Denk agvquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
Shoarma alles erop en eraan extraquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
geen idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je moet Fons Bij De Buren terugkijken als je niet kan kijken vanavond. 20.25 npo 2 gaat over Polen.quote:
Want?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Democraten moeten helemaal verdwijnen uit Amerika.
EENSquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen moet weg uit Amerika.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:02 schreef KingRoland het volgende:
lekker man!!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:07 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo een pizzabroodje in de oven pleuren, jongens..
ik heb zo'n vermoeden dat ik naar thuisbesteld gaquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:18 schreef Saind het volgende:
Er wordt een Knorr wereldgerecht gekookt en ze verkankeren het
hoequote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:18 schreef Saind het volgende:
Er wordt een Knorr wereldgerecht gekookt en ze verkankeren het
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Die gast van de Bold zit bij Boulevard nu
Flikker op naar SHO ofzo gekquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Die gast van de Bold zit bij Boulevard nu
Goed.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo René. Hoe is het op deze prachtige dinsdagavond?
Het viel me op dat je de laatste tijd wat chagrijnig bent, dus vandaar dat ik het vroeg.quote:
Graag specifieke voorbeelden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het viel me op dat je de laatste tijd wat chagrijnig bent, dus vandaar dat ik het vroeg.
Je post de laatste tijd wat minder smileys. Meestal gebruik je dequote:
Kwam er toevallig op, het is wel vermakelijke tv als je ziet hoe ongemakkelijk die man daar zit.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je daar naar kijkt kan ik echt met mijn verstand niet bij.
Ging weer nergens over, maar ben er wel aan gewend tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
boulevard is weer lekker fake news aan het brainwashen
Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwam er toevallig op, het is wel vermakelijke tv als je ziet hoe ongemakkelijk die man daar zit.
Bonen en een runderlapje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |