Ja, john. Anders had die arme Henry op een houtje moeten bijten. En we weten allemaal hoeveel die man van eten houdt. Dat hadden we niet moeten willen met zijn allen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:54 schreef john2406 het volgende:
Gelukkig werd die/dat crematie bedrijf door de crisis veel minder waard is het niet?
john kleine letter Henry hoofdletter, mag het niet van je achterban?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, john. Anders had die arme Henry op een houtje moeten bijten. En we weten allemaal hoeveel die man van eten houdt. Dat hadden we niet moeten willen met zijn allen.
Da's pas integratie, moblo, je gedraagt je al als een echte brit "Mad dogs and englishmen go out in the midday sun"quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
Waar je ook moe van wordt... 7km hardlopen in de bloedhitte.![]()
Straks de post van Ryon maar even lezen.
Ben inmiddels al net zo rood. Maar dan niet van het verbranden, dat niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's pas integratie, moblo, je gedraagt je al als een echte brit "Mad dogs and englishmen go out in the midday sun"
Assimilatie van de huidskleur zelfsquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben inmiddels al net zo rood. Maar dan niet van het verbranden, dat niet.
Jij bent duidelijk goed bezigquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heb dan ook geen deportatiebrief van May ontvangen afgelopen wek
Je hebt john2406 zelf met kleine letter geschreven. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
john kleine letter Henry hoofdletter, mag het niet van je achterban?
Heb ik vrede mee hoor, al mis ik dan wel een paar cijfers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je hebt john2406 zelf met kleine letter geschreven. Vandaar.
Klopt ik geloof dat ik die van mij ook zie liggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste raadsel van de dag: zijn deze brieven echt of nep? Ze zouden van verschillende kinderen moeten zijn. Het internet gelooft het niet.
De I ook hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Die 'Thank's zijn allemaal hetzelfde
Leuke meid wat ik zo snel beoordelen kan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste raadsel van de dag: zijn deze brieven echt of nep? Ze zouden van verschillende kinderen moeten zijn. Het internet gelooft het niet.
Ze heeft ook een rijke en bekende vader.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leuke meid wat ik zo snel beoordelen kan.
Tump?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze heeft ook een rijke en bekende vader.
Als je het googlet krijg je gemixte koppels en gezinnetjes enzo, dus óók met donkere/getinte mensen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waar ze op doelt.
Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je het googlet krijg je gemixte koppels en gezinnetjes enzo, dus óók met donkere/getinte mensen!SHOCKING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |