Beetje verouderd plaatje heur.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat veel
[ afbeelding ]
Lekker duidelijk kaartje, Iran lijkt een zee.
2011 zie ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beetje verouderd plaatje heur.
Een zee van Amerika-hatende extremisten ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat veel
[ afbeelding ]
Lekker duidelijk kaartje, Iran lijkt een zee.
Ja dus, maar dan met een vleugje obesitas.quote:
Verkopen ze bij de Limburgse Mac eigenlijk vlaaien, John?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook daarvan kan ik van tijd tot tijd genieten.
Ach, uiteindelijk gaat het niet om hoeveel uren je er zit, maar om wat je doet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je het niet in 20 uur kan verdienen dan lukt het in 40 ook niet.
Fok!ken!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk gaat het niet om hoeveel uren je er zit, maar om wat je doet.
Vertel dat aan deze mensen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het niet kom er nooit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de Limburgse Mac eigenlijk vlaaien, John?
Het beste lijkt me er te zitten dat doen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Veel van de bases liggen er nog, maar de hoeveelheid troepen is sterk verlaagd de afgelopen jaren. Iets van dertig duizend verdeeld over al die locaties.quote:
Zijn dat de hanenbeschermers?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel dat aan deze mensen.
[ afbeelding ]
is toch een plankje op die paal, heet het dan toch paal zitten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dit zijn deelnemers aan het WK Paalzitten.
Een of ander Schiermonniks feest is om hier een haan in te stoppen:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dit zijn deelnemers aan het WK Paalzitten.
Dat hebben ze allemaal lijkt me. Geen enkele millennial kan twee seconden overleven zonder smartfoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef Rezania het volgende:
Die gozer die zijn mobiel mee heeft genomen.Livin' on the edge.
En de markt ondertussen naar alternatieve energiebronnen laten zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie zo min mogelijk doen in die bagger. Lekker één basis houden, wapens verkopen en voor de rest negeren.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En de markt ondertussen naar alternatieve energiebronnen laten zoeken.
Als je 70 uur op zo'n paal moet zitten zou ik ook een telefoon meenemen. Wat een millennial ben ik toch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal lijkt me. Geen enkele millennial kan twee seconden overleven zonder smartfoon.
Het lijkt wel een foto van een jaar of tien terug. Maar dan nog zal eidereend af wel mee hebben gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal lijkt me. Geen enkele millennial kan twee seconden overleven zonder smartfoon.
Absoluut. Hele idee van dat paalzitten is niets doen in een oncomfortabele positie. Smartfoons veranderen de zaak.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 70 uur op zo'n paal moet zitten zou ik ook een telefoon meenemen. Wat een millennial ben ik toch.
Kom op zeg. Vroeger namen ze gewoon een krant / boek / tijdschrift mee, nu een smartphone. Wat erg zeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Absoluut. Hele idee van dat paalzitten is niets doen in een oncomfortabele positie. Smartfoons veranderen de zaak.
Jongeren zijn zo in zichzelf tegenwoordig. Als je in de trein zit zit alleen maar iedereen naar zijn schermpje te staren. Vroeger was er gewoon contact tussen mensen in de trein.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom op zeg. Vroeger namen ze gewoon een krant / boek / tijdschrift mee, nu een smartphone. Wat erg zeg.
Wel een hogere vorm van informatievoorziening.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren zijn zo in zichzelf tegenwoordig. Als je in de trein zit zit alleen maar iedereen naar zijn schermpje te staren. Vroeger was er gewoon contact tussen mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Nog voordat men kleiner een tabloid-formaat hanteerde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongeren zijn zo in zichzelf tegenwoordig. Als je in de trein zit zit alleen maar iedereen naar zijn schermpje te staren. Vroeger was er gewoon contact tussen mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Gaat over de 3e aanslagpleger, youssef zaghba.quote:UPDATE: Reports he was stopped at Bologna airport in Mar 2016 en-route to Turkey/Syria, Italian intel officials had passed info on him to UK
Daar is vast wel een NWS topic over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat over de 3e aanslagpleger, youssef zaghba.
Toen werd het publieke debat nog gewoon gevoerd in het OV! Oh nee, toch niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel ja.quote:
Heb zowel niets met die kleine kut beestjes als met die doorgefokte pitbulls.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hah, we hadden het laatst eens over de contextafhankelijkheid van bijtincidenten met honden. Net zag ik dit filmpje op Dumpert.
ER IS NIKS MIS MET DEZE HONDEN MEVROUWquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hah, we hadden het laatst eens over de contextafhankelijkheid van bijtincidenten met honden. Net zag ik dit filmpje op Dumpert.
Ja dat is zeker een opmerkelijke gewoontequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
ER IS NIKS MIS MET DEZE HONDEN MEVROUW
ik laat ze alleen uit met een bodycam om voor het geval dat.
Nja, om wat hij zelf zegt. Normaliter kreeg wss die pitbull het spuitje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een opmerkelijke gewoonte
Wellicht 30 ECTS per formatie? En reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:39 schreef Kowloon het volgende:
Wat zou een informateur eigenlijk verdienen? Ik neem aan dat Herman niet gratis is op komen draven?
Ja dat is ook super irritant die kleine kutbeesten die maar doen, alleen doet dit niet af aan dat ik liever die kleine hond los zie lopen dan die grote honden. Verder heeft die man wel gelijk, als die kleine hond die grote hond aanvalt heeft hij gezeik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Geen idee. Over gemeenten vind ik wel deze. Het is een eervolle taak, dus wellicht volstaat ook hier een onkostenvergoeding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:39 schreef Kowloon het volgende:
Wat zou een informateur eigenlijk verdienen? Ik neem aan dat Herman niet gratis is op komen draven?
We kunnen even een Wob-verzoek indienen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen idee. Over gemeenten vind ik wel deze. Het is een eervolle taak, dus wellicht volstaat ook hier een onkostenvergoeding.
http://www.binnenlandsbes(...)tuurtje.154809.lynkx
Dat kan vast.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
We kunnen even een Wob-verzoek indienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |