Bijna iedereen, dit was gewoon een van de slechtste trollpogingen ooit (of hij is echt gek).quote:
Allebei.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna iedereen, dit was gewoon een van de slechtste trollpogingen ooit (of hij is echt gek).
twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 19:26:58Zo vierde Besiktas het binnenhalen van de titel. Op de Bosporus. (via @onsonmez) https://t.co/lAVEXYw1ya reageer retweet
Ik ga wel mind of the universe op ned3 kijken. Darten is het toch niet helemaal voor mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ook wel een mooie manier om een kampioen binnen te halen.twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 19:26:58Zo vierde Besiktas het binnenhalen van de titel. Op de Bosporus. (via @onsonmez) https://t.co/lAVEXYw1ya reageer retweet
wat zijn wel goede redenen?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om hierover te rellen, dus goed.
is het lil wayne kaliber?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering die Katy Perry kan echt totaal niet live zingen ook
Kate was niet best nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger, naast haar zangkwaliteiten is Lil Wayne een gitaarvirtuoos
Ja iddquote:Op zondag 4 juni 2017 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Coldplay gaat oasis spelen. Helemaal gek.
Niet gezien. Die Ariane Grande is ook een onzeker figuur trouwensquote:Op zondag 4 juni 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja idd
Bieber liep ook uit zijn nek te lullen zeg pfff
Ze ziet er niet echt lekker uit zo nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet gezien. Die Ariane Grande is ook een onzeker figuur trouwens
Die weet zich waarschijnlijk geen houding te geven op een podium zonder hoerige kleding.
Zowaar interactie met het publiek in tegenstelling tot al die huppelkutjes op naaldhakken. Die zijn dus echt helemaal niks meer zonder show vol vuurwerk en weet ik veel wat.quote:
Coldplay mag aids krijgen van mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Al moet je hier oppassen met positieve berichten over Coldplay hoor. Veelte burgerlijk.
sowquote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Coldplay mag aids krijgen van mij.
Je wil onbeschermde seks met ze ? (Lol)quote:Op zondag 4 juni 2017 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Coldplay mag aids krijgen van mij.
Beetje jammer dat alleen Liam Gallagher daar isquote:Op zondag 4 juni 2017 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil onbeschermde seks met ze ? (Lol)
Die heeft zijn stem ook wel goed vernaggeldquote:Op zondag 4 juni 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat alleen Liam Gallagher daar is
quote:
Ach, 90% van de kids daar kent hem niet eens denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heeft zijn stem ook wel goed vernaggeld
Vast wel. De Amerikaanse artiesten backstage zullen hem daarentegen niet kennen lijkt mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, 90% van de kids daar kent hem niet eens denk ik.
lol.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil onbeschermde seks met ze ? (Lol)
Halloquote:
twitter:patric_6 twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:38:17🙏❤️👱🏾👱🏼@keitabalde14 https://t.co/KLOsQEpErB reageer retweet
N1ek- vindt dit leuk.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:patric_6 twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:38:17🙏❤️👱🏾👱🏼@keitabalde14 https://t.co/KLOsQEpErB reageer retweet
interracial gay sex
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die komt alleen tevoorschijn bij je moeder
Wie zijn dit?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:patric_6 twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:38:17🙏❤️👱🏾👱🏼@keitabalde14 https://t.co/KLOsQEpErB reageer retweet
interracial gay sex
Keita Balde en Patricio Gabarrón van Lazio. Geen idee of ze echt gay zijn of bro's trouwensquote:
Uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar je weet toch hoe slecht mijn gevoel voor humor is
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
Girona voor eerste keer in clubhistorie actief op hoogste niveau![]()
Was er drie weken geleden nog.quote:
heb je ook staan juichen om veltman?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast wel. De Amerikaanse artiesten backstage zullen hem daarentegen niet kennen lijkt mij.
Beide. Maar helaas was de wedstrijd uitverkocht.quote:
Die club is ook hard afgegleden.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
RCD Mallorca speelt volgend seizoen derde divisie, sowh.
Savanna is dan ook niet een al te beste naam voor een kind.quote:
Savannah heette zequote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Savanna is dan ook niet een al te beste naam voor een kind.
gebruiken jullie ook al milesquote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Twee 14-jarige binnen 14 mile. DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.
En nog een meisje van 15 kwijt hé!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Twee 14-jarige binnen 14 mile. DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.
Zijn 2 dode meisjes gevonden in de sloot nu in korte tijd.quote:
Is hetzelfde.quote:
ggmmquote:Op zondag 4 juni 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn 2 dode meisjes gevonden in de sloot nu in korte tijd.
Toevallig allemaal in de buurt van Amersfoort.
Gelukkig voor GGMM woont hij niet meer in Amersfoort.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn 2 dode meisjes gevonden in de sloot nu in korte tijd.
Toevallig allemaal in de buurt van Amersfoort.
Nee, maar 14 en 14 he. Als ik km's zou gebruiken was het geen 14quote:Op zondag 4 juni 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebruiken jullie ook al miles
halve gare
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |