LR krijgt nachtmerries van het hebben van een seizoenskaart.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Had littlerabbit z'n seizoenskaart niet verkocht omdat Bosz naar bvb ging?
Het zal mij echt aan mijn reet roesten, de CL miljoenen zijn toch al veilig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Marsenal het volgende:
Allemaal bang voor de kakkies die straks terugkomen van het plantsoen en op de TT gaan haten
Kijk maar uit, bovenaan de eredivisie bloeden we geld, je bent er zo weer vanafquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mijn reet roesten, de CL miljoenen zijn toch al veilig.
Moet snel gaan gebeuren nu. Het is beloofd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar uhm nog geen aankopen binnen?
Vandaag of morgenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Moet snel gaan gebeuren nu. Het is beloofd.
Op naar het Maasgebouw.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag of morgenAnders hooivorken slijpen
Echt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR krijgt nachtmerries van het hebben van een seizoenskaart.
ik niet, heb mijn seizoenskaart opgezegd, juist omdat ik niet zo vaak meer ging.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef H.FR het volgende:
Maargoed, heeft iemand hier nog last van de opkomstplicht? Lijkt me toch wel een issue.
1-8.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef franske19 het volgende:
"Oprollen"
Rosenborg is een ploeg die je niet gaat oprollen. Mag blij zijn als je wint en geen doelpunten incasseert.
Klopt ja, had het ook al gezien, kippevelquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
ik ging deze posten, om een beetje in een goede sfeer te komen voor vanavond.
maar er viel mij iets op.... wellicht dat ik de enige ben bij wie het nu pas opvalt, maar
'for the ones we miss every day', precies als nouri ook in beeld is.....
Dat weet ik zo net nog niet. Rosenberg kan best ballen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
T'is trouwens gewoon matchday he godverdomme, ik mag toch hopen dat we rosenborg even slopen??!?!
Illuminati confirmed.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
maar er viel mij iets op.... wellicht dat ik de enige ben bij wie het nu pas opvalt, maar
mashallahquote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Rosenberg kan best ballen moet ik zeggen.
Het is wel slecht weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
T'is trouwens gewoon matchday he godverdomme, ik mag toch hopen dat we rosenborg even slopen??!?!
Nee joh. Gaat echt lastig worden. Met hangen en wurgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:36 schreef skysherrif het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 17-08-2017 om 14:13:57Onheilspellend bericht voor fans #Ajax . @daosanchez26 niet in Hilton-hotel, waar selectie zich voorbereidt op duel met Rosenborg #ajaros >> reageer retweet
Was te verwachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 17-08-2017 om 14:13:57Onheilspellend bericht voor fans #Ajax . @daosanchez26 niet in Hilton-hotel, waar selectie zich voorbereidt op duel met Rosenborg #ajaros >> reageer retweet
Ik ook niet, iedereen gaat er toch vanuit dat hij weg is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:25 schreef Tarado het volgende:
dat onheilspellende begrijp ik niet zo
"Ja, toppers komen nou eenmaal niet naar de Eredivisie."quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, iedereen gaat er toch vanuit dat hij weg is.
Het onheilspellende is dat er nog steeds geen opvolger is aangetrokken.
We zoeken al twee jaar naar een linksback die goed genoeg is voor Ajax, maar nee hebben we cht niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ja, toppers komen nou eenmaal niet naar de Eredivisie."
[ afbeelding ]
Dennis Johnson is binnen gehaald.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Ondertussen is het alweer donderdag en nog geen enkel zicht op een aankoop.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
Zoeken ook al een tijd naar een buitenspeler die een bal kan voorzetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zoeken al twee jaar naar een linksback die goed genoeg is voor Ajax, maar nee hebben we cht niet kunnen vinden.
Fischer moet nog steeds een vervanger krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoeken ook al een tijd naar een buitenspeler die een bal kan voorzetten.
ipv Sanchez wellicht.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:00 schreef skysherrif het volgende:
haha Spijkerman avndaag met voorspelling op radio 1, zegt dat cerny er in komt als ajax achter mocht komen, maar die zit niet eens in de selectie
Ach.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer moet nog steeds een vervanger krijgen
Muah de kans is groot dat er dan weer nieuwe faalhazen aan de macht komen die ook wanbeleid voeren, zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach.
Ik kan er niet meer mee zitten.
Ik kijk gewoon vooruit naar de tijd dat we nieuw management krijgen.
Ach, liever vandaag nog weg (naar Real Madrid), dan hebben we nog tijd om wat te kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:24 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |