Ik vind die zijdelingse verhaallijnen juist kut. Meer politieke spelletjes.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk saai geworden. Een beetje moord (oorlog) of andersoortig drama was niet verkeerd geweest. Dat POLitieke gedoe begon al bij het tweede seizoen te vervelen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind die zijdelingse verhaallijnen juist kut. Meer politieke spelletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig homosuele scenes zeker.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aflevering 9 nu, maar het nieuwe seizoen valt me helaas behoorlijk tegen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Te weinig homosuele scenes zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Voor de geinteresseerden
hier het debat tussen AF en Yernaz
Ik ga wel eventjes een paar stukjes kijken, ben toch wel benieuwd.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.
wat doet KLB hierquote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef BoneThugss het volgende:
Zie de onhoudbare stroom aan feiten![]()
![]()
KLB / Jesse Klaver
Het is een verlengstuk van je zielquote:
En ik ben donderdag vrijtwitter:nielslesniewski twitterde op maandag 05-06-2017 om 22:07:20CBS announces they will be airing the Comey hearing on the network. reageer retweet
Niet aan te luisteren met die puberale kinderen op de achtergrond die over elk scheetje een grapje moesten maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Voor de geinteresseerden
hier het debat tussen AF en Yernaz
Eh, tijdsverschil zal het bij ons in de avond laten zijn als die hearing op tv is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:12 schreef skysherrif het volgende:
En ik ben donderdag vrijtwitter:nielslesniewski twitterde op maandag 05-06-2017 om 22:07:20CBS announces they will be airing the Comey hearing on the network. reageer retweet
, dit wordt echt een beetje als superbowl gezien onderhand
heb je gezien op wat voor tijden op de dag ik meestal in de sc zit?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, tijdsverschil zal het bij ons in de avond laten zijn als die hearing op tv is.
FvD'ertjes doen het blijkbaar, Anne Fleur is het grote Kwaad die Nederland een fascistische staat gaat maken heb ik mij laten vertellen en tja, daar zijn FvD'ertjes bang van, sterke vrouwen en zoquote:Op maandag 5 juni 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.
de JOOP fans net zo goedquote:Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FvD'ertjes doen het blijkbaar, Anne Fleur is het grote Kwaad die Nederland een fascistische staat gaat maken heb ik mij laten vertellen en tja, daar zijn FvD'ertjes bang van, sterke vrouwen en zo
Wel eens een interview met Anne Fleur gezien, zoveel diepgang hoef je bij haar niet te verwachten volgens mij.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de JOOP fans net zo goed
Dit debat ken ik alleen maar vanwege Anne Fleur, JOOP en andere van dit soort figuren en uit hun berichtgeving afgelopen dagen dacht ik echt dat ik iets verschrikkelijks sexistisch ging zien en dat Yernaz tot een soort nieuwe endlosung ging oproepen.
Trof vooral een vervelend joelend publiek aan ja, maar ik snap wel dat men het zo ging spinnen, als Anne Fleur zelfs een debat verliest van fucking Yernaz dan ben je niet zo geschikt.
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de JOOP fans net zo goed
Dit debat ken ik alleen maar vanwege Anne Fleur, JOOP en andere van dit soort figuren en uit hun berichtgeving afgelopen dagen dacht ik echt dat ik iets verschrikkelijks sexistisch ging zien en dat Yernaz tot een soort nieuwe endlosung ging oproepen.
Trof vooral een vervelend joelend publiek aan ja, maar ik snap wel dat men het zo ging spinnen, als Anne Fleur zelfs een debat verliest van fucking Yernaz dan ben je niet zo geschikt.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.
In het fucking topic hier in POL waarin je zelf net hebt gepost?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ze is ook wel extreem links trouwens en ze ziet zichzelf iig als een marxist.
Oh, daar kijk ik echt nooit. Dacht zet het er even neer, kunnen ze er daar lekker over debatteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In het fucking topic hier in POL waarin je zelf net hebt gepost?
Tsja, als je arthur spooner opeen serieus gaat nemenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was het punt dus niet. Het is een aaneenschakeling van beledigingen en aantijgingen die kant noch wal raken over iemand die nauwelijks relevant is te noemen. Ze schrijft wel eens een opinie stukje op JOOP...nou, nou...dan ben je toch een gevaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, als je arthur spooner opeen serieus gaat nemen
Een voorstander van haar maakte het topic, bovendien schrijft ze niet alleen voor Joop, Joop schrijft ook over haar en helaas is ze wel een soort leading figure geworden binnen een bepaalde linkse stroming.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was het punt dus niet. Het is een aaneenschakeling van beledigingen en aantijgingen die kant noch wal raken over iemand die nauwelijks relevant is te noemen. Ze schrijft wel eens een opinie stukje op JOOP...nou, nou...dan ben je toch een gevaar.
Je moet wel erg masochistisch zijn, als je daar vrijwillig in gaat lezen. Ik ben gestopt met lezen na de TT...quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was niet eens gemaakt in POL, helaas besloot een NWS mod het naar hier te schoppenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:56 schreef Viltje het volgende:
[..]
Je moet wel erg masochistisch zijn, als je daar vrijwillig in gaat lezen. Ik ben gestopt met lezen na de TT...
quote:UPDATE: All 12 people arrested by officers investigating the London Bridge terror attack have been released without charge. -MET police
Alles wat uit NWS komt is aids.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was niet eens gemaakt in POL, helaas besloot een NWS mod het naar hier te schoppen
Essentieel onderdeel van de American Dream.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
Land of the free, home of the brave....leading cause of death of under 50 age group? Drugs overdoses
https://www.nytimes.com/i(...)aster-than-ever.html
Ach ja, dat waardeert men hier tegenwoordig gewoon..quote:Op maandag 5 juni 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.
Dan past ze toch juist perfect bij wat de FvD roepteotert? Dan is de ongekende agresssie van die groep al helemaal onterecht,..quote:Op maandag 5 juni 2017 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel eens een interview met Anne Fleur gezien, zoveel diepgang hoef je bij haar niet te verwachten volgens mij.
Ik waardeer een goede nachtrust.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach ja, dat waardeert men hier tegenwoordig gewoon..
Tja, ik kan mij er momenteel niet druk om maken, noch dat topic noch om wat Anne Fleur uitkraamt.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan past ze toch juist perfect bij wat de FvD roepteotert? Dan is de ongekende agresssie van die groep al helemaal onterecht,..
Ik in theorie ook. Lukte alleen afgelopen drie nachten wat matigquote:Op maandag 5 juni 2017 23:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik waardeer een goede nachtrust.
Heel verstandig. Stel dwazen tegenover elkaar..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja, ik kan mij er momenteel niet druk om maken, noch dat topic noch om wat Anne Fleur uitkraamt.
Daarom, trusten.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Stel dwazen tegenover elkaar..
Deze man vertelt de onversneden waarheid.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:23 schreef Reya het volgende:
Man man man.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Reya? Klopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Deze man vertelt de onversneden waarheid.
Baudetquote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, nou, ik zie Baudet hem ook al vereerd dus je bent in goed gezelschap
quote:
alleen viespeuken weten zulke info!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Baudet is de held van thuiswonende maagdelijke mannelijke pubers die veel masturberen.
Nonsens. Johnny Bravo is mijn held.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Baudet is de held van thuiswonende maagdelijke mannelijke pubers die veel masturberen.
hoi geen idee, ik maakte maar grapje tegen remlof, want zo praten mensen ook wel eens tegen mij, dat als ik iets zeg over pubers en hun gewoontes in bed dat ze me dan een viespeuk gaan noemen...quote:
twitter:TheDailyBail twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 02:03:12London killer was filmed in Channel 4 doc before attacks. The media knew. The government knew. No one did anything.https://t.co/2BaDsyL36T reageer retweet
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 03:50:32BREAKING: Mayor of London calls for cancelling President Trump's visit to the United Kingdom reageer retweet
twitter:TheDailyBail twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 02:03:12London killer was filmed in Channel 4 doc before attacks. The media knew. The government knew. No one did anything.https://t.co/2BaDsyL36T reageer retweet
Uurtje bezig. Helemaal prima.quote:
Maar iedereen hier is mooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen de mooie mensen goedemorgen wensen
quote:YOU'RE CLOSEST TO
Mark Rutte
Conservative Prime Minister of the Netherlands and leader of the People’s Party for Freedom and Democracy. Rutte has touted the country’s economic stability under his leadership. But not everyone welcomed his tough austerity measures. Rutte appeared to shift to the right to compete with Wilders on issues such as immigration and the EU.
Wel apart dat ze Wilders gebruiken, hij is immers 'slechts' een parlementslid. Orban of die flippo uit Polen waren denk ik betere opties geweest.quote:YOU'RE CLOSEST TO
Angela Merkel
German Chancellor and leader of the Christian Democratic Union. Merkel took a bold step by vowing to welcome one million refugees in 2015 and she paid for it at the ballot box. Even after a migrant was identified as the perpetrator of an attack in Berlin, Merkel remained firm in her resolve to support refugees, and shared EU values.
Allemaal spin.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.politico.com/s(...)pionage-trump-239003
Godse faalhazen ook die Amerikanen. Niemand op aarde heeft zo'n budget en nog steeds weten ze het te verkloten. Waardeloze woestijnen uitpluizen is belangrijker immers.
Grappig.quote:You're closest to
Emmanuel Macron
Leader of France’s En Marche party and centrist presidential candidate. He’s never been elected to any office and is standing without the backing of any of France’s main parties. The pro-European politician, who has worked as France’s economy minister, is pushing for reform of the euro and a major overhaul of the European trade bloc.
Beetje gedateerd. Volgens de laatste gegevens heeft die knakker wel al een baantje gescoord ergens.quote:
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Ryon het volgende:
Vandaag de dag begonnen met een half uurtje beeldmateriaal van Baudet. Kan niet beter.
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.
Als het maar geen afgunst wordt, dan ben je immers links.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.
Ze heet "Reality Winner"quote:De Amerikaanse autoriteiten hebben voor het eerst in het Trump-tijdperk een inlichtingenmedewerker gearresteerd die een geheim document naar de media heeft gelekt. De vrouw wordt ervan beschuldigd een topgeheim NSA-document te hebben doorgesluisd aan website The Intercept, over Russische pogingen stemcomputers te hacken.
http://www.volkskrant.nl/(...)hriller-vs~a4499149/
Correct. Alle hoge heren eten er ook graag. In hun auto dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Wat is niet zo kut meer? De kleffe nepbroodjes? Dat schijfje separatorvlees? Die gesmolten gummi die ze kaas noemen? Die koude, zoute patatjes van aardappelmeel? De cola gemaakt van aanlengsiroop?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Niet iedereen kan elke dag zulk goddelijk voedsel als jullie eten, graaiers.
Eens, maar ik probeer een bepaalde reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.
Daar maken ze vegaburgers van 100e per stuk van.quote:
Je bent wel heel preuts als je je door dit soort plaatjes laat afschrikken. Je eet ook nooit gehakt, worst, bloedworst, filet americain et cetera zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |