Op OV ook? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zit volgens mij een max op. 408 is erg veel.
Ik heb net twee gesprekken gehad. Eentje gaf aan dat ze:quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft het bedrijf waar je werkt geen WKR?
Open anders een topic in WGR..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb net twee gesprekken gehad. Eentje gaf aan dat ze:
- Geen reiskosten vergoeden
- Na 3-4 maand een leasecontract kunnen aanbieden voor een auto met tankpas.
Nu heb ik nog geen salaris indicatie bij dat bedrijf maar het is in ieder geval 2200+
Reiskosten OV kun je iig niet allemaal aftrekken. Bijna niets zelfsquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen salaris indicatie bij dat bedrijf maar het is in ieder geval 2200+
4x408, dan zit je nog onder die 2073quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er zitten hier een paar grootverdieners die zelf ook reizen dus ik dacht; Ik bespaar WGR de moeite.quote:
Ik reis niet met OV en val onder het Belgisch regime.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Er zitten hier een paar grootverdieners die zelf ook reizen dus ik dacht; Ik bespaar WGR de moeite.
living the good lifequote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er zitten hier een paar grootverdieners
Dat is toch fantastischquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik reis niet met OV en val onder het Belgisch regime.
Nee, uiteindelijk betaal je gewoon meer belasting in Belgie. Ze splitsen het alleen op.quote:
Grootverdieners gaan over het algemeen niet vaak met het OV.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Er zitten hier een paar grootverdieners die zelf ook reizen dus ik dacht; Ik bespaar WGR de moeite.
Hoe heb jij dat destijds gedaan? Eerst in Nederland het bedrijf gestart en daarna naar België overgeheveld? Ik kan me nog herinneren dat voordat ik in België zou mogen starten, ik minimaal drie jaar ingezetene moest zijn destijds..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik reis niet met OV en val onder het Belgisch regime.
Inderdaad, in de tijd dat ik met de Thalys 1e klas op en neer naar Parijs ging was ik ongeveer 1000 p/m kwijt.quote:
Ik woon al vrij lang in Belgie, ben mijn bedrijf pas jaren later gestart.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat destijds gedaan? Eerst in Nederland het bedrijf gestart en daarna naar België overgeheveld? Ik kan me nog herinneren dat voordat ik in België zou mogen starten, ik minimaal drie jaar ingezetene moest zijn destijds..
Zit je zo aan. Heb ook een tijdje 400 per maand gehad toen ik in Amsterdam werkte. NS is duur..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, in de tijd dat ik met de Thalys 1e klas op en neer naar Parijs ging was ik ongeveer 1000 p/m kwijt.
Retour rdam elke dag vanaf Adam kom je nog uit op minder dan 408quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, in de tijd dat ik met de Thalys 1e klas op en neer naar Parijs ging was ik ongeveer 1000 p/m kwijt.
Als je ''Don'' in je Username kan zetten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grootverdieners gaan over het algemeen niet vaak met het OV.
Maar wanneer ben je een grootverdiener?
Ik heb drie jaar in Brussel gewoond, ik heb nooit één cent belasting betaald in dat land (behalve BTW op m'n boodschappenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik woon al vrij lang in Belgie, ben mijn bedrijf pas jaren later gestart.
Maar dat is logisch, niemand wil weer terug naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Retour rdam elke dag vanaf Adam kom je nog uit op minder dan 408
Don Smoofiequote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je ''Don'' in je Username kan zetten.
Is een NS abbo voor het traject Deventer - Utrecht. Kan je onbeperkt reizen op dat traject. Als ik losse kaartjes koop ben ik duurder uit.quote:
ligt eraan of je alleen de trein paktquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Retour rdam elke dag vanaf Adam kom je nog uit op minder dan 408
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |