is dat wutru?quote:
Hij staat op de shortlist.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn DM niet interessant genoeg?
Kan soms ook wel botsen tho. Dat hypocriete zachtaardige is niet altijd een pluspunt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Brabant en Limburg zijn wel een verademing tov de Randstad. Stuk gemoedelijker, gezelliger en vooral minder gehaast. Lijkt wel.
Nederlandersquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik op Dubai moest overstappen naar Schiphol, zat ik eerst sinds tijden weer bij Nederlanders, het eerste wat ik hoorde was geklaag dat alles kut was.
Voelde me weer een beetje trots
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan soms ook wel botsen tho. Dat hypocriete zachtaardige is niet altijd een pluspunt.
onbepaaldquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nog weg dan of blijf je in Nederland?
Ben tegenwoordig rond 10u wakker, uiterlijk half 11quote:
Dan heb ik er zowat al een hele dat op zitten joh.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig rond 10u wakker, uiterlijk half 11
ik hou mn eerste pauze als drizzt wakker wordt pffquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik er zowat al een hele dat op zitten joh.
Dan moet je wat MEER doenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik er vroeg uitga duurt die dag zo lang
een dag duurt 24 uur, of je nou uitslaapt of niet.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ja maar dan heb je tenminste wat aan je dag. Ik haat mensen die dat zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog wat aan je dagquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tenzij ze verliezen, dan zijn het weer kutschottenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gevoel wanneer het Koninkrijk zowel het mannen als vrouwentoernooi op Wimbledon gaan winnen.
vuile klootzakquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog wat aan je dag
tijd om je SPT topic weer te kickenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gevoel wanneer het Koninkrijk zowel het mannen als vrouwentoernooi op Wimbledon gaan winnen.
Wat een onzin. S'ochtends kan ik toch niks doenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog wat aan je dag
Zeggen die oudjes vaak ja. En dan wel vroeg het bed in.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
ja maar dan heb je tenminste wat aan je dag. Ik haat mensen die dat zeggen.
Gymmenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. S'ochtends kan ik toch niks doen
uit je nest komen LAMZAKquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. S'ochtends kan ik toch niks doen
Komt omdat ze allemaal vanaf 11.00 aan de jenever zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeggen die oudjes vaak ja. En dan wel vroeg het bed in.
Omdat je nu een lui varken bent geworden jaquote:
Vooral in de zomer is dat echt heerlijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Toen ik nog veel mocht sporten elke ochtend 5:30 opstaan ja
Maar nu niet meer sportenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Vooral in de zomer is dat echt heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |