wat had je graag gezien dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Wie de fuck verzint nou weer deze TT? Ohja..
Ik ben geen f-sider. Dus ik kom alleen voor de leuke wedstrijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef H.FR het volgende:
Maargoed, heeft iemand hier nog last van de opkomstplicht? Lijkt me toch wel een issue.
Had littlerabbit z'n seizoenskaart niet verkocht omdat Bosz naar bvb ging?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef H.FR het volgende:
Maargoed, heeft iemand hier nog last van de opkomstplicht? Lijkt me toch wel een issue.
Mooie speler maar wel heel erg druistig en veel balverlies. Ik zie liever Donny op 6.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef Brammess het volgende:
Het is een naam die ik vaak voorbij zie komen en ik ben dan toch benieuwd wat jullie er van vinden; Ayoub. Lijkt me voor op 6 van wat ik gister heb gezien een meer dan prima optie.
ik denk toch dat vd beek daar de beste optie isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:12 schreef Brammess het volgende:
Het is een naam die ik vaak voorbij zie komen en ik ben dan toch benieuwd wat jullie er van vinden; Ayoub. Lijkt me voor op 6 van wat ik gister heb gezien een meer dan prima optie.
zijn we het zo vaak oneens dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:27 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka en Tarado zijn het met elkaar eens. Wat een unicum.
joh, je meent het. Is alleen wat te lang voor in de TTquote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef franske19 het volgende:
"Oprollen"
Rosenborg is een ploeg die je niet gaat oprollen. Mag blij zijn als je wint en geen doelpunten incasseert.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
joh, je meent het. Is alleen wat te lang voor in de TT
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dus dan kom je aanzetten met oprollen. Bijna net zo erg als stay strong appie.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dan winnen we vanavond met 4-0 mag het dan wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dus dan kom je aanzetten met oprollen. Bijna net zo erg als stay strong appie.
LR krijgt nachtmerries van het hebben van een seizoenskaart.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Had littlerabbit z'n seizoenskaart niet verkocht omdat Bosz naar bvb ging?
Het zal mij echt aan mijn reet roesten, de CL miljoenen zijn toch al veilig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:09 schreef Marsenal het volgende:
Allemaal bang voor de kakkies die straks terugkomen van het plantsoen en op de TT gaan haten
Kijk maar uit, bovenaan de eredivisie bloeden we geld, je bent er zo weer vanafquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij echt aan mijn reet roesten, de CL miljoenen zijn toch al veilig.
Moet snel gaan gebeuren nu. Het is beloofd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar uhm nog geen aankopen binnen?
Vandaag of morgenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Moet snel gaan gebeuren nu. Het is beloofd.
Op naar het Maasgebouw.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag of morgenAnders hooivorken slijpen
Echt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR krijgt nachtmerries van het hebben van een seizoenskaart.
ik niet, heb mijn seizoenskaart opgezegd, juist omdat ik niet zo vaak meer ging.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef H.FR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |