hoi geen idee, ik maakte maar grapje tegen remlof, want zo praten mensen ook wel eens tegen mij, dat als ik iets zeg over pubers en hun gewoontes in bed dat ze me dan een viespeuk gaan noemen...quote:
twitter:TheDailyBail twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 02:03:12London killer was filmed in Channel 4 doc before attacks. The media knew. The government knew. No one did anything.https://t.co/2BaDsyL36T reageer retweet
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 03:50:32BREAKING: Mayor of London calls for cancelling President Trump's visit to the United Kingdom reageer retweet
twitter:TheDailyBail twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 02:03:12London killer was filmed in Channel 4 doc before attacks. The media knew. The government knew. No one did anything.https://t.co/2BaDsyL36T reageer retweet
Uurtje bezig. Helemaal prima.quote:
Maar iedereen hier is mooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen de mooie mensen goedemorgen wensen
quote:YOU'RE CLOSEST TO
Mark Rutte
Conservative Prime Minister of the Netherlands and leader of the People’s Party for Freedom and Democracy. Rutte has touted the country’s economic stability under his leadership. But not everyone welcomed his tough austerity measures. Rutte appeared to shift to the right to compete with Wilders on issues such as immigration and the EU.
Wel apart dat ze Wilders gebruiken, hij is immers 'slechts' een parlementslid. Orban of die flippo uit Polen waren denk ik betere opties geweest.quote:YOU'RE CLOSEST TO
Angela Merkel
German Chancellor and leader of the Christian Democratic Union. Merkel took a bold step by vowing to welcome one million refugees in 2015 and she paid for it at the ballot box. Even after a migrant was identified as the perpetrator of an attack in Berlin, Merkel remained firm in her resolve to support refugees, and shared EU values.
Allemaal spin.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.politico.com/s(...)pionage-trump-239003
Godse faalhazen ook die Amerikanen. Niemand op aarde heeft zo'n budget en nog steeds weten ze het te verkloten. Waardeloze woestijnen uitpluizen is belangrijker immers.
Grappig.quote:You're closest to
Emmanuel Macron
Leader of France’s En Marche party and centrist presidential candidate. He’s never been elected to any office and is standing without the backing of any of France’s main parties. The pro-European politician, who has worked as France’s economy minister, is pushing for reform of the euro and a major overhaul of the European trade bloc.
Beetje gedateerd. Volgens de laatste gegevens heeft die knakker wel al een baantje gescoord ergens.quote:
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Ryon het volgende:
Vandaag de dag begonnen met een half uurtje beeldmateriaal van Baudet. Kan niet beter.
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaloers op z'n mooie kapsel, en z'n harem corpsmeisjes.
Als het maar geen afgunst wordt, dan ben je immers links.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Meer bewondering trouwens dan jaloezie.
Ze heet "Reality Winner"quote:De Amerikaanse autoriteiten hebben voor het eerst in het Trump-tijdperk een inlichtingenmedewerker gearresteerd die een geheim document naar de media heeft gelekt. De vrouw wordt ervan beschuldigd een topgeheim NSA-document te hebben doorgesluisd aan website The Intercept, over Russische pogingen stemcomputers te hacken.
http://www.volkskrant.nl/(...)hriller-vs~a4499149/
Correct. Alle hoge heren eten er ook graag. In hun auto dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Wat is niet zo kut meer? De kleffe nepbroodjes? Dat schijfje separatorvlees? Die gesmolten gummi die ze kaas noemen? Die koude, zoute patatjes van aardappelmeel? De cola gemaakt van aanlengsiroop?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog bij McDonald's gegeten, was eigenlijk prima te doen. Volgens mij is het tegenwoordig niet zo kut meer.
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Niet iedereen kan elke dag zulk goddelijk voedsel als jullie eten, graaiers.
Eens, maar ik probeer een bepaalde reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Onzin, in ons prachtige land kan je nog altijd goedkoper een gezond maaltje koken.
Daar maken ze vegaburgers van 100e per stuk van.quote:
Je bent wel heel preuts als je je door dit soort plaatjes laat afschrikken. Je eet ook nooit gehakt, worst, bloedworst, filet americain et cetera zeker.quote:
Alleen als het chic en smakelijk is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent wel heel preuts als je je door dit soort plaatjes laat afschrikken. Je eet ook nooit gehakt, worst, bloedworst, filet americain et cetera zeker.
Exact. McD is voor de 99%.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Perrin eet alleen Wagyu-biefstukken die direct van slacht naar z'n bord gaan.
1% en zulks.
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is niet zo kut meer? De kleffe nepbroodjes? Dat schijfje separatorvlees? Die gesmolten gummi die ze kaas noemen? Die koude, zoute patatjes van aardappelmeel? De cola gemaakt van aanlengsiroop?
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.
Beetje hogere bloeddruk kan zelden kwaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.
Moet altijd lachen om mensen die doen alsof Burger King en Macdonalds verschillen als dag en nacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.
Allemaal gewoon kut.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om mensen die doen alsof Burger King en Macdonalds verschillen als dag en nacht.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Amerikaanse producten.!
Ieder weldenkend mens wil iets Scandinavisch.
Ja maar wij zijn normale stervelingen. De rest hier heeft honderd man voor zich werken waardoor ze altijd het allerbeste eten, waar ze ook zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Als je honger hebt, wil je gewoon wat eten. Op de snelweg kan ik het mij helaas niet permitteren eerst een reservering bij een sterrenrestaurant te maken.
McDonald's is gewoon een snackbar. Bij 'Patat van Ad' kom ik ook om patat en een gehaktbal te vreten, niet om de gastronomische snob uit te hangen.
https://www.laplace.com/nl/locations/quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Als je honger hebt, wil je gewoon wat eten. Op de snelweg kan ik het mij helaas niet permitteren eerst een reservering bij een sterrenrestaurant te maken.
McDonald's is gewoon een snackbar. Bij 'Patat van Ad' kom ik ook om patat en een gehaktbal te vreten, niet om de gastronomische snob uit te hangen.
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.laplace.com/nl/locations/
Graag gedaan.
Nee, is overgekocht door de Jumbo. Alle losse restaurants zijn open, de restaurants in de oude V&D's niet (of niet allemaal, geen idee).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.
Nope, ze zijn nog springlevend. Ik eet daar toch best graag onderweg idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.
Zolang de reclames maar niet verzorgd worden door Frank Lammers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, is overgekocht door de Jumbo. Alle losse restaurants zijn open, de restaurants in de oude V&D's niet (of niet allemaal, geen idee).
Wel fijn dat dat behouden is, was toch wel het hoogtepunt van de hele V&D. Vooral de chocoladeafdeling en de broodjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |