SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 17-08-2017 11:03:10 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wat heeft die Dennis Johnson nu ook alweer gekost? zet ik hem er gelijk even bij.
edit: 2 mil, heb hem erbij gezet
[ Bericht 21% gewijzigd door mokkiemok op 17-08-2017 11:03:40 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
Real zou er goed aan doen om Sanchez te kopen, zou wederom een doodsteek zijn richting Barca.![]()
Barca heeft hem laten lopen. Real is dit seizoen duidelijk beter dan barca, fans schreeuwen daar om versterkingen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Versterking voor de bank?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Barca heeft hem laten lopen. Real is dit seizoen duidelijk beter dan barca, fans schreeuwen daar om versterkingen.![]()
die Asensio bijvoorbeeld. Barca wilde niet 2 mil meer betalen voor hem, Real kocht hem. en mede dankzij hem slachten ze barca even af.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bij beide clubs is hij een aanvulling, niet direct een versterking al ben ik blij met de interesse van Real, zolang het de prijs maar opdrijftquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Barca heeft hem laten lopen. Real is dit seizoen duidelijk beter dan barca, fans schreeuwen daar om versterkingen.![]()
barca loopt al sinds het vertrek van Puyol achter de feiten aan wat betreft lange termijn versterkingen. Sanchez is zo'n aankoop.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En voor welk bedrag zou Barca hem moeten halen volgens jullie?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
barca loopt al sinds het vertrek van Puyol achter de feiten aan wat betreft lange termijn versterkingen. Sanchez is zo'n aankoop.![]()
ze hadden hem al binnen moeten hebben, maar ze wilde hem enkel voor barca b hebben, daar had Sanchez (terecht) geen zin in.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
En voor welk bedrag zou Barca hem moeten halen volgens jullie?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor welk bedrag?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze hadden hem al binnen moeten hebben, maar ze wilde hem enkel voor barca b hebben, daar had Sanchez (terecht) geen zin in.![]()
nu of toen?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ik barca fan zou zijn zou ik 15-20 miljoen redelijk vinden.
Ik gun Ajax er 40.
Maar de wereld is gek geworden en ik weet het niet meer.-nee-![]()
Inflatie, Neymarquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:54 schreef Marsenal het volgende:
Als ik barca fan zou zijn zou ik 15-20 miljoen redelijk vinden.
Ik gun Ajax er 40.
Maar de wereld is gek geworden en ik weet het niet meer.![]()
50 mil, want voor minder lijkt hij dus niet te mogen vertrekken van Overmars.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marsenal zegt 15 mil, wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
50 mil, want voor minder lijkt hij dus niet te mogen vertrekken van Overmars.![]()
totaal niet marktcomfort meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marsenal zegt 15 mil, wat vind je daarvan?
als ik direct naar Ajax kijk, zie ik meer potentie in Sanchez dan in Klaassen of Milik. dus in ieder geval 35m mil +
Maar Barca heeft ent Neymar verkocht voor 200+ dus daar kan wel wat bijkomen voor Ajax. Dus 50 mil vind ik niet eens te gek in deze tijd. Andersom weten clubs ook dat ze nu meer kunnen vragen bij Ajax omdat ze veel geld hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan lopen ze inderdaad weer achter de feiten aan, Sanchez kan niks met een balquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
barca loopt al sinds het vertrek van Puyol achter de feiten aan wat betreft lange termijn versterkingen. Sanchez is zo'n aankoop.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan lopen ze inderdaad weer achter de feiten aan, Sanchez kan niks met een bal
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan lopen ze inderdaad weer achter de feiten aan, Sanchez kan niks met een bal
Groot fan van User Wotte![]()
wat had je graag gezien dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Wie de fuck verzint nou weer deze TT? Ohja..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maargoed, heeft iemand hier nog last van de opkomstplicht? Lijkt me toch wel een issue.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ik ben geen f-sider. Dus ik kom alleen voor de leuke wedstrijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef H.FR het volgende:
Maargoed, heeft iemand hier nog last van de opkomstplicht? Lijkt me toch wel een issue.
Groot fan van User Wotte![]()
Had littlerabbit z'n seizoenskaart niet verkocht omdat Bosz naar bvb ging?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef H.FR het volgende:
Maargoed, heeft iemand hier nog last van de opkomstplicht? Lijkt me toch wel een issue.![]()
![]()
Het is een naam die ik vaak voorbij zie komen en ik ben dan toch benieuwd wat jullie er van vinden; Ayoub. Lijkt me voor op 6 van wat ik gister heb gezien een meer dan prima optie.![]()
Mooie speler maar wel heel erg druistig en veel balverlies. Ik zie liever Donny op 6.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef Brammess het volgende:
Het is een naam die ik vaak voorbij zie komen en ik ben dan toch benieuwd wat jullie er van vinden; Ayoub. Lijkt me voor op 6 van wat ik gister heb gezien een meer dan prima optie.Groot fan van User Wotte![]()
ik denk toch dat vd beek daar de beste optie isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef Brammess het volgende:
Het is een naam die ik vaak voorbij zie komen en ik ben dan toch benieuwd wat jullie er van vinden; Ayoub. Lijkt me voor op 6 van wat ik gister heb gezien een meer dan prima optie.![]()
zijn we het zo vaak oneens dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:27 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka en Tarado zijn het met elkaar eens. Wat een unicum.![]()
![]()
"Oprollen"
Rosenborg is een ploeg die je niet gaat oprollen. Mag blij zijn als je wint en geen doelpunten incasseert.![]()
joh, je meent het. Is alleen wat te lang voor in de TTquote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef franske19 het volgende:
"Oprollen"
Rosenborg is een ploeg die je niet gaat oprollen. Mag blij zijn als je wint en geen doelpunten incasseert.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
joh, je meent het. Is alleen wat te lang voor in de TT![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
joh, je meent het. Is alleen wat te lang voor in de TT
wooblabalurg![]()
Dus dan kom je aanzetten met oprollen. Bijna net zo erg als stay strong appie.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
joh, je meent het. Is alleen wat te lang voor in de TT![]()
en dan winnen we vanavond met 4-0 mag het dan wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dus dan kom je aanzetten met oprollen. Bijna net zo erg als stay strong appie.
wie maakt zich in hemelsnaam druk om de TT zeg.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
LR krijgt nachtmerries van het hebben van een seizoenskaart.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Had littlerabbit z'n seizoenskaart niet verkocht omdat Bosz naar bvb ging?Oh.![]()
Het zal mij echt aan mijn reet roesten, de CL miljoenen zijn toch al veilig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Marsenal het volgende:
Allemaal bang voor de kakkies die straks terugkomen van het plantsoen en op de TT gaan hatenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kijk maar uit, bovenaan de eredivisie bloeden we geld, je bent er zo weer vanafquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mijn reet roesten, de CL miljoenen zijn toch al veilig.
-nee-![]()
Moet snel gaan gebeuren nu. Het is beloofd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar uhm nog geen aankopen binnen?![]()
![]()
Vandaag of morgenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Moet snel gaan gebeuren nu. Het is beloofd.Anders hooivorken slijpen
Oh.![]()
Op naar het Maasgebouw.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag of morgenAnders hooivorken slijpen
![]()
Echt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR krijgt nachtmerries van het hebben van een seizoenskaart.![]()
ik niet, heb mijn seizoenskaart opgezegd, juist omdat ik niet zo vaak meer ging.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef H.FR het volgende:
Maargoed, heeft iemand hier nog last van de opkomstplicht? Lijkt me toch wel een issue.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
haha Spijkerman avndaag met voorspelling op radio 1, zegt dat cerny er in komt als ajax achter mocht komen, maar die zit niet eens in de selectie![]()
1-8.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef franske19 het volgende:
"Oprollen"
Rosenborg is een ploeg die je niet gaat oprollen. Mag blij zijn als je wint en geen doelpunten incasseert.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ik ging deze posten, om een beetje in een goede sfeer te komen voor vanavond.
maar er viel mij iets op.... wellicht dat ik de enige ben bij wie het nu pas opvalt, maar
'for the ones we miss every day', precies als nouri ook in beeld is.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt ja, had het ook al gezien, kippevelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
maar er viel mij iets op.... wellicht dat ik de enige ben bij wie het nu pas opvalt, maar
'for the ones we miss every day', precies als nouri ook in beeld is.....![]()
Dat weet ik zo net nog niet. Rosenberg kan best ballen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
T'is trouwens gewoon matchday he godverdomme, ik mag toch hopen dat we rosenborg even slopen??!?!![]()
Illuminati confirmed.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
mashallahquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Rosenberg kan best ballen moet ik zeggen.
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Het is wel slecht weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
T'is trouwens gewoon matchday he godverdomme, ik mag toch hopen dat we rosenborg even slopen??!?!![]()
Nee joh. Gaat echt lastig worden. Met hangen en wurgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
T'is trouwens gewoon matchday he godverdomme, ik mag toch hopen dat we rosenborg even slopen??!?!wooblabalurg![]()
5u richting de stad. Wel vertrouwen in goede afloop, maar nog niet met goede moed.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Sanchez dus toch niet bij de selectie aldus Verweij.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 17-08-2017 om 14:13:57Onheilspellend bericht voor fans #Ajax . @daosanchez26 niet in Hilton-hotel, waar selectie zich voorbereidt op duel met Rosenborg #ajaros >> reageer retweet
![]()
'onheilspellend' .... zijn er echt mensen die nog geloven dat hij blijft?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Was te verwachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 17-08-2017 om 14:13:57Onheilspellend bericht voor fans #Ajax . @daosanchez26 niet in Hilton-hotel, waar selectie zich voorbereidt op duel met Rosenborg #ajaros >> reageer retweet
![]()
Ik ook niet, iedereen gaat er toch vanuit dat hij weg is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:25 schreef Tarado het volgende:
dat onheilspellende begrijp ik niet zo
Het onheilspellende is dat er nog steeds geen opvolger is aangetrokken.Oh.![]()
Maar goed dit is Mike Verweij die het opnieuw geven van een kans aan Dijks een "opvallend succes" noemtOh.![]()
"Ja, toppers komen nou eenmaal niet naar de Eredivisie."quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, iedereen gaat er toch vanuit dat hij weg is.
Het onheilspellende is dat er nog steeds geen opvolger is aangetrokken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ondertussen is het alweer donderdag en nog geen enkel zicht op een aankoop.'Wish I was old and a little sentimental'
We zoeken al twee jaar naar een linksback die goed genoeg is voor Ajax, maar nee hebben we écht niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ja, toppers komen nou eenmaal niet naar de Eredivisie."
[ afbeelding ]Oh.![]()
Dennis Johnson is binnen gehaald.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Ondertussen is het alweer donderdag en nog geen enkel zicht op een aankoop.
dat gaat gewoon als aankoop voor deze week gelden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
![]()
Zoeken ook al een tijd naar een buitenspeler die een bal kan voorzetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zoeken al twee jaar naar een linksback die goed genoeg is voor Ajax, maar nee hebben we écht niet kunnen vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fischer moet nog steeds een vervanger krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoeken ook al een tijd naar een buitenspeler die een bal kan voorzetten.
Oh.![]()
ipv Sanchez wellicht.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:00 schreef skysherrif het volgende:
haha Spijkerman avndaag met voorspelling op radio 1, zegt dat cerny er in komt als ajax achter mocht komen, maar die zit niet eens in de selectieDe Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Ach.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer moet nog steeds een vervanger krijgen
Ik kan er niet meer mee zitten.
Ik kijk gewoon vooruit naar de tijd dat we nieuw management krijgen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Muah de kans is groot dat er dan weer nieuwe faalhazen aan de macht komen die ook wanbeleid voeren, zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach.
Ik kijk gewoon vooruit naar de tijd dat we nieuw management krijgen.Oh.![]()
Ach, liever vandaag nog weg (naar Real Madrid), dan hebben we nog tijd om wat te kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:24 schreef Tarado het volgende:
![]()
dan kan je nog wel even wachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach.
Ik kijk gewoon vooruit naar de tijd dat we nieuw management krijgen.![]()
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de kans is groot dat er dan weer nieuwe faalhazen aan de macht komen die ook wanbeleid voeren, zo gaat het altijd.
Maar we weten inmiddels dat het inteeltkliekje er niks van kan.
Om dan te verwachten dat ze ineens gaan veranderen, is hopeloos.
Een beetje zoals verwachten dat Antifa's zich morgen ineens kunnen gedragen.Soit.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tja er zijn helaas ook maar weinig clubs met echt goed beleid.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Maar we weten inmiddels dat het inteeltkliekje er niks van kan.
Om dan te verwachten dat ze ineens gaan veranderen, is hopeloos.
Een beetje zoals verwachten dat Antifa's zich morgen ineens kunnen gedragen.Oh.![]()
ik denk ook niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten, beetje meer evalueren zou wel goed zijn, daarom ook jammer dat Cruijff er niet meer is, was de enige met genoeg autoriteit om wat voor elkaar te krijgen daarquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de kans is groot dat er dan weer nieuwe faalhazen aan de macht komen die ook wanbeleid voeren, zo gaat het altijd.![]()
Bayern denk ik wel maar die zitten ook in een andere situatiequote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas ook maar weinig clubs met echt goed beleid.![]()
Zelfs daar zijn de fans nog wel kritischquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bayern denk ik wel maar die zitten ook in een andere situatieMaar één van de weinige.
En als het om situaties gaat, Barça heeft dezelfde mogelijkheden maar dat beleid gaat echt nergens over.Oh.![]()
nee maar daar heb je ook nog een beetje zelfverrijking wat om de hoek komt kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn de fans nog wel kritischMaar één van de weinige.
En als het om situaties gaat, Barça heeft dezelfde mogelijkheden maar dat beleid gaat echt nergens over.
Verder vind ik het ook allemaal niet zo slecht bij Ajax, besluitvorming zou wel sneller kunnen/moeten, zeker wat betreft aankopen![]()
Het kan zeker slechter, dat ben ik met je eens. Maar het is wel ontzettend droevig dat jaar in jaar uit de selectie niet in balans is. Dat je dan berichten hoort dat er maar weinig lijstjes zijn en ze totaal niet goed weten hoe de selectie goed in te richten. Of dat ze weer hele jonge spelers veel te snel bepalend laten zijn (zo'n De Ligt nu met 0,0 concurrentie, dat is toch niet goed)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar daar heb je ook nog een beetje zelfverrijking wat om de hoek komt kijken.
Verder vind ik het ook allemaal niet zo slecht bij Ajax, besluitvorming zou wel sneller kunnen/moeten, zeker wat betreft aankopenOh.![]()
Had je het rapport Ling gelezen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar daar heb je ook nog een beetje zelfverrijking wat om de hoek komt kijken.
Verder vind ik het ook allemaal niet zo slecht bij Ajax, besluitvorming zou wel sneller kunnen/moeten, zeker wat betreft aankopen
Dat is zelfs voor amateurs schandalig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
die berichten/geruchten over weinig lijstjes geloof ik allemaal niet zo, maar er zijn wel plekken zoals linksback waar je al een tijd lang weinig hebt, De Ligt zat achter Sanchez dus dat vind ik dan weer niet zo raar, het komt eigenlijk door het ontbreken van een linksback dat hij al zoveel gespeeld heeftquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan zeker slechter, dat ben ik met je eens. Maar het is wel ontzettend droevig dat jaar in jaar uit de selectie niet in balans is. Dat je dan berichten hoort dat er maar weinig lijstjes zijn en ze totaal niet goed weten hoe de selectie goed in te richten. Of dat ze weer hele jonge spelers veel te snel bepalend laten zijn (zo'n De Ligt nu met 0,0 concurrentie, dat is toch niet goed)![]()
Waarom geloof je dat niet? Als zelfs bronnen als VI het melden en uit de berichtgeving van de Telegraaf blijkt dat er weinig linksbacks zijn gevonden dan is dat toch wel erg mager. Je kan mij niet vertellen dat er nergens op de wereld een goede, haalbare linksback te vinden is voor Ajax met de bedragen die wij kunnen betalen. Zelfde met een linksbuiten, zoeken we ook naar maar alleen Richarlison stond op dat lijstje en daarna helemaal niksquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
die berichten/geruchten over weinig lijstjes geloof ik allemaal niet zo, maar er zijn wel plekken zoals linksback waar je al een tijd lang weinig hebt, De Ligt zat achter Sanchez dus dat vind ik dan weer niet zo raar, het komt eigenlijk door het ontbreken van een linksback dat hij al zoveel gespeeld heeft
Oh.![]()
Ze hebben scouts genoeg dus ik neem aan dat die lijstjes hebben, dat ze er dan te weinig mee doen is een ander verhaalquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet? Als zelfs bronnen als VI het melden en uit de berichtgeving van de Telegraaf blijkt dat er weinig linksbacks zijn gevonden dan is dat toch wel erg mager. Je kan mij niet vertellen dat er nergens op de wereld een goede, haalbare linksback te vinden is voor Ajax met de bedragen die wij kunnen betalen. Zelfde met een linksbuiten, zoeken we ook naar maar alleen Richarlison stond op dat lijstje en daarna helemaal niks![]()
Ik denk dat Barcelona hem harder nodig heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ach, liever vandaag nog weg (naar Real Madrid), dan hebben we nog tijd om wat te kopen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom zouden ze zo weinig met die lijstjes doen? Omdat er geen geschikte namen op die lijstjes staan? Dan zoeken die scouts blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben scouts genoeg dus ik neem aan dat die lijstjes hebben, dat ze er dan te weinig mee doen is een ander verhaalOh.![]()
Sinds Cruijff er niet meer is is het inderdaad een losgeslagen zooitje geworden. Jonk was daar het eerste slachtoffer van......quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten, beetje meer evalueren zou wel goed zijn, daarom ook jammer dat Cruijff er niet meer is, was de enige met genoeg autoriteit om wat voor elkaar te krijgen daar"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
De LB-positie is momenteel notoire kut om in te vullen. De hele Eredivisie heeft daar bagger staan, met uitzondering van Vitesse.
Denk dat Buttner op dit moment de beste LB van de Eredivisie is en dat is diep treurig. PSV en Feyenoord hebben op die positie ook grote problemen met een waardige voetballer te vinden.![]()
Ik weet niet uit welk hol jij vandaag gekropen bent maar Haps is een uitstekende back.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
De LB-positie is momenteel notoire kut om in te vullen. De hele Eredivisie heeft daar bagger staan, met uitzondering van Vitesse.
Denk dat Buttner op dit moment de beste LB van de Eredivisie is en dat is diep treurig. PSV en Feyenoord hebben op die positie ook grote problemen met een waardige voetballer te vinden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
is een Europees probleem heb ik de indrukquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
Denk dat Buttner op dit moment de beste LB van de Eredivisie is en dat is diep treurig. PSV en Feyenoord hebben op die positie ook grote problemen met een waardige voetballer te vinden.![]()
Ja maar dat is geen excuus voor Ajax die veel meer financiële mogelijkheden heeft dan de rest (ook dan PSV en Feyenoord). Je moet er ook niet voor gaan kijken binnen Nederland nee, maar met een beetje scouten kan je toch wel een goed backje vinden. Het positieve eraan dat de Eredivisie zoveel minder is geworden in niveau is dat er meer spelers zijn die een versterking zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
Denk dat Buttner op dit moment de beste LB van de Eredivisie is en dat is diep treurig. PSV en Feyenoord hebben op die positie ook grote problemen met een waardige voetballer te vinden.Oh.![]()
Scouts schijnen alleen gebruikt te worden om goedkeuring van de RvC te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zo weinig met die lijstjes doen? Omdat er geen geschikte namen op die lijstjes staan? Dan zoeken die scouts blijkbaar niet goed genoeg.
Wordt verder niet naar ze geluisterd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Veldmate wordt wel naar geluisterd dacht ikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scouts schijnen alleen gebruikt te worden om goedkeuring van de RvC te krijgen.
Wordt verder niet naar ze geluisterd.![]()
Ultieme zaadpot gaat het worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Totaal geen zin in vanavond eigenlijk boeit het mij ook weinig mochten ze uit Europa vliegen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
flikker toch met die middelmaat haps, blehquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk hol jij vandaag gekropen bent maar Haps is een uitstekende back.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waar komt dat Real Madrid gerucht eigenlijk vandaan? Kan me niet voorstellen dat Real werkelijk Sanchez wil. Lijkt me een gerucht bedoeld om de prijs op te drijven.2000 light years from home![]()
Allemaal grote onzinquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een Europees probleem heb ik de indruk
Het probleem bij ajax en Feyenoord in de jeugopleiding is dat spelers helemaal niet leren verdedigen omdat de verdedigers in de bijna niet hoeven te verdedigen......Ze staan stil of ze doen constant mee in de aanval....Ze krijgen helemaal geen tegendruk....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jij vind iedere speler van Feyenoord middelmaat, maar op dit moment wijzen de prestaties uit dat heel ajax middelmaat isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
flikker toch met die middelmaat haps, bleh
zijn we het daar over eens?
Zelfs Dolberg noem ik middelmaat wat ik van hem heb gezien de laatste 3 wedstrijden...
dus waar jij haal nu in je hoofd vandaan om Haps middelmaat te noemen?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
er is gewoon een gebrek aan linksbenige verdedigers en niet alleen in Nederlandquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Allemaal grote onzin
Het probleem bij ajax en Feyenoord in de jeugopleiding is dat spelers helemaal niet leren verdedigen omdat de verdedigers in de bijna niet hoeven te verdedigen......Ze staan stil of ze doen constant mee in de aanval....Ze krijgen helemaal geen tegendruk.....![]()
Ja joh, ga even iemand op 3 wedstrijden beoordelenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij vind iedere speler van Feyenoord middelmaat, maar op dit moment wijzen de prestaties uit dat heel ajax middelmaat is
Zelfs Dolberg noem ik middelmaat wat ik van hem heb gezien de laatste 3 wedstrijden...
dus waar jij haal nu in je hoofd vandaan om Haps middelmaat te noemen?![]()
![]()
Dolberg moet wel meer laten zien hoor, afgelopen seizoen was het ook vaak niet voldoende. Dat hij kan voetballen ziet iedereen wel maar hij moet nu wel een stap gaan maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja joh, ga even iemand op 3 wedstrijden beoordelen![]()
Er is gebrek aan goede verdedigers over de hele Liniequote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is gewoon een gebrek aan linksbenige verdedigers en niet alleen in Nederland
Nederlandse verdedigers zijn over het algemeen spelers die van linksbuiten of rechtsbuiten of een middenveldpositie ooit allemaal terug zijn gezet naar een verdedigende positie. Het zijn allemaal geen echte verdedigers. Ze moeten vooral aanvallend denken..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klopt wel, maar hij mag ook wel meer aanvoer krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dolberg moet wel meer laten zien hoor, afgelopen seizoen was het ook vaak niet voldoende. Dat hij kan voetballen ziet iedereen wel maar hij moet nu wel een stap gaan maken.Oh.![]()
Helemaal eens hoor. Hij moet meer brengen dan hij de afgelopen wedstrijden heeft gedaan, maar daar gaat het hier toch niet om?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dolberg moet wel meer laten zien hoor, afgelopen seizoen was het ook vaak niet voldoende. Dat hij kan voetballen ziet iedereen wel maar hij moet nu wel een stap gaan maken.![]()
iedere speler van feyenoord is pure middelmaat, als team functioneert het prima.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij vind iedere speler van Feyenoord middelmaat, maar op dit moment wijzen de prestaties uit dat heel ajax middelmaat is
dus waar jij haal nu in je hoofd vandaan om Haps middelmaat te noemen?
het Gross van de spelers van Ajax is zeer talentvol en individueel zeer goede spelers, als team functioneert het een stuk minder.
je moet die dingen wel van elkaar gescheiden zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Büttner moet het ook maar weer eens gaan laten zien. Want dat was afgelopen half jaar werkelijk beschamend om te zien. Was zelf bij Jong niveau'tje reserve 3e klasse. Lijkt nu wel beter in z'n vel te zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
Denk dat Buttner op dit moment de beste LB van de Eredivisie is en dat is diep treurig. PSV en Feyenoord hebben op die positie ook grote problemen met een waardige voetballer te vinden.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
schoot hem er lekker in tegen Molde(?)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Büttner moet het ook maar weer eens gaan laten zien. Want dat was afgelopen half jaar werkelijk beschamend om te zien. Was zelf bij Jong niveau'tje reserve 3e klasse.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Speelde afgelopen zaterdag ook een puike pot, maar dat NAC is het meest treurige van de afgelopen 5 jaar Eredivisie.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
schoot hem er lekker in tegen Molde(?)Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het zou voor Real Madrid ook helemaal nergens op slaan om geïnteresseerd te zijn in Davinson. Hun vaste centrum (Ramos, Varane) staat en qua diepte zitten ze ook goed (Nacho, Vallejo).quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:31 schreef Merkie het volgende:
Waar komt dat Real Madrid gerucht eigenlijk vandaan? Kan me niet voorstellen dat Real werkelijk Sanchez wil. Lijkt me een gerucht bedoeld om de prijs op te drijven.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het grote probleem met jou is dat je hele grote ajax bril heb.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
iedere speler van feyenoord is pure middelmaat, als team functioneert het prima.
het Gross van de spelers van Ajax is zeer talentvol en individueel zeer goede spelers, als team functioneert het een stuk minder.
je moet die dingen wel van elkaar gescheiden zien.
Ik zie bij ajax namelijk helemaal niet zoveel grote talenten. De beste speler van Ajax die voor 30 miljoen is verkocht afgelopen zomer is een typische Feyenoord speler. Klaasen is technische heel erg zwak, maar zijn mentaliteit, vechtlust en inzicht maakte van hem de beste ajax speler, terwijl klaassen helemaal geen typische ajax spelers was.
Wat zegt dat over de zogenaamde andere supertalenten dan? .......
Er wordt hier constant in deze topic alleen maar geroepen dat er weet ik veel hoeveel nieuwe spelers moeten komen wat zegt dat dan over de huidige spelers?
Hoe kan dat dan als er zoveel talent bij ajax is dan?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
lange termijn aankopen, iets wat juist bij Barca ze nu de das om doet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou voor Real Madrid ook helemaal nergens op slaan om geïnteresseerd te zijn in Davinson. Hun vaste centrum (Ramos, Varane) staat en qua diepte zitten ze ook goed (Nacho, Vallejo).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vallejo is juist hun diamant voor de lange termijn slimmen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lange termijn aankopen, iets wat juist bij Barca ze nu de das om doet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
voor real ja, die doen al jaren van dit soort aankopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vallejo is juist hun diamant voor de lange termijn slimmen.
barca had hem kunnen kopen maar wilde geen 2 mil extra neerleggen, dus ging de aankoop (niet voor het eerst) door arrogantie aan hun voorbij. Zoals ik al zei, ze lopen sinds het afscheid van Puyol al achter de feiten aan wat betreft scouting/aankopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Los van het feit dat Barcelona totaal niet relevant is en je informatie niet klopt, hoef je aan mij niet uit te leggen hoe het werkt in het Spaanse voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor real ja, die doen al jaren van dit soort aankopen.
barca had hem kunnen kopen maar wilde geen 2 mil extra neerleggen, dus ging de aankoop (niet voor het eerst) door arrogantie aan hun voorbij. Zoals ik al zei, ze lopen sinds het afscheid van Puyol al achter de feiten aan wat betreft scouting/aankopen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
ik was je zeker niet de les aan het lezen, ik geef enkel antwoord met de informatie die mij voorhanden is. hoef je niet gelijk zo boos te doen....quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Los van het feit dat Barcelona totaal niet relevant is en je informatie niet klopt, hoef je aan mij niet uit te leggen hoe het werkt in het Spaanse voetbal.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
jij snapt gewoon niet zo goed dat VOETBAL een TEAMSPORT is en niet een individuele sportquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik was je zeker niet de les aan het lezen, ik geef enkel antwoord met de informatie die mij voorhanden is. hoef je niet gelijk zo boos te doen....
zo ik ga koken en ik ga een mok gebruiken voor een glas cola
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nu toch niet meer lijkt me. Of gaat Overmars zelf Sanchez scouten?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scouts schijnen alleen gebruikt te worden om goedkeuring van de RvC te krijgen.
Wordt verder niet naar ze geluisterd.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Hoe het nu gaat, is niet duidelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Nu toch niet meer lijkt me. Of gaat Overmars zelf Sanchez scouten?
Geen rapporten, geen insiders die naar voren komen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Moet voor de volledigheid ook Peter Bosz er niet bij? Hebben we ook wat centen voor gevangen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
wat heeft die Dennis Johnson nu ook alweer gekost? zet ik hem er gelijk even bij.
edit: 2 mil, heb hem erbij gezet![]()
Die goal van Bendtner van het weekend was echt om je vingers bij af te likken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Rosenberg kan best ballen moet ik zeggen.![]()
Je bedoelt je begeleider gaat voor je koken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt gewoon niet zo goed dat VOETBAL een TEAMSPORT is en niet een individuele sport
zo ik ga koken en ik ga een mok gebruiken voor een glas colaI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Nick Viergever baalt ervan dat Ajax hem vooralsnog geen contractverlenging heeft aangeboden. De linkspoot mag niet vertrekken bij de Amsterdammers, maar krijgt ook geen nieuwe verbintenis. In gesprek met Het Parool zegt de verdediger het zeer spijtig te vinden dat de club hem zo behandelt.
Toen Viergever terugkwam van vakantie had hij een gesprek met directeur spelersbeleid Marc Overmars. "Uit dat gesprek is gebleken dat ik niet weg mag, maar ook geen nieuwe aanbieding krijg. Onder de vorige trainer, Peter Bosz, was ik belangrijk, daar had ik een goed gevoel bij. In een persoonlijk gesprek heeft ook Marcel Keizer vertrouwen in mij uitgesproken. Maar vanuit de club is er momenteel niet het vertrouwen om mij een contractverlenging aan te bieden."
Viergever vertelt dat hij opties had om een buitenlandse transfer te maken, maar dat stond Ajax niet toe. "Het is een aparte situatie. Ik heb het er wel even moeilijk mee gehad, want je mist de waardering die je verwacht.” De verdediger heeft ook aan Overmars laten weten hoe hij er in staat, maar de directeur spelersbeleid kon hem geen duidelijkheid over zijn toekomst bij Ajax verschaffen.
De Ajacied zegt dat er een vervolggesprek gaat komen, maar de vraag is of hij dan nog wel wil bijtekenen. Viergever wil daar pas over na gaan denken als er een voorstel om zijn tot volgend jaar doorlopende verbintenis te verlengen ligt, maar heeft momenteel niet zo’n goed gevoel bij de club: “Heel anders dan bij de trainer en mijn medespelers. In de selectie voel ik wel die waardering."
Lees meer op www.voetbalzone.nl![]()
Speler Ajax heeft nog 1 jaar contract en wil niet verlengen > tribune
Speler Ajax heeft nog 1 jaar contract, wil dolgraag verlengen (nu wel minder graag maar logisch) > mag niet weg en het contract wordt ook niet verlengd
...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2017 19:15:16 ]![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Totaal geen zin in vanavond eigenlijk boeit het mij ook weinig mochten ze uit Europa vliegen.![]()
Vorig seizoen een fantastische Europese campagne gezien. Beetje vreemd om dan dit jaar niks te geven om Europees voetbal.Overmars heeft andere dingen aan z'n hoofd lijkt me.quote:![]()
Nee, als dat ten koste gaat van weer geen kampioenschap dan maar geen Europees voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:16 schreef franske19 het volgende:
[..]![]()
Vorig seizoen een fantastische Europese campagne gezien. Beetje vreemd om dan dit jaar niks te geven om Europees voetbal.
[..]
Overmars heeft andere dingen aan z'n hoofd lijkt me.![]()
HET BELEIDquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:15 schreef Toto69 het volgende:
Speler Ajax heeft nog 1 jaar contract, wil dolgraag verlengen (nu wel minder graag maar logisch) > mag niet weg en het contract wordt ook niet verlengd
...
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Snap het wel in dit geval, ze willen eerst kijken of Viergever zijn goede niveau van vorig seizoen doorzet en dan eventueel een nieuw contract geven. En ze willen hem uiteraard niet verkopen want dan moet er een vervanger komen en dat kost erg veel moeite voor Overmars.quote:Oh.![]()
Is wel vaker wat over gezegd (niet per se over Viergever maar wel dit soort situaties), Viergever heeft praktisch niks gekost en dus hoeft er ook weinig terugverdiend te worden is de gedachtequote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:15 schreef Toto69 het volgende:
...
En natuurlijk is die situatie verder ook niet te vergelijken met SanchezMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geen Sanchez.. Dat wordt billenknijpen de hele wedstrijd.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Keizer zal hard onderuit gaan met zijn naïeve spel.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Veldgod rood
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
233 (denk ik)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand op welke zender je dit kan zien als je Telfort hebt?
In ieder geval Ziggo sport selectMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Yup. Zonder hem wordt het defensief lastig...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen Sanchez.. Dat wordt billenknijpen de hele wedstrijd.![]()
En Younes.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:54 schreef Ooku het volgende:
gvd echt Dijks en Schone basis. Die kunnen er echt niets van
Dus Dolberg krijgt geen bal.Hopelijk houden ze hem aan zijn contract en laten ze hem trainen met de F-jes.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dank je wel. Heb zelf gewoon Ziggo, vroeg het voor een (a-technisch) familielid.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
233 (denk ik)
In ieder geval Ziggo sport select![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dank je wel. Heb zelf gewoon Ziggo, vroeg het voor een (a-technisch) familielid.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sanchez verkocht voor 42 miljoen pond. Hopelijk komen er dan nog twee verdedigers bij.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee dat is Veltmanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Potver, daar is vrouwenvoetbal op?Oh.![]()
Dat is toch ook middelmaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zijn er nog Ajacieden die lachen om Haps
Maar Dijks ook.Oh.![]()
Dijks is geen middelmaat .quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch ook middelmaat.
Maar Dijks ook.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ondermaat?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks is geen middelmaat .Oh.![]()
Gelukkig worden er morgen een paar spelers gepresenteerdquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup.
Maarja is goed genoeg tegen Excelsior dus dan kan het wel
Oh.![]()
Ja en morgen vertrekt Messi naar FC Emmenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig worden er morgen een paar spelers gepresenteerd
Kan niet wachtenRED ONS HENNIEGOD![]()
Zal je toch echt moetenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en morgen vertrekt Messi naar FC Emmen
Kan niet wachten
Oh.![]()
Opvallend succes geboektquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om half 1 weer een rel tweet van VerweijOh.![]()
Nog even een over the hill verdediger ergens hurenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boerrigter is de nieuwe aankoop
BuitenkansjeOh.![]()
Westermannquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even een over the hill verdediger ergens hurenRED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk vind ik Donny het tegenovergestelde van Klaassen ipv hetzelfde type wat vaak gezegd wordt. Donny is juist goed met de bal en uitermate treurig zonder bal. Vandaag let ik ook weer op hem en zonder bal beweegt hij gewoon amper. Hij loopt zichzelf echt heel slecht vrij.![]()
De enige middenveler met diepgang zonder de bal en hij loopt niet genoeg? Je weet wat de commentator van vandaag hierop zou zeggen toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:18 schreef TheArt het volgende:
Eigenlijk vind ik Donny het tegenovergestelde van Klaassen ipv hetzelfde type wat vaak gezegd wordt. Donny is juist goed met de bal en uitermate treurig zonder bal. Vandaag let ik ook weer op hem en zonder bal beweegt hij gewoon amper. Hij loopt zichzelf echt heel slecht vrij.![]()
Younes tot nu toe de beste op het veld
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
The Hunter erop zetten ja goed idee.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scorend vermogen is echt een probleemwooblabalurg![]()
#wearebackquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat we een paar maanden terug in de finale stondenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Younes voor de zoveelste keer de gevaarlijkste aanvaller, maar die moet er als eerste uit volgens veel mensen.
Middenveld staat nog steeds heel slecht.![]()
Het is gewoon heel leuk om op Younes te circlejerken naar het schijntquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:40 schreef wimderon het volgende:
Younes voor de zoveelste keer de gevaarlijkste aanvaller, maar die moet er als eerste uit volgens veel mensen.
Middenveld staat nog steeds heel slecht.
Middenveld doet het matig, maar worden ook niet geholpen door een aanval die veel druk vooruit zet of een verdediging die aansluitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes is zo'n beetje altijd de gevaarlijkste aanvaller, maar het rendement is bijna altijd nihil. Snap zowel de voor als tegenstanders wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:40 schreef wimderon het volgende:
Middenveld staat nog steeds heel slecht.![]()
Voor zover je het als rendement mag zien trekt hij altijd wel 2-3 man naar zich toequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Younes is zo'n beetje altijd de gevaarlijkste aanvaller, maar het rendement is bijna altijd nihil. Snap zowel de voor als tegenstanders wel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Rendement is een goal of grote kans.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor zover je het als rendement mag zien trekt hij altijd wel 2-3 man naar zich toe![]()
Snap ikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rendement is een goal of grote kans.Wat ik wil zeggen is dat het imo niet zo is dat zijn acties helemaal geen effect hebben. Als hij daarmee Dolberg ontlast scheelt dat ook weer (al stel je hem daarvoor niet op)
Qua positiespel staan ze echt weer veel te ver naar voren, een keer balverlies en je staat maar met 3 man achter de bal.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tijd voor een kamikazewisselOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Ferdii het volgende:
Klein lichtgetint mannetje loopt warm, nouri komt er straks inwooblabalurg![]()
Aan een gelijkspel hebben we niksquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
In paniek raken bij 0-0 nu en dan weer Huntelaar voorin en ballen pompenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan een gelijkspel hebben we niksOh.![]()
Er is helemaal niets over van onze Europese campagne van vorig jaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik dacht dat die Keizer zo'n fantastische aanvallend ingestelde mooi voetbal eisende trainer was maar dat valt dus wel mee ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eerst bleven de resultaten achter en nu wordt het voetbal kut. Maar geef het 10 wedstrijden hoor
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
'We gaan het met deze groep doen'quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
"Spelers van dat kaliber kiezen niet voor Ajax"Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
DENK AAN DE NUANCE !!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Eerst bleven de resultaten achter en nu wordt het voetbal kut. Maar geef het 10 wedstrijden hoorDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jantje Wouters want de spits is onzichtbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Kut Keizer. Donder op, Koster 2.0.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toch wel mooi dat er hier mensen waren die riepen dat je na een paar wedstrijden niet mocht oordelen dat dit seizoen kut gaat worden, maar wel na een paar wedstrijden claimde dat Keizer Ajax mooi voetbal kon laten spelenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Kut Keizer. Donder op, Koster 2.0.
Dat waren gewoon naweeën van Bosz. Nu is het over met de pret.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Koster verloor thuis van NAC.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jantje Wouters want de spits is onzichtbaar
Dat zie ik Keizer ook doen.
Ik vind daar wat van.'Wish I was old and a little sentimental'
Keizer gaat thuis verliezen van Rodaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Koster verloor thuis van NAC.
Dat zie ik Keizer ook doen.
Ik vind daar wat van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die scheids marchandeert lekker
Of van Groningen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keizer gaat thuis verliezen van Roda
Al 6 punten achter.'Wish I was old and a little sentimental'
Sjaak Swart weer roepen dat ze moeten degraderenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of van Groningen.
Al 6 punten achter.RED ONS HENNIEGOD![]()
L'histoire se répète.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjaak Swart weer roepen dat ze moeten degraderen'Wish I was old and a little sentimental'
'Zulke dingen hebben tijd nodig'quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker ambitieloos blijven lullen dat niemand wil komen en het wel goed is
MR Nobody KeizergenotDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ze staan gewoon veel te diep allemaal, geen wonder dat het zo statisch isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Combineren tot de 16 meter en dan een 'diepe pass'.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan gewoon veel te diep allemaal, geen wonder dat het zo statisch isI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat zou die Overmars nou denken als hij dit zo ziet ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er moet eigenlijk wat bij, maar helaas, die willen niet komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zou die Overmars nou denken als hij dit zo ziet ?Oh.![]()
In december lekker naar de Malediven?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zou die Overmars nou denken als hij dit zo ziet ?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Huntelaar kleunt overal inbaas
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik had Ten Hag moeten halenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zou die Overmars nou denken als hij dit zo ziet ?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Cedric van der Gun gaat stuk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baba zag dat het goed was
wooblabalurg![]()
'Echte versterkingen komen niet naar Ajax'Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baba zag dat het goed was
RED ONS HENNIEGOD![]()
'Misschien komt er nog een verrassing bij.' - Marc Overmars, augustus 2017.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
'Misschien komt er nog een verrassing bij.' - Marc Overmars, augustus 2017.
Eto'o zeker ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Als het kut voetbal is is het een kuttopic. We hebben al 10 topics op rij kuttopics volgens jou.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Er valt hier ook werkelijk niet normaal te posten heDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Veel meerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het kut voetbal is is het een kuttopic. We hebben al 10 topics op rij kuttopics volgens jou.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er is weinig positiefs te melden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Er valt hier ook werkelijk niet normaal te posten heOh.![]()
Die scheids is echt bedroevendOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja ik zeg ook niet dat je positief moet zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is weinig positiefs te melden.Dit is wel weer het andere uiterste, goeie genade
Tom Soetaers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eto'o zeker ?'Wish I was old and a little sentimental'
Mensen zijn gewoon terecht gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je positief moet zijnDit is wel weer het andere uiterste, goeie genade
Oh.![]()
Zie ik toch anders (en dan heb ik het niet over wel of niet terecht)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon terecht gefrustreerd.
Maargoed dan hou ik me hier wel buiten, helemaal geen zin in eigkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tering
Ik moet gelijk aan FdB denken. Op het middenveld staat alles te vaak stil. Nauwelijks dynamiek, geen loopacties om de verdediging van Rosenborg uit positie te lokken. Zo kom je nergens toe. En sta uiteindelijk door een lullig moment 0-1 achter...quote:![]()
Nou, eens zien of de trolletjes nu wel van de gemiddelde user hier te onderscheiden zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar jongens, gaat gewoon goed komen dit seizoen hoor...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nergens gezegd, maar blijf vooral verdraaien en alles persoonlijk makenquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: