijn tegen 'die kutbuitenlanders', en ga zo maar door (nou ja, behalve ik dan, want ik ben anders...)
Aan de lopende band, en dat mag ook gewoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het zijn ook al die valse tegenstellingen. Alsof geld wat naar Afrika gaat direct uit de zakken van oudjes wordt geklopt. Terwijl het gewoon keuzes zijn, je kunt ook meer belasting innen voor je eigen mensen.
Hetzelfde met dat aanslagengeneuzel. Als je moslims niet het land uit wilt hebben, ben je een enabler van moslimterreur en eigenlijk gewoon medeplichtig. Dat is pertinent onwaar, maar als je het maar vaak genoeg herhaald dan gaat de meute het wel geloven. Ik ben op dit forum al vaak zat voor landverrader uitgemaakt.
Of Trump..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Brexit is natuurlijk een fantastisch voorbeeld van wat er gebeurd als die mensen daadwerkelijk hun zin krijgen. En ze beginnen het al aardig benauwd te krijgen nu de gevolgen langzaam duidelijk worden
Trump's effect gaat langzamer, denk ik, Brexit is toch een vrij harde tijdsgebonden situatie, het kan nog jaren gaan duren voordat de echte schade van Trumps beleid duidelijk word.quote:
Tip 1 bij polariseren, verzin een gemeenschappelijke vijand en een gemeenschappelijk verheven doel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het zijn ook al die valse tegenstellingen. Alsof geld wat naar Afrika gaat direct uit de zakken van oudjes wordt geklopt. Terwijl het gewoon keuzes zijn, je kunt ook meer belasting innen voor je eigen mensen.
Dat waren ze altijd al. Ik maak me ook niet zo druk om de domme mensen. Ze krijgen nu echter bijval van "gestudeerde" Nederlanders die TPO lezen, niet meer in vaccinatie geloven en die gewoon op meneer Baudet stemmen. Dat zijn over het algemeen gewoon mensen die een fatsoenlijk onderwijsniveau hebben genoten en dus beter zouden moeten weten.quote:
Meer dan wat is dan wel de vraag, denk ik.quote:
En het mooie, ze doen precies dat wat de elite die ze zo haten willen dat ze doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer dan wat is dan wel de vraag, denk ik.
Zonder de elite waar ze zo graag tegenaan schoppen komt er geen flikker meer van ze terecht, zonder de overheid kunnen de meesten sowieso hun broek al niet ophouden, zonder het geld wat we verdienen via de EU komen de oudjes pas echt in de knel te zitten enzovoorts enzovoorts.
Dat maakt ze in de praktijk alleen maar bozer, vrees ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer dan wat is dan wel de vraag, denk ik.
Zonder de elite waar ze zo graag tegenaan schoppen komt er geen flikker meer van ze terecht, zonder de overheid kunnen de meesten sowieso hun broek al niet ophouden, zonder het geld wat we verdienen via de EU komen de oudjes pas echt in de knel te zitten enzovoorts enzovoorts.
Eens.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En het mooie, ze doen precies dat wat de elite die ze zo haten willen dat ze doenDivide and conquer
Het zijn juist de Bannons van deze wereld die het lukt dankzij de polarisatie "de elite" (zeg maar de Clintons) pootje te lichten. Een behoorlijke prestatie.quote:ortom, het ontslag van Bannon is niet een afscheid, is de verwachting. Hij blijft voorlopig een dankbaar griezelobject voor iedereen die zijn angst voor rechtse intriganten op hem wil projecteren. Daar maakt hij het ook zelf naar. Uit profielen komt hij naar voren als een arbeiderszoon die alles ziet door de bril van de klasse waaruit mensen voortkomen. Hoewel hij studeerde aan Harvard en investeringsbankier op Wall Street was, werpt hij zich op 63-jarige leeftijd op als voorvechter van blanken uit de arbeidersklasse en lagere middengroepen.
Die zijn volgens hem verwaarloosd door 'de partij van Davos', naar de plek waar elke winter de in zijn ogen overwegend progressieve elite uit politiek, zakenleven, wetenschap en media samenkomt. Al polariserend via Breitbart lukte het Bannon deze 'vergeten' blanken om te smeden tot Trumps onwaarschijnlijke springplank naar de macht.
WAARHEIDquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
Om niet te verdrinken in pessimisme en cynisme: 2017 is wel een onvoorstelbaar goed muziekjaar. Wat een topalbums zijn er al uitgekomen en komen er nog
Bannon is toch ook wel een soort van elite? Die vent is rijk en heeft meerdere succesvolle carrières gehad in topsectoren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Even uit een beschouwing van Steve Bannon:
[..]
Het zijn juist de Bannons van deze wereld die het lukt dankzij de polarisatie "de elite" (zeg maar de Clintons) pootje te lichten. Een behoorlijke prestatie.
misschien dat Constant Kusters het wilde posten, maar per ongeluk nog met de account van Baudet ingelogd stond?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Nu we het toch over alt-right hebben:
[ afbeelding ]
Klinkt net alsof hij afstand neemt van FvD trouwens.
Ja, dat wordt ook genoemd. Hij is een outsider. In Nederland kennen we dat verschijnsel ook. Mensen die omhoog klimmen op de maatschappelijke ladder maar zich sterk vereenzelvigen met het milieu waar ze oorspronkelijk uit komen. Zit zowel een hele sociologie als een psychologie achter. Zijn vaak de echte fanatiekelingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Bannon is toch ook wel een soort van elite? Die vent is rijk en heeft meerdere succesvolle carrières gehad in topsectoren.
"je kan het meisje wel uit het kamp halen, maar het kamp niet uit het meisje."quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat wordt ook genoemd. Hij is een outsider. In Nederland kennen we dat verschijnsel ook. Mensen die omhoog klimmen op de maatschappelijke ladder maar zich sterk vereenzelvigen met het milieu waar ze oorspronkelijk uit komen. Zit zowel een hele sociologie als een psychologie achter. Zijn vaak de echte fanatiekelingen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat wordt ook genoemd. Hij is een outsider. In Nederland kennen we dat verschijnsel ook. Mensen die omhoog klimmen op de maatschappelijke ladder maar zich sterk vereenzelvigen met het milieu waar ze oorspronkelijk uit komen. Zit zowel een hele sociologie als een psychologie achter. Zijn vaak de echte fanatiekelingen.
De mooiste tijd van je leven, hij is bijna voorbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond op een matje slapen in m'n nu helemaal ingepakte studentenkamer en dan morgenvroeg alles naar het nieuwe huis verhuizen.
Naast 'die buitenlanders' haat men ook 'die elite' die het geld hebben en die 'het hard werkende volk' niet genoeg steunen, ironisch gezien, terwijl ze helemaal fan zijn geraakt van de neoliberale protestantse werk ethiek, en vinden dat iedereen verantwoordelijk is voor hun eigen geluk en welvaart, behalve dan zijzelf, want zij verdienen het om geholpen te worden. Enzo. En dan zijn daar weer van die elitepolitici die dat blijven voeten, het een met het ander, en dan raak je vanzelf de draad kwijt, en roep je gewoon dat alle afrikanen terug moeten naar Irak, en dat iedereen die dat niet vindt een profiterende landverrader en terroristenknuffelaar is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Even uit een beschouwing van Steve Bannon:
[..]
Het zijn juist de Bannons van deze wereld die het lukt dankzij de polarisatie "de elite" (zeg maar de Clintons) pootje te lichten. Een behoorlijke prestatie.
Die hypocritie is er slechts ten dele. Ze - de hardwerkende, genegeerde Nederlander - zijn fan van de calvinistische werkethiek. Bekend ook wel als "spaarzaamheid, nijverheid en bescheidenheid". Dat sluit beter aan bij het CDA gedachtegoed. Dit past wel bij de sterk aanwezige Nederlandse polderidentiteit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Naast 'die buitenlanders' haat men ook 'die elite' die het geld hebben en die 'het hard werkende volk' niet genoeg steunen, ironisch gezien, terwijl ze helemaal fan zijn geraakt van de neoliberale protestantse werk ethiek, en vinden dat iedereen verantwoordelijk is voor hun eigen geluk en welvaart, behalve dan zijzelf, want zij verdienen het om geholpen te worden. Enzo. En dan zijn daar weer van die elitepolitici die dat blijven voeten, het een met het ander, en dan raak je vanzelf de draad kwijt, en roep je gewoon dat alle afrikanen terug moeten naar Irak, en dat iedereen die dat niet vindt een profiterende landverrader en terroristenknuffelaar is.
Ik heb zelfs een herseninfarct gehad, kun je nagaan hoe wakker ik voor dat infarct was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en binnen drie posts slaat hij weer aan het kwetsen en beledigen. Ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat we dachten dat hij misschien een hersenbeschadiging heeft, maar dit gebeurt met opzet. Ik hou het voor gezien.
Mag ik vragen in welke vorm?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel drinken is ook mijn oplossing.
Ja, sociologische analyse van het bestuderen van meer dan 300 opinies en essays uit die hoek. Heb niet heel veel beters te doen met mijn leven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:41 schreef Perrin het volgende:
Prima perspectief, maar wel een erg sociologisch perspectief.
Word je daardoor elke keer zo vals?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een herseninfarct gehad, kun je nagaan hoe wakker ik voor dat infarct was.
Al slaap ik liever door sommige posten heen.
Ik ben toch niet vals, dan moet je mij eens vals meemaken dan zet je mij bij het grof vuil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Word je daardoor elke keer zo vals?
Vijandig dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet vals, dan moet je mij een vals meemaken dan zet je mij bij het grof vuil.
Ik kan helemaal niet aan iemand komen hier laat staan vijandig, ik ga alleen in het verzet, als jij dat als vals wil zien prima hoor.quote:
Oké, verzet. Maar dan wel als er helemaal geen reden toe is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet aan iemand komen hier laat staan vijandig, ik ga alleen in het verzet, als jij dat als vals wil zien prima hoor.
Nou jij leest schijnbaar selectief hoor meisje, als ik mij aangevallen voel kom ik dubbel zo hard terug is het niet vandaag dan wel morgen, desnoods jaren ernaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, verzet. Maar dan wel als er helemaal geen reden toe is.
Kijk, dat 'meisje' tegen een vrouw die ruim volwassen is. Geen enkele aanleiding voor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou jij leest schijnbaar selectief hoor meisje, als ik mij aangevallen voel kom ik dubbel zo hard terug is het niet vandaag dan wel morgen, desnoods jaren ernaar.
Dat is een compliment mevrouw, wil niet iedere vrouw graag meisje blijven?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat 'meisje' tegen een vrouw die ruim volwassen is. Geen enkele aanleiding voor.
Hij was een beetje aan 't flirten denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat 'meisje' tegen een vrouw die ruim volwassen is. Geen enkele aanleiding voor.
Nee, het komt vernederend over. Maar oké.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is een compliment mevrouw, wil niet iedere vrouw graag meisje blijven?
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij was een beetje aan 't flirten denk ik.
edit: zie je wel!![]()
Verheffend toch altijd hoe die Nederlandse cultuur verdedigd word door scooter rijdende tokkies?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:14 schreef Tem het volgende:
Sta ik netjes te wachten met mijn zoon bij het fietsersstoplicht omdat de politie de weg heeft afgezet voor een spoedtransport (IC ambulance met een kind erin bleek later) naar het Erasmus MC. Wil er zo'n domme dikke klote tokkie met z'n scooter gewoon lekker oversteken omdat hij geen geduld heeft. Een agent zegt er wat van en legt de situatie uit maar daar is dikke tokkie niet van gediend en dreigt met z'n scooter die agent over te rijden onder luid gescheld. Petje af voor die agent, boom van een vent, dat hij die gast niet direct op de bon slingert. Ik had hem denk al een paar flinke petsen verkocht.het is niet dat die kerel optijd moet zijn voor zijn werk ofzo. Daarna ook nog even provocerend met z'n scooter over de weg vlak langs die agent rijden.... man man man kutvolk.
/einde lief dagboek
Ontzettend varken was het.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Verheffend toch altijd hoe die Nederlandse cultuur verdedigd word door scooter rijdende tokkies?
In de VS hebben ze daarvoor tasers.quote:
Ik zou zo'n aso het liefst van zijn scooter trekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:14 schreef Tem het volgende:
Sta ik netjes te wachten met mijn zoon bij het fietsersstoplicht omdat de politie de weg heeft afgezet voor een spoedtransport (IC ambulance met een kind erin bleek later) naar het Erasmus MC. Wil er zo'n domme dikke klote tokkie met z'n scooter gewoon lekker oversteken omdat hij geen geduld heeft. Een agent zegt er wat van en legt de situatie uit maar daar is dikke tokkie niet van gediend en dreigt met z'n scooter die agent over te rijden onder luid gescheld. Petje af voor die agent, boom van een vent, dat hij die gast niet direct op de bon slingert. Ik had hem denk al een paar flinke petsen verkocht.het is niet dat die kerel optijd moet zijn voor zijn werk ofzo. Daarna ook nog even provocerend met z'n scooter over de weg vlak langs die agent rijden.... man man man kutvolk.
/einde lief dagboek
Pepperspray werkt ook vrij aardig en dat heeft de Nederlandse agent meestal wel op zakquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de VS hebben ze daarvoor tasers.
Ik vind die apparaten altijd zo enorm stinken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eigenlijk is scooterrijder al een synoniem voor aso.
Inderdaad. Hopelijk worden ze van de fietspaden geflikkerd binnenkort.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind die apparaten altijd zo enorm stinken.Snap niet dat daar geen strengere regels voor zijn.
Maar de hardwerkende Nederlander was er zelf als de kippen bij om te roepen om lastenverlaging, meer zorg voor minder geld en tegelijk alles maar aan de staat overlaten. Kinderopvang moest gesubsidieerd worden want hun familie ging dat toch ook niet gratis doen en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die hypocritie is er slechts ten dele. Ze - de hardwerkende, genegeerde Nederlander - zijn fan van de calvinistische werkethiek. Bekend ook wel als "spaarzaamheid, nijverheid en bescheidenheid". Dat sluit beter aan bij het CDA gedachtegoed. Dit past wel bij de sterk aanwezige Nederlandse polderidentiteit.
Het probleem zit hem juist in de progressief-liberale opvattingen dat geluk en zelfontplooiing het streven zou moeten zijn. Kernwaarden als spaarzaamheid en bescheidenheid worden opgeofferd ten aanzien van losbandigheid (op zowel economisch als seksueel vlak) en een cultuur waarin alleen zij die zichzelf zo hard mogelijk op de borst kloppen aandacht krijgen (de sociale media wereld). Vastigheid en zekerheid wordt ingewisseld voor flexibiliteit en risico nemen. Alleen zij die uit vermogende omgevingen komen zijn daarbij gebaat, zij beschikken immers over de middelen en het netwerk om tegenslag aan te kunnen.
De hardwerkende Nederlander is bij tegenslag afhankelijk van de collectieve voorzieningen. De verzorgingsstaat en de gemeenschap. De verzorgingsstaat is door de liberalen afgebroken, want die zou vanwege de instroom van de buitenlanders en de moslims niet meer te betalen zijn ("te duur"). De gemeenschap bestaat niet meer. De Nederlandse identiteit is namelijk dood verklaard. Buren kennen elkaar niet meer en geven niets meer om elkaar. De schuld van wederom de neoliberalen, de PvdA en de multiculti samenleving. Het resultaat? Mensen zoals LelijKnap.
Slechte herinneringen aan je meisjes tijd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het komt vernederend over. Maar oké.
In mijn jeugdtijd reden er nog veel meer brommers tweetakt en toen stonk het ook, zegt natuurlijk niet dat het nu ook moet, echter zie je maar hoe de mensen tegenwoordig verwend worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind die apparaten altijd zo enorm stinken.Snap niet dat daar geen strengere regels voor zijn.
Dat is toch precies de tegenstelling tussen Balkende II (eerst het zuur, dan het zoet) en IV? De sociale zekerheid was bij B-II hervormd. Vanwege de solide financiële basis zou de maatschappij bij B-IV weer een dragende rol kunnen spelen. Helaas gooide de crisis van 2007 roet in het eten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de hardwerkende Nederlander was er zelf als de kippen bij om te roepen om lastenverlaging, meer zorg voor minder geld en tegelijk alles maar aan de staat overlaten. Kinderopvang moest gesubsidieerd worden want hun familie ging dat toch ook niet gratis doen en ga zo maar door.
Een groot deel van Nederland heeft - godzijdank - al jaren geleden afscheid genomen van het calvinisme. De onvrede leeft juist bij de groep die nog wel teruggrijpt naar o.a die christelijke basis.quote:Ik heb zo mijn twijfels of de zelfbenoemde hardwerkende Nederlander wel zo calvinistisch is, met de mond mischien maar in de praktijk zie je meestal toch wel een ander beeld.
Ik heb er niks van gemerkt was die er wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:42 schreef Ryon het volgende:
Helaas gooide de crisis van 2007 roet in het eten.
Hij was er john, hij was er. De meeste Nederlanders zullen de klappen trouwens pas een paar jaar later hebben gevoeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt was die er wel?
Mag toch hopen als ik moet gaan dat het de hel gaat worden, lekker warm zuipen en hoeren zoveel als ik wil. Grapje hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Even oppassen volgende week.
[ afbeelding ]
Ik geloof er niks van hoor, men zal wel een kwartje minder hebben gehad om het een en ander recht te kunnen praten zal het wel crisis genoemd zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij was er john, hij was er. De meeste Nederlanders zullen de klappen trouwens pas een paar jaar later hebben gevoeld.
Dat is de juiste instelling john. Zo'n crisis zit allemaal tussen de oren. Laat je niet gek maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van hoor, men zal wel een kwartje minder hebben gehad om het een en ander recht te kunnen praten zal het wel crisis genoemd zijn.
Beleggings hypotheken mogen niks opbrengen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling john. Zo'n crisis zit allemaal tussen de oren. Laat je niet gek maken.
Yep die , in mijn ogen, flapdrol. Als dan koopt hij er toch een paar of meer, wat zou het leuk zijn als de mensen nog zo dom waren is het niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:48 schreef Ryon het volgende:
of zoals de premier dat zei:
Koop een nieuwe auto of nieuw huis
Kredietcrisis werd die genoemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt was die er wel?
Is wel leuk met andermans geld hoor, zou ik direct voor tekenen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kredietcrisis werd die genoemd.
Begon met gedonder over waardeloze hypotheken in de VS.
De Grieken ontdekten toen ook dat je niet meer kunt besteden dan je hebt door alles met de creditcard te betalen (en met een andere creditcard de maandelijkse aflossing van je ene creditcard te doen).
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk worden ze van de fietspaden geflikkerd binnenkort.
Nope hoor, onder bewind voor een paar jaar en het verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet het uiteindelijk toch met je eigen geld terugbetalen.
Ja, john. Anders had die arme Henry op een houtje moeten bijten. En we weten allemaal hoeveel die man van eten houdt. Dat hadden we niet moeten willen met zijn allen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:54 schreef john2406 het volgende:
Gelukkig werd die/dat crematie bedrijf door de crisis veel minder waard is het niet?
john kleine letter Henry hoofdletter, mag het niet van je achterban?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, john. Anders had die arme Henry op een houtje moeten bijten. En we weten allemaal hoeveel die man van eten houdt. Dat hadden we niet moeten willen met zijn allen.
Da's pas integratie, moblo, je gedraagt je al als een echte brit "Mad dogs and englishmen go out in the midday sun"quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
Waar je ook moe van wordt... 7km hardlopen in de bloedhitte.![]()
Straks de post van Ryon maar even lezen.
Ben inmiddels al net zo rood. Maar dan niet van het verbranden, dat niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's pas integratie, moblo, je gedraagt je al als een echte brit "Mad dogs and englishmen go out in the midday sun"
Assimilatie van de huidskleur zelfsquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben inmiddels al net zo rood. Maar dan niet van het verbranden, dat niet.
Jij bent duidelijk goed bezigquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heb dan ook geen deportatiebrief van May ontvangen afgelopen wek
Je hebt john2406 zelf met kleine letter geschreven. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
john kleine letter Henry hoofdletter, mag het niet van je achterban?
Heb ik vrede mee hoor, al mis ik dan wel een paar cijfers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je hebt john2406 zelf met kleine letter geschreven. Vandaar.
Klopt ik geloof dat ik die van mij ook zie liggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste raadsel van de dag: zijn deze brieven echt of nep? Ze zouden van verschillende kinderen moeten zijn. Het internet gelooft het niet.
De I ook hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Die 'Thank's zijn allemaal hetzelfde
Leuke meid wat ik zo snel beoordelen kan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste raadsel van de dag: zijn deze brieven echt of nep? Ze zouden van verschillende kinderen moeten zijn. Het internet gelooft het niet.
Ze heeft ook een rijke en bekende vader.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leuke meid wat ik zo snel beoordelen kan.
Tump?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze heeft ook een rijke en bekende vader.
Als je het googlet krijg je gemixte koppels en gezinnetjes enzo, dus óók met donkere/getinte mensen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waar ze op doelt.
Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je het googlet krijg je gemixte koppels en gezinnetjes enzo, dus óók met donkere/getinte mensen!SHOCKING.
Ik vind het al triest dat het gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, Ms is anders dan Miss hè?'Mag' je ook voeren als je getrouwd bent.
Je kunt je er maar druk om maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het al triest dat het gebruikt wordt.
De bovenste 6 afbeeldingen oid zijn "geplant" door mensen. De term google happy american couple staat in de titel zodat ze bovenaan de resultaten komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je het googlet krijg je gemixte koppels en gezinnetjes enzo, dus óók met donkere/getinte mensen!SHOCKING.
Ik zou nu ook gewoon expres allemaal foto's gaan posten en taggen, 400x, zodat die zoekterm alleen nog maar gezellige surinaamse gezinnetjes oplevertquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De bovenste 6 afbeeldingen oid zijn "geplant" door mensen. De term google happy american couple staat in de titel zodat ze bovenaan de resultaten komen.
Een beetje botnet heeft dat wel in een avondje voor je geregeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou nu ook gewoon expres allemaal foto's gaan posten en taggen, 400x, zodat die zoekterm alleen nog maar gezellige surinaamse gezinnetjes oplevert
Ja, maar dat geeft minder voldoening, ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een beetje botnet heeft dat wel in een avondje voor je geregeld.
Dus toch, denk dat die mij nog niet als zeikpaal gebruiken doet, laat staan een blik schenken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:20 schreef Leandra het volgende:
Dat Ms. Ivanka Trump ook
Ze is gewoon getrouwd
En geen schooljuf.
Geen kapsalon?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Als galgenmaal op m'n laatste avondje in Rotterdam heb ik zojuist shoarma besteld bij m'n favo shoarmaria waar ik in de loop der jaren echt wel ruim honderd keer besteld moet hebben![]()
Wat knap van je, een tekstfragment compleet uit z'n verband rukken en hier neerplempen. Degene die constant over deportaties praat en die woordkeuze prefereert, is 99.999.quote:
Even? Of helemaal niet? Er staat nog een vraag open in het KLB-topic: KLB / De naïef-linkse deug-reflexquote:
Het gaat prima met me, dank je. Ik ben niet 'ver heen' en denk in hoofdlijnen nog precies zo als in 2004, toen ik op FOK! begon.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:50 schreef Leandra het volgende:
Is die tegenwoordig ook al zo ver heen?![]()
Als je afgaat op de selectieve quotes, de stelselmatige en doelbewuste verdraaiing van mijn daadwerkelijke mening en de voortdurende frames die geplaatst worden, dan zou je dat inderdaad kunnen gaan denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:52 schreef Janneke141 het volgende:
Daar mogen we zo langzamerhand ook wel eens het radicaliseringsmeldpunt voor bellen.
[zelfcensuur]quote:
De grootst mogelijke bullshit. Ik heb een dilemma voorgelegd waarin dat één van de opties was. Toen de indruk ontstond dat ik dit werkelijk voorsta, heb ik en duidelijk toegelicht dat dat niet het geval is en excuses gemaakt dat door mijn woordkeuze / aanpak die indruk was ontstaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
Deze man heeft ook letterlijk gezegd dat je iedere verdachte van terrorisme mag doodschieten zonder vorm van proces en als daar dan onschuldigen tussen zitten dan hebben ze pech.
Onjuist, ik ben niet rechts en heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik ben sociaal-liberaal ingesteld, links van het midden; altijd geweest ook. Ik ben alleen de linkse wegkijkpolitiek rondom onderwerpen als integratie spuugzat. En met mij miljoenen andere Nederlanders; een grote factor in het zetelverlies van de PvdA. Ook sta ik als atheïst zeer kritisch ten opzichte van religie en verzet ik mij tegen situaties waarbij religie als norm wordt opgedrongen of een voorkeursbehandeling krijgt. Nooit anders geweest.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef BoneThugss het volgende:
Nee. Elf is rechts, dat weet iedereen. Soms opvallend links met bepaalde standpunten.
Is dat zo? Vertel... - Waar ik wél van ben, is gevaarlijke criminelen langduriger straffen en de samenleving beter beschermen tegen onberekenbare, onverbeterlijke, psychopatische criminelen en dergelijke. Ik wil dat belangen van slachtoffers en de samenleving zwaarder wegen dan die van daders. En ik wil niet dat de samenleving als een soort proeftuin fungeert. Kennelijk is dat allemaal heel radicaal...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
Hij was toch ook van het preventief detineren?
Ik zal de laatste zijn die zegt dat het goedkoop is. Sommige maatregelen kosten flink wat geld. Maar wat is de waarde van een mensenleven? Doen onze politici - ik doel voor het gemak op de hele EU - genoeg om ons tegen terrorisme te beschermen; stellen ze werkelijk alles in het werk? Het antwoord is nee. Het resultaat, ik kan het niet mooier maken: dode jochies van 7.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
Klopt, de oplossingen die dit soort figuren aandragen zijn altijd makkelijk en goedkoop...voor hunzelf
Het is mij niet bekend dat de bewuste post is verwijderd. En het idee dat "half FOK!" over z'n nek ging, is ronduit bizar. Gewoon het gebruikelijke groepje klagers en bashers. Ze roken bloed en zagen een kans om mij als extremist/radicaal te framen. En dat allemaal vanwege een dilemma, dat ik ook nog eens nadrukkelijk heb toegelicht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
Die post is door de mods verwijderd volgens mij nadat half FOK in FB zo'n beetje over zijn nek ging van hem. Moest overigens wel een dergelijke discussie in FB voor aan te pas komen inclusief Danny wat wel weer boekdelen spreekt over FOK
Schrale troost: dit hele POL-forum is ook niet de plek waar je als weldenkend, redelijk persoon nog een discussie wilt voeren. NWS evenmin. En de term 'deportatie' heb ik niet geïntroduceerd hoor. Die wordt gewoon aan mijn mening - uitzetting van haatzaaiers / extremisten - gekoppeld om het een Tweede Wereldoorlog-sausje te geven. Uitzetting klinkt zakelijk, deportatie roept associaties op met Joden die per trein naar de concentratiekampen worden afgevoerd. Typisch gevalletje van framen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:10 schreef Tem het volgende:
Woorden als deportatie zijn natuurlijk niet echt handig in dit soort discussies. Buiten dat is het topic in KLB (ik neem aan dat je daarop doelt) nogal pathetisch en eenzijdig. De klacht van TS over de mentaliteit zie je aan beide uithoeken van het politieke spectrum. TS benoemt alleen de tegenovergestelde uithoek van waar hij toe behoort. Maar goed, dit is niet het topic om daar uitgebreid zonder de persoon in kwestie over te discussiëren en in KLB heb ik sowieso geen trek.
Bron: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in commentsquote:... omdat context wel degelijk van belang is. Je kunt niet - zoals hierboven gedaan wordt - uitspraken volledig uit hun verband rukken en alle nuancerende context eromheen weglaten en daar een conclusie aan hangen. Dat is niet alleen niet-netjes, maar ook gewoonweg doelbewust iemand in een kwaad daglicht stellen.
De holle leegte bij 99.999 begint op te vallen. De user staat vooraan om anderen te bashen en te framen, maar zelf brengt hij - ook desgevraagd - niks in. Ik wacht in dat KLB-topic nog steeds op antwoord. Dank voor je al dan niet gemeende steun, trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:19 schreef Igen het volgende:
99.999 begint daar meerdere keren te zuigen van "Zeg elfletterig, moet je niet ook wat over deportaties zeggen?" Daar reageert hij slechts op.
Ik ben geen politicus en FOK! is de Tweede Kamer niet. Fatsoenlijke discussies zijn op dit forum nagenoeg onmogelijk, is mij gebleken. Jammer. Het zou anders kunnen en moeten zijn. Helaas komt er altijd een horde trollen en zuigers op af; figuren die niet in discussie zijn geïnteresseerd, maar die puur willen flamen, op de man spelen. Zie ook dat KLB-topic van deze week, waarin 99.999 onmiddellijk wat meent te moeten zeggen over mijn (vermeende) werkloosheid; puur op de man. En hij is niet de enige.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:26 schreef Tem het volgende:
Op zich maakt dat het nog niet beter. als je in een discussie je laat verleiden tot discutabele uitspraken word je daar gewoon altijd op gepakt. Kijk maar naar de politiek.
De afspraak was - meen ik - dat er niet achter hun rug om over mensen zou worden geroddeld in dit topic. De laatste keer dat ik mods / Forum Admins aan deze afspraak herinnerde, kreeg ik een ban... Een ban wegens het hebben van gelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:30 schreef Reya het volgende:
Ik zou me niet zo druk maken. Er wordt hier niemand afgefakkeld; er wordt simpelweg als in elk café over de dingen om ons heen gesproken. Wellicht niet helemaal op jouw wijze, maar dat is voor wel meer reeksen het geval.
Ook dit is een bizar frame. In het bewuste topic werd mij gevraagd welke maatregelen je zoal kunt nemen. Lees het gerust terug: KLB / De naïef-linkse deug-reflexquote:Op woensdag 23 augustus 2017 20:56 schreef Jip141 het volgende:
Maakt dat het goed? Blijkbaar zit het erin, 99.999 hoeft maar een beetje te prikken en het komt eruit.
Bijzonder: je hebt hierboven wel een mening over iets dat er bij mij blijkbaar in zit, maar je hebt geen flauw idee waar de bewuste discussie over ging. Je bent al goed bewerkt hier...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:05 schreef Jip141 het volgende:
Gaat het alleen over haat-imams dan?
Ik geloof dat Elf wat bredere plannen heeft.
Sowieso maakt iets "eerlijk zeggen" het niet beter, het gaat om de inhoud. Deportatie is in beginsel fout. Ik weet verder niet over wat voor mensen die discussie ging.
Gezien mijn ervaringen met deze user kan ik het alleen maar volledig met je eens zijn. En je zou kunnen denken: so be it... - maar het probleem is: andere mensen gaan zijn frames als 'feiten' overnemen, doen mee aan het zuigen/trollen en doelbewust beschadigen van andere users. Het is zulke figuren niet om discussie te doen, maar puur om het belachelijk maken van anderen. En daar komt dan nog bij dat het bijzonder schadelijk voor FOK! is.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:18 schreef LelijKnap het volgende:
99. Al wat die kerel doet op FOK! is er op gericht om topics gesloten of users verbannen te krijgen. Zuigen, trollen, uitlokken en de reacties daarop aanwijzen in FB met een hoop gekrijs.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Als galgenmaal op m'n laatste avondje in Rotterdam heb ik zojuist shoarma besteld bij m'n favo shoarmaria waar ik in de loop der jaren echt wel ruim honderd keer besteld moet hebben![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Nu wil ik ook shoarma.
Gelukkig eten we burrito's uit de oven met heel langzaam gestoofd draadjesvleesquote:
Ik voelde me ook al aangesproken, maar er is een wat-langer-dan-gemiddelde post een paar posts terug..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is FOK!, kun je wat specifieker zijn?
Ik heb vanavond een uurtje ingepland.quote:
Ben je z'n holmaat ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:24 schreef BoneThugss het volgende:
Kan iemand een quote van Elf posten waarin hij oproept tot deportatie van bv Marokkanen of moslims?
Dat wordt hem namelijk 'verweten'.
POL / [POLCAFE #7443] Drugshond snapt het weer niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:24 schreef BoneThugss het volgende:
Kan iemand een quote van Elf posten waarin hij oproept tot deportatie van bv Marokkanen of moslims?
Nee, jij bent gewoon een baggeruser als zoveel op dit forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
Ik werd ook al uitgemaakt voor kloon. Echt ga je moeder pesten of zo.
Veel extreem-linkse wappies hier. En VVD'ers
Quote ff z'n volledige post dan. Geen zin om dat hele topic door te lezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
POL / [POLCAFE #7443] Drugshond snapt het weer niet.
Ik link naar mijn post, de quote was een - ik hoop - verwijderde post van ene DJ11.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Quote ff z'n volledige post dan. Geen zin om dat hele topic door te lezen.
Oké.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een baggeruser als zoveel op dit forum.
Extremisten deporteren, daar heeft hij het altijd over. Voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik link naar mijn post, de quote was een - ik hoop - verwijderde post van ene DJ11.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik link naar mijn post, de quote was een - ik hoop - verwijderde post van ene DJ11.
was getekend, Danny: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in commentsquote:Je kunt niet - zoals hierboven gedaan wordt - uitspraken volledig uit hun verband rukken en alle nuancerende context eromheen weglaten en daar een conclusie aan hangen. Dat is niet alleen niet-netjes, maar ook gewoonweg doelbewust iemand in een kwaad daglicht stellen.
Niveautje.quote:
Je bent zelf niet veel intelligenter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Die debielen van een Oversight en Nikonlover die zitten te hopen op oorlog in dat NK topic
Lees anders gewoon deze posts even voor de broodnodige context...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je bent zelf niet veel intelligenter.
Mensen welke ''koekoek'' posten_!
quote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi, daar was ik weer
Disclaimer: dit is een splitsquote-post, speciaal voor Harry
[..]
Wat knap van je, een tekstfragment compleet uit z'n verband rukken en hier neerplempen. Degene die constant over deportaties praat en die woordkeuze prefereert, is 99.999.
Ik spreek gewoon over het uitzetten van haatzaaiers/extremisten die een gevaar vormen voor onze samenleving. Ik heb het trouwens ook niet over 'een complete geloofsgroep', zoals 99.999 mijn mening stelselmatig framet; ik heb het nadrukkelijk over haatzaaiers/extremisten en dergelijke en nadrukkelijk niet over gematigde moslims. Maar op FOK! kun je dit soort frames ongestraft en herhaaldelijk blijven maken en gaan ze een eigen leven leiden.
Overigens mogen jullie het uitzetten van haatzaaiers etc. allemaal heel extreem/radicaal vinden, maar het sluit gewoon aan op beleid dat nu - eindelijk - werkelijkheid wordt. NOS-artikel van deze week: https://nos.nl/artikel/21(...)ationaliteit-af.html
[..]
Even? Of helemaal niet? Er staat nog een vraag open in het KLB-topic: KLB / De naïef-linkse deug-reflex
Je weet andermans mening altijd prima af te fakkelen en te framen, maar zelf heb je inhoudelijk helemaal niks in te brengen. *insert geluid van krekels*
[..]
Het gaat prima met me, dank je. Ik ben niet 'ver heen' en denk in hoofdlijnen nog precies zo als in 2004, toen ik op FOK! begon.
[..]
Als je afgaat op de selectieve quotes, de stelselmatige en doelbewuste verdraaiing van mijn daadwerkelijke mening en de voortdurende frames die geplaatst worden, dan zou je dat inderdaad kunnen gaan denken.
[..]
[zelfcensuur]
[..]
De grootst mogelijke bullshit. Ik heb een dilemma voorgelegd waarin dat één van de opties was. Toen de indruk ontstond dat ik dit werkelijk voorsta, heb ik en duidelijk toegelicht dat dat niet het geval is en excuses gemaakt dat door mijn woordkeuze / aanpak die indruk was ontstaan.
Ik wijs in dat kader op deze posts:
FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments
NWS / Man rijdt in op publiek moskee London #4
Zie overigens ook dit artikel van gisteren; doe ermee wat je wilt: https://www.volkskrant.nl(...)rgeschoten~a4512798/
Disclaimer: ik zeg nadrukkelijk niet dat ik het hier mee eens ben, ik stel slechts vast dat dit de realiteit anno 2017 is.
[..]
Onjuist, ik ben niet rechts en heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik ben sociaal-liberaal ingesteld, links van het midden; altijd geweest ook. Ik ben alleen de linkse wegkijkpolitiek rondom onderwerpen als integratie spuugzat. En met mij miljoenen andere Nederlanders; een grote factor in het zetelverlies van de PvdA. Ook sta ik als atheïst zeer kritisch ten opzichte van religie en verzet ik mij tegen situaties waarbij religie als norm wordt opgedrongen of een voorkeursbehandeling krijgt. Nooit anders geweest.
[..]
Is dat zo? Vertel... - Waar ik wél van ben, is gevaarlijke criminelen langduriger straffen en de samenleving beter beschermen tegen onberekenbare, onverbeterlijke, psychopatische criminelen en dergelijke. Ik wil dat belangen van slachtoffers en de samenleving zwaarder wegen dan die van daders. En ik wil niet dat de samenleving als een soort proeftuin fungeert. Kennelijk is dat allemaal heel radicaal...
[..]
Ik zal de laatste zijn die zegt dat het goedkoop is. Sommige maatregelen kosten flink wat geld. Maar wat is de waarde van een mensenleven? Doen onze politici - ik doel voor het gemak op de hele EU - genoeg om ons tegen terrorisme te beschermen; stellen ze werkelijk alles in het werk? Het antwoord is nee. Het resultaat, ik kan het niet mooier maken: dode jochies van 7.
[ afbeelding ]
Druk jij dat maar in geld uit. Leg jij het maar aan de ouders uit. Dan maak ik me ondertussen boos over falende, laffe politici die nalaten om adequate maatregelen tegen terrorisme en radicalisering te nemen. Dan ben ik maar radicaal of zo, het zal me jeuken.
[..]
Het is mij niet bekend dat de bewuste post is verwijderd. En het idee dat "half FOK!" over z'n nek ging, is ronduit bizar. Gewoon het gebruikelijke groepje klagers en bashers. Ze roken bloed en zagen een kans om mij als extremist/radicaal te framen. En dat allemaal vanwege een dilemma, dat ik ook nog eens nadrukkelijk heb toegelicht.
[..]
Schrale troost: dit hele POL-forum is ook niet de plek waar je als weldenkend, redelijk persoon nog een discussie wilt voeren. NWS evenmin. En de term 'deportatie' heb ik niet geïntroduceerd hoor. Die wordt gewoon aan mijn mening - uitzetting van haatzaaiers / extremisten - gekoppeld om het een Tweede Wereldoorlog-sausje te geven. Uitzetting klinkt zakelijk, deportatie roept associaties op met Joden die per trein naar de concentratiekampen worden afgevoerd. Typisch gevalletje van framen.
Je kunt mij in dat actuele KLB-topic hooguit verwijten dat ik, gevraagd naar deportatie, zo dom ben om het woord in mijn antwoord ook te noemen. Onmiddellijk staat er dan een selectieve quote in het POL-café. Ik wijs graag nog even wat Danny hier zegt over selectief quoten:
[..]
Bron: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments
[..]
De holle leegte bij 99.999 begint op te vallen. De user staat vooraan om anderen te bashen en te framen, maar zelf brengt hij - ook desgevraagd - niks in. Ik wacht in dat KLB-topic nog steeds op antwoord. Dank voor je al dan niet gemeende steun, trouwens.
[..]
Ik ben geen politicus en FOK! is de Tweede Kamer niet. Fatsoenlijke discussies zijn op dit forum nagenoeg onmogelijk, is mij gebleken. Jammer. Het zou anders kunnen en moeten zijn. Helaas komt er altijd een horde trollen en zuigers op af; figuren die niet in discussie zijn geïnteresseerd, maar die puur willen flamen, op de man spelen. Zie ook dat KLB-topic van deze week, waarin 99.999 onmiddellijk wat meent te moeten zeggen over mijn (vermeende) werkloosheid; puur op de man. En hij is niet de enige.
Het zal mij jeuken hoor, maar pretendeer SVP niet dat er op FOK! een gezond discussieklimaat bestaat. Dat is allang verregaand verziekt, mogelijk zelfs onherstelbaar.
[..]
De afspraak was - meen ik - dat er niet achter hun rug om over mensen zou worden geroddeld in dit topic. De laatste keer dat ik mods / Forum Admins aan deze afspraak herinnerde, kreeg ik een ban... Een ban wegens het hebben van gelijk.
[..]
Ook dit is een bizar frame. In het bewuste topic werd mij gevraagd welke maatregelen je zoal kunt nemen. Lees het gerust terug: KLB / De naïef-linkse deug-reflex
Vervolgens wordt dat weer uit z'n verband gerukt. Ik wacht nog steeds op de maatregelen die 99.999 wenst te nemen. Ik heb er een paar keer om gevraagd, maar het blijft akelig stil.
[..]
Bijzonder: je hebt hierboven wel een mening over iets dat er bij mij blijkbaar in zit, maar je hebt geen flauw idee waar de bewuste discussie over ging. Je bent al goed bewerkt hier...
[..]
Gezien mijn ervaringen met deze user kan ik het alleen maar volledig met je eens zijn. En je zou kunnen denken: so be it... - maar het probleem is: andere mensen gaan zijn frames als 'feiten' overnemen, doen mee aan het zuigen/trollen en doelbewust beschadigen van andere users. Het is zulke figuren niet om discussie te doen, maar puur om het belachelijk maken van anderen. En daar komt dan nog bij dat het bijzonder schadelijk voor FOK! is.
Zo, dat was het weer. Benieuwd of deze post blijft staan of voortvarend wordt weggemod.
Fijn weekend allemaal.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:24 schreef BoneThugss het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Complete groepen over één kam scheren heeft geen zin, zeker niet bij mensen die al decennia hier zijn. Je hebt Turkse en Marokkaanse Nederlanders en je hebt Turken en Marokkanen in Nederland. Van de twee laatstgenoemde groepen wil ik graag af. Dat is ook in het belang van de twee eerstgenoemde groepen.
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik snap je punt. Ik probeer alleen aan te geven dat de oplossing gecompliceerder is. Nieuwkomers kun je aan de poort weigeren op basis van hun herkomst. Geen oorlogsgebied? Dan niet hier naar binnen.
Maar bij mensen die al decennia hier zijn en die al dan niet zijn geïntegreerd, ligt dat anders. Ik sta voor de goed geïntegreerde Turkse en Marokkaanse Nederlanders. En ik wil af van slecht geïntegreerde Turken en Marokkanen in Nederland, die de titel "Nederlanders" niet waard zijn.
Misschien hebben ze weer een manische periode?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Die debielen van een Oversight en Nikonlover die zitten te hopen op oorlog in dat NK topic
Is dat niet dezelfde?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Een paar selectieve quotes zijn genoeg om het te beschadigen, dus moet ik moeite doen om het beeld recht te zetten.quote:
Maar, topics en reacties, dat is wat FOK! kan gebruiken!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien hebben ze weer een manische periode?
Hoe krijg je het je strot uit... - mensen gaan executeren omdat ze zich meer Turk / Marokkaan dan Nederlander voelen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je strot uit... - mensen gaan executeren omdat ze zich meer Turk / Marokkaan dan Nederlander voelen?
Die eerste quote spreekt de andere nogal tegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.
Dat is je geraden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me ook meer Nederlander dan Brit.
Jouw hele oeuvre bestaat uit persoonlijke aanvallen en gebagger dus nu niet gaan huilen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oké.
Drie persoonlijke aanvallen in twee posts, u gaat door voor de koelkast!
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre bestaat uit persoonlijke aanvallen en gebagger dus nu niet gaan huilen.
Wat is er voor volk in de SC. Wat is dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een baggeruser als zoveel op dit forum.
Komt weer een stamkroegvergelijking.quote:
Mij hoef je 't niet uit te leggen hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Komt weer een stamkroegvergelijking.
Als je met een gestrekte klauw een "links" café binnenloopt om te vertellen hoe kut iedereen is moet je niet gaan janken als je er net zo hard door het raam weer uitvliegt.
Geen idee. Dodelijk vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er voor volk in de SC. Wat is dit.
Jullie vieren natuurlijk ook Bommen Berend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lang weekend hier, trouwens, want maandag is 'n nationale vrije dagNice.
Ye what?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jullie vieren natuurlijk ook Bommen Berend.
Extra kaas, zonder sla. Da's je ware.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Shoarma kapsalon uiteraard
De grote met extra vlees en dubbele knoflooksaus
Gronings Ontzet.quote:
OK. Hij wilde dus liever Borculo dan Groningen? Wtf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gronings Ontzet.![]()
Bisschop van Münster vond het nodig om Groningen in te nemen tijdens het rampjaar 1672 (?). Op een gegeven moment vertrok meneer weer want hij was bang dat hij Borculo zou verliezen. Maar hier doen we altijd net alsof we moedig deze schavuit eruit hebben getrapt.
Niet zo lekker als deporteren, maar toch plezant?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
Iemand geeft een beetje tegengas en deze hele SC staat weer te springen om aan te tonen hoe 'goed' ze wel niet zijn_!
Nee, hoor, ik was druk bezig kapsalon te bestellendquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
Iemand geeft een beetje tegengas en deze hele SC staat weer te springen om aan te tonen hoe 'goed' ze wel niet zijn_!
LANDVERRADER!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik was druk bezig kapsalon te bestellend
Geen lettertje van gelezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Het ligt weer aan iedereen behalve aan DJ11.
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet zo lekker als deporteren, maar toch plezant?
Het kan ook Groenlo zijn geweest... maar ja, het is eigenlijk best gênant dat hij ons daarvoor verliet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OK. Hij wilde dus liever Borculo dan Groningen? Wtf.die had z'n prio's ook niet helemaal op orde...
Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het kan ook Groenlo zijn geweest... maar ja, het is eigenlijk best gênant dat hij ons daarvoor verliet.
Ze zijn allemaal acuut ongesteld, inderdaad...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
Hahaha.
tweede week van September pas weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal acuut ongesteld, inderdaad...
Die in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwd
Zie die 2 posts boven mij op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt net andersom. Niet ver van Groenlo, in de Achterhoek, ligt de buurtschap Zwolle, uiteraard niet te verwarren met de hoofdstad van Overijssel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke? Groenlo of Grolle bij Zwolle (Buurtschap Groenlo)? In die laatste ben ik getrouwd
Oh ja, ik twijfelde al toen ik 't opschreefquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt net andersom. Niet ver van Groenlo, in de Achterhoek, ligt de buurtschap Zwolle, uiteraard niet te verwarren met de hoofdstad van Overijssel.
Grolloo ligt midden in Drenthe, ten zuidoosten van Assen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:10 schreef Kaas- het volgende:
die autistische werkloze geradicaliseerde neonazi
De samenvatting is dus dat je niet meer weet waar je bent getrouwd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, ik twijfelde al toen ik 't opschreef![]()
Zolang ik nog weet met wie is 't allemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De samenvatting is dus dat je niet meer weet waar je bent getrouwd...
Mooi,dan hebben we nog een paar weken voor de eerste POL-SC gangbang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tweede week van September pas weer.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi,dan hebben we nog een paar weken voor de eerste POL-SC gangbang.
Nivootje wel weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mensen als Kaas- in mijn vriendenkring. Ik zal nooit snappen waarom homo's steeds zo onvoorwaardelijk voor moslims, ook radicale, in de bres blijven springen. Kennelijk is dat een manier om voor jezelf de waarheid mooier te maken dan -ie werkelijk is...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
En dat stemt dan D'66 maar wel in een skir flatje wonen
In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
En dat stemt dan D'66 maar wel in een skir flatje wonen
Yup. Zo'n grote pile nachos con todoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mexicaans wel heel lekker, trouwens, moet ik binnenkort maar weer eens doen.
Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar
Oh ja, da's ook heel lekker! Ik doe meestal fajita's als ik het thuis maakquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Zo'n grote pile nachos con todo
Ik ben een vrouwelijke, blonde, hooggeleide GL-stemmer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.
Jij bent al geemigreerd, natuurlijk, dan mag datquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwelijke, blonde, hooggeleide GL-stemmer.
Laat maar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar
Vrouwelijke GL-stemmers... die zijn het ergst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GroenLinksquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oké dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.
Typisch wel weer, fact free om je heen slaan en als er om onderbouwing van je aantijgingen word gevraagd kies je het hazepad. Wel laf, hoor. Zal wel jouw cultuur zijn of zo, de mijne is het iig nietquote:
Hahaha.quote:
Heffen we toch gewoon meer belasting? Lijkt mij toch nauwelijks een probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
Er moet nog een mooi lightrail-netwerk door de hele Randstad komen dus die wegenbelasting mag flink omhoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
Bakfietsenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Praktisch en milieu vriendelijk en met bakfiets uiteraard als je GL stemt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heffen we toch gewoon meer belasting? Lijkt mij toch nauwelijks een probleem
Ja, want ik betaal nog niet genoeg per maand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet nog een mooi lightrail-netwerk door de hele Randstad komen dus die wegenbelasting mag flink omhoog.
Word geloof ik aan gewerkt, de RET gaat van de Hoek van Holland treinverbinding een light rail maken met plannen voor meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet nog een mooi lightrail-netwerk door de hele Randstad komen dus die wegenbelasting mag flink omhoog.
Vliegen mag ook twee keer zo duur worden. Zie niet echt in hoe dat relevant is maar oké.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Ja, want ik betaal nog niet genoeg per maand.![]()
![]()
Ga eerst maar eens klagen bij die vliegmaatschappijen die 40 cent per liter betalen ex BTW.
Verhogen we hun belastingen ook, ben jij ook weer blijquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Ja, want ik betaal nog niet genoeg per maand.![]()
![]()
Ga eerst maar eens klagen bij die vliegmaatschappijen die 40 cent per liter betalen ex BTW.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Praktisch en milieu vriendelijk en met bakfiets uiteraard als je GL stemt
Het is niet fact-free, ik zie het overal gebeuren. Maar de user in kwestie zegt mij te hebben geblokkeerd, dus dan is het niet zinvol om daar een gesprek over te gaan voeren. Gewoon een kwestie van verspilde energie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Typisch wel weer, fact free om je heen slaan en als er om onderbouwing van je aantijgingen word gevraagd kies je het hazepad. Wel laf, hoor. Zal wel jouw cultuur zijn of zo, de mijne is het iig niet
Goed plan wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vliegen mag ook twee keer zo duur worden. Zie niet echt in hoe dat relevant is maar oké.
En uit die cijfers blijk vooral dat autochtone Nederlanders helemaal niet zo tolerant zijn en dat die groep bijna 10 maal zo groot is dan die van de allochtonen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet fact-free, ik zie het overal gebeuren. Maar de user in kwestie zegt mij te hebben geblokkeerd, dus dan is het niet zinvol om daar een gesprek over te gaan voeren. Gewoon een kwestie van verspilde energie.
Ga je nog maar eens verdiepen in alle verwensingen die Tofik Dibi kreeg toen -ie uit de kast kwam, of alle kritiek die rapper BOEF kreeg toen hij in een interview zei dat hij niks tegen homo's heeft. En bekijk ook gerust de SCP-cijfers over acceptatie en dergelijke.
En bovenal: droom lekker verder.
Lachen is anders heel gezond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goed plan wel.
Goed voor de economie ook. Zes miljard aan wegenbelasting, 2 miljard wordt geïnvesteerd in het 'totaalplaatje', nieuwe wegen, vullen van gaten, enz. Vier miljard over. Laat mij niet lachen.
Dat geld gaan we gebruiken om de (wegen)belasting voor volledig elektrische auto's te verlagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goed plan wel.
Goed voor de economie ook. Zes miljard aan wegenbelasting, 2 miljard wordt geïnvesteerd in het 'totaalplaatje', nieuwe wegen, vullen van gaten, enz. Vier miljard over. Laat mij niet lachen.
Dat blijkt alleen niet uit de cijfers, maar goed...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En uit die cijfers blijk vooral dat autochtone Nederlanders helemaal niet zo tolerant zijn en dat die groep bijna 10 maal zo groot is als die van de allochtonen.
Maar droom maar lekker verder.
Dat is zeker waar.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat blijkt alleen niet uit de cijfers, maar goed...
Oh, ok, nou, dan doen we het anders, gaan we rekening rijden. Beter?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Ik betaal 335 tot 390 euro wegenbelasting per 3 maanden, afhankelijk van de regio. Verzekering all-risk is zo'n 80 euro per maand.
200 Euro en dan heb ik nog geen meter gereden, goed geregeld weer, vogeltjesdansoverheid![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet fact-free, ik zie het overal gebeuren. Maar de user in kwestie zegt mij te hebben geblokkeerd, dus dan is het niet zinvol om daar een gesprek over te gaan voeren. Gewoon een kwestie van verspilde energie.
Ga je nog maar eens verdiepen in alle verwensingen die Tofik Dibi kreeg toen -ie uit de kast kwam, of alle kritiek die rapper BOEF kreeg toen hij in een interview zei dat hij niks tegen homo's heeft. En bekijk ook gerust de SCP-cijfers over acceptatie en dergelijke.
En bovenal: droom lekker verder.
Wat moet dit nou bewijzen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het is nog even afwachten of dit echt is natuurlijk...
Dit zijn de bewijzen die dat NVU-lid aandraagt om aan te tonen dat Baudet wel degelijk met hen samenwerkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baudet ontkent dat hij op enige wijze samenwerkt met de NVU nadat de NVU-baas zei dat er sprake was van samenwerking. Dit moet bewijzen dat er wel degelijk een soort van samenwerking is. FvD is blijkbaar naar Badhoevendorp gegaan daarna.quote:
Dat blijkt hier niet echt uit, of wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Baudet ontkent dat hij op enige wijze samenwerkt met de NVU nadat de NVU-baas zei dat er sprake was van samenwerking. Dit moet bewijzen dat er wel degelijk een soort van samenwerking is. FvD is blijkbaar naar Badhoevendorp gegaan daarna.
Weer zo'n 'groen' idee van GroenLinks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ok, nou, dan doen we het anders, gaan we rekening rijden. Beter?
Let vooral op de manier waarop die Salaheddine zijn religieuze opvatting opdringt, zowat oplegt aan Tofik Dibi. Ziek, een ander woord is er niet voor. En deze man is een soort 'rolmodel', iemand die veel invloed heeft op moslimjongeren.quote:
Er is blijkbaar ook een bonnetje voor het zaaltje. Maar goed ik weet het ook allemaal niet precies, ik kom het net tegen op twitter. Er zullen mensen zijn die het beter volgen. Het is trouwens van de gekke dat een parlementariër nazi's niet meteen afwijst trouwens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat blijkt hier niet echt uit, of wel?Alleen dat hij het niet direct afwijst.
Dat is op zich al kwalijk genoeg, lijkt mij, maar goed, het is Baudet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat blijkt hier niet echt uit, of wel?Alleen dat hij het niet direct afwijst.
Jouw auto maar niet jouw wegen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Weer zo'n 'groen' idee van GroenLinks.
Never nooit zo'n kastje in m'n auto. Ik rij waar ik wil, wanneer ik wil. Ik werk 50 uur per week, oa om mijn auto te onderhouden. Opflikkeren, mijn auto, daar heb ik voor gewerkt.
Oud filmpje. Dit soort shit is 1 van de redenen dat ik een hekel aan heb aan alles wat met geloof te maken heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Let vooral op de manier waarop die Salaheddine zijn religieuze opvatting opdringt, zowat oplegt aan Tofik Dibi. Ziek, een ander woord is er niet voor. En deze man is een soort 'rolmodel', iemand die veel invloed heeft op moslimjongeren.
Ik betaal toch WEGEN-belasting. Die straat is niet meer van jou dan van mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jouw auto maar niet jouw wegen, natuurlijk.
Uh, we hadden het over rekening rijden wat wegenbelasting zou vervangen, weet je nog?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik betaal toch WEGEN-belasting. Die straat is niet meer van jou dan van mij.
Met zo een oortjes kan men inderdaad richting VOC denken, alleen met die oren behoeft men al geen zijlen meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
A zeggen en B doen.
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment ben je wel klaar mee en ga je verder. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen..... Het verandert toch niet en de club baggerusers neemt alleen maar toe. Daarnaast veranderen de prioriteiten in iemands leven op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe heb je het toch ooit zo lang als FA kunnen volhouden...
Hoe ga jij 4 miljard 'vervangen'. Juist! Door iets in te voeren wat nog veel meer geld kost.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh, we hadden het over rekening rijden wat wegenbelasting zou vervangen, weet je nog?
Hoezo een voorbeeld aan nemen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je wel klaar mee en ga je verder. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen..... Het verandert toch niet en de club baggerusers neemt alleen maar toe. Daarnaast veranderen de prioriteiten in iemands leven op een gegeven moment.
Je draait iedere keer hetzelfde verongelijkte riedeltje af en gaat daarna huilen dat mensen niet aardig tegen je doen en dat je toch echt gelijk hebt!11!!11.... Op een gegeven moment zou je denken dat je daar eens klaar mee zou zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo een voorbeeld aan nemen?Ik ben al een tijdje geleden gestopt met vrijwilligerswerk doen voor FOK! ...
Ah, een caps-lock user.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik betaal toch WEGEN-belasting. Die straat is niet meer van jou dan van mij.
Proost!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
En nu maar eens richting de stad. Genoeg gekeuveld. Toedeloe
Zuupze!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
En nu maar eens richting de stad. Genoeg gekeuveld. Toedeloe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |