Vecht het via DM uit, of desnoods op de speelplaats van jullie kleuterschool, maar niet hier.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij moet mij constant hebben achter mijn rug om en dan nu doen alsof zn neus bloedt
In Duitsland wel..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tokkie supermarkten als de Lidl en Aldi misschien niet maar daar kom ik nooit. Bestaat golden power nog?
Golden power genot. Jij weet eigenlijk veel he?quote:
Ik kom het liefst zo min mogelijk in het buitenland. Mijn autistische brein slaat dan op hol.quote:
blikje ziet er wel anders uit tegenwoordigquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Golden power genot. Jij weet eigenlijk veel he?
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
blikje ziet er wel anders uit tegenwoordig
Ik ging vroeger ook liever niet naar het buitenland, maar nadat ik Oeroeg van Hella Haasse had gelezen was dat probleem wel opgelost..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Ik kom het liefst zo min mogelijk in het buitenland. Mijn autistische brein slaat dan op hol.
For real?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Ik kom het liefst zo min mogelijk in het buitenland. Mijn autistische brein slaat dan op hol.
Heb je ook de film gezien?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook liever niet naar het buitenland, maar nadat ik Oeroeg van Hella Haasse had gelezen was dat probleem wel opgelost..
Je had ook een cassis smaakje, weet niet of die ook van GP was maar daar dronk ik vroeger veel van.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondanks de subtiele wijziging blijft het sterke en avontuurlijke imago behouden.
Deze foto wordt mede mogelijk gemaakt door cafetaria De Schakel
Stoer van je allemaal. Maar ik geef toch aan dat ik niet weet waar je het over hebt? In plaats van als een debiel te antwoorden kun je toch ook aangeven waar het over gaat?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij moet mij constant hebben achter mijn rug om en dan nu doen alsof zn neus bloedt
nee die was van de lidl geloof ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had ook een cassis smaakje, weet niet of die ook van GP was maar daar dronk ik vroeger veel van.
Paar dagen is leuk. Zou alleen ooit nog wel een keer naar de VS willen en terug naar Bali. Snap niet waar de jeugd van tegenwoordig de dringende behoefte vandaan haalt om te willen reizen #wanderlustquote:
Red bull had/heeft ook van die experimentele energy drink. Niet te zuipen. Maar ik moet stoppen met die troep. Is niet goed abi.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had ook een cassis smaakje, weet niet of die ook van GP was maar daar dronk ik vroeger veel van.
Ik vind het fantastisch. Zou ook graag weer eens gaan wonen in het buitenland, en dan met een goed betaald baantje ipv barman.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Paar dagen is leuk. Zou alleen ooit nog wel een keer naar de VS willen en terug naar Bali. Snap niet waar de jeugd van tegenwoordig de dringende behoefte vandaan haalt om te willen reizen #wanderlust
Drink die shit jaren al niet meer, heel soms bij vodka ofzo als ik het zie staanquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Red bull had/heeft ook van die experimentele energy drink. Niet te zuipen. Maar ik moet stoppen met die troep. Is niet goed abi.
ik wil gewoon normaal kunnen fokkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vecht het via DM uit, of desnoods op de speelplaats van jullie kleuterschool, maar niet hier.
Wat vind je fantastisch? Jij was toch op zoek naar iets in België?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch. Zou ook graag weer eens gaan wonen in het buitenland, en dan met een goed betaald baantje ipv barman.
Dat is wel goed te doen idd.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drink die shit jaren al niet meer, heel soms bij vodka ofzo als ik het zie staan
Toen ik op Dubai moest overstappen naar Schiphol, zat ik eerst sinds tijden weer bij Nederlanders, het eerste wat ik hoorde was geklaag dat alles kut was.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat vind je fantastisch? Jij was toch op zoek naar iets in België?
Ik ben nu net terug van een weekje Spanje en ben wel tot de conclusie gekomen dat ik de Nederlandse mentaliteit en het volk tot op het bot haat. Puur voor het klimaat zou ik wel willen emigreren maar dat heeft meer medische reden.
Nee in Tilburg. Maar dat is alleen omdat ik er toevallig ben beland en mijn vriendin en ik er nu beide werken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat vind je fantastisch? Jij was toch op zoek naar iets in België?
Ik ben nu net terug van een weekje Spanje en ben wel tot de conclusie gekomen dat ik de Nederlandse mentaliteit en het volk tot op het bot haat. Puur voor het klimaat zou ik wel willen emigreren maar dat heeft meer medische reden.
Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt. Als Duitsers en Engelsen zich kunnen gedragen dan moeten wij dat toch ook kunnen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik op Dubai moest overstappen naar Schiphol, zat ik eerst sinds tijden weer bij Nederlanders, het eerste wat ik hoorde was geklaag dat alles kut was.
Voelde me weer een beetje trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |