abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173390218
Kan iemand een quote van Elf posten waarin hij oproept tot deportatie van bv Marokkanen of moslims?

Dat wordt hem namelijk 'verweten'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:24:14 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173390219
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Leest iemand dat dan?
Ik heb vanavond een uurtje ingepland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173390248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:24 schreef BoneThugss het volgende:
Kan iemand een quote van Elf posten waarin hij oproept tot deportatie van bv Marokkanen of moslims?

Ben je z'n holmaat ofzo?
pi_173390256
Ik werd ook al uitgemaakt voor kloon. Echt ga je moeder pesten of zo.

Veel extreem-linkse wappies hier. En VVD'ers :r
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:26:14 #155
38496 Perrin
pi_173390269
quote:

POL / [POLCAFE #7443] Drugshond snapt het weer niet.
pi_173390277
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
Ik werd ook al uitgemaakt voor kloon. Echt ga je moeder pesten of zo.

Veel extreem-linkse wappies hier. En VVD'ers :r
Nee, jij bent gewoon een baggeruser als zoveel op dit forum.
pi_173390286
quote:
Quote ff z'n volledige post dan. Geen zin om dat hele topic door te lezen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:28:59 #158
38496 Perrin
pi_173390318
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:27 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Quote ff z'n volledige post dan. Geen zin om dat hele topic door te lezen.
Ik link naar mijn post, de quote was een - ik hoop - verwijderde post van ene DJ11.
pi_173390328
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Nee, jij bent gewoon een baggeruser als zoveel op dit forum.
Oké.

Drie persoonlijke aanvallen in twee posts, u gaat door voor de koelkast!
pi_173390342
:O
Ja doei.
pi_173390373
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik link naar mijn post, de quote was een - ik hoop - verwijderde post van ene DJ11.
Extremisten deporteren, daar heeft hij het altijd over. Voor zover ik weet.

''Geen doel op zich maar een middel.''
pi_173390374
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
Veel extreem-linkse wappies hier.
Je moeder.
Ja doei.
pi_173390390
quote:

[..]

quote:
Je kunt niet - zoals hierboven gedaan wordt - uitspraken volledig uit hun verband rukken en alle nuancerende context eromheen weglaten en daar een conclusie aan hangen. Dat is niet alleen niet-netjes, maar ook gewoonweg doelbewust iemand in een kwaad daglicht stellen.
was getekend, Danny: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments
pi_173390416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je moeder.
Niveautje.

Ga toch fietsen ouwe zak hooi.
pi_173390439
Koekoek.
Ja doei.
pi_173390461
Die debielen van een Oversight en Nikonlover die zitten te hopen op oorlog in dat NK topic :')
Ja doei.
pi_173390498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Die debielen van een Oversight en Nikonlover die zitten te hopen op oorlog in dat NK topic :')
Je bent zelf niet veel intelligenter.

Mensen welke ''koekoek'' posten :') _!
pi_173390506
Is ook, is ook...
Ja doei.
pi_173390514
quote:

[..]

Lees anders gewoon deze posts even voor de broodnodige context...
KLB / De naïef-linkse deug-reflex
pi_173390520
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Je bent zelf niet veel intelligenter.

Mensen welke ''koekoek'' posten :') _!
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 11:47 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Koekoek.
pi_173390533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Koekoek.
Ja doei.
pi_173390549
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi, daar was ik weer :W
Disclaimer: dit is een splitsquote-post, speciaal voor Harry

[..]

Wat knap van je, een tekstfragment compleet uit z'n verband rukken en hier neerplempen. Degene die constant over deportaties praat en die woordkeuze prefereert, is 99.999.

Ik spreek gewoon over het uitzetten van haatzaaiers/extremisten die een gevaar vormen voor onze samenleving. Ik heb het trouwens ook niet over 'een complete geloofsgroep', zoals 99.999 mijn mening stelselmatig framet; ik heb het nadrukkelijk over haatzaaiers/extremisten en dergelijke en nadrukkelijk niet over gematigde moslims. Maar op FOK! kun je dit soort frames ongestraft en herhaaldelijk blijven maken en gaan ze een eigen leven leiden.

Overigens mogen jullie het uitzetten van haatzaaiers etc. allemaal heel extreem/radicaal vinden, maar het sluit gewoon aan op beleid dat nu - eindelijk - werkelijkheid wordt. NOS-artikel van deze week: https://nos.nl/artikel/21(...)ationaliteit-af.html

[..]

Even? Of helemaal niet? Er staat nog een vraag open in het KLB-topic: KLB / De naïef-linkse deug-reflex
Je weet andermans mening altijd prima af te fakkelen en te framen, maar zelf heb je inhoudelijk helemaal niks in te brengen. *insert geluid van krekels*

[..]

Het gaat prima met me, dank je. Ik ben niet 'ver heen' en denk in hoofdlijnen nog precies zo als in 2004, toen ik op FOK! begon.

[..]

Als je afgaat op de selectieve quotes, de stelselmatige en doelbewuste verdraaiing van mijn daadwerkelijke mening en de voortdurende frames die geplaatst worden, dan zou je dat inderdaad kunnen gaan denken.

[..]

[zelfcensuur] :')

[..]

De grootst mogelijke bullshit. Ik heb een dilemma voorgelegd waarin dat één van de opties was. Toen de indruk ontstond dat ik dit werkelijk voorsta, heb ik en duidelijk toegelicht dat dat niet het geval is en excuses gemaakt dat door mijn woordkeuze / aanpak die indruk was ontstaan.

Ik wijs in dat kader op deze posts:
FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments
NWS / Man rijdt in op publiek moskee London #4

Zie overigens ook dit artikel van gisteren; doe ermee wat je wilt: https://www.volkskrant.nl(...)rgeschoten~a4512798/
Disclaimer: ik zeg nadrukkelijk niet dat ik het hier mee eens ben, ik stel slechts vast dat dit de realiteit anno 2017 is.

[..]

Onjuist, ik ben niet rechts en heb nog nooit rechtser dan D66 gestemd. Ik ben sociaal-liberaal ingesteld, links van het midden; altijd geweest ook. Ik ben alleen de linkse wegkijkpolitiek rondom onderwerpen als integratie spuugzat. En met mij miljoenen andere Nederlanders; een grote factor in het zetelverlies van de PvdA. Ook sta ik als atheïst zeer kritisch ten opzichte van religie en verzet ik mij tegen situaties waarbij religie als norm wordt opgedrongen of een voorkeursbehandeling krijgt. Nooit anders geweest.

[..]

Is dat zo? Vertel... - Waar ik wél van ben, is gevaarlijke criminelen langduriger straffen en de samenleving beter beschermen tegen onberekenbare, onverbeterlijke, psychopatische criminelen en dergelijke. Ik wil dat belangen van slachtoffers en de samenleving zwaarder wegen dan die van daders. En ik wil niet dat de samenleving als een soort proeftuin fungeert. Kennelijk is dat allemaal heel radicaal...

[..]

Ik zal de laatste zijn die zegt dat het goedkoop is. Sommige maatregelen kosten flink wat geld. Maar wat is de waarde van een mensenleven? Doen onze politici - ik doel voor het gemak op de hele EU - genoeg om ons tegen terrorisme te beschermen; stellen ze werkelijk alles in het werk? Het antwoord is nee. Het resultaat, ik kan het niet mooier maken: dode jochies van 7.

[ afbeelding ]
Druk jij dat maar in geld uit. Leg jij het maar aan de ouders uit. Dan maak ik me ondertussen boos over falende, laffe politici die nalaten om adequate maatregelen tegen terrorisme en radicalisering te nemen. Dan ben ik maar radicaal of zo, het zal me jeuken.

[..]

Het is mij niet bekend dat de bewuste post is verwijderd. En het idee dat "half FOK!" over z'n nek ging, is ronduit bizar. Gewoon het gebruikelijke groepje klagers en bashers. Ze roken bloed en zagen een kans om mij als extremist/radicaal te framen. En dat allemaal vanwege een dilemma, dat ik ook nog eens nadrukkelijk heb toegelicht.

[..]

Schrale troost: dit hele POL-forum is ook niet de plek waar je als weldenkend, redelijk persoon nog een discussie wilt voeren. NWS evenmin. En de term 'deportatie' heb ik niet geïntroduceerd hoor. Die wordt gewoon aan mijn mening - uitzetting van haatzaaiers / extremisten - gekoppeld om het een Tweede Wereldoorlog-sausje te geven. Uitzetting klinkt zakelijk, deportatie roept associaties op met Joden die per trein naar de concentratiekampen worden afgevoerd. Typisch gevalletje van framen.

Je kunt mij in dat actuele KLB-topic hooguit verwijten dat ik, gevraagd naar deportatie, zo dom ben om het woord in mijn antwoord ook te noemen. Onmiddellijk staat er dan een selectieve quote in het POL-café. Ik wijs graag nog even wat Danny hier zegt over selectief quoten:

[..]

Bron: FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments

[..]

De holle leegte bij 99.999 begint op te vallen. De user staat vooraan om anderen te bashen en te framen, maar zelf brengt hij - ook desgevraagd - niks in. Ik wacht in dat KLB-topic nog steeds op antwoord. Dank voor je al dan niet gemeende steun, trouwens.

[..]

Ik ben geen politicus en FOK! is de Tweede Kamer niet. Fatsoenlijke discussies zijn op dit forum nagenoeg onmogelijk, is mij gebleken. Jammer. Het zou anders kunnen en moeten zijn. Helaas komt er altijd een horde trollen en zuigers op af; figuren die niet in discussie zijn geïnteresseerd, maar die puur willen flamen, op de man spelen. Zie ook dat KLB-topic van deze week, waarin 99.999 onmiddellijk wat meent te moeten zeggen over mijn (vermeende) werkloosheid; puur op de man. En hij is niet de enige.

Het zal mij jeuken hoor, maar pretendeer SVP niet dat er op FOK! een gezond discussieklimaat bestaat. Dat is allang verregaand verziekt, mogelijk zelfs onherstelbaar.

[..]

De afspraak was - meen ik - dat er niet achter hun rug om over mensen zou worden geroddeld in dit topic. De laatste keer dat ik mods / Forum Admins aan deze afspraak herinnerde, kreeg ik een ban... Een ban wegens het hebben van gelijk.

[..]

Ook dit is een bizar frame. In het bewuste topic werd mij gevraagd welke maatregelen je zoal kunt nemen. Lees het gerust terug: KLB / De naïef-linkse deug-reflex

Vervolgens wordt dat weer uit z'n verband gerukt. Ik wacht nog steeds op de maatregelen die 99.999 wenst te nemen. Ik heb er een paar keer om gevraagd, maar het blijft akelig stil.

[..]

Bijzonder: je hebt hierboven wel een mening over iets dat er bij mij blijkbaar in zit, maar je hebt geen flauw idee waar de bewuste discussie over ging. Je bent al goed bewerkt hier...

[..]

Gezien mijn ervaringen met deze user kan ik het alleen maar volledig met je eens zijn. En je zou kunnen denken: so be it... - maar het probleem is: andere mensen gaan zijn frames als 'feiten' overnemen, doen mee aan het zuigen/trollen en doelbewust beschadigen van andere users. Het is zulke figuren niet om discussie te doen, maar puur om het belachelijk maken van anderen. En daar komt dan nog bij dat het bijzonder schadelijk voor FOK! is.

Zo, dat was het weer. Benieuwd of deze post blijft staan of voortvarend wordt weggemod.
Fijn weekend allemaal. ^O^
Goed verhaal, lekker kort.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173390562
manmanman.

Dit is een beetje categorie'tje 'OP quoten :') ' hoor, pompom...
Ja doei.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:42:44 #174
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173390580
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Complete groepen over één kam scheren heeft geen zin, zeker niet bij mensen die al decennia hier zijn. Je hebt Turkse en Marokkaanse Nederlanders en je hebt Turken en Marokkanen in Nederland. Van de twee laatstgenoemde groepen wil ik graag af. Dat is ook in het belang van de twee eerstgenoemde groepen.
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, ik snap je punt. Ik probeer alleen aan te geven dat de oplossing gecompliceerder is. Nieuwkomers kun je aan de poort weigeren op basis van hun herkomst. Geen oorlogsgebied? Dan niet hier naar binnen.

Maar bij mensen die al decennia hier zijn en die al dan niet zijn geïntegreerd, ligt dat anders. Ik sta voor de goed geïntegreerde Turkse en Marokkaanse Nederlanders. En ik wil af van slecht geïntegreerde Turken en Marokkanen in Nederland, die de titel "Nederlanders" niet waard zijn.
Dit geeft alvast een beeld. Al zegt hij niet letterlijk dat hij wil deporteren, executeren behoort natuurlijk ook tot de opties.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173390581
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien hebben ze weer een manische periode?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')