Zomaar een plaatjes topic met geniale inhoud op slot pleuren dan heb je wel lef.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij houdt ook alles bij he, ouwe pensionada.
Je dagbesteding op je werk? Wat gaat daar mis?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik dit account verlies dan verlies ik mijn dagbesteding op het werk. Dus er is mij alles aan gelegen om deze lijn voort te zetten
Kakkerlak is het enige woord - waar ik het bestaan van afweet - dat mij kan triggeren. Kan daar zo slecht tegen, zeker irlquote:Op zondag 21 mei 2017 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha, en dat van een - we blijven in voetbalsferen - van een kakkerlak tot een jood. Dat maakt het mooier.
Ik heb ook een baan gehad waarbij dat het geval was. De toko is inmiddels dan ook failliet.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je dagbesteding op je werk? Wat gaat daar mis?
Niksquote:Op zondag 21 mei 2017 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je dagbesteding op je werk? Wat gaat daar mis?
En "mieters" dan? Haalt dat de top 3 nog?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kakkerlak is het enige woord - waar ik het bestaan van afweet - dat mij kan triggeren. Kan daar zo slecht tegen, zeker irl
Wij lopen als enige vestiging anderhalf ton voor op het budgetquote:Op zondag 21 mei 2017 02:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb ook een baan gehad waarbij dat het geval was. De toko is inmiddels dan ook failliet.
Ja doei.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maak een paint van dit topic. Ik doe hem in mijn FoBo
Ohquote:Op zondag 21 mei 2017 02:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is nog waar ook. En ik doe inmiddels iets totaal anders.
loonverhogingquote:Op zondag 21 mei 2017 02:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij lopen als enige vestiging anderhalf ton voor op het budget
Mijn gigantische keten had wel twee hele vestigingen.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij lopen als enige vestiging anderhalf ton voor op het budget
Dan heb ik iets gemist. Waar gaat dat over?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zomaar een plaatjes topic met geniale inhoud op slot pleuren dan heb je wel lef.
Haha, nee. Maar kakkerlak kan ik echt heel slecht tegenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En "mieters" dan? Haalt dat de top 3 nog?
Wij hebben er 5quote:Op zondag 21 mei 2017 02:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn gigantische keten had wel twee hele vestigingen.
Ik kan er inmiddels ook wel hard om lachen hoor. Mooie tijd was dat. Betaald Fokken.quote:
Ook wel logisch.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar kakkerlak kan ik echt heel slecht tegen
Mijn huidige werkgever iets van het tienvoudige daarvan gok ik. Wat de rest doet boeit mij eigenlijk geen flikker.quote:
KLB / Mods die te dom zijn hun eigen reet af te vegen......quote:Op zondag 21 mei 2017 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist. Waar gaat dat over?
zonder alcohol?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]weet ik wel maar ik ben stiekem best moe
Nogal logisch rond dit tijdstip. Ik eigenlijk ook wel. Ben hier puur op karakter.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]weet ik wel maar ik ben stiekem best moe
Ik zet jouw legacy al geruime tijd voort.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan er inmiddels ook wel hard om lachen hoor. Mooie tijd was dat. Betaald Fokken.
ik ookquote:Op zondag 21 mei 2017 02:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nogal logisch rond dit tijdstip. Ik eigenlijk ook wel. Ben hier puur op karakter.
En logisch. Zei het een beetje als grap. Om de idioterie achter naampjes te illustreren.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kakkerlak is het enige woord - waar ik het bestaan van afweet - dat mij kan triggeren. Kan daar zo slecht tegen, zeker irl
Tong is nogal een dingetjequote:Op zondag 21 mei 2017 02:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
KLB / Mods die te dom zijn hun eigen reet af te vegen......
ik lepel wel in gedachten meequote:Op zondag 21 mei 2017 02:28 schreef Lot88 het volgende:
ik ga zo slapen, lekker lepeltjelepeltje met mijn dekbed
I know, maar ik maak mij ook net zo schuldig aan beledigende termen. Maar je kan eigenlijk alles wel tegen mij zeggen zonder dat het me echt wat doet. Maar kakkerlak neemt wel een prominente plaats in mijn triggerlijstjequote:Op zondag 21 mei 2017 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En logisch. Zei het een beetje als grap. Om de idioterie achter naampjes te illustreren.
Bedoel, en dat zouden ze moeten doen,. je bent een prima kerel. Zou denk ik best naast je kunnen zitten tijdens een wedstrijd, het gaat immers om de plezier van rivaliteit. In plaats van dat domme gedoe. Bedoel, ik zou het glas heffen en zeggen 'zo, de eerste winnaar van de Europa Cup tegen de tweede Nederlandse winnaar. Mooi'.
Hoewel dat laatste topic een man van 53 niet moet doen en gewoon iemand per DM moet aanschieten probeert hij door middel van plaatjes - die tijd kosten om te kopiëren en te zoeken - een topic te maken.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
KLB / Mods die te dom zijn hun eigen reet af te vegen......
There is no spoonquote:Op zondag 21 mei 2017 02:28 schreef Lot88 het volgende:
Trusten! Kom vaker buurten hier joh. Prima aanwinst! Slaap lekker alvast!quote:Op zondag 21 mei 2017 02:28 schreef Lot88 het volgende:
zal ik doenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trusten! Kom vaker buurten hier joh. Prima aanwinst! Slaap lekker alvast!
Mooiste achter is als je samen, wie er ook wint, het glas kan heffen en gefeliciteerd kunt zeggen. En diegene ben jij dit jaar.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
I know, maar ik maak mij ook net zo schuldig aan beledigende termen. Maar je kan eigenlijk alles wel tegen mij zeggen zonder dat het me echt wat doet. Maar kakkerlak neemt wel een prominente plaats in mijn triggerlijstje
En de rivaliteit maakt voetbal zo mooi. Ik heb een hekel aan Ajax, maar als Ajax er niet zou zijn dan zou ik ze tegelijk ook weer missen. Want een Fey - Ajax maakt soms dingen los die geen andere wedstrijd kan doen
Waarom hebben jullie Schuurman zo weinig speeltijd gegeven joh, stelletje drakenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Tsja ben voor Willem II die verliezen meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |