Bijna iedereen, dit was gewoon een van de slechtste trollpogingen ooit (of hij is echt gek).quote:
Allebei.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna iedereen, dit was gewoon een van de slechtste trollpogingen ooit (of hij is echt gek).
twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 19:26:58Zo vierde Besiktas het binnenhalen van de titel. Op de Bosporus. (via @onsonmez) https://t.co/lAVEXYw1ya reageer retweet
Ik ga wel mind of the universe op ned3 kijken. Darten is het toch niet helemaal voor mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ook wel een mooie manier om een kampioen binnen te halen.twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 19:26:58Zo vierde Besiktas het binnenhalen van de titel. Op de Bosporus. (via @onsonmez) https://t.co/lAVEXYw1ya reageer retweet
wat zijn wel goede redenen?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om hierover te rellen, dus goed.
is het lil wayne kaliber?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering die Katy Perry kan echt totaal niet live zingen ook
Kate was niet best nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger, naast haar zangkwaliteiten is Lil Wayne een gitaarvirtuoos
Ja iddquote:Op zondag 4 juni 2017 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Coldplay gaat oasis spelen. Helemaal gek.
Niet gezien. Die Ariane Grande is ook een onzeker figuur trouwensquote:Op zondag 4 juni 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja idd
Bieber liep ook uit zijn nek te lullen zeg pfff
Ze ziet er niet echt lekker uit zo nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet gezien. Die Ariane Grande is ook een onzeker figuur trouwens
Die weet zich waarschijnlijk geen houding te geven op een podium zonder hoerige kleding.
Zowaar interactie met het publiek in tegenstelling tot al die huppelkutjes op naaldhakken. Die zijn dus echt helemaal niks meer zonder show vol vuurwerk en weet ik veel wat.quote:
Coldplay mag aids krijgen van mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Al moet je hier oppassen met positieve berichten over Coldplay hoor. Veelte burgerlijk.
sowquote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Coldplay mag aids krijgen van mij.
Je wil onbeschermde seks met ze ? (Lol)quote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Coldplay mag aids krijgen van mij.
Beetje jammer dat alleen Liam Gallagher daar isquote:Op zondag 4 juni 2017 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil onbeschermde seks met ze ? (Lol)
Die heeft zijn stem ook wel goed vernaggeldquote:Op zondag 4 juni 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat alleen Liam Gallagher daar is
quote:
Ach, 90% van de kids daar kent hem niet eens denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heeft zijn stem ook wel goed vernaggeld
Vast wel. De Amerikaanse artiesten backstage zullen hem daarentegen niet kennen lijkt mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, 90% van de kids daar kent hem niet eens denk ik.
lol.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil onbeschermde seks met ze ? (Lol)
Halloquote:
twitter:patric_6 twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:38:17🙏❤️👱🏾👱🏼@keitabalde14 https://t.co/KLOsQEpErB reageer retweet
N1ek- vindt dit leuk.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:patric_6 twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:38:17🙏❤️👱🏾👱🏼@keitabalde14 https://t.co/KLOsQEpErB reageer retweet
interracial gay sex
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die komt alleen tevoorschijn bij je moeder
Wie zijn dit?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:patric_6 twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:38:17🙏❤️👱🏾👱🏼@keitabalde14 https://t.co/KLOsQEpErB reageer retweet
interracial gay sex
Keita Balde en Patricio Gabarrón van Lazio. Geen idee of ze echt gay zijn of bro's trouwensquote:
Uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar je weet toch hoe slecht mijn gevoel voor humor is
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
Girona voor eerste keer in clubhistorie actief op hoogste niveau![]()
Was er drie weken geleden nog.quote:
heb je ook staan juichen om veltman?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast wel. De Amerikaanse artiesten backstage zullen hem daarentegen niet kennen lijkt mij.
Beide. Maar helaas was de wedstrijd uitverkocht.quote:
Die club is ook hard afgegleden.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
RCD Mallorca speelt volgend seizoen derde divisie, sowh.
Savanna is dan ook niet een al te beste naam voor een kind.quote:
Savannah heette zequote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Savanna is dan ook niet een al te beste naam voor een kind.
gebruiken jullie ook al milesquote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Twee 14-jarige binnen 14 mile. DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.
En nog een meisje van 15 kwijt hé!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Twee 14-jarige binnen 14 mile. DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.
Zijn 2 dode meisjes gevonden in de sloot nu in korte tijd.quote:
Is hetzelfde.quote:
ggmmquote:Op zondag 4 juni 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn 2 dode meisjes gevonden in de sloot nu in korte tijd.
Toevallig allemaal in de buurt van Amersfoort.
Gelukkig voor GGMM woont hij niet meer in Amersfoort.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn 2 dode meisjes gevonden in de sloot nu in korte tijd.
Toevallig allemaal in de buurt van Amersfoort.
Nee, maar 14 en 14 he. Als ik km's zou gebruiken was het geen 14quote:Op zondag 4 juni 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebruiken jullie ook al miles
halve gare
quote:
Geen flauw idee, het las alleen grappig.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DOe normaal man. Een meisje is dood. Ze was best knap.
Toch?
Ze zijn ook een beetje oud voor hem.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig voor GGMM woont hij niet meer in Amersfoort.
Nederland WK.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben moe van het kleffe gedoe over dat concert.
Ik heb daar dus weer helemaal niets van meegekregen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
warenquote:
Kijk jij dat deurwaardersprogramma ook stinhoquote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk concert?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk concert? Ik kijk nu Sjanne Paul..quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Of hij moet ook necrofiel zijn, maar dat zoek ik toch niet achter hem.quote:
Wat is dat treurig zegquote:Op zondag 4 juni 2017 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk jij dat deurwaardersprogramma ook stinho
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk jij dat deurwaardersprogramma ook stinho
zou even in blijven. Staat weer een spaans bankje op omvallen. ECB zal wel weer met de nodige euro's komen.quote:
Ik sluit niks bij die man uitquote:Op zondag 4 juni 2017 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of hij moet ook necrofiel zijn, maar dat zoek ik toch niet achter hem.
Ik blijf de komende maanden sowieso wel in cryptoquote:Op zondag 4 juni 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou even in blijven. Staat weer een spaans bankje op omvallen. ECB zal wel weer met de nodige euro's komen.
( -> http://www.zerohedge.com/(...)-liquidation-worries )
doe je zelfquote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er nog 200 gekocht.
Einde van de volgende week 10$ !!
mijn ouders hebben mijn pakken gevonden (lol)quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mot je niet zoveel door je neus halen
kkrboef
Nice manquote:Op zondag 4 juni 2017 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb vandaag ook wat BTC in waves gezet.
Dat vroeg ik ook alquote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Business Class nu op RTL7 in herhaling.
je zuipt toch ook bierquote:Op zondag 4 juni 2017 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga komende weken wel veel werken lieve typisch.
Oh, niks van gezien.quote:
(lol)quote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef Typisch het volgende:
kan niet investeren
maar wel seizoenkaart ajax kopen (lol)
aldus tjacka
omdat je er niet naar op zoek wasquote:
ik ben een bourgondierquote:Op zondag 4 juni 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
je zuipt toch ook bier
kun je ook investeren
Dat is ook goede investeringquote:Op maandag 5 juni 2017 00:00 schreef Typisch het volgende:
kan niet investeren
maar wel seizoenkaart ajax kopen (lol)
aldus tjacka
Vergeten te kijken maar toen ik hoorde dat hij op het scorebord stond heb ik wel direct een vanillesigaar opgestoken om het toch met jou te kunnen vieren.quote:
Wat attent..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeten te kijken maar toen ik hoorde dat hij op het scorebord stond heb ik wel direct een vanillesigaar opgestoken om het toch met jou te kunnen vieren.
welk concert?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester gedoe. De top 40 artiesten toonde pijnlijk aan dat ze drijven op hun groots opgezette shows en hoerige kleding want zingen kunnen ze nietquote:
Oh dat, kansloos gedoequote:Op maandag 5 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manchester gedoe. De top 40 artiesten toonde pijnlijk aan dat ze drijven op hun groots opgezette shows en hoerige kleding want zingen kunnen ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juni 2017 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dat, kansloos gedoe
Ondertussen heeft Arianne miljoenen volgers erbij, kan ze weer extra tissues kopen van alle reclame inkomsten op social media omdat ze het zo kut heeft.Geen idee of het een kansloos gedoe is los van de zangkunsten dan, kat Perry was het ergste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fun fact, mijn eerste like op youtube ooit was een vid van haar.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of het een kansloos gedoe is los van de zangkunsten dan, kat Perry was het ergste.
waarom kijk je er dan naarquote:Op maandag 5 juni 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat me niet eens om de zangers of wie er ook optreedt, maar dat geforceerde kleffe gedoe is zo vreselijk.
Hoe is dit 'fun'quote:Op maandag 5 juni 2017 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fun fact, mijn eerste like op youtube ooit was een vid van haar.
Het was zonder hoofdletter..quote:
Betaald ie gewoon voorquote:Op maandag 5 juni 2017 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrassend dat Thierry weer aanschuift bij Business Class.
Ja lul er maar weer over heen johquote:Op maandag 5 juni 2017 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrassend dat Thierry weer aanschuift bij Business Class.
Dacht dat het een grap was toen ik zag dat die neger het ook tweette..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:21 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/patric_6/status/871405757014691841
Dus je bent zwart, homo en speelt bij Lazio. Ok.
testquote:Op maandag 5 juni 2017 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde mensen op de block staan, lekker hoor.
[ afbeelding ]
lekker manquote:Op maandag 5 juni 2017 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
ik begin obsessief bezig te zijn met crypto
Waarom zou je in vredesnaam in de binnenstad van Rotterdam willen wonen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker man
ik droomde vannacht dat mijn porftolio x10 ging
penthouseje in rotterdam dan hoor
heerlijk hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker man
ik droomde vannacht dat mijn porftolio x10 ging
penthouseje in rotterdam dan hoor
quote:Op maandag 5 juni 2017 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heerlijk hoor
mijn portfolio is x14 gegaan sinds ik begon met crypto.
waarom nietquote:Op maandag 5 juni 2017 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam in de binnenstad van Rotterdam willen wonen.
lolwtfquote:Op maandag 5 juni 2017 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb bijna mijn oma zo ver om er ook in te stappen
effe erfenisbelasting ontwijken ditdat
Lijkt mij echt verschrikkelijk. Kom je eindelijk thuis en zit je alsnog in de pleuriszooi en dan nog op zoveel hoog ook, even naar buitengaan kost je gewoon tijd.quote:
dakterras tochquote:Op maandag 5 juni 2017 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij echt verschrikkelijk. Kom je eindelijk thuis en zit je alsnog in de pleuriszooi en dan nog op zoveel hoog ook, even naar buitengaan kost je gewoon tijd.
Nachtmerrie
Echt walgelijk hoe hoog die belasting is. Ik kreeg laatst ook een bedrag van mijn oma om het maar voor te zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb bijna mijn oma zo ver om er ook in te stappen
effe erfenisbelasting ontwijken ditdat
je mag geloof ik 2k belastingvrij aan kleinkinderen gevenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt walgelijk hoe hoog die belasting is. Ik kreeg laatst ook een bedrag van mijn oma om het maar voor te zijn.
voorlopig heb ik er nog geen geld voor ookquote:Op maandag 5 juni 2017 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou joepie. Even een flinke teug smog inademen. Daar gaan al je smoothie goedebedieningen
Dat je maar verstandiger met de jaren mag worden want die 10x gun ik je van harte hoor!!!quote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
voorlopig heb ik er nog geen geld voor ook
wat doe jij met je zuurverdiende centjes?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je maar verstandiger met de jaren mag worden want die 10x gun ik je van harte hoor!!!
we moeten aan positive thinking doenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
voorlopig heb ik er nog geen geld voor ook
ik bid tegenwoordig elke dagquote:Op maandag 5 juni 2017 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we moeten aan positive thinking doen
x10 in een jaar.
Helemaal niks. Ik leef dan ook als een vrome monnik wat de enige reden is dat ik überhaupt wat overhoud.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat doe jij met je zuurverdiende centjes?
misschien kun je een verslaving oppikkenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik leef dan ook als een vrome monnik wat de enige reden is dat ik überhaupt wat overhoud.
Ik weet niet zo goed wat alleen. Zelfs echt dronken worden vind ik niet leukquote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kun je een verslaving oppikken
het liefst 1 die je de club laat toetreden
heroinequote:Op maandag 5 juni 2017 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat alleen. Zelfs echt dronken worden vind ik niet leuk
Cocainequote:Op maandag 5 juni 2017 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel heel clichématig hoor. Daarmee bereik ik nog geeneens de status 14 jarig meisje.
BREAKING NEWS: UAE, Saudi, Bahrain and Egypt cut ties with Qatar. Dit omdat Qatar vermeende banden heeft met het Moslimbroederschap (ze supporten ze financieel)quote:
Als het zo doorgaat voor heel veel mensen.quote:
Voor wie niet ? Heb niet kunnen kijken.quote:
hahatwitter:BevHillsAntifa twitterde op zondag 04-06-2017 om 21:35:28Portland Antifa is selling Ice Cream at the protest to help fight capitalism.✊ https://t.co/5DxmhfIXQu reageer retweet
prima toch, gewoon in the UK doen of Engeland alleenquote:Op maandag 5 juni 2017 09:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: UAE, Saudi, Bahrain and Egypt cut ties with Qatar. Dit omdat Qatar vermeende banden heeft met het Moslimbroederschap (ze supporten ze financieel)
Vluchtruim et al gesloten en Al Jazeera kan opdoeken. Dat wordt waarschijnlijk een leuk WK. Leuke hoofdsponsor voor Barca ook trouwens.
Leuk, 2 helden. Straks kijken.quote:
quote:
Coolquote:Op maandag 5 juni 2017 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Deze heb je ook nog.. Van dit gesprek zei Theo later dat 'ie 'm dronken deed, en dat is 'm aan te zien..
Ik dacht dat ik er meer had gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef tong80 het volgende:
001. 625 haags_kwartiertje
022. 176 Doublepain
040. 118 GGMM
049. 109 tong80
055. 099 KingRoland
060. 091 onlogisch
083. 079 scrupuleus
Die gesprekken die 'ie deed zijn master.. Ik heb er door de jaren een stuk of honderd verzameld.. Leuk om naar te kijken, ook om enig historisch besef te ontwikkelen van de tijd dat ik opgroeide, want ik was te jong om zelf de televisie in te schakelen..quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef tong80 het volgende:
001. 625 haags_kwartiertje
022. 176 Doublepain
040. 118 GGMM
049. 109 tong80
055. 099 KingRoland
060. 091 onlogisch
083. 079 scrupuleus
Hij was vooral nodeloos provocatief, als wezenloos tegen alles en iedereen aan trappen je ding is moet je dat lekker zelf weten.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die gesprekken die 'ie deed zijn master.. Ik heb er door de jaren een stuk of honderd verzameld.. Leuk om naar te kijken, ook om enig historisch besef te ontwikkelen van de tijd dat ik opgroeide, want ik was te jong om zelf de televisie in te schakelen..
Ik betwijfel of jij het filmoeuvre van Theo kent..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was vooral nodeloos provocatief, als wezenloos tegen alles en iedereen aan trappen je ding is moet je dat lekker zelf weten.
Staat vooral in mijn geheugen gegrift als regisseur van b-films. 06-05 en Submission (wie) zijn echt tenenkrommend slecht.
Nee van de inhoud moest Theo het niet hebben. Zodra hij geitenneukers of anders denkenden de grond in kon trappen was hij beter in zijn element.
Dat mes in zijn borst heeft net wat meer indruk gemaakt op mij dan die films.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was vooral nodeloos provocatief, als wezenloos tegen alles en iedereen aan trappen je ding is moet je dat lekker zelf weten.
Staat vooral in mijn geheugen gegrift als regisseur van b-films. 06-05 en Submission (wie) zijn echt tenenkrommend slecht.
Nee van de inhoud moest Theo het niet hebben. Zodra hij geitenneukers of anders denkenden de grond in kon trappen was hij beter in zijn element.
Nou nou.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mes in zijn borst heeft net wat meer indruk gemaakt op mij dan die films.
nee johquote:Op maandag 5 juni 2017 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima toch, gewoon in the UK doen of Engeland alleen
Hey cryptomaatje.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee joh
Finale in de nieuwe kuip ditdat
Ischa Meier was ook briljantquote:Op maandag 5 juni 2017 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die gesprekken die 'ie deed zijn master.. Ik heb er door de jaren een stuk of honderd verzameld.. Leuk om naar te kijken, ook om enig historisch besef te ontwikkelen van de tijd dat ik opgroeide, want ik was te jong om zelf de televisie in te schakelen..
Heb je weleens overwogen om in Rotterdam te gaan wonen?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Baal alleen weer van dit gehucht. Weer alles dicht. En ik moet nog naar de winkel.
Lekker gepland goos.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Baal alleen weer van dit gehucht. Weer alles dicht. En ik moet nog naar de winkel.
Jazeker.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je weleens overwogen om in Rotterdam te gaan wonen?
quote:Op maandag 5 juni 2017 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teveel zekerheid hier, baan, familie, vrienden, etc. Misschien in de toekomst nog.
quote:Op maandag 5 juni 2017 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee joh
Finale in de nieuwe kuip ditdat
Wie wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij het filmoeuvre van Theo kent..
Jij dus niet.. Submission was trouwens een film van Hirsi Ali waarbij hij heeft geholpen.. Maar zijn jaren '90 films zijn best goed en de tv-serie's Najib & Julia en Koos Tak waren ook meer dan de moeite waard..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie wel.
Zijn best bekeken film trok zo'n 30.000 bezoekers.
Hij was de regisseur. Minstens zo belangrijk dus.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij dus niet.. Submission was trouwens een film van Hirsi Ali waarbij hij heeft geholpen..
Nee, dat was 'ie niet, maar afijn, laten we deze discussie niet voeren..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was de regisseur. Minstens zo belangrijk dus.
Submission part 1 is een elf minuten durende korte film uit 2004, geregisseerd door Theo van Gogh en geschreven door Ayaan Hirsi Ali, voormalig Nederlands Tweede Kamerlid voor de VVD. Wikipediaquote:Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, dat was 'ie niet, maar afijn, laten we deze discussie niet voeren..
Je zit toch in de IT?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teveel zekerheid hier, baan, familie, vrienden, etc. Misschien in de toekomst nog.
Ik had het over "minstens zo belangrijk".. Maar nogmaals, laten we deze discussie niet voeren, want je bent te weinig ingelezen merk ik alquote:Op maandag 5 juni 2017 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Submission part 1 is een elf minuten durende korte film uit 2004, geregisseerd door Theo van Gogh en geschreven door Ayaan Hirsi Ali, voormalig Nederlands Tweede Kamerlid voor de VVD. Wikipedia
Première: 29 augustus 2004
Regisseur: Theo van Gogh
Wikipedia
je zou je maar inlezen voor c-films.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had het over "minstens zo belangrijk".. Maar nogmaals, laten we deze discussie niet voeren, want je bent te weinig ingelezen merk ik al..
ik ben toch maar niet gegaan, nog wat pijnscheuten in m'n rug, vond het te riskantquote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef Doublepain het volgende:
Lekker gym geweest, laat de dag maar beginnen
Sowieso.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hengelo is dan ook een prima stad voor het oosten.
Dan heb je het mis. Interview werd een internationaal succes. Her-filmd door Steve Buscemi.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie wel.
Zijn best bekeken film trok zo'n 30.000 bezoekers.
Dat oeuvre van Een Uur Ischa is een aantal jaar terug door de VPRO in zijn totaliteit online gezet, weet niet of 't nog steeds online staat..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
40+ / Wie was de betere interviewer, Theo van Gogh of Ischa Meijer ?
steady nachtje wel jaquote:Op maandag 5 juni 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey cryptomaatje.
Het was weer een goede nacht voor de portfolio
06 is een groot succes geweest in Amerika.. Hij heeft zich uit laten kopen door een New Yorks distributiemaatschappij die op hun beurt weer behoorlijk zijn binnengelopen op die film..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je het mis. Interview werd een internationaal succes. Her-filmd door Steve Buscemi.
Voor Blind Date (1996) en In het belang van de staat (1997) kreeg hij een Gouden Kalf. Voor de laatste film kreeg Van Gogh in 1999 op het San Francisco International Film Festival ook een "Certificate of Merit"quote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had het over "minstens zo belangrijk".. Maar nogmaals, laten we deze discussie niet voeren, want je bent te weinig ingelezen merk ik al..
Nog een onwetendequote:Op maandag 5 juni 2017 10:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zou je maar inlezen voor c-films.
VBL SC meet in Hengelo. Alleen Drizzt en Scrummie komen dan waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit in Hengelo hoef te komen
mij te verquote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL SC meet in Hengelo. Alleen Drizzt en Scrummie komen dan waarschijnlijk.Misschien Befbekje ook.
Wil je niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL SC meet in Hengelo. Alleen Drizzt en Scrummie komen dan waarschijnlijk.Misschien Befbekje ook.
4 uur treinen, maar kanquote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bunschoten ook niet.quote:
huh?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij komt opdagen is de kans wel groot.
Als ik nog een kleine dubbel krijg, dan raak ik een hele bijzondere milestone.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
'Banco Popular bespreekt opties met ECB'
Zoals ik al zei Inso. Leuk weekje komt er aan voor jullie crypto's.
Dat kan en dat mag.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik interesseer me echt 0,0 in Nederlandse films.
mijn via en fct staan nu ook x2quote:Op maandag 5 juni 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey cryptomaatje.
Het was weer een goede nacht voor de portfolio
Vriend van me woont er nu een paar jaar. Heeft het naar zijn zin. Goeie concertzalen in de buurt. leuke schaakclub.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt een goed geheugen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
Tong ook misschien aangezien hij vaker in Hengelo komt.
Waar welquote:
Al vind ik het raar dat de bank voor de ECB kiest en niet voor het ESM. Ik zou ESM kiezen als bank, die leningen hoef je lekker niet op te nemen in je balansquote:Op maandag 5 juni 2017 10:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik nog een kleine dubbel krijg, dan raak ik een hele bijzondere milestone.
#pray4crypto
Als jij zo lelijk doet tegen mij in het echt als op FOK! dan zijn de rapen snel gaar.quote:
Ik snapte je niet, graag elaboraten pleasequote:Op maandag 5 juni 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij zo lelijk doet tegen mij in het echt als op FOK! dan zijn de rapen snel gaar.
wat is er aan de hand?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
'Banco Popular bespreekt opties met ECB'
Zoals ik al zei Inso. Leuk weekje komt er aan voor jullie crypto's.
Tussen 3 en 5 miljoen gulden. Was destijds een wereldrecord.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor hoeveel ging Cruijff ook alweer weg?
VBL / Arias mogelijk voor 13 miljoen naar Swansea
Laat maar. M'n duistere grap is verpest. Bedankt Dp.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snapte je niet, graag elaboraten please
Nee hoor. Ik onthou ook de vreemdste dingen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een olifantengrap aankomt.
Je kan beter rusten tot het helemaal weg is, rugblessures zijn het ergste van allemaalquote:Op maandag 5 juni 2017 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben toch maar niet gegaan, nog wat pijnscheuten in m'n rug, vond het te riskant
Ik wil ook crypto's. Heb je handleiding voor me?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik nog een kleine dubbel krijg, dan raak ik een hele bijzondere milestone.
#pray4crypto
Hmmmm...quote:Op maandag 5 juni 2017 10:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat maar. M'n duistere grap is verpest. Bedankt Dp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |