abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171532081
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Ook dat, maar er zijn nog veel meer dingen die je kunt doen zonder je burgers mensenrechten te ontzeggen. Je zou seculiere dictators in moslimlanden kunnen laten zitten, je zou het probleem kunnen verkleinen door immigratie uit moslimlanden te beperken of in ieder geval beter controleren, je zou buitenlandse financiering van moskeeen kunnen verbieden en Saudische geldstromen kunnen blokkeren. Maar daar is dan weer helemaal geen haast mee.
Prima voorstellen, maar welke daarvan is realiteit? Hint: het antwoord is minder dan 1.

Ik vind het prima hoor, maar zolang dat allemaal niet gebeurt, zul je toch iets moeten met de acute terreurdreiging die er is. Als wet- en regelgeving een actieve bestrijding van terrorisme in de weg staat, dan moet je daar wat aan doen.
pi_171532109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als je jouw aanpak toepast op het verkeersbeleid (waar veel meer doden vallen dan door terrorisme), zit in no-time half nederland zonder rijbewijs, en is de helft daarvan preventief geëxecuteerd.
Ook weer zo'n drogreden van de bovenste plank: verkeersdoden (ongelukken, dus) vergelijken met mensen doelbewust uitmoorden. Te idioot om verder serieus op in te gaan...
pi_171532119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Karikatuur #3 :') Ik wens de levens van onschuldige mensen te beschermen; erg gevaarlijk inderdaad.
Nee, met je preventief ruimen quatsch pleitte je juist voor exact het tegenovergestelde.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171532140
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wij, met elkaar. Dat kunnen we langs democratische weg doen. We kunnen bijvoorbeeld vaststellen dat moslimextremisten concreet het doel hebben om onze samenleving te vernietigen en hier de Sharia te vestigen. Veel concreter ga je het echt niet krijgen.
Dat is allesbehalve concreet.
pi_171532157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Met mensen als Elfletterig heb je geen moslimradicalen meer nodig om een terreurstaat te stichten. Daar zit natuurlijk wel een logica achter.
Daar hebben we dit "argument" weer. Inmiddels ook al wel 10 keer gelezen :')
Uiteraard ben ik een groter probleem voor de samenleving dan de moslimradicalen die overgaan tot terroristische daden.... :')
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:39:38 #231
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171532175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
May heeft gewoon 100 procent gelijk. We zijn in oorlog met de radicale islam en er moet als zodanig worden opgetreden tegen radicale moslims. Er is één iets dat nog belangrijker is dan mensenrechten, namelijk veiligheid. Je hebt niks aan je mensenrechten als je niet veilig bent.

Bovendien is de term "mensenrechten" onderwerp van subjectieve verontwaardiging. De social justice warriors die nu voorop lopen in de strijd tegen zwaar overdreven en opgeklopte "ernstige mensenrechtenschendingen" kijken net zo gemakkelijk de andere kant op als het even niet in hun plaatje past.

Mensenrechten zijn nergens ter wereld beter geborgd dan in (West) Europa. Dat is mooi, maar misbruik moet keihard worden aangepakt.
Nee, gewoon nee.
Veiligheid is niet belangrijker dan vrijheid. De mensenrechten waarborgen vrijheid.
Als je dat mensenrechten opgeeft/opschort schort je vrijheid op. Dat is het niet waard.

Gelukkig hebben we binnen de mensenrechten zat mogelijkheden om aan handhaving te doen. Laten we eerst daar eens mee bezig gaan, met wat allang mogelijk is binnen die grenzen.
Minder vrijheid zonder handhaving lost nogsteeds niets op. Handhaving is het probleem, niet de wetten en de grenzen die we hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:40:46 #232
461135 Illuminazi
Niet van de Reptilians!
pi_171532214
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensenrechten worden dan ook niet afgeschaft. Het is slechts zo dat vijanden van onze samenleving zich minder achter onze mensenrechten kunnen verschuilen dan nu het geval is.

Weet je wat niet veilig is? Dat er inmiddels zo'n beetje elke twee weken een grote terreuraanslag in een West-Europese stad plaatsvindt, met onschuldige burgerdoden die in bijna alle gevallen te vermijden waren geweest.
Ja. Er komen per jaar 19.000 mensen om door roken en 0,6 door terrorisme in Nederland. Da's pas onveilig.
HEEFT SINDS 05-06-2017 VERKERING MET amaranta
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:40:56 #233
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171532223
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb al drie keer gevraagd hoe hij die preventieve executies voor zich ziet, maar hij kan er geen helder antwoord op geven. Wees blij dat zulke warhoofden niet verder komen dan dit soort hersenscheten. Maar ja, totdat er wel een figuur zulke walgelijke ideeën in de praktijk kan brengen, dan volgen die warhoofden slaafs zo'n Himmler-achtig figuur en helpen graag mee met het omleggen van onschuldigen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171532228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar hebben we dit "argument" weer. Inmiddels ook al wel 10 keer gelezen :')
Uiteraard ben ik een groter probleem voor de samenleving dan de moslimradicalen die overgaan tot terroristische daden.... :')
Als jouw voorstel werkelijkheid wordt is dat inderdaad per saldo een groter probleem. Omdat je dan namelijk een veel groter deel van de samenleving treft en niet 0,0004%.
pi_171532233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geloof dat dan ook meteen de vergrijzing, de overbevolking en het klimaatprobleem zijn opgelost.

Zal wel rustig worden in de wereld.
Als je pro-mileu bent, links en groen bent, dan kan je eigenlijk echt niet tegen massa executies zijn.
pi_171532265
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zodra er een acute dreiging gevonden is door de inlichtingendiensten gaat er een terrorismevariant uit van een Amber alert. Laten we het een Aischa alert noemen. "Afknallen? SMS 'JA' of 'NEE' naar 0900-666.

Democratischer kan bijna niet.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171532268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het gebeurt onder onze neus; we staan erbij en kijken ernaar.
Nou nee, was dat maar zo. Je werkt er actief aan mee.
pi_171532278
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als je pro-mileu bent, links en groen bent, dan kan je eigenlijk echt niet tegen massa executies zijn.
Als je zaken uitsluitend in de meest extreme vorm kunt zien klopt dat ja.
pi_171532292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vermoed dat er achter deze opvatting niet gek veel meer schuilt dan een hoop primitieve emotie.

"GEWOON ALLEMAAL KAPOTSCHIETEN!!! ALLEMAAL!!!"

Maar het was bijzonder om even te zien.
Leuk, maar het is niet wat ik heb gezegd of bepleit. Ik heb uitgelegd welke keuzes ik maak en welke prioriteiten ik stel. Daaruit blijkt een duidelijk verschil met het "weldenkende", "moreel superieure" deel van de FOK!'ers. Die tekenen - al zijn ze te laf om dat gewoon toe te geven - allemaal bij het kruisje voor nog meer terreuraanslagen en onnodige burgerdoden.

Ik teken NIET bij dat kruisje en wens de strijd tegen islamitisch terrorisme aanzienlijk op te voeren. Ben je radicale moslim en word je ten onrechte aangezien voor terrorist? Sorry, risico van het vak. Wij moeten onze samenleving ontdoen van de radicale islam en wij moeten onze burgers maximaal beschermen tegen terroristische aanslagen. Dat is de keuze die ik maak.
pi_171532310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als de premier van Engeland expliciet bepleit wat ze nu bepleit, dan lijkt me dat toch een vrij goede indicatie van het feit dat de wetgeving nu de aanpak van terrorisme in de weg staat. Haar tweet wijst duidelijk in die richting.
Elfletterig in het kalifaat: "als Abū Bakr al-Baghdadi bepleit om die Amerikanen van het leven beroven dat is dat toch een vrij goede indicatie van het feit dat de aanpak zoals we die nu hanteren faalt en we dus meer mensen moeten doden".
pi_171532323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je zaken uitsluitend in de meest extreme vorm kunt zien klopt dat ja.
goed, gedwongen massa-vasectomies zijn wat aangenamer misschien. :)
pi_171532361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Leuk, maar het is niet wat ik heb gezegd of bepleit. Ik heb uitgelegd welke keuzes ik maak en welke prioriteiten ik stel. Daaruit blijkt een duidelijk verschil met het "weldenkende", "moreel superieure" deel van de FOK!'ers. Die tekenen - al zijn ze te laf om dat gewoon toe te geven - allemaal bij het kruisje voor nog meer terreuraanslagen en onnodige burgerdoden.

Ik teken NIET bij dat kruisje en wens de strijd tegen islamitisch terrorisme aanzienlijk op te voeren. Ben je radicale moslim en word je ten onrechte aangezien voor terrorist? Sorry, risico van het vak. Wij moeten onze samenleving ontdoen van de radicale islam en wij moeten onze burgers maximaal beschermen tegen terroristische aanslagen. Dat is de keuze die ik maak.
Jawel; want met jouw aanpak (repressie, onschuldige burgers doden) help je de samenleving heel hard op weg om één grote voedingsbodem voor extremisme te worden.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:44:51 #243
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171532362
quote:

[..]

En wat als achteraf nou blijkt dat iemand ten onrechte aangezien werd als een radicale moslim en toch geëxecuteerd is. Wat dan?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171532385
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je executeert willekeurig 10 moslims en dan zeg je dat er waarschijnlijk wel een potentiele terrorist bij zat en je dus 10 mensenlevens gered hebt.
Ik word onpasselijk van deze zieke vergelijking. :r Nergens heb ik het over moslims gehad. Ik heb consequent en heel nadrukkelijk over de radicale islam gesproken. Misselijkmakend dat jij een sfeertje probeert te creëren van moslimvervolging.

Ik werp deze zieke reactie verre van me en ben uitgepraat met jou. Bah.
pi_171532396
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zodra er een acute dreiging gevonden is door de inlichtingendiensten gaat er een terrorismevariant uit van een Amber alert. Laten we het een Aischa alert noemen. "Afknallen? SMS 'JA' of 'NEE' naar 0900-666.

Democratischer kan bijna niet.
"Prefereert u eigenlijk de sharia of vindt u het hier wel prima?" [x] Het liefst sharia.

Dood.
pi_171532416
quote:

[..]

Leuk, maar het is niet wat ik heb gezegd
Jawel.

Maar ik bemerk bij mezelf dat ik je opvattingen zo extreem verwerpelijk vind dat ik het eigenlijk een beetje te moeilijk vind om verder nog serieus op je te reageren.
pi_171532419
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Reken maar dat jij, ik en vele anderen hier er in ieder geval voor in aanmerking komen. Elf ziet ons namelijk letterlijk als collaborateurs. Omdat we preventief afschieten debiel vinden.
Als je stelselmatig weigert om de strijd tegen het terrorisme en de radicale islam op te voeren, dan teken je gewoon bij het kruisje voor nog veel meer onschuldige burgerdoden.
pi_171532429
quote:

[..]

Luister eens even hier, radicaal extremistje dat je bent. NIEMAND tekent voor meer doden door terrorisme. Grappig dat je je eigen blinde stupiditeit tentoonstelt, en dat mag allemaal, maar kap nou eens even met dat debiele projecteren en die kinderachtige hyperbolen waar je anderen steeds van beschuldigd.
pi_171532444
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ook weer zo'n drogreden van de bovenste plank: verkeersdoden (ongelukken, dus) vergelijken met mensen doelbewust uitmoorden. Te idioot om verder serieus op in te gaan...
Ik dacht "ik gooi er even een valse tegenstelling in, net zoals je zelf doet."

Buiten dat is de kans dat je dochtertje omkomt door een verkeersongeluk als ze naar een concert gaat van Ariana Grande veel groter dan de kans dat ze door een terroristische aanslag omkomt bij dat concert. Dus ik vind je maar een polico wegkijker dat he dat niet erkent.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:47:29 #250
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171532455
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je stelselmatig weigert om de strijd tegen het terrorisme en de radicale islam op te voeren, dan teken je gewoon bij het kruisje voor nog veel meer onschuldige burgerdoden.
Die walgelijke trut van een May is verantwoordelijk voor die huidige shit hoor. Zij was zeven jaar verantwoordelijk voor de veiligheidsdiensten die naar het nu blijkt gefaald hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')