In december lekker naar de Malediven?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zou die Overmars nou denken als hij dit zo ziet ?
Ik had Ten Hag moeten halenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zou die Overmars nou denken als hij dit zo ziet ?
Cedric van der Gun gaat stuk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baba zag dat het goed was
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baba zag dat het goed was
'Misschien komt er nog een verrassing bij.' - Marc Overmars, augustus 2017.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
'Misschien komt er nog een verrassing bij.' - Marc Overmars, augustus 2017.
Als het kut voetbal is is het een kuttopic. We hebben al 10 topics op rij kuttopics volgens jou.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Er valt hier ook werkelijk niet normaal te posten he
Veel meerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het kut voetbal is is het een kuttopic. We hebben al 10 topics op rij kuttopics volgens jou.
Er is weinig positiefs te melden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Er valt hier ook werkelijk niet normaal te posten he
Ja ik zeg ook niet dat je positief moet zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is weinig positiefs te melden.
Tom Soetaers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eto'o zeker ?
Mensen zijn gewoon terecht gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je positief moet zijnDit is wel weer het andere uiterste, goeie genade
Zie ik toch anders (en dan heb ik het niet over wel of niet terecht)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon terecht gefrustreerd.
Ik moet gelijk aan FdB denken. Op het middenveld staat alles te vaak stil. Nauwelijks dynamiek, geen loopacties om de verdediging van Rosenborg uit positie te lokken. Zo kom je nergens toe. En sta uiteindelijk door een lullig moment 0-1 achter...quote:
Nergens gezegd, maar blijf vooral verdraaien en alles persoonlijk makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |