Ik heb de meest belachelijke constructies gehad hier, vooral toen ik een Spaanse werkgever had.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar in Brussel gewoond, ik heb nooit één cent belasting betaald in dat land (behalve BTW op m'n boodschappen).. Moest vanwege combinatie werk in Nederland + voltijds studeren in België ingeschreven blijven staan in Nederland.. Eenmaal klaar kon ik niets starten in België en ben vertrokken..
Neem een dalurenkaart en onderhandel met je werkgever over je werktijden.. Ben je een meier de maand kwijt..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is een NS abbo voor het traject Deventer - Utrecht. Kan je onbeperkt reizen op dat traject. Als ik losse kaartjes koop ben ik duurder uit.
Ze gaan na 18.00 dicht, dus met 40 uur in de week red ik dat nietquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Neem een dalurenkaart en onderhandel met je werkgever over je werktijden.. Ben je een meier de maand kwijt..
Traject kaarten zijn voor zo'n afstand vaak net zo duur als een altijd vrij kaart. Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is een NS abbo voor het traject Deventer - Utrecht. Kan je onbeperkt reizen op dat traject. Als ik losse kaartjes koop ben ik duurder uit.
Tegenwoordig betekent dat: Voor 6 uur aanwezig en na 20 uur naar huis...quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Neem een dalurenkaart en onderhandel met je werkgever over je werktijden.. Ben je een meier de maand kwijt..
Werkgevers zijn dol op werknemers die als laatste het licht uitdoenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze gaan na 18.00 dicht, dus met 40 uur in de week red ik dat niet
Prima toch? Hoef je bij een contract van veertig uur maar drie dagen naar je werk..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegenwoordig betekent dat: Voor 6 uur aanwezig en na 20 uur naar huis...
Lolbroekquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Prima toch? Hoef je bij een contract van veertig uur maar drie dagen naar je werk..
Maar, daar heb je niks aan als je een leasewagen krijgt toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik kan beter een Altijd Vrij voor een jaar afsluiten. Dat is 333 per maand. Zit je er wel een jaar aan vast.
Klopt. Daarnaast ga ik in november naar Ede verhuizen. Dus ik MOET wel een maandcontract afsluiten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, daar heb je niks aan als je een leasewagen krijgt toch?
Wanneer komt die Maserati Don?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, daar heb je niks aan als je een leasewagen krijgt toch?
Ik zit nu op 98000 km, bij 180000 wissel ik 'm in. Dat is over ongeveer 1,5 jaar.quote:
heb je die evogue nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nu op 98000 km, bij 180000 wissel ik 'm in. Dat is over ongeveer 1,5 jaar.
Ik zit akelig dichtbij qua kilometerstandquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nu op 98000 km, bij 180000 wissel ik 'm in. Dat is over ongeveer 1,5 jaar.
ohjaquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, al 3 jaar niet meer. Ik heb een Santa Fe.
Qua merk niet, qua comfort en luxe ga je niet echt achteruit. Maar goed, ik maak vooral veel kilometers alleen op de snelweg.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
ohja
dat is niet echt een vooruitgang hè
ik heb een i10quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Qua merk niet, qua comfort en luxe ga je niet echt achteruit. Maar goed, ik maak vooral veel kilometers alleen op de snelweg.
Het voordeel van de Santa Fe is dat je wat hoger zit. Maar hij zuipt als de tering.quote:
moet je tesla halenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het voordeel van de Santa Fe is dat je wat hoger zit. Maar hij zuipt als de tering.
hoeveel zuipt iequote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het voordeel van de Santa Fe is dat je wat hoger zit. Maar hij zuipt als de tering.
Maat van me heeft vorige week een Volvo gekocht. Geloof v40. 1 op 32; diesel. Dan rij je echt praktisch voor niks.quote:
die van mij rijdt in de fabriek 1 op 21quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat van me heeft vorige week een Volvo gekocht. Geloof v40. 1 op 32; diesel. Dan rij je echt praktisch voor niks.
Dan zou als ik jou was alleen in de fabriek rijden. (lol)quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
die van mij rijdt in de fabriek 1 op 21
in werkelijkheid rond de 1 op 15 a 16
ben ik armlastig dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou als ik jou was alleen in de fabriek rijden. (lol)
Anti-Zwarte Piet-activist moet schadevergoeding aan agent betalenquote:
lekker voor hemquote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anti-Zwarte Piet-activist moet schadevergoeding aan agent betalen
Anti-Zwarte Piet-activist Jerry Afriyie moet een schadevergoeding van 500 euro betalen aan een politieagent die hem arresteerde. Ook heeft hij een voorwaardelijke boete van 500 euro gekregen. Hij was vrijgesproken door de rechtbank, maar het gerechtshof in Den Haag heeft hem nu toch veroordeeld.
Afriyie protesteerde tegen Zwarte Piet bij de landelijke Sinterklaasintocht in Gouda, in 2014. Hij stond samen met andere demonstranten op een plek waar dat niet mocht. De politie vond de situatie onveilig en greep daarom in. Er werden negentig mensen opgepakt, voor- en tegenstanders van Zwarte Piet.
Tijdens de arrestatie verzette Afriyie zich, maar volgens de rechtbank was niet bewezen dat hij daarbij een agent verwondde. Het hof komt nu tot een andere conclusie.
http://nos.nl/artikel/218(...)n-agent-betalen.html![]()
Lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |