Alleen als het chic en smakelijk is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent wel heel preuts als je je door dit soort plaatjes laat afschrikken. Je eet ook nooit gehakt, worst, bloedworst, filet americain et cetera zeker.
Exact. McD is voor de 99%.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Perrin eet alleen Wagyu-biefstukken die direct van slacht naar z'n bord gaan.
1% en zulks.
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is niet zo kut meer? De kleffe nepbroodjes? Dat schijfje separatorvlees? Die gesmolten gummi die ze kaas noemen? Die koude, zoute patatjes van aardappelmeel? De cola gemaakt van aanlengsiroop?
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen nog af en toe bij Burgerking, bij McDonalds ben ik echt al jaren niet meer geweest.
Beetje hogere bloeddruk kan zelden kwaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.
Moet altijd lachen om mensen die doen alsof Burger King en Macdonalds verschillen als dag en nacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde probleem. Laatst op een vliegveld bij gebrek aan alternatief weer eens wat bij de BK gehaald. En inderdaad nog steeds een klef broodje en veel te zoute patat.
Allemaal gewoon kut.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om mensen die doen alsof Burger King en Macdonalds verschillen als dag en nacht.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Amerikaanse producten.!
Ieder weldenkend mens wil iets Scandinavisch.
Ja maar wij zijn normale stervelingen. De rest hier heeft honderd man voor zich werken waardoor ze altijd het allerbeste eten, waar ze ook zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Als je honger hebt, wil je gewoon wat eten. Op de snelweg kan ik het mij helaas niet permitteren eerst een reservering bij een sterrenrestaurant te maken.
McDonald's is gewoon een snackbar. Bij 'Patat van Ad' kom ik ook om patat en een gehaktbal te vreten, niet om de gastronomische snob uit te hangen.
https://www.laplace.com/nl/locations/quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Als je honger hebt, wil je gewoon wat eten. Op de snelweg kan ik het mij helaas niet permitteren eerst een reservering bij een sterrenrestaurant te maken.
McDonald's is gewoon een snackbar. Bij 'Patat van Ad' kom ik ook om patat en een gehaktbal te vreten, niet om de gastronomische snob uit te hangen.
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.laplace.com/nl/locations/
Graag gedaan.
Nee, is overgekocht door de Jumbo. Alle losse restaurants zijn open, de restaurants in de oude V&D's niet (of niet allemaal, geen idee).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.
Nope, ze zijn nog springlevend. Ik eet daar toch best graag onderweg idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel serieus een goede suggestie voor eten langs de snelweg. Ik ben ernstig out of the loop, dus dacht dat dit gewoon met V&D ter ziele was gegaan.
Zolang de reclames maar niet verzorgd worden door Frank Lammers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, is overgekocht door de Jumbo. Alle losse restaurants zijn open, de restaurants in de oude V&D's niet (of niet allemaal, geen idee).
Wel fijn dat dat behouden is, was toch wel het hoogtepunt van de hele V&D. Vooral de chocoladeafdeling en de broodjes.![]()
Uit de beerput die we het Midden-Oosten noemenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Leuke berichtjes vandaag.
Qatar and Saudi Arabia: The Final Breakup or Will America Help?
Ankara's paranoia spikes as Qatar shunned
Ayaan Hirsi Ali: Tackle Islam or face civil war
The US may leave the UN Human Rights Council over a perceived 'anti-Israel bias'
Hoe staat Turkije ook alweer tegenover Qatar/Iran vs SA/Egypte?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Leuke berichtjes vandaag.
Qatar and Saudi Arabia: The Final Breakup or Will America Help?
Ankara's paranoia spikes as Qatar shunned
Ayaan Hirsi Ali: Tackle Islam or face civil war
The US may leave the UN Human Rights Council over a perceived 'anti-Israel bias'
Volgens mij probeert Turkije al die partijen te vriend te houden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe staat Turkije ook alweer tegenover Qatar/Iran vs SA/Egypte?
Welnee, ik was gisteren vrij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat ondanks de reistijd. Wat een bedrijfsgod.
Als je het niet in 20 uur kan verdienen dan lukt het in 40 ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ik was gisteren vrij.
Toch weer 40 uur in 4 dagen proppen hè?
Vrij vriendelijk t.o.v. Qatar, niet zo vriendelijk tegen Iran/Syrië en Egypte. Neutraal t.o.v. de Saudi's aangezien die tegenwicht bieden aan Iran, maar uiteraard moet Turkije de regionale leider zijn en niet SA. Voorts permanent boos op de VS omdat ze zich overal in mengen. En dat geldt ook voor Rusland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe staat Turkije ook alweer tegenover Qatar/Iran vs SA/Egypte?
Gelukkig is daar nu Trump.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrij vriendelijk t.o.v. Qatar, niet zo vriendelijk tegen Iran/Syrië en Egypte. Neutraal t.o.v. de Saudi's aangezien die tegenwicht bieden aan Iran, maar uiteraard moet Turkije de regionale leider zijn en niet SA. Voorts permanent boos op de VS omdat ze zich overal in mengen. En dat geldt ook voor Rusland.
Tja, de sterke oom uithangen werkt alleen maar als mensen boos gemaakt kunnen worden over vermeend onrecht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrij vriendelijk t.o.v. Qatar, niet zo vriendelijk tegen Iran/Syrië en Egypte. Neutraal t.o.v. de Saudi's aangezien die tegenwicht bieden aan Iran, maar uiteraard moet Turkije de regionale leider zijn en niet SA. Voorts permanent boos op de VS omdat ze zich overal in mengen. En dat geldt ook voor Rusland.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Gezichten van journalisten die naar Sean Spicer luisteren. Hilarisch
Hopelijk gaat 'ie zo min mogelijk doen in die bagger. Lekker één basis houden, wapens verkopen en voor de rest negeren.quote:
Kleine kans. Hij gaat immers eerst nog even IS en alle aanhangsels uitroeien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie zo min mogelijk doen in die bagger. Lekker één basis houden, wapens verkopen en voor de rest negeren.
Sinds wanneer mag je roken bij de kapper?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef Euribob het volgende:
Er zit hier bij de kapper een kerel me een partijtje classy te wezen, echt niet normaal.
Sigaartje in de mond, nadenkende houding, pakje aan.. Tering.
Een basis in Qatar. Er zijn nog een flink aantal US bases in de regio, hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie zo min mogelijk doen in die bagger. Lekker één basis houden, wapens verkopen en voor de rest negeren.
Barber don't give a shit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je roken bij de kapper?
Dan zou ik er juist ver van weg blijven. Rokenquote:
Je zit met Kaas- bij de kapper? Schattig paar zijn jullie tochquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:43 schreef Euribob het volgende:
Er zit hier bij de kapper een kerel me een partijtje classy te wezen, echt niet normaal.
Sigaartje in de mond, nadenkende houding, pakje aan.. Tering.
Past wel bij het sfeertje dat ze scheppen. Beetje rokersluchtje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zou ik er juist ver van weg blijven. Roken
Nee, Kaas gaat liever drie keer per maand naar een slechte kapper dan één keer per maand naar een goeie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je zit met Kaas- bij de kapper? Schattig paar zijn jullie toch
Kankersfeertje?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Past wel bij het sfeertje dat ze scheppen. Beetje rokersluchtje.
Ja dat bedoel ik. Die andere sluiten. Veel te duur en zinloos.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een basis in Qatar. Er zijn nog een flink aantal US bases in de regio, hoor.
Tering wat veelquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een basis in Qatar. Er zijn nog een flink aantal US bases in de regio, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |