Ik vind die zijdelingse verhaallijnen juist kut. Meer politieke spelletjes.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk saai geworden. Een beetje moord (oorlog) of andersoortig drama was niet verkeerd geweest. Dat POLitieke gedoe begon al bij het tweede seizoen te vervelen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind die zijdelingse verhaallijnen juist kut. Meer politieke spelletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig homosuele scenes zeker.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aflevering 9 nu, maar het nieuwe seizoen valt me helaas behoorlijk tegen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Te weinig homosuele scenes zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Voor de geinteresseerden
hier het debat tussen AF en Yernaz
Ik ga wel eventjes een paar stukjes kijken, ben toch wel benieuwd.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.
wat doet KLB hierquote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef BoneThugss het volgende:
Zie de onhoudbare stroom aan feiten![]()
![]()
KLB / Jesse Klaver
Het is een verlengstuk van je zielquote:
En ik ben donderdag vrijtwitter:nielslesniewski twitterde op maandag 05-06-2017 om 22:07:20CBS announces they will be airing the Comey hearing on the network. reageer retweet
Niet aan te luisteren met die puberale kinderen op de achtergrond die over elk scheetje een grapje moesten maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Voor de geinteresseerden
hier het debat tussen AF en Yernaz
Eh, tijdsverschil zal het bij ons in de avond laten zijn als die hearing op tv is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:12 schreef skysherrif het volgende:
En ik ben donderdag vrijtwitter:nielslesniewski twitterde op maandag 05-06-2017 om 22:07:20CBS announces they will be airing the Comey hearing on the network. reageer retweet
, dit wordt echt een beetje als superbowl gezien onderhand
heb je gezien op wat voor tijden op de dag ik meestal in de sc zit?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, tijdsverschil zal het bij ons in de avond laten zijn als die hearing op tv is.
FvD'ertjes doen het blijkbaar, Anne Fleur is het grote Kwaad die Nederland een fascistische staat gaat maken heb ik mij laten vertellen en tja, daar zijn FvD'ertjes bang van, sterke vrouwen en zoquote:Op maandag 5 juni 2017 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die daar vrijwillig anderhalf uur naar gaat zitten kijken verdient een biertje en een hobby.
de JOOP fans net zo goedquote:Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FvD'ertjes doen het blijkbaar, Anne Fleur is het grote Kwaad die Nederland een fascistische staat gaat maken heb ik mij laten vertellen en tja, daar zijn FvD'ertjes bang van, sterke vrouwen en zo
Wel eens een interview met Anne Fleur gezien, zoveel diepgang hoef je bij haar niet te verwachten volgens mij.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de JOOP fans net zo goed
Dit debat ken ik alleen maar vanwege Anne Fleur, JOOP en andere van dit soort figuren en uit hun berichtgeving afgelopen dagen dacht ik echt dat ik iets verschrikkelijks sexistisch ging zien en dat Yernaz tot een soort nieuwe endlosung ging oproepen.
Trof vooral een vervelend joelend publiek aan ja, maar ik snap wel dat men het zo ging spinnen, als Anne Fleur zelfs een debat verliest van fucking Yernaz dan ben je niet zo geschikt.
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de JOOP fans net zo goed
Dit debat ken ik alleen maar vanwege Anne Fleur, JOOP en andere van dit soort figuren en uit hun berichtgeving afgelopen dagen dacht ik echt dat ik iets verschrikkelijks sexistisch ging zien en dat Yernaz tot een soort nieuwe endlosung ging oproepen.
Trof vooral een vervelend joelend publiek aan ja, maar ik snap wel dat men het zo ging spinnen, als Anne Fleur zelfs een debat verliest van fucking Yernaz dan ben je niet zo geschikt.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best maar ik zie vooral hier een topic waarin men Anne Fleur een tweede Volkert noemt, dom wicht, gevaarlijk, exteem links, communist en dat is maar een greep uit de eerste pagina.
In het fucking topic hier in POL waarin je zelf net hebt gepost?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ze is ook wel extreem links trouwens en ze ziet zichzelf iig als een marxist.
Oh, daar kijk ik echt nooit. Dacht zet het er even neer, kunnen ze er daar lekker over debatteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In het fucking topic hier in POL waarin je zelf net hebt gepost?
Tsja, als je arthur spooner opeen serieus gaat nemenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In het fucking topic hier in POL waarin je zelf net hebt gepost?
Dat was het punt dus niet. Het is een aaneenschakeling van beledigingen en aantijgingen die kant noch wal raken over iemand die nauwelijks relevant is te noemen. Ze schrijft wel eens een opinie stukje op JOOP...nou, nou...dan ben je toch een gevaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, als je arthur spooner opeen serieus gaat nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |