SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Geen idee? Het is eik gewoon een kutclub maar je moet wat wanneer je uit Tilburg komtquote:Op zondag 21 mei 2017 02:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie Schuurman zo weinig speeltijd gegeven joh, stelletje draken
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zet jouw legacy al geruime tijd voort.
Overigens niet alleen fok. Speel vaak ook spelletjes, soms wat netflix/youtube om tijd te doden. Werken moet wel leuk blijven
Je bent een schatquote:
Ah, Oreoquote:
Die zijn inderdaad gruwelijkquote:Op zondag 21 mei 2017 02:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, Oreo
Ik moet aankomen en sindsdien neem ik altijd een rol - dubbele vulling - mee die ik binnen korte tijd op eet. Die dingen zijn lekker
Dus op zoek naar geschikte kandidaten voor een baan. Voor een uitzendbureau?quote:
Als ik een vrije wasmachine hier had staan dan had je hem mogen ophalen vriendquote:Op zondag 21 mei 2017 02:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus op zoek naar geschikte kandidaten voor een baan. Voor een uitzendbureau?
Nice. Ik kan mij voorstellen dat het soms saai is ja. Zullen we een keer een dagje ruilen? Mijn voorkeur gaat uit naar de vrijdag.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik een vrije wasmachine hier had staan dan had je hem mogen ophalen vriend
Hij houdt wat paardjes - mooie diertjes ook nog, godverdomme - draait muziek, blowt wat en geniet van zijn kleinkinderen.quote:
Dat klinkt serieus goed. Ach, het gras van de buren is altijd groenerquote:Op zondag 21 mei 2017 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij houdt wat paardjes - mooie diertjes ook nog, godverdomme - draait muziek, blowt wat en geniet van zijn kleinkinderen.
Beetje pietje in een notendopEen mazzelpik noem je dat.
Dat kan best wat opleveren ja. Geld nog uitgegeven aan interessante dingen?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was ooit papiermaker in ploegen 25 jaar zoiets, daarna de handel in gegaan.
Saai vind ik het niet. Mijn werkzaamheden beperken zich niet alleen tot het recruitwerk. Heb verschillende werkzaamheden, maar bij ons is er veel ruimte om te doen wat je wilt zolang de cijfers goed zijn. Dus houd ik veel tijd over voor spelletjes en fokkenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nice. Ik kan mij voorstellen dat het soms saai is ja. Zullen we een keer een dagje ruilen? Mijn voorkeur gaat uit naar de vrijdag.
Dat is waar, maar Pietje is een echte levensgenieter. Daar is het grijs buitengewoon groen, een mens zou het bijna een primaire kleur gaan noemen. Zo groen is het bij piet, en dan moet ik nog beginnen over wat hij rookt.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus goed. Ach, het gras van de buren is altijd groener
Dat heb je bij mijn baan dubbelop. Tel uit je winst. Wanneer ruilen we?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Saai vind ik het niet. Mijn werkzaamheden beperken zich niet alleen tot het recruitwerk. Heb verschillende werkzaamheden, maar bij ons is er veel ruimte om te doen wat je wilt zolang de cijfers goed zijn. Dus houd ik veel tijd over voor spelletjes en fokken
Enige vervelende van mijn werk zijn de mensen. Je wordt altijd opgezadeld met het gezeik, problemen en onkunde van anderen. Om die reden blijf in het niet heel lang doen, maar het is wel een goed beroep om een goede basis mee te leggen. Maar heb nou al een tijdje een vast contract dus dan is de behoefte om over te stappen er ook niet echt
Wacht op mijn pensioen en dan ik bij oosterburen wonen op 20 hectare, Waren er ooit 80 maar da's teveel en heb er 60 verkocht.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat kan best wat opleveren ja. Geld nog uitgegeven aan interessante dingen?
Jaquote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ook een heerlijk nummer. En ook een goede band.
Ik blijf doen wat ik leuk vind. En dat lukt best aardig.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Pietje is een echte levensgenieter. Daar is het grijs buitengewoon groen, een mens zou het bijna een primaire kleur gaan noemen. Zo groen is het bij piet, en dan moet ik nog beginnen over wat hij rookt.
O.a. moderator zijn?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat voor werk doe jij overigens voordat we een dag ruilen?
Ik ruil het liefst een dag met Ama
Haha, verschrikkelijk. Al kan ik het wel makkelijk van mij afzetten. Alleen er is altijd wel weer watquote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat heb je bij mijn baan dubbelop. Tel uit je winst. Wanneer ruilen we?
Netjes. Ik heb ergens het gevoel dat ik je moet complimenteren of iets. Bij deze. Lekker gewerkt pik!quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wacht op mijn pensioen en dan ik bij oosterburen wonen op 20 hectare, Waren er ooit 80 maar da's teveel en heb er 60 verkocht.
Dat is het belangrijkste ja. Veruit.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik blijf doen wat ik leuk vind. En dat lukt best aardig.
Word er beetje verlegen van Frank maar heb mooie peerden gefokt die nu over de hele wereld lopen.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Pietje is een echte levensgenieter. Daar is het grijs buitengewoon groen, een mens zou het bijna een primaire kleur gaan noemen. Zo groen is het bij piet, en dan moet ik nog beginnen over wat hij rookt.
Dan heb ik een dag extra vrij en kan ik iedere ajacied weg modererenquote:
Laugther Lines is wel mijn favoriet. Dat is zo'n goed nummer. Misschien wel een plekje in mijn top 5 of 10 'beste ooit'.quote:
Horeca. Vandaag was ik vroeg vrij, ergens rond middernacht. Laatst nog een keertje om een uur of 5. En geloof mij, het is vet!quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat voor werk doe jij overigens voordat we een dag ruilen?
Ik ruil het liefst een dag met Ama
Ere wie ere toekomt natuurlijk. Jij hebt het buitengewoon netjes voor elkaar en dat mag gezegd worden.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Word er beetje verlegen van Frank maar heb mooie peerden gefokt die nu over de hele wereld lopen.
quote:Op zondag 21 mei 2017 02:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Horeca. Vandaag was ik vroeg vrij, ergens rond middernacht. Laatst nog een keertje om een uur of 5. En geloof mij, het is vet!
Was ook kwestie van geluk hebbenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb ergens het gevoel dat ik je moet complimenteren of iets. Bij deze. Lekker gewerkt pik!
Bij mij is dat wisselend. Bij collega's makkelijker dan bij gasten.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, verschrikkelijk. Al kan ik het wel makkelijk van mij afzetten. Alleen er is altijd wel weer wat
Ik ben dan ook blij dat ik uit de (detail)handel ben gestapt.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste ja. Veruit.
Ruilen?quote:
Bescheidenheid is goede eigenschap. Maar gepaste trots is ook wel fijnquote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Word er beetje verlegen van Frank maar heb mooie peerden gefokt die nu over de hele wereld lopen.
De vrije weekenden mis ik nog het meest. Regelmatig dat ik op vrijdagmiddag rond 17 uur begin als een groot deel van mijn sociale kring begint met weekend. Dat mis ik soms best wel. Maar de leuke avonden met collega's zijn ook goud waard.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb liever regelmaat met werktijden, hekel aan overwerk en heb graag vrije weekenden en feestdagen
Geef een betaalde hobby terug, beetje knippen en plakkenquote:
Zonder geluk ben je nergens. Ik heb ook met veel dingen geluk (gehad).quote:
Horeca is niet voor iedereen weggelegd in ieder gevalquote:Op zondag 21 mei 2017 02:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De vrije weekenden mis ik nog het meest. Regelmatig dat ik op vrijdagmiddag rond 17 uur begin als een groot deel van mijn sociale kring begint met weekend. Dat mis ik soms best wel. Maar de leuke avonden met collega's zijn ook goud waard.
quote:Op zondag 21 mei 2017 02:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Horeca is niet voor iedereen weggelegd in ieder geval
Wat doe je nu als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat ik uit de (detail)handel ben gestapt.
Dat geloof ik maar al te graagquote:Op zondag 21 mei 2017 02:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]daar zie ik bijna wekelijks nog wel praktijkvoorbeelden van.
Gasten die worden overspoeld door een tsunami rode wijn vanaf een dienblad. Dan moet ik echt even ergens anders heen.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is nou niet bepaald een verbetering
Primair of secundair? Sta je daadwerkelijk klanten en dergelijke te woord of ben je meer van de handel er achter?quote:
Kom een keertje bij ons langs.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die zien mij altijd graag langskomen.
*Gastenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Primair of secundair? Sta je daadwerkelijk klanten* en dergelijke te woord of ben je meer van de handel er achter?
Gasten jaquote:Op zondag 21 mei 2017 03:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
*Gasten.
En ja, dat doe ik dus. Lekker door een restaurant lopen.
Ik heb een dienblad trauma opgelopen door Azpi senior. Ooit in een ver verleden kreeg ik als kleine Azpi de verantwoordelijkheid over een volle dienblad nadat we gruwelijk lang moesten wachten in een druk restaurant. Ondanks zijn volle vertrouwen duurde het niet lang voordat ik struikelde en alles over de grond lag. Die ouwe werd zo boos dat ik tot op de dag van vandaag liever wegblijf van dienbladen :¤quote:Op zondag 21 mei 2017 02:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gasten die worden overspoeld door een tsunami rode wijn vanaf een dienblad. Dan moet ik echt even ergens anders heen.
Klopt. Maar, ik ben wat dat betreft vrij simpel. Je bent bij mij te gast en ik bedien jou/jullie/u. Het is wel zo dat respect wederzijds is. Ben je aan het bellen, dan zet ik je bord op tafel en succes.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gasten ja. Excuus.
Respect, serieus. Ik zou mijn geduld verliezen. Mensen zijn niet altijd leuk.
Dat is een heel lang verhaal en vanwege een beetje anonimiteit dat Fok! biedt kan ik daar weinig over kwijt. Voorlopig is in ieder geval het plan om in loondienst te gaan.quote:En nu we toch brutaal zijn, ooit zelf iets willen beginnen of zeg ja, mwah, we gooien het over een andere toer.
Het was echt mijn grootste nachtmerrie, lopen met een dienblad. De eerste paar keer ging ook gruwelijk mis inclusief rode wijn, biefstuk en pepersaus. Inmiddels echter, eitje.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb een dienblad trauma opgelopen door Azpi senior. Ooit in een ver verleden kreeg ik als kleine Azpi de verantwoordelijkheid over een volle dienblad nadat we gruwelijk lang moesten wachten in een druk restaurant. Ondanks zijn volle vertrouwen duurde het niet lang voordat ik struikelde en alles over de grond lag. Die ouwe werd zo boos dat ik tot op de dag van vandaag liever wegblijf van dienbladen :¤
Ja, en dat is niet altijd tof. Maar, als je gasten hebt die komen door anderen en dat soort dingen. Daarbij, als het een hectische avond is en je hebt het gered, dan smaak bier pas echt goed.quote:
Ik wacht op Making a Murderer.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:05 schreef Amarantha het volgende:
Wat een feest. Nog een seizoen van Lockup op Netflix.
Nou ja, goed, we gaan zelf geregeld uit eten en iemand werkt daar, zorgt dat je lekker te eten hebt en hoort dus niet behandeld te worden als een hond. 'Graag, dank je wel, prima idee, of weet ik het' zijn normale antwoorden.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt. Maar, ik ben wat dat betreft vrij simpel. Je bent bij mij te gast en ik bedien jou/jullie/u. Het is wel zo dat respect wederzijds is. Ben je aan het bellen, dan zet ik je bord op tafel en succes.
[..]
Dat is een heel lang verhaal en vanwege een beetje anonimiteit dat Fok! biedt kan ik daar weinig over kwijt. Voorlopig is in ieder geval het plan om in loondienst te gaan.
Ik heb het EINDELIJK gezien. Vorige week laatste aflevering.quote:
Dat doe ik ook wel eens. Heb wel eens gehad dat een gast mij dus terugriep. Ik heb gewoon uitgelegd dat als hij telefoneert, dat ik hem daar niet bij wil storen. Als hij uitleg wil over het eten, dan hangt hij maar even op.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, goed, we gaan zelf geregeld uit eten en iemand werkt daar, zorgt dat je lekker te eten hebt en hoort dus niet behandeld te worden als een hond. 'Graag, dank je wel, prima idee, of weet ik het' zijn normale antwoorden.
Daarom lijkt het me ook zo moeilijk. Ik zou serieus gaan koken.
Fijn.quote:Aha, dat geeft niet, geef je al prima genoeg antwoord mee.
Ik al drie keer opnieuw. Goede serie.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het EINDELIJK gezien. Vorige week laatste aflevering.
Springruiters?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel springruiters moet ik meenemen en waar is dat?
Ik ga het niet nog een keer kijken hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik al drie keer opnieuw. Goede serie.
Tja, vind het een goede serie en de tune van de intro geeft mij telkens opnieuw kippenvel.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer kijken hoor.Seizoen 2 wel natuurlijk.
En gelijk heb je.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Heb wel eens gehad dat een gast mij dus terugriep. Ik heb gewoon uitgelegd dat als hij telefoneert, dat ik hem daar niet bij wil storen. Als hij uitleg wil over het eten, dan hangt hij maar even op.
[..]
Fijn.
Er staan nog 10.000 andere dingen op Netflix die ik wil zien.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, vind het een goede serie en de tune van de intro geeft mij telkens opnieuw kippenvel.
Damn.quote:In januari 2017 kondigde Netflix aan dat het 93.8 miljoen betalende abonnees had waarvan meer dan 49 miljoen in de Verenigde Staten.
Dat vind ik dus ook. Gebeurde laatst trouwens dat ik het hoofdgerecht kwam brengen, en dat de gast dus aan het bellen was. Bord neergezet en weer vertrokken. Toen ik het dessert kwam brengen werd de reden van het telefoontje uitgelegd. Toen heb ik mijn excuus aangeboden voor mijn gedrag en een kop koffie aangeboden.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En gelijk heb je..
Doen wij ook nooit hoor als we uit eten gaan. Dank je wel, graag, alsjeblieft. Dat hoort er gewoon bij. Sodemieter een eind op, je bent geen hond of zo.
Grappig. Als ik kijk naar Netflix dan zie ik alleen maar dingen die ik niet wil zien. Gebruik het zo weinigquote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staan nog 10.000 andere dingen op Netflix die ik wil zien.
Grote tank voor de tap. Als je hem leegkrijgt betaal ikquote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze zuipen wel veel, kun je dat aan?
Ik ga ook rentenieren.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staan nog 10.000 andere dingen op Netflix die ik wil zien.
Misschien ooit een keertje.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je mag langskomen, in Lunteren moet je zijn dan
Ok ik neem er wel paar grootgebruikers mee, waar moeten we zijn?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Grote tank voor de tap. Als je hem leegkrijgt betaal ik
Tuurlijk welquote:Op zondag 21 mei 2017 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver heb je dat niet voor mij over?
Provincie Groningen.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok ik neem er wel paar grootgebruikers mee, waar moeten we zijn?
Dat zijn wel grote schoenen om te vullen.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ah, mijn vervanging is geariveerd. Lief zijn allen, ik ben toe aan mijn schoonheidsslaapje
Slaap lekker.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ah, mijn vervanging is geariveerd. Lief zijn allen, ik ben toe aan mijn schoonheidsslaapje
Ik een uur geleden al.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind jouw username wel redelijk multi-interpretabel. Wat betekent het volgens jou eigenlijk?quote:
Saai hé.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat een slappe SC dit met al dat slaap geneuzel.
Soms een zakelijk eettentje wel ja. Maar, dat doe ik althans, zeg dan altijd 'het spijt, maar deze moet ik echt opnemen of iets dergelijks'.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Gebeurde laatst trouwens dat ik het hoofdgerecht kwam brengen, en dat de gast dus aan het bellen was. Bord neergezet en weer vertrokken. Toen ik het dessert kwam brengen werd de reden van het telefoontje uitgelegd. Toen heb ik mijn excuus aangeboden voor mijn gedrag en een kop koffie aangeboden.
Soms is bellen belangrijker dan eten
Sorry Pietquote:Op zondag 21 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
na m'n biertjequote:Op zondag 21 mei 2017 03:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je niet lekker vroeg slapen om een beetje uitgeslapen te zijn voor je date?
Dat ik twee kanten heb. Ik kan best (vooral online) een ongenuanceerde klootzak zijn met zeer ongepaste grappen. Tevens kan ik best een fijne vent zijn met gevoel, goede muzieksmaak en levensgenieter.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind jouw username wel redelijk multi-interpretabel. Wat betekent het volgens jou eigenlijk?
Weltrusten.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Het gesprek was al begonnen voor ik bij de tafel was en ik kreeg niet eens oogcontact.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms een zakelijk eettentje wel ja. Maar, dat doe ik althans, zeg dan altijd 'het spijt, maar deze moet ik echt opnemen of iets dergelijks'.
Het helpt soms ook, zo kreeg ik toen eens uit een restaurant een hele pan saus in bakjes mee omdat je aardig was en zo gek van de saus.
Oh maar dat is best een prima combi. Zo zitten m'n meeste maten in elkaar eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat ik twee kanten heb. Ik kan best (vooral online) een ongenuanceerde klootzak zijn met zeer ongepaste grappen. Tevens kan ik best een fijne vent zijn met gevoel, goede muzieksmaak en levensgenieter.
oh nee nu niet. Half uurtje van te voren ofzo komt dat welquote:Op zondag 21 mei 2017 03:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijf nu nog maar even dan.
Al beetje gespannen of heb je dat niet?
Ja, prima punt, wat doe jij nog zo laat op eigenlijk?quote:
Wanneer ga je weer draaien eigenlijk, laat dat listn. punt nog wat speciaal voor piets disco staan. Dat is altijd leukquote:
Die van mij eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh maar dat is best een prima combi. Zo zitten m'n meeste maten in elkaar eigenlijk.
Het begint nu op punt te komen dat het vroeg wordt.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, prima punt, wat doe jij nog zo laat op eigenlijk?
Laatst ging ik naar bed toen de zon opkwam. Toen kon ik niet meer slapenquote:Op zondag 21 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het begint nu op punt te komen dat het vroeg wordt.
Kan ik me wel voorstellen ja. Toch een beetje awkward om een nieuw iemand te ontmoeten wanneer je allebei weet dat het daarvoor is. Hopelijk is het een beetje leuk. Goede zaak dat je een Rotterdamse hebt uitgekozen in elk geval.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh nee nu niet. Half uurtje van te voren ofzo komt dat wel
Ik ging naar de sigarenbar met twee maten, maar die moeste even na tweeën de trein naar Amsterdam halen. Toen ging ik nog een beetje anderen appen in de hoop dat ik ergens aan kon sluiten met stappen, maar helaas. Ja, eentje zei dat het kon toen ik net thuis kwam maar toen had ik zelf geen zin meer.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, prima punt, wat doe jij nog zo laat op eigenlijk?
Heb thuis Studio One opstaanquote:Op zondag 21 mei 2017 03:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer draaien eigenlijk, laat dat listn. punt nog wat speciaal voor piets disco staan. Dat is altijd leuk
Die kutvogels.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Laatst ging ik naar bed toen de zon opkwam. Toen kon ik niet meer slapen
ja ach waarschijnlijk heeft zij dat ook.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Toch een beetje awkward om een nieuw iemand te ontmoeten wanneer je allebei weet dat het daarvoor is. Hopelijk is het een beetje leuk. Goede zaak dat je een Rotterdamse hebt uitgekozen in elk geval.
gelukkig weet je niet hoe ik eruit ziequote:Op zondag 21 mei 2017 03:33 schreef Kaas- het volgende:
Morgen maar een beetje buurten bij Mortaxx z'n date.
Maar mannen zijn meer gespannen dan vrouwen geloof ik.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ach waarschijnlijk heeft zij dat ook.
Ooit wel eens naar een meet geweest?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een beetje
Maar niet zeker genoeg om je echt te spotten
Niet dat ik het echt zou doen ofc
Jouw vroeg is natuurlijk ietwat - eufemistisch uitgedrukt - ietwat laat voor anderen, pensionada.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een heleboel, maar niet van KLB. Voornamelijk POL en 1xtje ABO. KLB-meet lijkt me ook wel beetje apart. Zijn die leuk dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ooit wel eens naar een meet geweest?
Jouw vroeg is natuurlijk ietwat - eufemistisch uitgedrukt - ietwat laat voor anderen, pensionada.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een avondje reizen naar niets. Dat gebeurt soms.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ging naar de sigarenbar met twee maten, maar die moeste even na tweeën de trein naar Amsterdam halen. Toen ging ik nog een beetje anderen appen in de hoop dat ik ergens aan kon sluiten met stappen, maar helaas. Ja, eentje zei dat het kon toen ik net thuis kwam maar toen had ik zelf geen zin meer.
Sorry, ben nu helemaal scherp. gaat langzaam afzwakken.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw vroeg is natuurlijk ietwat - eufemistisch uitgedrukt - ietwat laat voor anderen, pensionada.
Ah, ik ken een paar Fokker IRL. Nog nooit een meet bezocht. Ben toch bang.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een heleboel, maar niet van KLB. Voornamelijk POL en 1xtje ABO. KLB-meet lijkt me ook wel beetje apart. Zijn die leuk dan?
Whehe.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een avondje reizen naar niets. Dat gebeurt soms.
Maar goed, je hebt in ieder geval ons nog. Schrale troost, maar beter iets dan niets.
Zitten een hoop prachtige mensen op deze site eigenlijk. Beetje nerdy gemiddeld genomen, maar wel mooi. Toch wel wat maten overgehouden aan al die meets.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, ik ken een paar Fokker IRL. Nog nooit een meet bezocht. Ben toch bang.
Meeste met Gibsonlespauls. Ook wel eens met anderen uit de buurt. Moira en Monopoly bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zitten een hoop prachtige mensen op deze site eigenlijk. Beetje nerdy gemiddeld genomen, maar wel mooi. Toch wel wat maten overgehouden aan al die meets.
Wie heb je gemeet dan?
Dit zijn users van wie ik de namen wel direct herken als 'fok-users' - dus ik zal ze ergens gezien hebben - maar van wie ik geen idee heb wie het zijn of waar ze posten.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meeste met Gibsonlespauls. Ook wel eens met anderen uit de buurt. Moira en Monopoly bijvoorbeeld.
Dat stellen me nog minsten 20 jaar -met een optie op 10 - uit hoor. Niets van die onzin.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sorry, ben nu helemaal scherp. gaat langzaam afzwakken.
Ok ken nog wel meer verhalen.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat stellen me nog minsten 20 jaar -met een optie op 10 - uit hoor. Niets van die onzin.
Zijn wel toffe luitjes. Nu ik er over nadenk. Het is weer zomer, tijd voor een nieuwe bbq. Dankje voor de inspiratie.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zijn users van wie ik de namen wel direct herken als 'fok-users' - dus ik zal ze ergens gezien hebben - maar van wie ik geen idee heb wie het zijn of waar ze posten.
Midden in de nacht BBQ heeft wel wat.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn wel toffe luitjes. Nu ik er over nadenk. Het is weer zomer, tijd voor een nieuwe bbq. Dankje voor de inspiratie.
Het was meer een hersenspinsel dat ik deelde dan een actie die ik nu wilde uitvoerenquote:Op zondag 21 mei 2017 04:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Midden in de nacht BBQ heeft wel wat.
quote:Op zondag 21 mei 2017 03:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Toen we Willem gingen opzoeken in ziekenhuis hadden we krat bier bij, 1 figuur moest uit medicijnenkamer geplukt worden Dat kon toen nog gewoon.
Naast Willem lag een homo met veel bezoek, die en werkelijk elke verpleegster heb gezien hoe groot zijn ballen waren.
Ik doe het zo.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was meer een hersenspinsel dat ik deelde dan een actie die ik nu wilde uitvoeren
Broodje poep noem ik die dingen altijd. En het brood - lees witte bolle massa - smaakt ook niet naar brood.quote:
Ahquote:
Mijn maat fokte peerden achter station op gekraakt terrein, bij elk veulen werd ie helemaal zenuwachtig, Het jaar dat ik er 1 kocht had ie er 2 en die eerste werd gevierd bij de Griek met veel Ouzo.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Pietje heeft ook altijd mooie verhalen te vertellen. Zoy je kunnen bundelen.
Ik denk dat dit iets anders is.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah
De eerste. San Quentin, heeft Johnny Cash nog een mooi nummer over gemaakt.
Netflix serie?quote:
Die snapt niemand meer pietquote:Op zondag 21 mei 2017 04:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn vrouw en pasgeboren dochter moest ik ophalen in ziekenhuis maar zat vast op de woutenkeet.
Was te laat.
Ja het is wel die op Netflix.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netflix serie?
Al moet ik nog aan thirteen reasons why beginnen, maar het klinkt te puber voor me. Ga morgen serieus een poging wagen.
Pff tering waarom om 05:00 al?quote:Op zondag 21 mei 2017 04:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moet dadelijk mijn vrouw wekken om vijf uur. Dit keer wordt op de prijs gesteld dat ik laat op blijf en wat anders doe.
Omdat ze rond negen uur moet vliegen en dan hebben ze 's avonds een confertie en eetentje. Mag ook mee, maar moet zelf maandag weg, dus allemaal geen zin in.quote:
Jaquote:Op zondag 21 mei 2017 04:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat ze rond negen uur moet vliegen en dan hebben ze 's avonds een confertie en eetentje. Mag ook mee, maar moet zelf maandag weg, dus allemaal geen zin in.
Heb weleens verteld toch wat ze deed?
Dus ik moet ik haar wakker maken, want ze komt er de laatste tijd slecht en moe uit. Ben ik goed in, mensen wakker maken.quote:
Haha relaxed. Ik ga trouwens slapen. Spreek je snel wel weer Frank!quote:Op zondag 21 mei 2017 04:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus ik moet ik haar wakker maken, want ze komt er de laatste tijd slecht en moe uit. Ben ik goed in, mensen wakker maken.
Ik heb het overigens rustiger, ik ga morgenavond lekker outlast 2 spelen, alleen in het donker.
owhquote:Op zondag 21 mei 2017 04:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten, ik ga maar eens beginnen aan een ontbijtje en een speciaal bad met parels vol te laten lopen. Kijken of ik de gekookte eitjes een keer zonder zwarte schaal kan aanbieden.
Ik kom trouwens serieus meer buurten hoor ama, de komende dagen.Is het niet deze week, dan de volgende. Belofte maakt schuld.
Yay. Vandaag en morgen geen kro kindertijd in huize Myrr. Ga ook nu pas slapen.quote:
wtf?quote:Op zondag 21 mei 2017 08:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Yay. Vandaag en morgen geen kro kindertijd in huize Myrr. Ga ook nu pas slapen.Fijne zondag allemaal.
lkkr hoorquote:Op zondag 21 mei 2017 08:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Festival geweest en door geafterd tot zeven uur.
Leuke nacht gehad dus.quote:Op zondag 21 mei 2017 08:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Festival geweest en door geafterd tot zeven uur.
Heb je dat gedaan?quote:Op zondag 21 mei 2017 09:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuker dan de hele zaterdagnacht FOK!ken
Ongetwijfeld. Ik heb echter gewoon geslapen.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuker dan de hele zaterdagnacht FOK!ken
Je zei dat je ging uitslapenquote:Op zondag 21 mei 2017 09:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik heb echter gewoon geslapen.
beter wacht je ook domboquote:Op zondag 21 mei 2017 09:30 schreef Pensylvania het volgende:
Klacht: Altijd moeten schijten na het schoonmaken vd wc
Heeft geen zin want dan moet ik ook later schijtenquote:
Maak je m na t schijten nog een keer schoonquote:Op zondag 21 mei 2017 09:30 schreef Pensylvania het volgende:
loop dan niet te klagen gvdquote:Op zondag 21 mei 2017 09:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heeft geen zin want dan moet ik ook later schijten
I know maar das toch gewoon stomquote:Op zondag 21 mei 2017 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je m na t schijten nog een keer schoon.
laat het schoonmakenquote:Op zondag 21 mei 2017 09:30 schreef Pensylvania het volgende:
quote:Op zondag 21 mei 2017 09:30 schreef Pensylvania het volgende:
Hoe ben je dan weer in slaap gedonderd?quote:
Ik gok na het fappenquote:Op zondag 21 mei 2017 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ben je dan weer in slaap gedonderd?
Gewoon blijven liggen om rustig wakker te wordenquote:Op zondag 21 mei 2017 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ben je dan weer in slaap gedonderd?
Wtf hoeveel dagen duurt bij jullie hemelvaart :pquote:Op zondag 21 mei 2017 10:37 schreef Oberkullie het volgende:
Vakantiegeld en maar 2 dagen werken door Hemelvaart![]()
Wat een topweek
O, ik moet maar liefst 3 dagen werkenquote:Op zondag 21 mei 2017 10:37 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een topweek
Heb je het weer al gezien voor komende week?quote:Op zondag 21 mei 2017 10:37 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een topweek
Donderdag en vrijdag. Ben maandag altijd al vrijquote:Op zondag 21 mei 2017 10:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wtf hoeveel dagen duurt bij jullie hemelvaart :p
Bohhquote:Op zondag 21 mei 2017 10:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb je het weer al gezien voor komende week?
Gaan we zwemmen?quote:Op zondag 21 mei 2017 10:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb je het weer al gezien voor komende week?
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:39 schreef Faeroer het volgende:
als je hemelvaart viert, ga je dan sneller naar de hemel of alleen als je Jesus (vzmh) bent?
Jaloersquote:Op zondag 21 mei 2017 10:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag. Ben maandag altijd al vrij
Luizenleventje jij.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag. Ben maandag altijd al vrij
Hahah groot gelijkquote:Op zondag 21 mei 2017 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Overwoog nog om morgen te gaan werken maar denk nu ja fuck it maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |