Nee, integendeel. Maar ik neem aan dat jij nu even de muur aanwijst waar voor moet worden gezet?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dat de realiteit confronterend voor je is. Als je weigert om terrorisme en radicalisering van moslims harder aan te pakken, dan teken je gewoon bij het kruisje. Maak een keuze en sta ervoor.
Als je er tegelijkertijd aan de andere kant voor zorgt dat het aantal terroristen met een factor 5 of meer toeneemt dan ben je niet heel efficiënt bezig lijkt me.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke op tijd uitgeschakelde terrorist (uitschakelen is niet per definitie doden, zoals ik al herhaaldelijk heb uitgelegd) is een terreuraanslag minder en spaart tientallen mensenlevens.
Als je beter had gelezen, wist je dat ik dit niet heb bepleit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Maar ik neem aan dat jij nu even de muur aanwijst waar voor moet worden gezet?
Ik vraag me de laatste tijd vooral af hoeveel terreuraanslagen er nog nodig zijn en hoeveel onschuldige burgers op gruwelijke wijze dood moeten voordat dat besef eindelijk wél eens doordringt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
Bah, om te kotsen die moreel-verheven geschoktheid richting Elfletterig hier.![]()
Getuigt van niets meer dan realiteitszin wat hij zegt. Wanneer dringt het eens door tot mensen dat de radicale Islam het Westen idd al langere tijd de oorlog heeft verklaard?
Dat dringt niet door. Dat besef is er niet. Men wenst hier niet naar te kijken. Niet daadwerkelijk. Men wenst niet te kijken naar de werkelijke aard van dit probleem, en al helemaal niet naar hoe dat inside vanuit hun kant werkelijk wordt beleeft. Liever is men bezig met z'n beschaafde hoedje op te houden en zichzelf aan 'de betere kant van de samenleving' te plaatsen en 'de andere kant te bestrijden'. Van daadwerkelijke oplossingen van die kant hoeven we nooit iets te verwachten. Jullie gaan nog liever discussiërend ten onder over de moraal dan ooit iets aan een probleem te doen.
Mensen die actief bezig zijn met deze maatschappij omver te willen werpen en groeperingen als IS actief of moreel steunen hebben hier niets te zoeken. En is niets mis mee deze mensen te zien en te behandelen als wat ze zijn: vijanden van de staat en onze samenleving.
Het is pure waanzin dat mensen zich om deze groep moreel druk maken. Nog meer maken zelfs dan om wat ze aanrichten. Wat een dronken state of mind is dat toch zeg.
En nu wil ze de rechtstaat even opzij zetten? Is dat een soort compromis om de samenleving meer compatible te maken voor terroristen? Wat een zielige vertoning van May.quote:[Islamist extremism] is an ideology that claims our Western values of freedom, democracy and human rights are incompatible with the religion of Islam.
(..)
It will only be defeated when we turn people’s minds away from this violence – and make them understand that our values – pluralistic, British values – are superior to anything offered by the preachers and supporters of hate.
Dan heb ik dat ook even gemist. Zou je even willen quoten of post nr. willen geven?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Schuldig bevonden worden zonder proces, zoals onze huis-radicaal Elfje bepleit, kan daar dus onder vallen.
Ik heb heel goed gelezen wat je neer hebt gezet hier en in andere topics. Succes met je kop in het zand stekenquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen, wist je dat ik dit niet heb bepleit.
Ik ga wat anders doen, anders zit ik hier de hele avond te typen. Fijne avond
Mijn schatting: meer doden dan verkeersslachtoffers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me de laatste tijd vooral af hoeveel terreuraanslagen er nog nodig zijn en hoeveel onschuldige burgers op gruwelijke wijze dood moeten voordat dat besef eindelijk wél eens doordringt.
Over welke specifieke rechten heb jij het nu?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:08 schreef Illuminazi het volgende:
Het maakt wel wat los hé. Fijn om te weten dat sommige mensen hun rechten graag opgeven.
Vanaf hier ongeveer:quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:07 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dan heb ik dat ook even gemist. Zou je even willen quoten of post nr. willen geven?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kies maar:
1) Terrorist vroegtijdig executeren
2) Terrorist z'n gang laten gaan totdat een zelfmoordaanslag pleegt met 20 doden.
Niet eromheen lullen graag, gewoon kiezen. Optie 1 of 2?
Dat zou juist een teken zijn dat het aanpakken van extremisme al te lang uitgesteld is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je er tegelijkertijd aan de andere kant voor zorgt dat het aantal terroristen met een factor 5 of meer toeneemt dan ben je niet heel efficiënt bezig lijkt me.
Mensenrechten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Over welke specifieke rechten heb jij het nu?
Dat is altijd de uitkomst, dus nee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat zou juist een teken zijn dat het aanpakken van extremisme al te lang uitgesteld is.
Ik ben ook heel somber gestemd en ik schaam me ten opzichte van de generatie van mijn grootouders; mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden. We zijn zo druk met politiek-correct doen dat we op den duur onze vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen verspelen. Steeds maar weer buigen voor de radicale islam, steeds maar weer de eigen cultuur wegcijferen. Al hakken ze ons een been af, dan nog komen we niet verder dan zachtjes '" foei" zeggen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:09 schreef Harvest89 het volgende:
@Elfletterig.
Respect dat je je mening blijft posten nadat je van meerdere kanten bent aangevallen en beledigd.
Ik zie geen houdbaarheid meer in deze samenleving.
Dit gaat goed mis over een paar jaar of decennia. En dan zullen we toch een kant moeten gaan kiezen.
Het grootste gevaar voor Europa is islamisering, en onder het huidige beleid, blijft die islamisering gewoon lekker doorgaan.
Dat ik je een keuze voorleg, wil nog niet zeggen dat ik punt 1 automatisch bepleitquote:
De generatie van onze grootouders zou zich kapotschamen voor jou en je uitspraken eerder.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook heel somber gestemd en ik schaam me ten opzichte van de generatie van mijn grootouders; mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden. We zijn zo druk met politiek-correct doen dat we op den duur onze vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen verspelen. Steeds maar weer buigen voor de radicale islam, steeds maar weer de eigen cultuur wegcijferen. Al hakken ze ons een been af, dan nog komen we niet verder dan zachtjes '" foei" zeggen.
Ok, als dat de uitkomst is dan ben ik het eens met Elf, de lieve vrede bewaren is uiteindelijk altijd slecht.quote:
Correctie: dat jij de vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen het liefst zou willen verspelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn zo druk met politiek-correct doen dat we op den duur onze vrijheid en onze samenleving zoals we die nu kennen verspelen.
Waar leid je precies uit af dat dat slecht is?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ok, als dat de uitkomst is dan ben ik het eens met Elf, de lieve vrede bewaren is uiteindelijk altijd slecht.
Aanpakken dus dat extremisme en de verspreiding ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |