Fischer moet nog steeds een vervanger krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoeken ook al een tijd naar een buitenspeler die een bal kan voorzetten.
ipv Sanchez wellicht.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:00 schreef skysherrif het volgende:
haha Spijkerman avndaag met voorspelling op radio 1, zegt dat cerny er in komt als ajax achter mocht komen, maar die zit niet eens in de selectie
Ach.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer moet nog steeds een vervanger krijgen
Muah de kans is groot dat er dan weer nieuwe faalhazen aan de macht komen die ook wanbeleid voeren, zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach.
Ik kan er niet meer mee zitten.
Ik kijk gewoon vooruit naar de tijd dat we nieuw management krijgen.
Ach, liever vandaag nog weg (naar Real Madrid), dan hebben we nog tijd om wat te kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 17-08-2017 om 14:13:57Onheilspellend bericht voor fans #Ajax . @daosanchez26 niet in Hilton-hotel, waar selectie zich voorbereidt op duel met Rosenborg #ajaros >> reageer retweet
dan kan je nog wel even wachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach.
Ik kan er niet meer mee zitten.
Ik kijk gewoon vooruit naar de tijd dat we nieuw management krijgen.
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de kans is groot dat er dan weer nieuwe faalhazen aan de macht komen die ook wanbeleid voeren, zo gaat het altijd.
Soit.quote:
Tja er zijn helaas ook maar weinig clubs met echt goed beleid.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Maar we weten inmiddels dat het inteeltkliekje er niks van kan.
Om dan te verwachten dat ze ineens gaan veranderen, is hopeloos.
Een beetje zoals verwachten dat Antifa's zich morgen ineens kunnen gedragen.
ik denk ook niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten, beetje meer evalueren zou wel goed zijn, daarom ook jammer dat Cruijff er niet meer is, was de enige met genoeg autoriteit om wat voor elkaar te krijgen daarquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de kans is groot dat er dan weer nieuwe faalhazen aan de macht komen die ook wanbeleid voeren, zo gaat het altijd.
Bayern denk ik wel maar die zitten ook in een andere situatiequote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja er zijn helaas ook maar weinig clubs met echt goed beleid.
Zelfs daar zijn de fans nog wel kritischquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bayern denk ik wel maar die zitten ook in een andere situatie
nee maar daar heb je ook nog een beetje zelfverrijking wat om de hoek komt kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn de fans nog wel kritischMaar één van de weinige.
En als het om situaties gaat, Barça heeft dezelfde mogelijkheden maar dat beleid gaat echt nergens over.
Het kan zeker slechter, dat ben ik met je eens. Maar het is wel ontzettend droevig dat jaar in jaar uit de selectie niet in balans is. Dat je dan berichten hoort dat er maar weinig lijstjes zijn en ze totaal niet goed weten hoe de selectie goed in te richten. Of dat ze weer hele jonge spelers veel te snel bepalend laten zijn (zo'n De Ligt nu met 0,0 concurrentie, dat is toch niet goed)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar daar heb je ook nog een beetje zelfverrijking wat om de hoek komt kijken.
Verder vind ik het ook allemaal niet zo slecht bij Ajax, besluitvorming zou wel sneller kunnen/moeten, zeker wat betreft aankopen
Had je het rapport Ling gelezen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar daar heb je ook nog een beetje zelfverrijking wat om de hoek komt kijken.
Verder vind ik het ook allemaal niet zo slecht bij Ajax, besluitvorming zou wel sneller kunnen/moeten, zeker wat betreft aankopen
die berichten/geruchten over weinig lijstjes geloof ik allemaal niet zo, maar er zijn wel plekken zoals linksback waar je al een tijd lang weinig hebt, De Ligt zat achter Sanchez dus dat vind ik dan weer niet zo raar, het komt eigenlijk door het ontbreken van een linksback dat hij al zoveel gespeeld heeftquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan zeker slechter, dat ben ik met je eens. Maar het is wel ontzettend droevig dat jaar in jaar uit de selectie niet in balans is. Dat je dan berichten hoort dat er maar weinig lijstjes zijn en ze totaal niet goed weten hoe de selectie goed in te richten. Of dat ze weer hele jonge spelers veel te snel bepalend laten zijn (zo'n De Ligt nu met 0,0 concurrentie, dat is toch niet goed)
Waarom geloof je dat niet? Als zelfs bronnen als VI het melden en uit de berichtgeving van de Telegraaf blijkt dat er weinig linksbacks zijn gevonden dan is dat toch wel erg mager. Je kan mij niet vertellen dat er nergens op de wereld een goede, haalbare linksback te vinden is voor Ajax met de bedragen die wij kunnen betalen. Zelfde met een linksbuiten, zoeken we ook naar maar alleen Richarlison stond op dat lijstje en daarna helemaal niksquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
die berichten/geruchten over weinig lijstjes geloof ik allemaal niet zo, maar er zijn wel plekken zoals linksback waar je al een tijd lang weinig hebt, De Ligt zat achter Sanchez dus dat vind ik dan weer niet zo raar, het komt eigenlijk door het ontbreken van een linksback dat hij al zoveel gespeeld heeft
Ze hebben scouts genoeg dus ik neem aan dat die lijstjes hebben, dat ze er dan te weinig mee doen is een ander verhaalquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet? Als zelfs bronnen als VI het melden en uit de berichtgeving van de Telegraaf blijkt dat er weinig linksbacks zijn gevonden dan is dat toch wel erg mager. Je kan mij niet vertellen dat er nergens op de wereld een goede, haalbare linksback te vinden is voor Ajax met de bedragen die wij kunnen betalen. Zelfde met een linksbuiten, zoeken we ook naar maar alleen Richarlison stond op dat lijstje en daarna helemaal niks
Ik denk dat Barcelona hem harder nodig heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ach, liever vandaag nog weg (naar Real Madrid), dan hebben we nog tijd om wat te kopen.
Waarom zouden ze zo weinig met die lijstjes doen? Omdat er geen geschikte namen op die lijstjes staan? Dan zoeken die scouts blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben scouts genoeg dus ik neem aan dat die lijstjes hebben, dat ze er dan te weinig mee doen is een ander verhaal
Sinds Cruijff er niet meer is is het inderdaad een losgeslagen zooitje geworden. Jonk was daar het eerste slachtoffer van......quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten, beetje meer evalueren zou wel goed zijn, daarom ook jammer dat Cruijff er niet meer is, was de enige met genoeg autoriteit om wat voor elkaar te krijgen daar
Ik weet niet uit welk hol jij vandaag gekropen bent maar Haps is een uitstekende back.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
De LB-positie is momenteel notoire kut om in te vullen. De hele Eredivisie heeft daar bagger staan, met uitzondering van Vitesse.
Denk dat Buttner op dit moment de beste LB van de Eredivisie is en dat is diep treurig. PSV en Feyenoord hebben op die positie ook grote problemen met een waardige voetballer te vinden.
is een Europees probleem heb ik de indrukquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
De LB-positie is momenteel notoire kut om in te vullen. De hele Eredivisie heeft daar bagger staan, met uitzondering van Vitesse.
Denk dat Buttner op dit moment de beste LB van de Eredivisie is en dat is diep treurig. PSV en Feyenoord hebben op die positie ook grote problemen met een waardige voetballer te vinden.
Ja maar dat is geen excuus voor Ajax die veel meer financiële mogelijkheden heeft dan de rest (ook dan PSV en Feyenoord). Je moet er ook niet voor gaan kijken binnen Nederland nee, maar met een beetje scouten kan je toch wel een goed backje vinden. Het positieve eraan dat de Eredivisie zoveel minder is geworden in niveau is dat er meer spelers zijn die een versterking zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
Scouts schijnen alleen gebruikt te worden om goedkeuring van de RvC te krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zo weinig met die lijstjes doen? Omdat er geen geschikte namen op die lijstjes staan? Dan zoeken die scouts blijkbaar niet goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |