abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171532478
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je stelselmatig weigert om de strijd tegen het terrorisme en de radicale islam op te voeren, dan teken je gewoon bij het kruisje voor nog veel meer onschuldige burgerdoden.
Als je actief bijdraagt aan het kapot polariseren van de samenleving en onschuldige burgers wenst te doden, dan teken je gewoon bij het kruisje voor nog veel meer onschuldige burgerdoden. Of dat nu het gevolg is van overheidsingrijpen of van idioten die radicaliseren omdat hun broertje per ongeluk is gedood omdat-ie op internet teveel op zoek was naar IS.
pi_171532490
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, met je preventief ruimen quatsch pleitte je juist voor exact het tegenovergestelde.
Je bent erg begaan met de levens van terroristen, begrijp ik..
Ik niet.
pi_171532491
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je stelselmatig weigert om de strijd tegen het terrorisme en de radicale islam op te voeren, dan teken je gewoon bij het kruisje voor nog veel meer onschuldige burgerdoden.
Nee. Dat is alleen in jouw extremistenbrein zo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171532501
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is allesbehalve concreet.
Voor jou niet nee. :') Voor mensen die hun kop niet in het zand hebben wel.
pi_171532526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik niet.
Nee. Dat jij dat denkt geeft al aan hoever je bent weggezakt in het moeras dat radicalisatie heet.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171532529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:51 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Dat zeggen die terroristen dus ook, het zal je dochter of moeder maar zijn die door een westerse raket het leven is ontnomen.
Dit vind ik wel zo'n waardeloos excuus wat ik hier wel eens lees :') Soms zou ik wel eens willen dat het westen zich compleet terugtrok uit het Midden-Oosten daar en gewoon via de tv zou kijken hoe Assad burgers over de kling jaagt met duizenden tegelijk. Geen voedselhulp sturen, geen troepen, geen medicijnen niks.

Kijken hoe menselijk men dat hier vindt dan.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:49:54 #257
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171532534
quote:

[..]

Ik niet.
Die simpelheid is echt stuitend.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171532545
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:40 schreef Illuminazi het volgende:

Ja. Er komen per jaar 19.000 mensen om door roken en 0,6 door terrorisme in Nederland. Da's pas onveilig.
Dus voeren we beleid om roken te ontmoedigen; onder meer met stevige accijnzen en met voorlichting. Welk beleid wordt gevoerd om terrorisme te bestrijden? Moslimradicalen kunnen gewoon hun gang gaan, ook in Nederland.
pi_171532553
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Die walgelijke trut van een May is verantwoordelijk voor die huidige shit hoor. Zij was zeven jaar verantwoordelijk voor de veiligheidsdiensten die naar het nu blijkt gefaald hebben.
Overigens wel een trend bij consevatief rechts. Eerst ergens een puinhoop van maken en dan roepen dat je meer bevoegdheden nodig hebt om de puinhoop weg te werken.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:51:40 #260
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171532581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dus voeren we beleid om roken te ontmoedigen; onder meer met stevige accijnzen en met voorlichting. Welk beleid wordt gevoerd om terrorisme te bestrijden? Moslimradicalen kunnen gewoon hun gang gaan, ook in Nederland.
Nee dat kunnen ze niet. Of was je nog zes jaar oud ofzo toen de Hofstadgroep opgepakt werd? Vorig jaar in Rotterdam waren er ook acties om ISIS-lui op te pakken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:52:37 #261
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171532610
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Doden zijn doden. Iemand die door een terrorist wordt afgeslacht is echt niet ineens minder of anders dood omdat hij een "middel" was en geen doel. Dood is dood. Mensenlevens zijn mensenlevens. En die stellen jullie met liefde in de waagschaal; lekker moreel verheven doen, ruim baan voor terroristen.

Jullie kiezen. Ik kies ook. Ik ben zogenaamd de "extremist", terwijl jullie keuze consequenties heeft die vele malen ernstiger zijn.
Je bent bereid onschuldigen te doden om je doel te verwezenlijken. In je eigen woorden, liever 15 onschuldigen doden om 5 daders te raken.
Dat maakt je idd een extremist, het is namelijk precies hoe die terroristen denken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171532617
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jawel; want met jouw aanpak (repressie, onschuldige burgers doden) help je de samenleving heel hard op weg om één grote voedingsbodem voor extremisme te worden.
Het ironische is juist dat de huidige situatie is dat onschuldige burgers doodgaan; en dat is nog vermijdbaar ook.

Het is verder bizar om te zien hoe weinig je bent begaan met die onschuldige burgerdoden, behalve als het moslimextremisten zijn. Dan is het ineens heel erg dat deze mensen omkomen.

Selectieve verontwaardiging van een niveau waar nauwelijks nog woorden voor zijn. Laat ik het maar afdoen als lachwekkend.
pi_171532638
quote:

[..]

Voor jou niet nee. :') Voor mensen die hun kop niet in het zand hebben wel.
Vertel eens radicaal figuur, wanneer moeten we overgaan tot preventieve executie. Bij moslimextremisten die hier de sharia willen vestigen zeg je. Oké, maar wanneer is iemand een moslimextremist? Wanneer is "wanneer iemand hier de sharia wil vestigen" hard en concreet genoeg? Is een gelovige dat die het liefst god's wetten ingevoerd ziet? Is dat iemand die dat als ideaalbeeld acht maar zich verder wel aan de wetten hier houdt? Is dat iemand die zich daar wat actiever voor inzet om hier de sharia te bewerkstelligen? En waar leid je dat dan precies uit af?
pi_171532672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het ironische is juist dat de huidige situatie is dat onschuldige burgers doodgaan; en dat is nog vermijdbaar ook.
Je negeert de inhoud weer.
pi_171532680
quote:
9s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Prefereert u eigenlijk de sharia of vindt u het hier wel prima?" [x] Het liefst sharia.

Dood.
Karikatuur nummer zoveel. Niet door mij bepleit. Al kan ik me prima voorstellen dat we deze mensen aanmoedigen om hun koffers te pakken.

Wat in jullie reacties voortdurend doorklinkt, is het plaats willen bieden aan de radicale islam, aan deze "fijne, onschuldige burgers" in onze samenleving.
pi_171532699
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Karikatuur nummer zoveel. Niet door mij bepleit. Al kan ik me prima voorstellen dat we deze mensen aanmoedigen om hun koffers te pakken.

Wat in jullie reacties voortdurend doorklinkt, is het plaats willen bieden aan de radicale islam, aan deze "fijne, onschuldige burgers" in onze samenleving.
Jij bent de enige die dat er in wilt lezen, radicaaltje.
pi_171532711
quote:

[..]

Hou nou eens op met die zielige projecties.
pi_171532729
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, hoe stel je precies vast wat een staatsvijand is?
Doe jouw voorstel eens.

''Als iemand zichzelf opblaast/mensen omver rijd en/of neersteekt en/of schiet is het zeker weten een ''staatsvijand''?
Ja in dat geval heb je echt 100% gelijk.
Of zijn er geen ''staatsvijanden''?
Graag antwoord bvd. :)

Trouwens misschien dat ik het gemist heb, maar welke mensen rechten staan hier ter discussie?
Of hebben we hier gewoon over ''mensen rechten in het algemeen''?
:')
pi_171532745
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jawel.

Maar ik bemerk bij mezelf dat ik je opvattingen zo extreem verwerpelijk vind dat ik het eigenlijk een beetje te moeilijk vind om verder nog serieus op je te reageren.
Ik vind jullie kortzichtigheid minstens zo bizar. Vooral de stelselmatige weigering om de huidige realiteit onder ogen te zien, zowel wat betreft de oorlog tegen de radicale islam als alle onschuldige burgerdoden als gevolg van de passieve houding jegens terroristen.

Met 5-6 man sterk lopen ze op mij in te hakken, maar ondertussen staan ze pal voor de mensenrechten van radicale moslims (die op hun beurt hun reet afvegen met onze waarden en normen, met onze samenleving) en tekenen ze bij het kruisje voor nog meer terreuraanslagen. Dat is namelijk de directe consequentie van terroristen geen strobreed in de weg leggen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:57:30 #270
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171532756
quote:

[..]

Wees eens concreet! Hoe zie je die deathsquads opereren bijvoorbeeld?

Er staan allerlei vragen hierover in dit topic, maar je negeert ze stelselmatig. Of kun je dat antwoorden gewoonweg niet?
pi_171532782
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Luister eens even hier, radicaal extremistje dat je bent. NIEMAND tekent voor meer doden door terrorisme. Grappig dat je je eigen blinde stupiditeit tentoonstelt, en dat mag allemaal, maar kap nou eens even met dat debiele projecteren en die kinderachtige hyperbolen waar je anderen steeds van beschuldigd.
Ik snap dat de realiteit confronterend voor je is. Als je weigert om terrorisme en radicalisering van moslims harder aan te pakken, dan teken je gewoon bij het kruisje. Maak een keuze en sta ervoor.
pi_171532822
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je actief bijdraagt aan het kapot polariseren van de samenleving en onschuldige burgers wenst te doden, dan teken je gewoon bij het kruisje voor nog veel meer onschuldige burgerdoden. Of dat nu het gevolg is van overheidsingrijpen of van idioten die radicaliseren omdat hun broertje per ongeluk is gedood omdat-ie op internet teveel op zoek was naar IS.
Elke op tijd uitgeschakelde terrorist (uitschakelen is niet per definitie doden, zoals ik al herhaaldelijk heb uitgelegd) is een terreuraanslag minder en spaart tientallen mensenlevens.
pi_171532870
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Doe jouw voorstel eens.

''Als iemand zichzelf opblaast/mensen omver rijd en/of neersteekt en/of schiet is het zeker weten een ''staatsvijand''?
Ja in dat geval heb je echt 100% gelijk.
Of zijn er geen ''staatsvijanden''?
Graag antwoord bvd. :)

Trouwens misschien dat ik het gemist heb, maar welke mensen rechten staan hier ter discussie?
Of hebben we hier gewoon over ''mensen rechten in het algemeen''?
:')
Dat is juist de grap. Dat zegt ze namelijk niet, dus het kan van alles zijn. Schuldig bevonden worden zonder proces, zoals onze huis-radicaal Elfje bepleit, kan daar dus onder vallen.

Het grappige is dat in het filmpje dat bij de tweet zit ze dingen bepleit waar de britse justitie al de wettelijke mogelijkheden voor heeft. Het is dus de uitvoering waar het aan schort.
pi_171532874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind jullie kortzichtigheid minstens zo bizar.
Dat is duidelijk.
pi_171532898
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hou nou eens op met die zielige projecties.
Dat kan ik omgekeerd ook zeggen. Ik ga zo onderhand wat anders doen, want ik krijg toch geen millimeter beweging in jullie vastgeroeste denkbeelden.

We spreken elkaar wel weer in het aanstaande topic NWS / Aanslag in [naam stad], 20 doden
pi_171532899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik snap dat de realiteit confronterend voor je is. Als je weigert om terrorisme en radicalisering van moslims harder aan te pakken, dan teken je gewoon bij het kruisje. Maak een keuze en sta ervoor.
Nee, integendeel. Maar ik neem aan dat jij nu even de muur aanwijst waar voor moet worden gezet?
pi_171532900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Elke op tijd uitgeschakelde terrorist (uitschakelen is niet per definitie doden, zoals ik al herhaaldelijk heb uitgelegd) is een terreuraanslag minder en spaart tientallen mensenlevens.
Als je er tegelijkertijd aan de andere kant voor zorgt dat het aantal terroristen met een factor 5 of meer toeneemt dan ben je niet heel efficiënt bezig lijkt me.
pi_171532931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat kan ik omgekeerd ook zeggen.
Nou nee, dat slaat nergens op.
pi_171532939
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, integendeel. Maar ik neem aan dat jij nu even de muur aanwijst waar voor moet worden gezet?
Als je beter had gelezen, wist je dat ik dit niet heb bepleit.
Ik ga wat anders doen, anders zit ik hier de hele avond te typen. Fijne avond :W
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:03:38 #280
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171532940
Bah, om te kotsen die moreel-verheven geschoktheid richting Elfletterig hier. :r
Getuigt van niets meer dan realiteitszin wat hij zegt. Wanneer dringt het eens door tot mensen dat de radicale Islam het Westen idd al langere tijd de oorlog heeft verklaard?
Dat dringt niet door. Dat besef is er niet. Men wenst hier niet naar te kijken. Niet daadwerkelijk. Men wenst niet te kijken naar de werkelijke aard van dit probleem, en al helemaal niet naar hoe dat inside vanuit hun kant werkelijk wordt beleeft. Liever is men bezig met z'n beschaafde hoedje op te houden en zichzelf aan 'de betere kant van de samenleving' te plaatsen en 'de andere kant te bestrijden'. Van daadwerkelijke oplossingen van die kant hoeven we nooit iets te verwachten. Jullie gaan nog liever discussiërend ten onder over de moraal dan ooit iets aan een probleem te doen.

Mensen die actief bezig zijn met deze maatschappij omver te willen werpen en groeperingen als IS actief of moreel steunen hebben hier niets te zoeken. En is niets mis mee deze mensen te zien en te behandelen als wat ze zijn: vijanden van de staat en onze samenleving.
Het is pure waanzin dat mensen zich om deze groep moreel druk maken. Nog meer druk maken zelfs dan om wat ze aanrichten. Wat een dronken state of mind is dat toch zeg.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171532974
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
Bah, om te kotsen die moreel-verheven geschoktheid richting Elfletterig hier. :r
Getuigt van niets meer dan realiteitszin wat hij zegt. Wanneer dringt het eens door tot mensen dat de radicale Islam het Westen idd al langere tijd de oorlog heeft verklaard?
Dat dringt niet door. Dat besef is er niet. Men wenst hier niet naar te kijken. Niet daadwerkelijk. Men wenst niet te kijken naar de werkelijke aard van dit probleem, en al helemaal niet naar hoe dat inside vanuit hun kant werkelijk wordt beleeft. Liever is men bezig met z'n beschaafde hoedje op te houden en zichzelf aan 'de betere kant van de samenleving' te plaatsen en 'de andere kant te bestrijden'. Van daadwerkelijke oplossingen van die kant hoeven we nooit iets te verwachten. Jullie gaan nog liever discussiërend ten onder over de moraal dan ooit iets aan een probleem te doen.

Mensen die actief bezig zijn met deze maatschappij omver te willen werpen en groeperingen als IS actief of moreel steunen hebben hier niets te zoeken. En is niets mis mee deze mensen te zien en te behandelen als wat ze zijn: vijanden van de staat en onze samenleving.
Het is pure waanzin dat mensen zich om deze groep moreel druk maken. Nog meer maken zelfs dan om wat ze aanrichten. Wat een dronken state of mind is dat toch zeg.
Ik vraag me de laatste tijd vooral af hoeveel terreuraanslagen er nog nodig zijn en hoeveel onschuldige burgers op gruwelijke wijze dood moeten voordat dat besef eindelijk wél eens doordringt.

Verder deel ik volledig je observatie.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:07:13 #282
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171533037
3 dagen geleden:

quote:
[Islamist extremism] is an ideology that claims our Western values of freedom, democracy and human rights are incompatible with the religion of Islam.

(..)

It will only be defeated when we turn people’s minds away from this violence – and make them understand that our values – pluralistic, British values – are superior to anything offered by the preachers and supporters of hate.
En nu wil ze de rechtstaat even opzij zetten? Is dat een soort compromis om de samenleving meer compatible te maken voor terroristen? Wat een zielige vertoning van May.
Géén kloon van tvlxd!
pi_171533060
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:01 schreef Barbusse het volgende:

Schuldig bevonden worden zonder proces, zoals onze huis-radicaal Elfje bepleit, kan daar dus onder vallen.

Dan heb ik dat ook even gemist. Zou je even willen quoten of post nr. willen geven?
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:08:02 #284
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171533067
Het maakt wel wat los hé. Fijn om te weten dat sommige mensen hun rechten graag opgeven.
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
pi_171533073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je beter had gelezen, wist je dat ik dit niet heb bepleit.
Ik ga wat anders doen, anders zit ik hier de hele avond te typen. Fijne avond :W
Ik heb heel goed gelezen wat je neer hebt gezet hier en in andere topics. Succes met je kop in het zand steken :W
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:08:34 #286
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171533080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vraag me de laatste tijd vooral af hoeveel terreuraanslagen er nog nodig zijn en hoeveel onschuldige burgers op gruwelijke wijze dood moeten voordat dat besef eindelijk wél eens doordringt.
Mijn schatting: meer doden dan verkeersslachtoffers.
Géén kloon van tvlxd!
pi_171533099
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:08 schreef Illuminazi het volgende:
Het maakt wel wat los hé. Fijn om te weten dat sommige mensen hun rechten graag opgeven.
Over welke specifieke rechten heb jij het nu?
pi_171533115
Preventief executeren is me wel wat te gortig, maar veroordeelde aanslagplegers mogen ze wel eens wat harder aanpakken :') Gewoon alle bruikbare informatie eruit knijpen en dan in laten slapen lijkt me niks mis mee. En dan bedoel ik niet mensen die eens met een IS-vlag hebben lopen zwaaien maar gewoon mensen als Breivik of die Salem Abdeslam.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:09:44 #289
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171533120
@Elfletterig.
Respect dat je je mening blijft posten nadat je van meerdere kanten bent aangevallen en beledigd.

Ik zie geen houdbaarheid meer in deze samenleving.
Dit gaat goed mis over een paar jaar of decennia. En dan zullen we toch een kant moeten gaan kiezen.

Het grootste gevaar voor Europa is islamisering, en onder het huidige beleid, blijft die islamisering gewoon lekker doorgaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_171533187
Misschien moet May eens stoppen met verkopen van wapens aan de terroristen van Saudi Arabië. Een stem op May is een stem op de Islamterroristen.
pi_171533205
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dan heb ik dat ook even gemist. Zou je even willen quoten of post nr. willen geven?
Vanaf hier ongeveer:
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kies maar:
1) Terrorist vroegtijdig executeren
2) Terrorist z'n gang laten gaan totdat een zelfmoordaanslag pleegt met 20 doden.

Niet eromheen lullen graag, gewoon kiezen. Optie 1 of 2?
pi_171533256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je er tegelijkertijd aan de andere kant voor zorgt dat het aantal terroristen met een factor 5 of meer toeneemt dan ben je niet heel efficiënt bezig lijkt me.
Dat zou juist een teken zijn dat het aanpakken van extremisme al te lang uitgesteld is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:13:53 #293
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171533279
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Over welke specifieke rechten heb jij het nu?
Mensenrechten.
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
pi_171533300
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat zou juist een teken zijn dat het aanpakken van extremisme al te lang uitgesteld is.
Dat is altijd de uitkomst, dus nee.
pi_171533311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef Harvest89 het volgende:
@Elfletterig.
Respect dat je je mening blijft posten nadat je van meerdere kanten bent aangevallen en beledigd.

Ik zie geen houdbaarheid meer in deze samenleving.
Dit gaat goed mis over een paar jaar of decennia. En dan zullen we toch een kant moeten gaan kiezen.

Het grootste gevaar voor Europa is islamisering, en onder het huidige beleid, blijft die islamisering gewoon lekker doorgaan.
Ik ben ook heel somber gestemd en ik schaam me ten opzichte van de generatie van mijn grootouders; mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden. We zijn zo druk met politiek-correct doen dat we op den duur onze vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen verspelen. Steeds maar weer buigen voor de radicale islam, steeds maar weer de eigen cultuur wegcijferen. Al hakken ze ons een been af, dan nog komen we niet verder dan zachtjes '" foei" zeggen.
pi_171533358
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vanaf hier ongeveer:

[..]

Dat ik je een keuze voorleg, wil nog niet zeggen dat ik punt 1 automatisch bepleit :')
Zoals ik al aangaf, wil ik een hardere aanpak van terrorisme. En ik zou me acute situaties kunnen voorstellen dat je iemand executeert. Is gewoon terug te lezen in dit topic.
pi_171533366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben ook heel somber gestemd en ik schaam me ten opzichte van de generatie van mijn grootouders; mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden. We zijn zo druk met politiek-correct doen dat we op den duur onze vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen verspelen. Steeds maar weer buigen voor de radicale islam, steeds maar weer de eigen cultuur wegcijferen. Al hakken ze ons een been af, dan nog komen we niet verder dan zachtjes '" foei" zeggen.
De generatie van onze grootouders zou zich kapotschamen voor jou en je uitspraken eerder.
pi_171533387
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is altijd de uitkomst, dus nee.
Ok, als dat de uitkomst is dan ben ik het eens met Elf, de lieve vrede bewaren is uiteindelijk altijd slecht.
Aanpakken dus dat extremisme en de verspreiding ervan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171533392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn zo druk met politiek-correct doen dat we op den duur onze vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen verspelen.
Correctie: dat jij de vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen het liefst zou willen verspelen.
pi_171533412
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ok, als dat de uitkomst is dan ben ik het eens met Elf, de lieve vrede bewaren is uiteindelijk altijd slecht.
Aanpakken dus dat extremisme en de verspreiding ervan.
Waar leid je precies uit af dat dat slecht is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')