ga werkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Net weer paar afleveringen American Gods gekeken. Wat een machtige serie.
Oh en een mooie vrouw die erin meespeelt, helpt ook altijd.
Series kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Is dat wat ja?quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
wil jij geen leugens meer over mij verspreiden tegen hafcfanquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk. Morgen ook nog een dag en dan weer weekendgenot
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
wil jij geen leugens meer over mij verspreiden tegen hafcfan
Maar da's logies.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:43 schreef Maastoren het volgende:
Boterham met kaas gegeten. Jullie zijn het wel met mij eens dat brood van de bakker lekkerder is dan brood uit supermarkt.
Tenzij de supermarkt ook een bakker heeftquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:43 schreef Maastoren het volgende:
Boterham met kaas gegeten. Jullie zijn het wel met mij eens dat brood van de bakker lekkerder is dan brood uit supermarkt.
Elke supermarkt heeft toch een bakker?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij de supermarkt ook een bakker heeft
Nee hoorquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Elke supermarkt heeft toch een bakker?
Tokkie supermarkten als de Lidl en Aldi misschien niet maar daar kom ik nooit. Bestaat golden power nog?quote:
allemaal leuk en aardig maar hij moet mij constant hebben achter mijn rug om en dan nu doen alsof zn neus bloedtquote:
Bestaat nog jaquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tokkie supermarkten als de Lidl en Aldi misschien niet maar daar kom ik nooit. Bestaat golden power nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |