Is dit je bangalist?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lange_lans?
Scrummie?
Inso?
Onlo?
Doublepain?
Jr?
Kapi?
ik ging naar het toilet omdat ik wat krampjes voelde. Broek naar beneden, boxer ook, zitten op het toilet en de sluizen openzetten. Et voila!quote:
Net je moeder als je dat toilet gedeelte weglaatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ging naar het toilet omdat ik wat krampjes voelde. Broek naar beneden, boxer ook, zitten op het toilet en de sluizen openzetten. Et voila!
Dat wordt een heel raar verhaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net je moeder als je dat toilet gedeelte weglaat
[ afbeelding ]
Hagenezen zijn ook raaarquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt een heel raar verhaal.
Hangen de stukjes wc papier met bruine stukjes er aan?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:53 schreef JanCees het volgende:
ik kan een nieuwe wc borstel kopen denk ik
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.quote:
Hoe kan dat gebeuren?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hangen de stukjes wc papier met bruine stukjes er aan?
Ja echt, van die Markuszowerquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.
Is toch niet de eerste keer dat de pvv niet snapt hoe de machtenscheiding werktquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dit echt? Want punt 2 is echt heel dom.
gewoon in een volle pot zetten en doortrekken. Deden we vroeger op feestjes en dan daarna dat ding in de vissenkom.quote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het normaal dat een speeltuin vol kinderen in de leeftijd 4-6 jaar helemaal losgaat op Kind van de duivel?
Dat weet ik niet. Al legt Geert Wilders tegenwoordig de klimaatverandering de schuld toe aan de Islam.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch niet de eerste keer dat de pvv niet snapt hoe de machtenscheiding werkt
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vergeet die date in Hengelo nu maar..
Lekker man. Succes. Onderwerp?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
morgen laatste tentamen. Daarna inderdaad vakantie.
Rechtsfilosofie B / Europese rechtstheorie. Maar ga nu niet meer studeren, dat werkt niet echt meer volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |