Nivootje wel weer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal acuut ongesteld, inderdaad...
Ik heb mensen als Kaas- in mijn vriendenkring. Ik zal nooit snappen waarom homo's steeds zo onvoorwaardelijk voor moslims, ook radicale, in de bres blijven springen. Kennelijk is dat een manier om voor jezelf de waarheid mooier te maken dan -ie werkelijk is...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
En dat stemt dan D'66 maar wel in een skir flatje wonen
In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
En dat stemt dan D'66 maar wel in een skir flatje wonen
Yup. Zo'n grote pile nachos con todoquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mexicaans wel heel lekker, trouwens, moet ik binnenkort maar weer eens doen.
Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar
Oh ja, da's ook heel lekker! Ik doe meestal fajita's als ik het thuis maakquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Zo'n grote pile nachos con todo
Ik ben een vrouwelijke, blonde, hooggeleide GL-stemmer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij allemaal natuurlijk en met name de homofiele D66 aanhangers hier. Tsk.
Jij bent al geemigreerd, natuurlijk, dan mag datquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwelijke, blonde, hooggeleide GL-stemmer.
Laat maar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Wie springt er voor radicale moslims (lees: zij die aanslagen steunen, voorbereiden of plegen) in de bres en waar
Vrouwelijke GL-stemmers... die zijn het ergst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GroenLinksquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oké dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In De Pijp vanaf morgen, hihi. Heerlijk man.
Typisch wel weer, fact free om je heen slaan en als er om onderbouwing van je aantijgingen word gevraagd kies je het hazepad. Wel laf, hoor. Zal wel jouw cultuur zijn of zo, de mijne is het iig nietquote:
Hahaha.quote:
Heffen we toch gewoon meer belasting? Lijkt mij toch nauwelijks een probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
Er moet nog een mooi lightrail-netwerk door de hele Randstad komen dus die wegenbelasting mag flink omhoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha.
Zonder die wegenbelasting wordt dat OV van jou een een heek stuk duurder, jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |