Komt omdat ze allemaal vanaf 11.00 aan de jenever zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeggen die oudjes vaak ja. En dan wel vroeg het bed in.
Omdat je nu een lui varken bent geworden jaquote:
Vooral in de zomer is dat echt heerlijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Toen ik nog veel mocht sporten elke ochtend 5:30 opstaan ja
Maar nu niet meer sportenquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Vooral in de zomer is dat echt heerlijk
Snachts wel?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. S'ochtends kan ik toch niks doen
Toen ik stage liep in BoZ kwam ik altijd om 10u binnen, daar waren m;n collega's altijd blij mee, want dan wisten ze dat het koffiepauze wasquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hou mn eerste pauze als drizzt wakker wordt pff
hoop het toch nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gevoel wanneer het Koninkrijk zowel het mannen als vrouwentoernooi op Wimbledon gaan winnen.
Nee de gym is gewoon teringsaai.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je nu een lui varken bent geworden ja
[..]
Vooral in de zomer is dat echt heerlijk
hij zal wel een Chinese doopnaam hebben maar wie weet waren ook zij lamquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:00 schreef Befbekje het volgende:
Zouden die ouders echt volkomen imbeciel zijn geweest?
Jammer dat het totaal niet opprecht is en ze je maar wat graag achter je rug om een mes in de rug steken als het ze uitkomt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Brabant en Limburg zijn wel een verademing tov de Randstad. Stuk gemoedelijker, gezelliger en vooral minder gehaast. Lijkt wel.
Dit klopt, hier heb ik ook ervaringen mee.. Afdrijven dat zuiden..quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat het totaal niet opprecht is en ze je maar wat graag achter je rug om een mes in de rug steken als het ze uitkomt.
Ook gewoon kutvolk dus. Maar welk lekker BOURGONDISCH.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat het totaal niet opprecht is en ze je maar wat graag achter je rug om een mes in de rug steken als het ze uitkomt.
Brabant en noord-Limburg valt wel mee. Met name zuid-Limburg. Alles onder Sittard zeg maar. Ja knikken en nee bedoelen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ook elders in die provincies is het een hoop gezellig ja knikken maar zelden uitspreken wat je echt denkt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brabant en noord-Limburg valt wel mee. Met name zuid-Limburg. Alles onder Sittard zeg maar. Ja knikken en nee bedoelen.
rip moeder ogenequote:Moeder zussen OG3NE overleden
De moeder van Shelley, Lisa en Amy van OG3NE is woensdag in het bijzijn van haar dochters overleden. Isolde Vol-Malee leed aan een zeldzame vorm van botkanker. In juni staakte ze de behandeling.
Dat laten de zussen woensdag middels hun management weten in een bericht op Facebook.
"Wij vertrouwen er op dat haar strijdkracht, positiviteit, doorzettingsvermogen en eeuwige lach ons de kracht zal geven om door te gaan. Nu is er het grote verdriet. We hopen dat iedereen onze privacy respecteert en ons de rust en ruimte geeft om dit grote verdriet een plaats te geven", aldus de zussen in het bericht.
Amy, Shelley en Lisa Vol staken tot nader orde hun werkzaamheden. Het afscheid van hun moeder zal in besloten kring plaatsvinden.
OG3NE zingt Lights and Shadows tijdens finale Eurovisie Songfestival OG3NE zingt Lights and Shadows tijdens finale Eurovisie Songfestival
Songfestival
De moeder van de drie zussen was ongeneeslijk ziek: ze had een zeldzame en kwaadaardige vorm van botkanker. OG3NE werd tijdens het Eurovisie Songfestival in Kiev, door hun moeder verrast doordat ze er toch bij was, terwijl dat eerder onmogelijk leek door haar ziekte.
Met Lights and Shadows, dat door hun vader werd geschreven en gaat over hun moeder, werden de drie zussen elfde tijdens het Songfestival.
Toekomst
Isolde Vol-Malee zei eerder in een interview hoe belangrijk ze het vond dat haar dochters aan hun toekomst werken. "Dat ze stralen en de mensen gelukkig maken met hun muziek. Zij hebben de toekomst, ik weet dat voor mij het afscheid vroeg of laat een keer komt. Niemand kan mij beter maken."
misschien moet je net als andere bouwvakkers stoppen als het regentquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb bijna weer gevoel in mijn vingers, wat een feest
Ik ben geen zwakkeling. Al had ik misschien toch een regenpak moeten meenemenquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien moet je net als andere bouwvakkers stoppen als het regent
Ik had een prayer staan dat je die mee hadquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakkeling. Al had ik misschien toch een regenpak moeten meenemen
De tentamens van vanmorgen waren doorweekt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geen zwakkeling. Al had ik misschien toch een regenpak moeten meenemen
Kunnen ze wel iets op die "katholieke" universiteit.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De tentamens van vanmorgen waren doorweekt.
bizar dat tentamens anno 2017 nog op papier gemaakt moeten wordenquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De tentamens van vanmorgen waren doorweekt.
is wel Amerikaquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
In Amerika hebben ze nog wel een paar fantastische katholieke unis.
Zou sterk overwegen als mijn kinderen straks op leeftijd zijn ze daarheen te sturen
Ja hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel iets op die "katholieke" universiteit.
Ups and downs. Wennen aan het groepsgebeuren. Doe voornamelijk m'n eigen ding. Veel sporten enzo. Over een week mag ik naar huis.quote:
dat is toch wel vrij snel, totaal een maand?quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ups and downs. Wennen aan het groepsgebeuren. Doe voornamelijk m'n eigen ding. Veel sporten enzo. Over een week mag ik naar huis.
Yep. Lang genoegquote:Op woensdag 12 juli 2017 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch wel vrij snel, totaal een maand?
Arzu heeft het goedmenschgedoe uitgevonden zeg maar.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze tweet draag ik op aan mijn makker JanCees.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |