twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 12:25:02People, the lawyers and the courts can call it whatever they want, but I am calling it what we need and what it is, a TRAVEL BAN! reageer retweet
Ik denk niet dat je er erg lang zou werken.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:01 schreef Tchock het volgende:
Als ik in een apotheek werkte zou ik dat de hele dag doen.
NEE MEVROUW, DIT MIDDEL WERKT NIET VOOR EEN JEUKENDE KUT.
"maar ik vroeg alleen maar of dit samen met paracetamol kan gebruiken..."
Man man man.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Godzijdank ben ik geen apotheker. Saai man. Kom best vaak bij de apotheek en het meeste wat ze lijken te doen is ouderwetse computers bedienen, doosjes uit een machine pakken, onbegrijpelijk veel stickers plakken en naar gezeur van zieke mensen luisteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er erg lang zou werken.
Dat is nou 36D Chess. Aka 'lekker fris geluid', want niet policor.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:23 schreef Reya het volgende:
Man man man.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Dat was ook weer extreem dom van 'm ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 12:25:02People, the lawyers and the courts can call it whatever they want, but I am calling it what we need and what it is, a TRAVEL BAN! reageer retweet
Staan ze daar dadelijk voor het SC...alsof die niet meelezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was ook weer extreem dom van 'm ja.
Alternatieve spelling is Bhat. Maar goed wellicht had deze knaap bepaalde 'voorkeuren'.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, een van de aanslagplegers van afgelopen weekend bleek de achternaam "Butt" te hebben.
Ah, dat verklaart het motief.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, een van de aanslagplegers van afgelopen weekend bleek de achternaam "Butt" te hebben.
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Staan ze daar dadelijk voor het SC...alsof die niet meelezen.
Ja, dat gaat werken bij het SC, echt.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.
Bijvoorbeeld:
Conway slams media for 'obsession' with Trump's tweets
Jammer dat haar eigen man de tweets wel serieus neemt en er van baalt.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.
Bijvoorbeeld:
Conway slams media for 'obsession' with Trump's tweets
twitter:gtconway3d twitterde op maandag 05-06-2017 om 17:11:15These tweets may make some ppl feel better, but they certainly won't help OSG get 5 votes in SCOTUS, which is what... https://t.co/rElRaiq4z5 reageer retweet
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is nou 36D Chess. Aka 'lekker fris geluid', want niet policor.
Jij had laatst toch last van muggenlarven bij een van je planten? Heb je dat nog op kunnen lossen?quote:
Giuliani is een beste mafketel. Die had ik zeker uitgescholden.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.
En niet eens op een inhoudelijk punt hè, maar omdat Khan had gezegd dat er geen reden voor paniek was. Wat moet hij zijn stad anders vertellen, "ren allemaal rond met je handen in je haar"?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.
Dat gaat hun pet te boven, geloof mij maar.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, geef Trumpje een wapendealtje en hij is je beste vriend weer. Of een hotel licentie of wat trademarks, het is zo duur allemaal niet, Khan moet gewoon wat ruimdenkender zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En niet eens op een inhoudelijk punt hè, maar omdat Khan had gezegd dat er geen reden voor paniek was. Wat moet hij zijn stad anders vertellen, "ren allemaal rond met je handen in je haar"?Lekker quoteje uit zijn verband rukken en er dan dagen over gaan zeiken. Kleuter.
Biedt hoop. Als zelfs zo'n totaalmalloot nog iets kan bereiken in zijn leven, ben ik ook nog niet verloren.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
Eigenlijk wel hilarisch, dat zo'n volslagen bosmongool president is.
Enige dat ik er hilarisch aan vind is dat ik het die stinkamerikanen wel gun dat hun reputatie nu wereldwijd lekker naar de knoppen is. En dat het voor meer Europese integratie zorgt, terwijl precies de figuren die dat vreselijk vinden om Trump stonden te juichen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
Dat zeiden sommige lui in 1934 ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
Ik vind het ook steeds minder grappig worden. Vooral de mensen (ook in Nederland!) die hem nog steeds verdedigen. Het is allemaal de schuld van de linkse media etc.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enige dat ik er hilarisch aan vind is dat ik het die stinkamerikanen wel gun dat hun reputatie nu wereldwijd lekker naar de knoppen is. En dat het voor meer Europese integratie zorgt, terwijl precies de figuren die dat vreselijk vinden om Trump stonden te juichen.
Biedt ruimte voor de 4e macht.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
quote:Washington, D.C. – U.S. Conference of Mayors CEO and Executive Director Tom Cochran today issued the following statement on the London terror attack:
“The United States Conference of Mayors stands today united with Mayor Sadiq Khan of London
and the people of London.
“We send condolences to family and loved ones of those dead and injured.
“We send praise and absolute respect for the police officers who responded with 8 minutes to kill all three of the London Bridge terrorist murderers.
“The Mayors of the USA who haven’t had a terrorist attack know full well that in today’s age of terrorist actions, domestic and international, an attack could happen in their city.
“And the Mayors of the USA whose cities have been hit with an attack of hate and murder have an even more personal feeling for London Mayor Khan. We commend him for his statement today.
“He has risen above this crisis of death and destruction, as mayors continue to do, to alleviate fear, to bring comfort to his people of London and to give support to the first responders who continue to protect, defend and provide emergency care to his people of London.
“Thank you, Mayor Khan, for your leadership during this crisis.
“World Leaders need to know that, in 2017 thus far, in our cities across the globe, there have been 500 attacks and 3500 deaths and many more physically and mentally wounded.”
Maar je mag niet minachtend doen over ze, hoor, dan worden ze boos en demoniseer je hun.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook steeds minder grappig worden. Vooral de mensen (ook in Nederland!) die hem nog steeds verdedigen. Het is allemaal de schuld van de linkse media etc.
"Demoniseren" is synoniem geworden met "Kritiek leveren op iemand die idiote dingen zegt"quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar je mag niet minachtend doen over ze, hoor, dan worden ze boos en demoniseer je hun.
Khan doet het perfect, die zegt gewoon "Sorry, ik ben met belangrijke dingen bezig, niet Trump"quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Reya het volgende:
Zo'n ruzie met Trump kan de populariteit van Khan enkel goed doen. Ik zou het persoonlijk nog even flink uitmelken.
Yep.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Demoniseren" is synoniem geworden met "Kritiek leveren op iemand die idiote dingen zegt"
Een van de aanslagplegers werd ook gezien als een 'vriendelijke buurman'.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Demoniseren is het hebben van terechte kritiek op volstrekt marginale figuren.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Demoniseren" is synoniem geworden met "Kritiek leveren op iemand die idiote dingen zegt"
Hen Ze.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar je mag niet minachtend doen over ze, hoor, dan worden ze boos en demoniseer je hun.
Jij bent zo'n nare buurman. Jawel.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een van de aanslagplegers werd ook gezien als een 'vriendelijke buurman'.
(Populair argument van enkele hier.)
Filmpje? Of foto?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
Groot respect overigens voor Ariana Grande gisteren, dat meisje, wiens muziek mij totaal niet interesseert, stond gisteren wel voor tienduizenden in Manchester en deed iets fantastisch met een groot gevoel voor empathie en wars van omhooggevallen sterretjes gedrag.
Het is ijdele hoop maar daar kan Trump nog wat van leren.
Onzin. Ik groet altijd wanneer ik daar zin in heb.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent zo'n nare buurman. Jawel.
Hitler groette ook veel mensen. Hij had zelfs een speciale groet gekopieerd van de Romeinen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onzin. Ik groet altijd wanneer ik daar zin in heb.
Pleurt op.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
Kom lekker haten op Klaver.![]()
KLB / Jesse Klaver
Die durf ik dan nog niet te gebruiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hitler groette ook veel mensen. Hij had zelfs een speciale groet gekopieerd van de Romeinen.
Oeps dacht dat ik in KLB-SC zatquote:
Ik zou niet weten waarom, zover ik kan zien doet hij waar hij voor gekozen is naar eer en geweten.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
Kom lekker haten op Klaver.![]()
KLB / Jesse Klaver
Het is ongelooflijk saai geworden. Een beetje moord (oorlog) of andersoortig drama was niet verkeerd geweest. Dat POLitieke gedoe begon al bij het tweede seizoen te vervelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verder met house of cards. Moet zeggen dat ik met sommige verhaallijnen wel klaar ben.
Nu ik hier toch ben.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, zover ik kan zien doet hij waar hij voor gekozen is naar eer en geweten.
Zover ik hij begreep was hij niet door Achmed en Abu in Syrië en Somalië gekozen, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, zover ik kan zien doet hij waar hij voor gekozen is naar eer en geweten.
Dat mag. Ik heb niet op hem gestemd maar zover ik kan zien voert hij uit waar zijn kiezers voor gekozen hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben.
Ik moet die kerel niet, veel te populistisch.
Eerder door Olga en Sterre die met bakfiets groenten verkopen die ze in eigen tuin hebben gekweekt.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zover ik hij begreep was hij niet door Achmed en Abu in Syrië en Somalië gekozen, maar ik kan het mis hebben.
Ja, dat vond ik ook. Gister was duidelijk hoe krachtig muziek kan zijn en Grande vervulde de hoofdrol met verve. Extra knap omdat ze hartstikke jong is.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
Groot respect overigens voor Ariana Grande gisteren, dat meisje, wiens muziek mij totaal niet interesseert, stond gisteren wel voor tienduizenden in Manchester en deed iets fantastisch met een groot gevoel voor empathie en wars van omhooggevallen sterretjes gedrag.
Het is ijdele hoop maar daar kan Trump nog wat van leren.
Mooi, hoe minder mensen er op dit soort figuren stemmen hoe beter.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb niet op hem gestemd maar zover ik kan zien voert hij uit waar zijn kiezers voor gekozen hebben.
Ja, en? Ik kan ook wel vinden dat iedereen die op de PVV of Fvd stemt een bosmongool is maar soit, ze hebben het recht om te stemmen en hebben dat gedaan op een partij die hun denkbeelden uitdraagt. Hoop ik. En die kans is eigenlijk groter bij Olga en Sterre dan die van de PVV en FvD stemmers.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eerder door Olga en Sterre die met bakfiets groenten verkopen die ze in eigen tuin hebben gekweekt.
En Roemer is niet eens gesprekspartner voor een coalitie. Nou, wees er blij mee.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mooi, hoe minder mensen er op dit soort figuren stemmen hoe beter.
Roemer is tenminste nog een eerlijke vent met soms rare ideeën. Klaver is een vent met altijd rare ideeën.
Ja, inderdaad. En dan gewoon in twee weken een benefietconcert uit de grond stampen en direct weer op het podium gaan staan, ik heb echt respect voor haar (gekregen).quote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja voor Grande lijkt het mii ook moeilijk, enerzijds is alles wat je doet verkeerd omdat je of de situatie misbruikt of je harteloos bent, daarnaast zal er mogelijk een schuldgevoel spelen en dan als laatste zal je er zelf ook een aardig trauma aan overhouden.
Ja ik ken haar muziek totaal niet maar ik vind dat ze het erg goed aangepakt heeft voor zover dat mogelijk is.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dan gewoon in twee weken een benefietconcert uit de grond stampen en direct weer op het podium gaan staan, ik heb echt respect voor haar (gekregen).
Het is ook geen bijzondere muziek verder. Gewoon vrij standaard top 40 en populair bij tieners, een beetje de Britney Spears of Madonna anno nu.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik ken haar muziek totaal niet maar ik vind dat ze het erg goed aangepakt heeft voor zover dat mogelijk is.
Gewoon de e er afhalen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Grande is eigenlijk wel een goede naam. Ten zuiden van Texas dan.
Daarom heb ik er ook niet op gestemd.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En Roemer is niet eens gesprekspartner voor een coalitie. Nou, wees er blij mee.
Maar hij had ze toch niet verteld; ik ga niet regeren als ik niet de ruimte krijg om Afrika binnen te halen? Dat staat boven het klimaat, gezondheidszorg, etc?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eerder door Olga en Sterre die met bakfiets groenten verkopen die ze in eigen tuin hebben gekweekt.
Dijkhoff heeft een eigen partij, dat heet de VVD. Hij is een ras echte VVD' erquote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook niet op gestemd.
Ik wist het anders gewoon echt niet. D66 draait alleen maar, Rutte lult soms ronduit dom en geeft nooit antwoord op vragen. Klaver komt met allerlei schijnoplossingen, maar rijdt zelf nog niet eens elektrisch.
Dijkhoff zou een eigen partij moeten beginnen.
Ja hoor. En in je klaagtopic nog zeggen SP te stemmen. Dijkhof is het tegenovergestelde.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook niet op gestemd.
Ik wist het anders gewoon echt niet. D66 draait alleen maar, Rutte lult soms ronduit dom en geeft nooit antwoord op vragen. Klaver komt met allerlei schijnoplossingen, maar rijdt zelf nog niet eens elektrisch.
Dijkhoff zou een eigen partij moeten beginnen.
VVD.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dijkhoff heeft een eigen partij, dat heet de VVD. Hij is een ras echte VVD' er
Dijkhoff waardeer ik persoonlijk heel erg. Laat zich nooit gek maken door bv PowNed. Hij zit alleen bij de verkeerde partij.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja hoor. En in je klaagtopic nog zeggen SP te stemmen. Dijkhof is het tegenovergestelde.
En?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, ok, ik zit dankzij deze SC quotes op te zoeken van Ariana Grande. Een nieuw dieptepunt.
I like either skinny jeans or the ripped, casual, super-sloppy boyfriend jeans. A lot of ripped jeans. They are so early 2000, but they are so cute, I love them. I love surfer jeans, too!quote:
Aha.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dijkhoff waardeer ik persoonlijk heel erg. Laat zich nooit gek maken door bv PowNed. Hij zit alleen bij de verkeerde partij.
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I like either skinny jeans or the ripped, casual, super-sloppy boyfriend jeans. A lot of ripped jeans. They are so early 2000, but they are so cute, I love them. I love surfer jeans, too!
- Ariana Grande
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I like either skinny jeans or the ripped, casual, super-sloppy boyfriend jeans. A lot of ripped jeans. They are so early 2000, but they are so cute, I love them. I love surfer jeans, too!
- Ariana Grande
Kijk, hier heb je wat aan.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
Nothing burns more calories than dancing in 5-inch heels... try it!
- Ariana Grande
Aflevering 9 nu, maar het nieuwe seizoen valt me helaas behoorlijk tegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verder met house of cards. Moet zeggen dat ik met sommige verhaallijnen wel klaar ben.
Hmm, het is een internationale trend.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik op Mycroft zoek naar Ariana Grande krijg ik de volgende poststatistieken:
[ afbeelding ]
Doet mij toch afvragen bij welke wereldramp zij in het najaar van 2014 betrokken was.
Ach joh, een klein lolletje. En dat 'meisje' was vorige jaar wel al volwassen genoeg om zich publiekelijk achter oorlogsfanaat Hillary te scharen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
Zielig, dat meisje zat wel bij ouders wiens dochter gedood is twee weken geleden en bij kinderen die met zware verwondingen in het ziekenhuis liggen.
Maar haar uitspraken over jeans zijn waar je haar op afrekent. Nou, wees er maar trots op.
*Zoekt op nude pics*quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik op Mycroft zoek naar Ariana Grande krijg ik de volgende poststatistieken:
[ afbeelding ]
Doet mij toch afvragen bij welke wereldramp zij in het najaar van 2014 betrokken was.
Fappening, mischien?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, het is een internationale trend.
[ afbeelding ]
Toen kwam wel haar doorbraakalbum uit maar waarom is dat op FOK! zo veelbesproken...
Oh dit is het denk ook serieusquote:
Die dus.quote:
Wehe, internet tochquote:Op maandag 5 juni 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh dit is het denk ook serieusNajaar van 2014 was die grote lek met naaktfoto's van allerlei beroemdheden.
[..]
Die dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderzoeksmethodiek![]()
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:58 schreef LelijKnap het volgende:
Haha, jup inderdaad."Cat match" Is toch gvd overduidelijk een andere kat. Alsnog goede kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderzoeksmethodiek
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:58 schreef LelijKnap het volgende:
Haha, jup inderdaad.Zo veel moeite terwijl er meer porno is te vinden op het internet dan andere content.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderzoeksmethodiek
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Haha dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 5 juni 2017 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Cat match" Is toch gvd overduidelijk een andere kat. Alsnog goede kont.
Het is niet hetzelfde, 't is net alsof je 'r kent (als je fan bent iig). Dat maakt het wel een stuk geiler. Zo heb ik zelfs door alleen het zien van de pokies van J Aniston plezier kunnen beleven.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo veel moeite terwijl er meer porno is te vinden op het internet dan andere content.
Vaak vind ik de helft van een aflevering maar boeiend.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aflevering 9 nu, maar het nieuwe seizoen valt me helaas behoorlijk tegen.
Ik vind die zijdelingse verhaallijnen juist kut. Meer politieke spelletjes.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk saai geworden. Een beetje moord (oorlog) of andersoortig drama was niet verkeerd geweest. Dat POLitieke gedoe begon al bij het tweede seizoen te vervelen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind die zijdelingse verhaallijnen juist kut. Meer politieke spelletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig homosuele scenes zeker.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aflevering 9 nu, maar het nieuwe seizoen valt me helaas behoorlijk tegen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Te weinig homosuele scenes zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Voor de geinteresseerden
hier het debat tussen AF en Yernaz
Ik ga wel eventjes een paar stukjes kijken, ben toch wel benieuwd.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.
wat doet KLB hierquote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef BoneThugss het volgende:
Zie de onhoudbare stroom aan feiten![]()
![]()
KLB / Jesse Klaver
Het is een verlengstuk van je zielquote:
En ik ben donderdag vrijtwitter:nielslesniewski twitterde op maandag 05-06-2017 om 22:07:20CBS announces they will be airing the Comey hearing on the network. reageer retweet
Niet aan te luisteren met die puberale kinderen op de achtergrond die over elk scheetje een grapje moesten maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Voor de geinteresseerden
hier het debat tussen AF en Yernaz
Eh, tijdsverschil zal het bij ons in de avond laten zijn als die hearing op tv is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:12 schreef skysherrif het volgende:
En ik ben donderdag vrijtwitter:nielslesniewski twitterde op maandag 05-06-2017 om 22:07:20CBS announces they will be airing the Comey hearing on the network. reageer retweet
, dit wordt echt een beetje als superbowl gezien onderhand
heb je gezien op wat voor tijden op de dag ik meestal in de sc zit?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, tijdsverschil zal het bij ons in de avond laten zijn als die hearing op tv is.
FvD'ertjes doen het blijkbaar, Anne Fleur is het grote Kwaad die Nederland een fascistische staat gaat maken heb ik mij laten vertellen en tja, daar zijn FvD'ertjes bang van, sterke vrouwen en zoquote:Op maandag 5 juni 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.
de JOOP fans net zo goedquote:Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FvD'ertjes doen het blijkbaar, Anne Fleur is het grote Kwaad die Nederland een fascistische staat gaat maken heb ik mij laten vertellen en tja, daar zijn FvD'ertjes bang van, sterke vrouwen en zo
Wel eens een interview met Anne Fleur gezien, zoveel diepgang hoef je bij haar niet te verwachten volgens mij.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de JOOP fans net zo goed
Dit debat ken ik alleen maar vanwege Anne Fleur, JOOP en andere van dit soort figuren en uit hun berichtgeving afgelopen dagen dacht ik echt dat ik iets verschrikkelijks sexistisch ging zien en dat Yernaz tot een soort nieuwe endlosung ging oproepen.
Trof vooral een vervelend joelend publiek aan ja, maar ik snap wel dat men het zo ging spinnen, als Anne Fleur zelfs een debat verliest van fucking Yernaz dan ben je niet zo geschikt.
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de JOOP fans net zo goed
Dit debat ken ik alleen maar vanwege Anne Fleur, JOOP en andere van dit soort figuren en uit hun berichtgeving afgelopen dagen dacht ik echt dat ik iets verschrikkelijks sexistisch ging zien en dat Yernaz tot een soort nieuwe endlosung ging oproepen.
Trof vooral een vervelend joelend publiek aan ja, maar ik snap wel dat men het zo ging spinnen, als Anne Fleur zelfs een debat verliest van fucking Yernaz dan ben je niet zo geschikt.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.
In het fucking topic hier in POL waarin je zelf net hebt gepost?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ze is ook wel extreem links trouwens en ze ziet zichzelf iig als een marxist.
Oh, daar kijk ik echt nooit. Dacht zet het er even neer, kunnen ze er daar lekker over debatteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In het fucking topic hier in POL waarin je zelf net hebt gepost?
Tsja, als je arthur spooner opeen serieus gaat nemenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was het punt dus niet. Het is een aaneenschakeling van beledigingen en aantijgingen die kant noch wal raken over iemand die nauwelijks relevant is te noemen. Ze schrijft wel eens een opinie stukje op JOOP...nou, nou...dan ben je toch een gevaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, als je arthur spooner opeen serieus gaat nemen
Een voorstander van haar maakte het topic, bovendien schrijft ze niet alleen voor Joop, Joop schrijft ook over haar en helaas is ze wel een soort leading figure geworden binnen een bepaalde linkse stroming.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was het punt dus niet. Het is een aaneenschakeling van beledigingen en aantijgingen die kant noch wal raken over iemand die nauwelijks relevant is te noemen. Ze schrijft wel eens een opinie stukje op JOOP...nou, nou...dan ben je toch een gevaar.
Je moet wel erg masochistisch zijn, als je daar vrijwillig in gaat lezen. Ik ben gestopt met lezen na de TT...quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was niet eens gemaakt in POL, helaas besloot een NWS mod het naar hier te schoppenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:56 schreef Viltje het volgende:
[..]
Je moet wel erg masochistisch zijn, als je daar vrijwillig in gaat lezen. Ik ben gestopt met lezen na de TT...
quote:UPDATE: All 12 people arrested by officers investigating the London Bridge terror attack have been released without charge. -MET police
Alles wat uit NWS komt is aids.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was niet eens gemaakt in POL, helaas besloot een NWS mod het naar hier te schoppen
Essentieel onderdeel van de American Dream.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
Land of the free, home of the brave....leading cause of death of under 50 age group? Drugs overdoses
https://www.nytimes.com/i(...)aster-than-ever.html
Ach ja, dat waardeert men hier tegenwoordig gewoon..quote:Op maandag 5 juni 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.
Dan past ze toch juist perfect bij wat de FvD roepteotert? Dan is de ongekende agresssie van die groep al helemaal onterecht,..quote:Op maandag 5 juni 2017 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel eens een interview met Anne Fleur gezien, zoveel diepgang hoef je bij haar niet te verwachten volgens mij.
Ik waardeer een goede nachtrust.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach ja, dat waardeert men hier tegenwoordig gewoon..
Tja, ik kan mij er momenteel niet druk om maken, noch dat topic noch om wat Anne Fleur uitkraamt.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan past ze toch juist perfect bij wat de FvD roepteotert? Dan is de ongekende agresssie van die groep al helemaal onterecht,..
Ik in theorie ook. Lukte alleen afgelopen drie nachten wat matigquote:Op maandag 5 juni 2017 23:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik waardeer een goede nachtrust.
Heel verstandig. Stel dwazen tegenover elkaar..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja, ik kan mij er momenteel niet druk om maken, noch dat topic noch om wat Anne Fleur uitkraamt.
Daarom, trusten.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Stel dwazen tegenover elkaar..
Deze man vertelt de onversneden waarheid.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:23 schreef Reya het volgende:
Reya? Klopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Deze man vertelt de onversneden waarheid.
Baudetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zie Baudet hem ook al vereerd dus je bent in goed gezelschap
alleen viespeuken weten zulke info!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Baudet is de held van thuiswonende maagdelijke mannelijke pubers die veel masturberen.
Nonsens. Johnny Bravo is mijn held.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Baudet is de held van thuiswonende maagdelijke mannelijke pubers die veel masturberen.
hoi geen idee, ik maakte maar grapje tegen remlof, want zo praten mensen ook wel eens tegen mij, dat als ik iets zeg over pubers en hun gewoontes in bed dat ze me dan een viespeuk gaan noemen...quote:
twitter:TheDailyBail twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 02:03:12London killer was filmed in Channel 4 doc before attacks. The media knew. The government knew. No one did anything.https://t.co/2BaDsyL36T reageer retweet
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 03:50:32BREAKING: Mayor of London calls for cancelling President Trump's visit to the United Kingdom reageer retweet
twitter:TheDailyBail twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 02:03:12London killer was filmed in Channel 4 doc before attacks. The media knew. The government knew. No one did anything.https://t.co/2BaDsyL36T reageer retweet
Uurtje bezig. Helemaal prima.quote:
Maar iedereen hier is mooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen de mooie mensen goedemorgen wensen
quote:YOU'RE CLOSEST TO
Mark Rutte
Conservative Prime Minister of the Netherlands and leader of the People’s Party for Freedom and Democracy. Rutte has touted the country’s economic stability under his leadership. But not everyone welcomed his tough austerity measures. Rutte appeared to shift to the right to compete with Wilders on issues such as immigration and the EU.
Wel apart dat ze Wilders gebruiken, hij is immers 'slechts' een parlementslid. Orban of die flippo uit Polen waren denk ik betere opties geweest.quote:YOU'RE CLOSEST TO
Angela Merkel
German Chancellor and leader of the Christian Democratic Union. Merkel took a bold step by vowing to welcome one million refugees in 2015 and she paid for it at the ballot box. Even after a migrant was identified as the perpetrator of an attack in Berlin, Merkel remained firm in her resolve to support refugees, and shared EU values.
Allemaal spin.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.politico.com/s(...)pionage-trump-239003
Godse faalhazen ook die Amerikanen. Niemand op aarde heeft zo'n budget en nog steeds weten ze het te verkloten. Waardeloze woestijnen uitpluizen is belangrijker immers.
Grappig.quote:You're closest to
Emmanuel Macron
Leader of France’s En Marche party and centrist presidential candidate. He’s never been elected to any office and is standing without the backing of any of France’s main parties. The pro-European politician, who has worked as France’s economy minister, is pushing for reform of the euro and a major overhaul of the European trade bloc.
Beetje gedateerd. Volgens de laatste gegevens heeft die knakker wel al een baantje gescoord ergens.quote:
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Ryon het volgende:
Vandaag de dag begonnen met een half uurtje beeldmateriaal van Baudet. Kan niet beter.
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.
Als het maar geen afgunst wordt, dan ben je immers links.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.
Ze heet "Reality Winner"quote:De Amerikaanse autoriteiten hebben voor het eerst in het Trump-tijdperk een inlichtingenmedewerker gearresteerd die een geheim document naar de media heeft gelekt. De vrouw wordt ervan beschuldigd een topgeheim NSA-document te hebben doorgesluisd aan website The Intercept, over Russische pogingen stemcomputers te hacken.
http://www.volkskrant.nl/(...)hriller-vs~a4499149/
Correct. Alle hoge heren eten er ook graag. In hun auto dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Wat is niet zo kut meer? De kleffe nepbroodjes? Dat schijfje separatorvlees? Die gesmolten gummi die ze kaas noemen? Die koude, zoute patatjes van aardappelmeel? De cola gemaakt van aanlengsiroop?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Niet iedereen kan elke dag zulk goddelijk voedsel als jullie eten, graaiers.
Eens, maar ik probeer een bepaalde reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.
Daar maken ze vegaburgers van 100e per stuk van.quote:
Je bent wel heel preuts als je je door dit soort plaatjes laat afschrikken. Je eet ook nooit gehakt, worst, bloedworst, filet americain et cetera zeker.quote:
Alleen als het chic en smakelijk is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent wel heel preuts als je je door dit soort plaatjes laat afschrikken. Je eet ook nooit gehakt, worst, bloedworst, filet americain et cetera zeker.
Exact. McD is voor de 99%.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Perrin eet alleen Wagyu-biefstukken die direct van slacht naar z'n bord gaan.
1% en zulks.
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is niet zo kut meer? De kleffe nepbroodjes? Dat schijfje separatorvlees? Die gesmolten gummi die ze kaas noemen? Die koude, zoute patatjes van aardappelmeel? De cola gemaakt van aanlengsiroop?
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.
Beetje hogere bloeddruk kan zelden kwaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.
Moet altijd lachen om mensen die doen alsof Burger King en Macdonalds verschillen als dag en nacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.
Allemaal gewoon kut.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om mensen die doen alsof Burger King en Macdonalds verschillen als dag en nacht.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Amerikaanse producten.!
Ieder weldenkend mens wil iets Scandinavisch.
Ja maar wij zijn normale stervelingen. De rest hier heeft honderd man voor zich werken waardoor ze altijd het allerbeste eten, waar ze ook zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Als je honger hebt, wil je gewoon wat eten. Op de snelweg kan ik het mij helaas niet permitteren eerst een reservering bij een sterrenrestaurant te maken.
McDonald's is gewoon een snackbar. Bij 'Patat van Ad' kom ik ook om patat en een gehaktbal te vreten, niet om de gastronomische snob uit te hangen.
https://www.laplace.com/nl/locations/quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Als je honger hebt, wil je gewoon wat eten. Op de snelweg kan ik het mij helaas niet permitteren eerst een reservering bij een sterrenrestaurant te maken.
McDonald's is gewoon een snackbar. Bij 'Patat van Ad' kom ik ook om patat en een gehaktbal te vreten, niet om de gastronomische snob uit te hangen.
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.laplace.com/nl/locations/
Graag gedaan.
Nee, is overgekocht door de Jumbo. Alle losse restaurants zijn open, de restaurants in de oude V&D's niet (of niet allemaal, geen idee).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.
Nope, ze zijn nog springlevend. Ik eet daar toch best graag onderweg idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.
Zolang de reclames maar niet verzorgd worden door Frank Lammers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, is overgekocht door de Jumbo. Alle losse restaurants zijn open, de restaurants in de oude V&D's niet (of niet allemaal, geen idee).
Wel fijn dat dat behouden is, was toch wel het hoogtepunt van de hele V&D. Vooral de chocoladeafdeling en de broodjes.![]()
Uit de beerput die we het Midden-Oosten noemenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Leuke berichtjes vandaag.
Qatar and Saudi Arabia: The Final Breakup or Will America Help?
Ankara's paranoia spikes as Qatar shunned
Ayaan Hirsi Ali: Tackle Islam or face civil war
The US may leave the UN Human Rights Council over a perceived 'anti-Israel bias'
Hoe staat Turkije ook alweer tegenover Qatar/Iran vs SA/Egypte?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Leuke berichtjes vandaag.
Qatar and Saudi Arabia: The Final Breakup or Will America Help?
Ankara's paranoia spikes as Qatar shunned
Ayaan Hirsi Ali: Tackle Islam or face civil war
The US may leave the UN Human Rights Council over a perceived 'anti-Israel bias'
Volgens mij probeert Turkije al die partijen te vriend te houden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe staat Turkije ook alweer tegenover Qatar/Iran vs SA/Egypte?
Welnee, ik was gisteren vrij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat ondanks de reistijd. Wat een bedrijfsgod.
Als je het niet in 20 uur kan verdienen dan lukt het in 40 ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ik was gisteren vrij.
Toch weer 40 uur in 4 dagen proppen hè?
Vrij vriendelijk t.o.v. Qatar, niet zo vriendelijk tegen Iran/Syrië en Egypte. Neutraal t.o.v. de Saudi's aangezien die tegenwicht bieden aan Iran, maar uiteraard moet Turkije de regionale leider zijn en niet SA. Voorts permanent boos op de VS omdat ze zich overal in mengen. En dat geldt ook voor Rusland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe staat Turkije ook alweer tegenover Qatar/Iran vs SA/Egypte?
Gelukkig is daar nu Trump.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrij vriendelijk t.o.v. Qatar, niet zo vriendelijk tegen Iran/Syrië en Egypte. Neutraal t.o.v. de Saudi's aangezien die tegenwicht bieden aan Iran, maar uiteraard moet Turkije de regionale leider zijn en niet SA. Voorts permanent boos op de VS omdat ze zich overal in mengen. En dat geldt ook voor Rusland.
Tja, de sterke oom uithangen werkt alleen maar als mensen boos gemaakt kunnen worden over vermeend onrecht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrij vriendelijk t.o.v. Qatar, niet zo vriendelijk tegen Iran/Syrië en Egypte. Neutraal t.o.v. de Saudi's aangezien die tegenwicht bieden aan Iran, maar uiteraard moet Turkije de regionale leider zijn en niet SA. Voorts permanent boos op de VS omdat ze zich overal in mengen. En dat geldt ook voor Rusland.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Gezichten van journalisten die naar Sean Spicer luisteren. Hilarisch
Hopelijk gaat 'ie zo min mogelijk doen in die bagger. Lekker één basis houden, wapens verkopen en voor de rest negeren.quote:
Kleine kans. Hij gaat immers eerst nog even IS en alle aanhangsels uitroeien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie zo min mogelijk doen in die bagger. Lekker één basis houden, wapens verkopen en voor de rest negeren.
Sinds wanneer mag je roken bij de kapper?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef Euribob het volgende:
Er zit hier bij de kapper een kerel me een partijtje classy te wezen, echt niet normaal.
Sigaartje in de mond, nadenkende houding, pakje aan.. Tering.
Een basis in Qatar. Er zijn nog een flink aantal US bases in de regio, hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie zo min mogelijk doen in die bagger. Lekker één basis houden, wapens verkopen en voor de rest negeren.
Barber don't give a shit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je roken bij de kapper?
Dan zou ik er juist ver van weg blijven. Rokenquote:
Je zit met Kaas- bij de kapper? Schattig paar zijn jullie tochquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef Euribob het volgende:
Er zit hier bij de kapper een kerel me een partijtje classy te wezen, echt niet normaal.
Sigaartje in de mond, nadenkende houding, pakje aan.. Tering.
Past wel bij het sfeertje dat ze scheppen. Beetje rokersluchtje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zou ik er juist ver van weg blijven. Roken
Nee, Kaas gaat liever drie keer per maand naar een slechte kapper dan één keer per maand naar een goeie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je zit met Kaas- bij de kapper? Schattig paar zijn jullie toch
Kankersfeertje?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Past wel bij het sfeertje dat ze scheppen. Beetje rokersluchtje.
Ja dat bedoel ik. Die andere sluiten. Veel te duur en zinloos.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een basis in Qatar. Er zijn nog een flink aantal US bases in de regio, hoor.
Tering wat veelquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een basis in Qatar. Er zijn nog een flink aantal US bases in de regio, hoor.
Beetje verouderd plaatje heur.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat veel
[ afbeelding ]
Lekker duidelijk kaartje, Iran lijkt een zee.
2011 zie ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beetje verouderd plaatje heur.
Een zee van Amerika-hatende extremisten ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat veel
[ afbeelding ]
Lekker duidelijk kaartje, Iran lijkt een zee.
Ja dus, maar dan met een vleugje obesitas.quote:
Verkopen ze bij de Limburgse Mac eigenlijk vlaaien, John?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook daarvan kan ik van tijd tot tijd genieten.
Ach, uiteindelijk gaat het niet om hoeveel uren je er zit, maar om wat je doet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je het niet in 20 uur kan verdienen dan lukt het in 40 ook niet.
Fok!ken!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk gaat het niet om hoeveel uren je er zit, maar om wat je doet.
Vertel dat aan deze mensen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het niet kom er nooit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de Limburgse Mac eigenlijk vlaaien, John?
Het beste lijkt me er te zitten dat doen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Veel van de bases liggen er nog, maar de hoeveelheid troepen is sterk verlaagd de afgelopen jaren. Iets van dertig duizend verdeeld over al die locaties.quote:
Zijn dat de hanenbeschermers?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel dat aan deze mensen.
[ afbeelding ]
is toch een plankje op die paal, heet het dan toch paal zitten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dit zijn deelnemers aan het WK Paalzitten.
Een of ander Schiermonniks feest is om hier een haan in te stoppen:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dit zijn deelnemers aan het WK Paalzitten.
Dat hebben ze allemaal lijkt me. Geen enkele millennial kan twee seconden overleven zonder smartfoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef Rezania het volgende:
Die gozer die zijn mobiel mee heeft genomen.Livin' on the edge.
En de markt ondertussen naar alternatieve energiebronnen laten zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En de markt ondertussen naar alternatieve energiebronnen laten zoeken.
Als je 70 uur op zo'n paal moet zitten zou ik ook een telefoon meenemen. Wat een millennial ben ik toch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal lijkt me. Geen enkele millennial kan twee seconden overleven zonder smartfoon.
Het lijkt wel een foto van een jaar of tien terug. Maar dan nog zal eidereend af wel mee hebben gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal lijkt me. Geen enkele millennial kan twee seconden overleven zonder smartfoon.
Absoluut. Hele idee van dat paalzitten is niets doen in een oncomfortabele positie. Smartfoons veranderen de zaak.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 70 uur op zo'n paal moet zitten zou ik ook een telefoon meenemen. Wat een millennial ben ik toch.
Kom op zeg. Vroeger namen ze gewoon een krant / boek / tijdschrift mee, nu een smartphone. Wat erg zeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Absoluut. Hele idee van dat paalzitten is niets doen in een oncomfortabele positie. Smartfoons veranderen de zaak.
Jongeren zijn zo in zichzelf tegenwoordig. Als je in de trein zit zit alleen maar iedereen naar zijn schermpje te staren. Vroeger was er gewoon contact tussen mensen in de trein.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom op zeg. Vroeger namen ze gewoon een krant / boek / tijdschrift mee, nu een smartphone. Wat erg zeg.
Wel een hogere vorm van informatievoorziening.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren zijn zo in zichzelf tegenwoordig. Als je in de trein zit zit alleen maar iedereen naar zijn schermpje te staren. Vroeger was er gewoon contact tussen mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Nog voordat men kleiner een tabloid-formaat hanteerde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren zijn zo in zichzelf tegenwoordig. Als je in de trein zit zit alleen maar iedereen naar zijn schermpje te staren. Vroeger was er gewoon contact tussen mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Gaat over de 3e aanslagpleger, youssef zaghba.quote:UPDATE: Reports he was stopped at Bologna airport in Mar 2016 en-route to Turkey/Syria, Italian intel officials had passed info on him to UK
Daar is vast wel een NWS topic over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat over de 3e aanslagpleger, youssef zaghba.
Toen werd het publieke debat nog gewoon gevoerd in het OV! Oh nee, toch niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel ja.quote:
Heb zowel niets met die kleine kut beestjes als met die doorgefokte pitbulls.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hah, we hadden het laatst eens over de contextafhankelijkheid van bijtincidenten met honden. Net zag ik dit filmpje op Dumpert.
ER IS NIKS MIS MET DEZE HONDEN MEVROUWquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hah, we hadden het laatst eens over de contextafhankelijkheid van bijtincidenten met honden. Net zag ik dit filmpje op Dumpert.
Ja dat is zeker een opmerkelijke gewoontequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
ER IS NIKS MIS MET DEZE HONDEN MEVROUW
ik laat ze alleen uit met een bodycam om voor het geval dat.
Nja, om wat hij zelf zegt. Normaliter kreeg wss die pitbull het spuitje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een opmerkelijke gewoonte
Wellicht 30 ECTS per formatie? En reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:39 schreef Kowloon het volgende:
Wat zou een informateur eigenlijk verdienen? Ik neem aan dat Herman niet gratis is op komen draven?
Ja dat is ook super irritant die kleine kutbeesten die maar doen, alleen doet dit niet af aan dat ik liever die kleine hond los zie lopen dan die grote honden. Verder heeft die man wel gelijk, als die kleine hond die grote hond aanvalt heeft hij gezeik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Geen idee. Over gemeenten vind ik wel deze. Het is een eervolle taak, dus wellicht volstaat ook hier een onkostenvergoeding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:39 schreef Kowloon het volgende:
Wat zou een informateur eigenlijk verdienen? Ik neem aan dat Herman niet gratis is op komen draven?
We kunnen even een Wob-verzoek indienen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen idee. Over gemeenten vind ik wel deze. Het is een eervolle taak, dus wellicht volstaat ook hier een onkostenvergoeding.
http://www.binnenlandsbes(...)tuurtje.154809.lynkx
Dat kan vast.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
We kunnen even een Wob-verzoek indienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |