twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 12:25:02People, the lawyers and the courts can call it whatever they want, but I am calling it what we need and what it is, a TRAVEL BAN! reageer retweet
Ik denk niet dat je er erg lang zou werken.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:01 schreef Tchock het volgende:
Als ik in een apotheek werkte zou ik dat de hele dag doen.
NEE MEVROUW, DIT MIDDEL WERKT NIET VOOR EEN JEUKENDE KUT.
"maar ik vroeg alleen maar of dit samen met paracetamol kan gebruiken..."
Man man man.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Godzijdank ben ik geen apotheker. Saai man. Kom best vaak bij de apotheek en het meeste wat ze lijken te doen is ouderwetse computers bedienen, doosjes uit een machine pakken, onbegrijpelijk veel stickers plakken en naar gezeur van zieke mensen luisteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er erg lang zou werken.
Dat is nou 36D Chess. Aka 'lekker fris geluid', want niet policor.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:23 schreef Reya het volgende:
Man man man.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:56Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it! reageer retweet
Dat was ook weer extreem dom van 'm ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-06-2017 om 12:25:02People, the lawyers and the courts can call it whatever they want, but I am calling it what we need and what it is, a TRAVEL BAN! reageer retweet
Staan ze daar dadelijk voor het SC...alsof die niet meelezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was ook weer extreem dom van 'm ja.
Alternatieve spelling is Bhat. Maar goed wellicht had deze knaap bepaalde 'voorkeuren'.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, een van de aanslagplegers van afgelopen weekend bleek de achternaam "Butt" te hebben.
Ah, dat verklaart het motief.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, een van de aanslagplegers van afgelopen weekend bleek de achternaam "Butt" te hebben.
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Staan ze daar dadelijk voor het SC...alsof die niet meelezen.
Ja, dat gaat werken bij het SC, echt.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.
Bijvoorbeeld:
Conway slams media for 'obsession' with Trump's tweets
Jammer dat haar eigen man de tweets wel serieus neemt en er van baalt.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom doet het WH de laatste dagen zijn uiterste best om mensen te laten geloven dat je die tweets allemaal niet serieus moet nemen.
Bijvoorbeeld:
Conway slams media for 'obsession' with Trump's tweets
twitter:gtconway3d twitterde op maandag 05-06-2017 om 17:11:15These tweets may make some ppl feel better, but they certainly won't help OSG get 5 votes in SCOTUS, which is what... https://t.co/rElRaiq4z5 reageer retweet
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is nou 36D Chess. Aka 'lekker fris geluid', want niet policor.
Jij had laatst toch last van muggenlarven bij een van je planten? Heb je dat nog op kunnen lossen?quote:
Giuliani is een beste mafketel. Die had ik zeker uitgescholden.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.
En niet eens op een inhoudelijk punt hè, maar omdat Khan had gezegd dat er geen reden voor paniek was. Wat moet hij zijn stad anders vertellen, "ren allemaal rond met je handen in je haar"?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat de Britse premier een dag na 9/11 de burgemeester van New York enkel online een beetje zou aanvallen en uitschelden.
Dat gaat hun pet te boven, geloof mij maar.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, geef Trumpje een wapendealtje en hij is je beste vriend weer. Of een hotel licentie of wat trademarks, het is zo duur allemaal niet, Khan moet gewoon wat ruimdenkender zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En niet eens op een inhoudelijk punt hè, maar omdat Khan had gezegd dat er geen reden voor paniek was. Wat moet hij zijn stad anders vertellen, "ren allemaal rond met je handen in je haar"?Lekker quoteje uit zijn verband rukken en er dan dagen over gaan zeiken. Kleuter.
Biedt hoop. Als zelfs zo'n totaalmalloot nog iets kan bereiken in zijn leven, ben ik ook nog niet verloren.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
Eigenlijk wel hilarisch, dat zo'n volslagen bosmongool president is.
Enige dat ik er hilarisch aan vind is dat ik het die stinkamerikanen wel gun dat hun reputatie nu wereldwijd lekker naar de knoppen is. En dat het voor meer Europese integratie zorgt, terwijl precies de figuren die dat vreselijk vinden om Trump stonden te juichen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
Dat zeiden sommige lui in 1934 ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
Ik vind het ook steeds minder grappig worden. Vooral de mensen (ook in Nederland!) die hem nog steeds verdedigen. Het is allemaal de schuld van de linkse media etc.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enige dat ik er hilarisch aan vind is dat ik het die stinkamerikanen wel gun dat hun reputatie nu wereldwijd lekker naar de knoppen is. En dat het voor meer Europese integratie zorgt, terwijl precies de figuren die dat vreselijk vinden om Trump stonden te juichen.
Biedt ruimte voor de 4e macht.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:54 schreef Reya het volgende:
quote:Washington, D.C. – U.S. Conference of Mayors CEO and Executive Director Tom Cochran today issued the following statement on the London terror attack:
“The United States Conference of Mayors stands today united with Mayor Sadiq Khan of London
and the people of London.
“We send condolences to family and loved ones of those dead and injured.
“We send praise and absolute respect for the police officers who responded with 8 minutes to kill all three of the London Bridge terrorist murderers.
“The Mayors of the USA who haven’t had a terrorist attack know full well that in today’s age of terrorist actions, domestic and international, an attack could happen in their city.
“And the Mayors of the USA whose cities have been hit with an attack of hate and murder have an even more personal feeling for London Mayor Khan. We commend him for his statement today.
“He has risen above this crisis of death and destruction, as mayors continue to do, to alleviate fear, to bring comfort to his people of London and to give support to the first responders who continue to protect, defend and provide emergency care to his people of London.
“Thank you, Mayor Khan, for your leadership during this crisis.
“World Leaders need to know that, in 2017 thus far, in our cities across the globe, there have been 500 attacks and 3500 deaths and many more physically and mentally wounded.”
Maar je mag niet minachtend doen over ze, hoor, dan worden ze boos en demoniseer je hun.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook steeds minder grappig worden. Vooral de mensen (ook in Nederland!) die hem nog steeds verdedigen. Het is allemaal de schuld van de linkse media etc.
"Demoniseren" is synoniem geworden met "Kritiek leveren op iemand die idiote dingen zegt"quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar je mag niet minachtend doen over ze, hoor, dan worden ze boos en demoniseer je hun.
Khan doet het perfect, die zegt gewoon "Sorry, ik ben met belangrijke dingen bezig, niet Trump"quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Reya het volgende:
Zo'n ruzie met Trump kan de populariteit van Khan enkel goed doen. Ik zou het persoonlijk nog even flink uitmelken.
Yep.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Demoniseren" is synoniem geworden met "Kritiek leveren op iemand die idiote dingen zegt"
Een van de aanslagplegers werd ook gezien als een 'vriendelijke buurman'.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Demoniseren is het hebben van terechte kritiek op volstrekt marginale figuren.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Demoniseren" is synoniem geworden met "Kritiek leveren op iemand die idiote dingen zegt"
Hen Ze.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar je mag niet minachtend doen over ze, hoor, dan worden ze boos en demoniseer je hun.
Jij bent zo'n nare buurman. Jawel.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een van de aanslagplegers werd ook gezien als een 'vriendelijke buurman'.
(Populair argument van enkele hier.)
Filmpje? Of foto?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
Groot respect overigens voor Ariana Grande gisteren, dat meisje, wiens muziek mij totaal niet interesseert, stond gisteren wel voor tienduizenden in Manchester en deed iets fantastisch met een groot gevoel voor empathie en wars van omhooggevallen sterretjes gedrag.
Het is ijdele hoop maar daar kan Trump nog wat van leren.
Onzin. Ik groet altijd wanneer ik daar zin in heb.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent zo'n nare buurman. Jawel.
Hitler groette ook veel mensen. Hij had zelfs een speciale groet gekopieerd van de Romeinen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onzin. Ik groet altijd wanneer ik daar zin in heb.
Pleurt op.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
Kom lekker haten op Klaver.![]()
KLB / Jesse Klaver
Die durf ik dan nog niet te gebruiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hitler groette ook veel mensen. Hij had zelfs een speciale groet gekopieerd van de Romeinen.
Oeps dacht dat ik in KLB-SC zatquote:
Ik zou niet weten waarom, zover ik kan zien doet hij waar hij voor gekozen is naar eer en geweten.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
Kom lekker haten op Klaver.![]()
KLB / Jesse Klaver
Het is ongelooflijk saai geworden. Een beetje moord (oorlog) of andersoortig drama was niet verkeerd geweest. Dat POLitieke gedoe begon al bij het tweede seizoen te vervelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verder met house of cards. Moet zeggen dat ik met sommige verhaallijnen wel klaar ben.
Nu ik hier toch ben.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, zover ik kan zien doet hij waar hij voor gekozen is naar eer en geweten.
Zover ik hij begreep was hij niet door Achmed en Abu in Syrië en Somalië gekozen, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, zover ik kan zien doet hij waar hij voor gekozen is naar eer en geweten.
Dat mag. Ik heb niet op hem gestemd maar zover ik kan zien voert hij uit waar zijn kiezers voor gekozen hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben.
Ik moet die kerel niet, veel te populistisch.
Eerder door Olga en Sterre die met bakfiets groenten verkopen die ze in eigen tuin hebben gekweekt.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zover ik hij begreep was hij niet door Achmed en Abu in Syrië en Somalië gekozen, maar ik kan het mis hebben.
Ja, dat vond ik ook. Gister was duidelijk hoe krachtig muziek kan zijn en Grande vervulde de hoofdrol met verve. Extra knap omdat ze hartstikke jong is.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
Groot respect overigens voor Ariana Grande gisteren, dat meisje, wiens muziek mij totaal niet interesseert, stond gisteren wel voor tienduizenden in Manchester en deed iets fantastisch met een groot gevoel voor empathie en wars van omhooggevallen sterretjes gedrag.
Het is ijdele hoop maar daar kan Trump nog wat van leren.
Mooi, hoe minder mensen er op dit soort figuren stemmen hoe beter.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb niet op hem gestemd maar zover ik kan zien voert hij uit waar zijn kiezers voor gekozen hebben.
Ja, en? Ik kan ook wel vinden dat iedereen die op de PVV of Fvd stemt een bosmongool is maar soit, ze hebben het recht om te stemmen en hebben dat gedaan op een partij die hun denkbeelden uitdraagt. Hoop ik. En die kans is eigenlijk groter bij Olga en Sterre dan die van de PVV en FvD stemmers.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eerder door Olga en Sterre die met bakfiets groenten verkopen die ze in eigen tuin hebben gekweekt.
En Roemer is niet eens gesprekspartner voor een coalitie. Nou, wees er blij mee.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mooi, hoe minder mensen er op dit soort figuren stemmen hoe beter.
Roemer is tenminste nog een eerlijke vent met soms rare ideeën. Klaver is een vent met altijd rare ideeën.
Ja, inderdaad. En dan gewoon in twee weken een benefietconcert uit de grond stampen en direct weer op het podium gaan staan, ik heb echt respect voor haar (gekregen).quote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja voor Grande lijkt het mii ook moeilijk, enerzijds is alles wat je doet verkeerd omdat je of de situatie misbruikt of je harteloos bent, daarnaast zal er mogelijk een schuldgevoel spelen en dan als laatste zal je er zelf ook een aardig trauma aan overhouden.
Ja ik ken haar muziek totaal niet maar ik vind dat ze het erg goed aangepakt heeft voor zover dat mogelijk is.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dan gewoon in twee weken een benefietconcert uit de grond stampen en direct weer op het podium gaan staan, ik heb echt respect voor haar (gekregen).
Het is ook geen bijzondere muziek verder. Gewoon vrij standaard top 40 en populair bij tieners, een beetje de Britney Spears of Madonna anno nu.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik ken haar muziek totaal niet maar ik vind dat ze het erg goed aangepakt heeft voor zover dat mogelijk is.
Gewoon de e er afhalen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Grande is eigenlijk wel een goede naam. Ten zuiden van Texas dan.
Daarom heb ik er ook niet op gestemd.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En Roemer is niet eens gesprekspartner voor een coalitie. Nou, wees er blij mee.
Maar hij had ze toch niet verteld; ik ga niet regeren als ik niet de ruimte krijg om Afrika binnen te halen? Dat staat boven het klimaat, gezondheidszorg, etc?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eerder door Olga en Sterre die met bakfiets groenten verkopen die ze in eigen tuin hebben gekweekt.
Dijkhoff heeft een eigen partij, dat heet de VVD. Hij is een ras echte VVD' erquote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook niet op gestemd.
Ik wist het anders gewoon echt niet. D66 draait alleen maar, Rutte lult soms ronduit dom en geeft nooit antwoord op vragen. Klaver komt met allerlei schijnoplossingen, maar rijdt zelf nog niet eens elektrisch.
Dijkhoff zou een eigen partij moeten beginnen.
Ja hoor. En in je klaagtopic nog zeggen SP te stemmen. Dijkhof is het tegenovergestelde.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook niet op gestemd.
Ik wist het anders gewoon echt niet. D66 draait alleen maar, Rutte lult soms ronduit dom en geeft nooit antwoord op vragen. Klaver komt met allerlei schijnoplossingen, maar rijdt zelf nog niet eens elektrisch.
Dijkhoff zou een eigen partij moeten beginnen.
VVD.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dijkhoff heeft een eigen partij, dat heet de VVD. Hij is een ras echte VVD' er
Dijkhoff waardeer ik persoonlijk heel erg. Laat zich nooit gek maken door bv PowNed. Hij zit alleen bij de verkeerde partij.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja hoor. En in je klaagtopic nog zeggen SP te stemmen. Dijkhof is het tegenovergestelde.
En?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, ok, ik zit dankzij deze SC quotes op te zoeken van Ariana Grande. Een nieuw dieptepunt.
I like either skinny jeans or the ripped, casual, super-sloppy boyfriend jeans. A lot of ripped jeans. They are so early 2000, but they are so cute, I love them. I love surfer jeans, too!quote:
Aha.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dijkhoff waardeer ik persoonlijk heel erg. Laat zich nooit gek maken door bv PowNed. Hij zit alleen bij de verkeerde partij.
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I like either skinny jeans or the ripped, casual, super-sloppy boyfriend jeans. A lot of ripped jeans. They are so early 2000, but they are so cute, I love them. I love surfer jeans, too!
- Ariana Grande
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I like either skinny jeans or the ripped, casual, super-sloppy boyfriend jeans. A lot of ripped jeans. They are so early 2000, but they are so cute, I love them. I love surfer jeans, too!
- Ariana Grande
Kijk, hier heb je wat aan.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
Nothing burns more calories than dancing in 5-inch heels... try it!
- Ariana Grande
Aflevering 9 nu, maar het nieuwe seizoen valt me helaas behoorlijk tegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verder met house of cards. Moet zeggen dat ik met sommige verhaallijnen wel klaar ben.
Hmm, het is een internationale trend.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik op Mycroft zoek naar Ariana Grande krijg ik de volgende poststatistieken:
[ afbeelding ]
Doet mij toch afvragen bij welke wereldramp zij in het najaar van 2014 betrokken was.
Ach joh, een klein lolletje. En dat 'meisje' was vorige jaar wel al volwassen genoeg om zich publiekelijk achter oorlogsfanaat Hillary te scharen.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
Zielig, dat meisje zat wel bij ouders wiens dochter gedood is twee weken geleden en bij kinderen die met zware verwondingen in het ziekenhuis liggen.
Maar haar uitspraken over jeans zijn waar je haar op afrekent. Nou, wees er maar trots op.
*Zoekt op nude pics*quote:Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik op Mycroft zoek naar Ariana Grande krijg ik de volgende poststatistieken:
[ afbeelding ]
Doet mij toch afvragen bij welke wereldramp zij in het najaar van 2014 betrokken was.
Fappening, mischien?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, het is een internationale trend.
[ afbeelding ]
Toen kwam wel haar doorbraakalbum uit maar waarom is dat op FOK! zo veelbesproken...
Oh dit is het denk ook serieusquote:
Die dus.quote:
Wehe, internet tochquote:Op maandag 5 juni 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh dit is het denk ook serieusNajaar van 2014 was die grote lek met naaktfoto's van allerlei beroemdheden.
[..]
Die dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderzoeksmethodiek![]()
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:58 schreef LelijKnap het volgende:
Haha, jup inderdaad."Cat match" Is toch gvd overduidelijk een andere kat. Alsnog goede kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderzoeksmethodiek
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:58 schreef LelijKnap het volgende:
Haha, jup inderdaad.Zo veel moeite terwijl er meer porno is te vinden op het internet dan andere content.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderzoeksmethodiek
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Haha dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 5 juni 2017 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Cat match" Is toch gvd overduidelijk een andere kat. Alsnog goede kont.
Het is niet hetzelfde, 't is net alsof je 'r kent (als je fan bent iig). Dat maakt het wel een stuk geiler. Zo heb ik zelfs door alleen het zien van de pokies van J Aniston plezier kunnen beleven.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo veel moeite terwijl er meer porno is te vinden op het internet dan andere content.
Vaak vind ik de helft van een aflevering maar boeiend.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aflevering 9 nu, maar het nieuwe seizoen valt me helaas behoorlijk tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |