Thanks maatje.quote:
quote:
enkhuizenquote:
zo zijn al die wapens gedigitaliseerdquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n 10 minuten werkje met Adobe Illustrator
Best lelijk dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo zijn al die wapens gedigitaliseerd
Denk meer dat wiki geen rechten heeft voor de orginele.quote:
En GGMM is er ook!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yes bijna al m'n favoriete fokkers zijn aanwezig.
Wie mist er nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yes bijna al m'n favoriete fokkers zijn aanwezig.
Terecht dus. Kut hippie.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
die chick die van de trap geduwd werd bleef twee uur langer in de kamer zitten dan mocht![]()
zo, aardig lijstje zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lange_lans?
Scrummie?
Inso?
Onlo?
Doublepain?
Jr?
Kapi?
Ik zit inderdaad op de 3de etagequote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja, ook wel mooi rustig en nu kunnen we eindelijk op een hoog niveau FOK!ken.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad op de 3de etage
Is het normaal dat een speeltuin vol kinderen in de leeftijd 4-6 jaar helemaal losgaat op Kind van de duivel?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde ook bijna Befbekje er bij zetten. Hij is best oké de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lange_lans?
Scrummie?
Inso?
Onlo?
Doublepain?
Jr?
Kapi?
Vergeet die date in Hengelo nu maar..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde ook bijna Befbekje er bij zetten. Hij is best oké de laatste tijd.
morgen laatste tentamen. Daarna inderdaad vakantie.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe is het Napo? Bijna vakantie of ehhh?
ik ga zo weer even lol.quote:
hoe danquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb twee keer gepoept vandaag.
Is dit je bangalist?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lange_lans?
Scrummie?
Inso?
Onlo?
Doublepain?
Jr?
Kapi?
ik ging naar het toilet omdat ik wat krampjes voelde. Broek naar beneden, boxer ook, zitten op het toilet en de sluizen openzetten. Et voila!quote:
Net je moeder als je dat toilet gedeelte weglaatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ging naar het toilet omdat ik wat krampjes voelde. Broek naar beneden, boxer ook, zitten op het toilet en de sluizen openzetten. Et voila!
Dat wordt een heel raar verhaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net je moeder als je dat toilet gedeelte weglaat
[ afbeelding ]
Hagenezen zijn ook raaarquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt een heel raar verhaal.
Hangen de stukjes wc papier met bruine stukjes er aan?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:53 schreef JanCees het volgende:
ik kan een nieuwe wc borstel kopen denk ik
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.quote:
Hoe kan dat gebeuren?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hangen de stukjes wc papier met bruine stukjes er aan?
Ja echt, van die Markuszowerquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.
Is toch niet de eerste keer dat de pvv niet snapt hoe de machtenscheiding werktquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.
gewoon in een volle pot zetten en doortrekken. Deden we vroeger op feestjes en dan daarna dat ding in de vissenkom.quote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het normaal dat een speeltuin vol kinderen in de leeftijd 4-6 jaar helemaal losgaat op Kind van de duivel?
Dat weet ik niet. Al legt Geert Wilders tegenwoordig de klimaatverandering de schuld toe aan de Islam.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch niet de eerste keer dat de pvv niet snapt hoe de machtenscheiding werkt
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vergeet die date in Hengelo nu maar..
Lekker man. Succes. Onderwerp?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
morgen laatste tentamen. Daarna inderdaad vakantie.
Rechtsfilosofie B / Europese rechtstheorie. Maar ga nu niet meer studeren, dat werkt niet echt meer volgens mij.quote:
Ja ik normaal ook, maar dat werkte vorige keer dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:17 schreef Befbekje het volgende:
Ik studeerde altijd tot een minuut voor 't tentamen, maar begon ook altijd te laat..
Ik zette m'n wekker wel eens om 4.00u en ging dan een paar uur stampen. Daarna shinen op m'n tentamen om serieus 10 minuten er na alles weer te vergeten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rechtsfilosofie B / Europese rechtstheorie. Maar ga nu niet meer studeren, dat werkt niet echt meer volgens mij.
Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zette m'n wekker wel eens om 4.00u en ging dan een paar uur stampen. Daarna shinen op m'n tentamen om serieus 10 minuten er na alles weer te vergeten.
Dit heb ik één keer gedaan.. 5,6!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zette m'n wekker wel eens om 4.00u en ging dan een paar uur stampen. Daarna shinen op m'n tentamen om serieus 10 minuten er na alles weer te vergeten.
KOEKOEK..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje. Wil graag hetzelfde bij jou zeggen, maar kan er geen vinden.
Het werkt dus wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit heb ik één keer gedaan.. 5,6!..
Geeft niet, 9 van de 10 keer kan je je eigen kind niet eens vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje. Wil graag hetzelfde bij jou zeggen, maar kan er geen vinden.
Ha ha. Goede comeback wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, 9 van de 10 keer kan je je eigen kind niet eens vinden.
SOW..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, 9 van de 10 keer kan je je eigen kind niet eens vinden.
Ik hoop m'n kind.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
SOW..
Wat gaat deze avond nog brengen?
werkt bij dit soort vakken niet, het is meer de theorie en de gedachtegang kunnen volgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja. Dan is een goede nachtrust ook belangrijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
werkt bij dit soort vakken niet, het is meer de theorie en de gedachtegang kunnen volgen.
strafrechtelijke aansprakelijkheid heb ik wel zo gehaaldquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja. Dan is een goede nachtrust ook belangrijk.
Appeltje eitje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
strafrechtelijke aansprakelijkheid heb ik wel zo gehaald.
ja najah, als ik er zoveel tijd in had gestoken als dat ik nu had gedaan voor dit vak had ik daar wel even hoog kunnen scoren ja. Maar had er toen 3 in een week, dan is het lastig verdelen.quote:
jij gaat heen?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
https://m.hln.be/showbizz(...)ivalganger~af5991e4/
Ik vind dit eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Maar goed dat Knut nog gebanned is..
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 11-07-2017 23:26:28 ]
Gezelligquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In december ben ik in Nederland en ga ik haar ontmoeten..
Dat mag ik hopen.. Ik sein een vriend in om na tien minuten te bellen, mocht het te awkward zijn dan moet ik plotseling weg..quote:
Hier stopt dus jouw geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.. Ik sein een vriend in om na tien minuten te bellen, mocht het te awkward zijn dan moet ik plotseling weg..
O, oké..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier stopt dus jouw geloofwaardigheid.
Volgens mij behoren wij dan nu te vragen: En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dus de app van Marca, en om 22:58 kreeg ik een pushmelding waar ik een brok in mijn keel van kreeg...
Als je dat niet weet dan kan je beter in een ander forumdeel postenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij behoren wij dan nu te vragen: En waarom dan wel?
4e kind?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dus de app van Marca, en om 22:58 kreeg ik een pushmelding waar ik een brok in mijn keel van kreeg...
Volgens mij behoor ik dan nu te vragen: En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan kan je beter in een ander forumdeel posten
Nu ben ik ook wel benieuwd welke overschatte metro speler nu weer vertrekt dat je zo verdrietig bent.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan kan je beter in een ander forumdeel posten
7 jaar geleden, 11 juli om 22:58quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd welke overschatte metro speler nu weer vertrekt dat je zo verdrietig bent.
wtfquote:Op woensdag 12 juli 2017 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 jaar geleden, 11 juli om 22:58
[ afbeelding ]
Waardeloze VBLers jullie en ja heb Marca verwijderd(tering Spanjaarden)
O God, krijgen we dit weerquote:Op woensdag 12 juli 2017 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is gewoon double pain deze foto. Hihi
Serieus nu al zeiknatquote:Op woensdag 12 juli 2017 05:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Anders regent het even. Godnondeju zeg.
Heb mods niet meegeteld.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... je mist mij niet als ik er niet ben.
ja gelijk weer donker 's ochtendsquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
klote ja, heb toch meer moeite met goed wakker worden in dit soort weer
Hallo JanCees, ik hoop dat je lekker droog bent.quote:
Je moeder was ook gruwelijk nat vannacht..quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees, ik hoop dat je lekker droog bent.
Dit itt LittleRabbit. Wat zal die nat zijn zeg.
Wat een kut baan heeft hij op dit soort momenten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke kaart hebben wij gestuurd? Ik hoop die met die tietenquote:
Ik zit lekker droog in kantoorquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Cruijff volgens mijquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Welke kaart hebben wij gestuurd? Ik hoop die met die tieten
Hopelijk heeft ie een regenpak #PRAY4LRquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kut baan heeft hij op dit soort momenten.
Wat doet ie dan?quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kut baan heeft hij op dit soort momenten.
ga werkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Net weer paar afleveringen American Gods gekeken. Wat een machtige serie.
Oh en een mooie vrouw die erin meespeelt, helpt ook altijd.
Series kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Is dat wat ja?quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
wil jij geen leugens meer over mij verspreiden tegen hafcfanquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk. Morgen ook nog een dag en dan weer weekendgenot
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
wil jij geen leugens meer over mij verspreiden tegen hafcfan
Maar da's logies.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:43 schreef Maastoren het volgende:
Boterham met kaas gegeten. Jullie zijn het wel met mij eens dat brood van de bakker lekkerder is dan brood uit supermarkt.
Tenzij de supermarkt ook een bakker heeftquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:43 schreef Maastoren het volgende:
Boterham met kaas gegeten. Jullie zijn het wel met mij eens dat brood van de bakker lekkerder is dan brood uit supermarkt.
Elke supermarkt heeft toch een bakker?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij de supermarkt ook een bakker heeft
Nee hoorquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Elke supermarkt heeft toch een bakker?
Tokkie supermarkten als de Lidl en Aldi misschien niet maar daar kom ik nooit. Bestaat golden power nog?quote:
allemaal leuk en aardig maar hij moet mij constant hebben achter mijn rug om en dan nu doen alsof zn neus bloedtquote:
Bestaat nog jaquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tokkie supermarkten als de Lidl en Aldi misschien niet maar daar kom ik nooit. Bestaat golden power nog?
Vecht het via DM uit, of desnoods op de speelplaats van jullie kleuterschool, maar niet hier.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij moet mij constant hebben achter mijn rug om en dan nu doen alsof zn neus bloedt
In Duitsland wel..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tokkie supermarkten als de Lidl en Aldi misschien niet maar daar kom ik nooit. Bestaat golden power nog?
Golden power genot. Jij weet eigenlijk veel he?quote:
Ik kom het liefst zo min mogelijk in het buitenland. Mijn autistische brein slaat dan op hol.quote:
blikje ziet er wel anders uit tegenwoordigquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Golden power genot. Jij weet eigenlijk veel he?
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
blikje ziet er wel anders uit tegenwoordig
Ik ging vroeger ook liever niet naar het buitenland, maar nadat ik Oeroeg van Hella Haasse had gelezen was dat probleem wel opgelost..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Ik kom het liefst zo min mogelijk in het buitenland. Mijn autistische brein slaat dan op hol.
For real?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Ik kom het liefst zo min mogelijk in het buitenland. Mijn autistische brein slaat dan op hol.
Heb je ook de film gezien?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook liever niet naar het buitenland, maar nadat ik Oeroeg van Hella Haasse had gelezen was dat probleem wel opgelost..
Je had ook een cassis smaakje, weet niet of die ook van GP was maar daar dronk ik vroeger veel van.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondanks de subtiele wijziging blijft het sterke en avontuurlijke imago behouden.
Deze foto wordt mede mogelijk gemaakt door cafetaria De Schakel
Stoer van je allemaal. Maar ik geef toch aan dat ik niet weet waar je het over hebt? In plaats van als een debiel te antwoorden kun je toch ook aangeven waar het over gaat?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij moet mij constant hebben achter mijn rug om en dan nu doen alsof zn neus bloedt
nee die was van de lidl geloof ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had ook een cassis smaakje, weet niet of die ook van GP was maar daar dronk ik vroeger veel van.
Paar dagen is leuk. Zou alleen ooit nog wel een keer naar de VS willen en terug naar Bali. Snap niet waar de jeugd van tegenwoordig de dringende behoefte vandaan haalt om te willen reizen #wanderlustquote:
Red bull had/heeft ook van die experimentele energy drink. Niet te zuipen. Maar ik moet stoppen met die troep. Is niet goed abi.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had ook een cassis smaakje, weet niet of die ook van GP was maar daar dronk ik vroeger veel van.
Ik vind het fantastisch. Zou ook graag weer eens gaan wonen in het buitenland, en dan met een goed betaald baantje ipv barman.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Paar dagen is leuk. Zou alleen ooit nog wel een keer naar de VS willen en terug naar Bali. Snap niet waar de jeugd van tegenwoordig de dringende behoefte vandaan haalt om te willen reizen #wanderlust
Drink die shit jaren al niet meer, heel soms bij vodka ofzo als ik het zie staanquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Red bull had/heeft ook van die experimentele energy drink. Niet te zuipen. Maar ik moet stoppen met die troep. Is niet goed abi.
ik wil gewoon normaal kunnen fokkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vecht het via DM uit, of desnoods op de speelplaats van jullie kleuterschool, maar niet hier.
Wat vind je fantastisch? Jij was toch op zoek naar iets in België?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch. Zou ook graag weer eens gaan wonen in het buitenland, en dan met een goed betaald baantje ipv barman.
Dat is wel goed te doen idd.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drink die shit jaren al niet meer, heel soms bij vodka ofzo als ik het zie staan
Toen ik op Dubai moest overstappen naar Schiphol, zat ik eerst sinds tijden weer bij Nederlanders, het eerste wat ik hoorde was geklaag dat alles kut was.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat vind je fantastisch? Jij was toch op zoek naar iets in België?
Ik ben nu net terug van een weekje Spanje en ben wel tot de conclusie gekomen dat ik de Nederlandse mentaliteit en het volk tot op het bot haat. Puur voor het klimaat zou ik wel willen emigreren maar dat heeft meer medische reden.
Nee in Tilburg. Maar dat is alleen omdat ik er toevallig ben beland en mijn vriendin en ik er nu beide werken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat vind je fantastisch? Jij was toch op zoek naar iets in België?
Ik ben nu net terug van een weekje Spanje en ben wel tot de conclusie gekomen dat ik de Nederlandse mentaliteit en het volk tot op het bot haat. Puur voor het klimaat zou ik wel willen emigreren maar dat heeft meer medische reden.
Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt. Als Duitsers en Engelsen zich kunnen gedragen dan moeten wij dat toch ook kunnen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik op Dubai moest overstappen naar Schiphol, zat ik eerst sinds tijden weer bij Nederlanders, het eerste wat ik hoorde was geklaag dat alles kut was.
Voelde me weer een beetje trots
Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee in Tilburg. Maar dat is alleen omdat ik er toevallig ben beland en mijn vriendin en ik er nu beide werken.
Ik vind nieuwe omgevingen gewoon lekker. Dat is eigenlijk mijn grootste pluspunt voor reizen.
Mijn DM niet interessant genoeg?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee in Tilburg. Maar dat is alleen omdat ik er toevallig ben beland en mijn vriendin en ik er nu beide werken.
Ik vind nieuwe omgevingen gewoon lekker. Dat is eigenlijk mijn grootste pluspunt voor reizen.
Brabant en Limburg zijn wel een verademing tov de Randstad. Stuk gemoedelijker, gezelliger en vooral minder gehaast. Lijkt wel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat wutru?quote:
Hij staat op de shortlist.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn DM niet interessant genoeg?
Kan soms ook wel botsen tho. Dat hypocriete zachtaardige is niet altijd een pluspunt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Brabant en Limburg zijn wel een verademing tov de Randstad. Stuk gemoedelijker, gezelliger en vooral minder gehaast. Lijkt wel.
Nederlandersquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik op Dubai moest overstappen naar Schiphol, zat ik eerst sinds tijden weer bij Nederlanders, het eerste wat ik hoorde was geklaag dat alles kut was.
Voelde me weer een beetje trots
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan soms ook wel botsen tho. Dat hypocriete zachtaardige is niet altijd een pluspunt.
onbepaaldquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nog weg dan of blijf je in Nederland?
Ben tegenwoordig rond 10u wakker, uiterlijk half 11quote:
Dan heb ik er zowat al een hele dat op zitten joh.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig rond 10u wakker, uiterlijk half 11
ik hou mn eerste pauze als drizzt wakker wordt pffquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik er zowat al een hele dat op zitten joh.
Dan moet je wat MEER doenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik er vroeg uitga duurt die dag zo lang
een dag duurt 24 uur, of je nou uitslaapt of niet.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ja maar dan heb je tenminste wat aan je dag. Ik haat mensen die dat zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog wat aan je dagquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tenzij ze verliezen, dan zijn het weer kutschottenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gevoel wanneer het Koninkrijk zowel het mannen als vrouwentoernooi op Wimbledon gaan winnen.
vuile klootzakquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog wat aan je dag
tijd om je SPT topic weer te kickenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gevoel wanneer het Koninkrijk zowel het mannen als vrouwentoernooi op Wimbledon gaan winnen.
Wat een onzin. S'ochtends kan ik toch niks doenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog wat aan je dag
Zeggen die oudjes vaak ja. En dan wel vroeg het bed in.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
ja maar dan heb je tenminste wat aan je dag. Ik haat mensen die dat zeggen.
Gymmenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. S'ochtends kan ik toch niks doen
uit je nest komen LAMZAKquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt omdat ze allemaal vanaf 11.00 aan de jenever zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeggen die oudjes vaak ja. En dan wel vroeg het bed in.
Omdat je nu een lui varken bent geworden jaquote:
Vooral in de zomer is dat echt heerlijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Toen ik nog veel mocht sporten elke ochtend 5:30 opstaan ja
Maar nu niet meer sportenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Vooral in de zomer is dat echt heerlijk
Snachts wel?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ik stage liep in BoZ kwam ik altijd om 10u binnen, daar waren m;n collega's altijd blij mee, want dan wisten ze dat het koffiepauze wasquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hou mn eerste pauze als drizzt wakker wordt pff
hoop het toch nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee de gym is gewoon teringsaai.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je nu een lui varken bent geworden ja
[..]
Vooral in de zomer is dat echt heerlijk
hij zal wel een Chinese doopnaam hebben maar wie weet waren ook zij lamquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:00 schreef Befbekje het volgende:
Zouden die ouders echt volkomen imbeciel zijn geweest?
Jammer dat het totaal niet opprecht is en ze je maar wat graag achter je rug om een mes in de rug steken als het ze uitkomt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Brabant en Limburg zijn wel een verademing tov de Randstad. Stuk gemoedelijker, gezelliger en vooral minder gehaast. Lijkt wel.
Dit klopt, hier heb ik ook ervaringen mee.. Afdrijven dat zuiden..quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat het totaal niet opprecht is en ze je maar wat graag achter je rug om een mes in de rug steken als het ze uitkomt.
Ook gewoon kutvolk dus. Maar welk lekker BOURGONDISCH.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat het totaal niet opprecht is en ze je maar wat graag achter je rug om een mes in de rug steken als het ze uitkomt.
Brabant en noord-Limburg valt wel mee. Met name zuid-Limburg. Alles onder Sittard zeg maar. Ja knikken en nee bedoelen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ook elders in die provincies is het een hoop gezellig ja knikken maar zelden uitspreken wat je echt denkt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brabant en noord-Limburg valt wel mee. Met name zuid-Limburg. Alles onder Sittard zeg maar. Ja knikken en nee bedoelen.
rip moeder ogenequote:Moeder zussen OG3NE overleden
De moeder van Shelley, Lisa en Amy van OG3NE is woensdag in het bijzijn van haar dochters overleden. Isolde Vol-Malee leed aan een zeldzame vorm van botkanker. In juni staakte ze de behandeling.
Dat laten de zussen woensdag middels hun management weten in een bericht op Facebook.
"Wij vertrouwen er op dat haar strijdkracht, positiviteit, doorzettingsvermogen en eeuwige lach ons de kracht zal geven om door te gaan. Nu is er het grote verdriet. We hopen dat iedereen onze privacy respecteert en ons de rust en ruimte geeft om dit grote verdriet een plaats te geven", aldus de zussen in het bericht.
Amy, Shelley en Lisa Vol staken tot nader orde hun werkzaamheden. Het afscheid van hun moeder zal in besloten kring plaatsvinden.
OG3NE zingt Lights and Shadows tijdens finale Eurovisie Songfestival OG3NE zingt Lights and Shadows tijdens finale Eurovisie Songfestival
Songfestival
De moeder van de drie zussen was ongeneeslijk ziek: ze had een zeldzame en kwaadaardige vorm van botkanker. OG3NE werd tijdens het Eurovisie Songfestival in Kiev, door hun moeder verrast doordat ze er toch bij was, terwijl dat eerder onmogelijk leek door haar ziekte.
Met Lights and Shadows, dat door hun vader werd geschreven en gaat over hun moeder, werden de drie zussen elfde tijdens het Songfestival.
Toekomst
Isolde Vol-Malee zei eerder in een interview hoe belangrijk ze het vond dat haar dochters aan hun toekomst werken. "Dat ze stralen en de mensen gelukkig maken met hun muziek. Zij hebben de toekomst, ik weet dat voor mij het afscheid vroeg of laat een keer komt. Niemand kan mij beter maken."
misschien moet je net als andere bouwvakkers stoppen als het regentquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb bijna weer gevoel in mijn vingers, wat een feest
Ik ben geen zwakkeling. Al had ik misschien toch een regenpak moeten meenemenquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien moet je net als andere bouwvakkers stoppen als het regent
Ik had een prayer staan dat je die mee hadquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakkeling. Al had ik misschien toch een regenpak moeten meenemen
De tentamens van vanmorgen waren doorweekt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakkeling. Al had ik misschien toch een regenpak moeten meenemen
Kunnen ze wel iets op die "katholieke" universiteit.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De tentamens van vanmorgen waren doorweekt.
bizar dat tentamens anno 2017 nog op papier gemaakt moeten wordenquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De tentamens van vanmorgen waren doorweekt.
is wel Amerikaquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
In Amerika hebben ze nog wel een paar fantastische katholieke unis.
Zou sterk overwegen als mijn kinderen straks op leeftijd zijn ze daarheen te sturen
Ja hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel iets op die "katholieke" universiteit.
Ups and downs. Wennen aan het groepsgebeuren. Doe voornamelijk m'n eigen ding. Veel sporten enzo. Over een week mag ik naar huis.quote:
dat is toch wel vrij snel, totaal een maand?quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ups and downs. Wennen aan het groepsgebeuren. Doe voornamelijk m'n eigen ding. Veel sporten enzo. Over een week mag ik naar huis.
Yep. Lang genoegquote:Op woensdag 12 juli 2017 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch wel vrij snel, totaal een maand?
Arzu heeft het goedmenschgedoe uitgevonden zeg maar.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze tweet draag ik op aan mijn makker JanCees.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |