Younes is zo'n beetje altijd de gevaarlijkste aanvaller, maar het rendement is bijna altijd nihil. Snap zowel de voor als tegenstanders wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:40 schreef wimderon het volgende:
Younes voor de zoveelste keer de gevaarlijkste aanvaller, maar die moet er als eerste uit volgens veel mensen.
Middenveld staat nog steeds heel slecht.
Voor zover je het als rendement mag zien trekt hij altijd wel 2-3 man naar zich toequote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Younes is zo'n beetje altijd de gevaarlijkste aanvaller, maar het rendement is bijna altijd nihil. Snap zowel de voor als tegenstanders wel.
Rendement is een goal of grote kans.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor zover je het als rendement mag zien trekt hij altijd wel 2-3 man naar zich toe
Snap ikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rendement is een goal of grote kans.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:55 schreef Ferdii het volgende:
Klein lichtgetint mannetje loopt warm, nouri komt er straks in
Aan een gelijkspel hebben we niksquote:
In paniek raken bij 0-0 nu en dan weer Huntelaar voorin en ballen pompenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan een gelijkspel hebben we niks
'We gaan het met deze groep doen'quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
"Spelers van dat kaliber kiezen niet voor Ajax"
DENK AAN DE NUANCE !!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Eerst bleven de resultaten achter en nu wordt het voetbal kut. Maar geef het 10 wedstrijden hoor
Jantje Wouters want de spits is onzichtbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Kut Keizer. Donder op, Koster 2.0.
Toch wel mooi dat er hier mensen waren die riepen dat je na een paar wedstrijden niet mocht oordelen dat dit seizoen kut gaat worden, maar wel na een paar wedstrijden claimde dat Keizer Ajax mooi voetbal kon laten spelenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Kut Keizer. Donder op, Koster 2.0.
Koster verloor thuis van NAC.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jantje Wouters want de spits is onzichtbaar
Keizer gaat thuis verliezen van Rodaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Koster verloor thuis van NAC.
Dat zie ik Keizer ook doen.
Ik vind daar wat van.
Of van Groningen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keizer gaat thuis verliezen van Roda
Sjaak Swart weer roepen dat ze moeten degraderenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of van Groningen.
Al 6 punten achter.
L'histoire se répète.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjaak Swart weer roepen dat ze moeten degraderen
'Zulke dingen hebben tijd nodig'quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker ambitieloos blijven lullen dat niemand wil komen en het wel goed is
Combineren tot de 16 meter en dan een 'diepe pass'.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan gewoon veel te diep allemaal, geen wonder dat het zo statisch is
Er moet eigenlijk wat bij, maar helaas, die willen niet komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zou die Overmars nou denken als hij dit zo ziet ?
In december lekker naar de Malediven?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik had Ten Hag moeten halenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Cedric van der Gun gaat stuk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baba zag dat het goed was
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baba zag dat het goed was
'Misschien komt er nog een verrassing bij.' - Marc Overmars, augustus 2017.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
'Misschien komt er nog een verrassing bij.' - Marc Overmars, augustus 2017.
Als het kut voetbal is is het een kuttopic. We hebben al 10 topics op rij kuttopics volgens jou.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Er valt hier ook werkelijk niet normaal te posten he
Veel meerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het kut voetbal is is het een kuttopic. We hebben al 10 topics op rij kuttopics volgens jou.
Er is weinig positiefs te melden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Er valt hier ook werkelijk niet normaal te posten he
Ja ik zeg ook niet dat je positief moet zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is weinig positiefs te melden.
Tom Soetaers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eto'o zeker ?
Mensen zijn gewoon terecht gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je positief moet zijnDit is wel weer het andere uiterste, goeie genade
Zie ik toch anders (en dan heb ik het niet over wel of niet terecht)quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon terecht gefrustreerd.
Ik moet gelijk aan FdB denken. Op het middenveld staat alles te vaak stil. Nauwelijks dynamiek, geen loopacties om de verdediging van Rosenborg uit positie te lokken. Zo kom je nergens toe. En sta uiteindelijk door een lullig moment 0-1 achter...quote:
Nergens gezegd, maar blijf vooral verdraaien en alles persoonlijk makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |