Is dit je bangalist?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lange_lans?
Scrummie?
Inso?
Onlo?
Doublepain?
Jr?
Kapi?
ik ging naar het toilet omdat ik wat krampjes voelde. Broek naar beneden, boxer ook, zitten op het toilet en de sluizen openzetten. Et voila!quote:
Net je moeder als je dat toilet gedeelte weglaatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ging naar het toilet omdat ik wat krampjes voelde. Broek naar beneden, boxer ook, zitten op het toilet en de sluizen openzetten. Et voila!
Dat wordt een heel raar verhaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net je moeder als je dat toilet gedeelte weglaat
[ afbeelding ]
Hagenezen zijn ook raaarquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt een heel raar verhaal.
Hangen de stukjes wc papier met bruine stukjes er aan?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:53 schreef JanCees het volgende:
ik kan een nieuwe wc borstel kopen denk ik
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.quote:
Hoe kan dat gebeuren?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hangen de stukjes wc papier met bruine stukjes er aan?
Ja echt, van die Markuszowerquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.
Is toch niet de eerste keer dat de pvv niet snapt hoe de machtenscheiding werktquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.
gewoon in een volle pot zetten en doortrekken. Deden we vroeger op feestjes en dan daarna dat ding in de vissenkom.quote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het normaal dat een speeltuin vol kinderen in de leeftijd 4-6 jaar helemaal losgaat op Kind van de duivel?
Dat weet ik niet. Al legt Geert Wilders tegenwoordig de klimaatverandering de schuld toe aan de Islam.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch niet de eerste keer dat de pvv niet snapt hoe de machtenscheiding werkt
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vergeet die date in Hengelo nu maar..
Lekker man. Succes. Onderwerp?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
morgen laatste tentamen. Daarna inderdaad vakantie.
Rechtsfilosofie B / Europese rechtstheorie. Maar ga nu niet meer studeren, dat werkt niet echt meer volgens mij.quote:
Ja ik normaal ook, maar dat werkte vorige keer dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:17 schreef Befbekje het volgende:
Ik studeerde altijd tot een minuut voor 't tentamen, maar begon ook altijd te laat..
Ik zette m'n wekker wel eens om 4.00u en ging dan een paar uur stampen. Daarna shinen op m'n tentamen om serieus 10 minuten er na alles weer te vergeten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rechtsfilosofie B / Europese rechtstheorie. Maar ga nu niet meer studeren, dat werkt niet echt meer volgens mij.
Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zette m'n wekker wel eens om 4.00u en ging dan een paar uur stampen. Daarna shinen op m'n tentamen om serieus 10 minuten er na alles weer te vergeten.
Dit heb ik één keer gedaan.. 5,6!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zette m'n wekker wel eens om 4.00u en ging dan een paar uur stampen. Daarna shinen op m'n tentamen om serieus 10 minuten er na alles weer te vergeten.
KOEKOEK..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje. Wil graag hetzelfde bij jou zeggen, maar kan er geen vinden.
Het werkt dus wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit heb ik één keer gedaan.. 5,6!..
Geeft niet, 9 van de 10 keer kan je je eigen kind niet eens vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje. Wil graag hetzelfde bij jou zeggen, maar kan er geen vinden.
Ha ha. Goede comeback wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, 9 van de 10 keer kan je je eigen kind niet eens vinden.
SOW..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, 9 van de 10 keer kan je je eigen kind niet eens vinden.
Ik hoop m'n kind.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
SOW..
Wat gaat deze avond nog brengen?
werkt bij dit soort vakken niet, het is meer de theorie en de gedachtegang kunnen volgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja. Dan is een goede nachtrust ook belangrijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
werkt bij dit soort vakken niet, het is meer de theorie en de gedachtegang kunnen volgen.
strafrechtelijke aansprakelijkheid heb ik wel zo gehaaldquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja. Dan is een goede nachtrust ook belangrijk.
Appeltje eitje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
strafrechtelijke aansprakelijkheid heb ik wel zo gehaald.
ja najah, als ik er zoveel tijd in had gestoken als dat ik nu had gedaan voor dit vak had ik daar wel even hoog kunnen scoren ja. Maar had er toen 3 in een week, dan is het lastig verdelen.quote:
jij gaat heen?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
https://m.hln.be/showbizz(...)ivalganger~af5991e4/
Ik vind dit eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |