Beetje gedateerd. Volgens de laatste gegevens heeft die knakker wel al een baantje gescoord ergens.quote:
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Ryon het volgende:
Vandaag de dag begonnen met een half uurtje beeldmateriaal van Baudet. Kan niet beter.
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.
Als het maar geen afgunst wordt, dan ben je immers links.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.
Ze heet "Reality Winner"quote:De Amerikaanse autoriteiten hebben voor het eerst in het Trump-tijdperk een inlichtingenmedewerker gearresteerd die een geheim document naar de media heeft gelekt. De vrouw wordt ervan beschuldigd een topgeheim NSA-document te hebben doorgesluisd aan website The Intercept, over Russische pogingen stemcomputers te hacken.
http://www.volkskrant.nl/(...)hriller-vs~a4499149/
Correct. Alle hoge heren eten er ook graag. In hun auto dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Wat is niet zo kut meer? De kleffe nepbroodjes? Dat schijfje separatorvlees? Die gesmolten gummi die ze kaas noemen? Die koude, zoute patatjes van aardappelmeel? De cola gemaakt van aanlengsiroop?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Niet iedereen kan elke dag zulk goddelijk voedsel als jullie eten, graaiers.
Eens, maar ik probeer een bepaalde reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.
Daar maken ze vegaburgers van 100e per stuk van.quote:
Je bent wel heel preuts als je je door dit soort plaatjes laat afschrikken. Je eet ook nooit gehakt, worst, bloedworst, filet americain et cetera zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |