SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Maar goed dat Knut nog gebanned is..
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 11-07-2017 23:26:28 ]
Gezelligquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In december ben ik in Nederland en ga ik haar ontmoeten..
Dat mag ik hopen.. Ik sein een vriend in om na tien minuten te bellen, mocht het te awkward zijn dan moet ik plotseling weg..quote:
Hier stopt dus jouw geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.. Ik sein een vriend in om na tien minuten te bellen, mocht het te awkward zijn dan moet ik plotseling weg..
O, oké..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier stopt dus jouw geloofwaardigheid.
Volgens mij behoren wij dan nu te vragen: En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dus de app van Marca, en om 22:58 kreeg ik een pushmelding waar ik een brok in mijn keel van kreeg...
Als je dat niet weet dan kan je beter in een ander forumdeel postenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij behoren wij dan nu te vragen: En waarom dan wel?
4e kind?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dus de app van Marca, en om 22:58 kreeg ik een pushmelding waar ik een brok in mijn keel van kreeg...
Volgens mij behoor ik dan nu te vragen: En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan kan je beter in een ander forumdeel posten
Nu ben ik ook wel benieuwd welke overschatte metro speler nu weer vertrekt dat je zo verdrietig bent.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan kan je beter in een ander forumdeel posten
7 jaar geleden, 11 juli om 22:58quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd welke overschatte metro speler nu weer vertrekt dat je zo verdrietig bent.
wtfquote:Op woensdag 12 juli 2017 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 jaar geleden, 11 juli om 22:58
[ afbeelding ]
Waardeloze VBLers jullie en ja heb Marca verwijderd(tering Spanjaarden)
O God, krijgen we dit weerquote:Op woensdag 12 juli 2017 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is gewoon double pain deze foto. Hihi
Serieus nu al zeiknatquote:Op woensdag 12 juli 2017 05:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Anders regent het even. Godnondeju zeg.
Heb mods niet meegeteld.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... je mist mij niet als ik er niet ben.
ja gelijk weer donker 's ochtendsquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
klote ja, heb toch meer moeite met goed wakker worden in dit soort weer
Hallo JanCees, ik hoop dat je lekker droog bent.quote:
Je moeder was ook gruwelijk nat vannacht..quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCees, ik hoop dat je lekker droog bent.
Dit itt LittleRabbit. Wat zal die nat zijn zeg.
Wat een kut baan heeft hij op dit soort momenten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke kaart hebben wij gestuurd? Ik hoop die met die tietenquote:
Ik zit lekker droog in kantoorquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die Cruijff volgens mijquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Welke kaart hebben wij gestuurd? Ik hoop die met die tieten
Hopelijk heeft ie een regenpak #PRAY4LRquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kut baan heeft hij op dit soort momenten.
Wat doet ie dan?quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kut baan heeft hij op dit soort momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |