De laatste keer dat ik dat opzocht wilden ze wel, maar gaven ze ook aan het dat "het moet komen". Dus ze duiken niet de studio in om maar te schrijven en een nummer te maken. Al zijn de laatste releases wel erg fijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze dat wel beetje aangekondigd als ik me niet vergis.
Al weet ik niet wanneer
Wel wijze woordenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet het niet verkeerd opvatten hoor, bedoelde het niet in de zin van het moet omdat het gezegd wordt - of zou gezegd worden - waar ik mee impliceer dat jij er gevoelig voor bent. Enige wat ik eigenlijk wil zeggen is, pas er een beetje mee op en het geef geen flikker als je een jaar lang geen seks hebt of zo. Maar je moet er op het internet altijd een beetje me oppassen, zeker om dat zo neer te zetten.
Grmbl.![]()
![]()
Ben een ouwe zeikstraal die buitengewoon lang van stof is.
Nu lul ik weer gewoon mee zonder voor opa te spelen.
Nu ben ik geen ouwe zeurpiet meer hoor, beloofd. Kan het soms niet laten en zo. Beetje hetzelfde als pissen 's nachts denk ik, hoewel ik daar geen last van heb.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit hoor.In het echt en online ook wel. Maar bedankt.
Die angst heb ik ook. Of alles gelijk en dat ziet er ook niet uit. Aangezien het voor werk wel fijn is als ik een beetje netjes voor de dag kom ga ik toch maar lekker naar een professional.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wilde eik wat bij trimmen maar het eindigde met kale kop.
Ben al lang gestopt met painttopics, vogeltjespoep willen ze nu.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maak je wel eens paints van topics? In de breedste zin van het woord.
Wordt je zovaak gequote?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Hey ik ben weer van die quote meldingen af.
hoeveel zijn er eigenlijk hier?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Als Gibson er nou ook nog was dan was de hele KLB mod groep compleet nu. Gezelligggggg.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat opzocht wilden ze wel, maar gaven ze ook aan het dat "het moet komen". Dus ze duiken niet de studio in om maar te schrijven en een nummer te maken. Al zijn de laatste releases wel erg fijn.
Wie?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Als Gibson er nou ook nog was dan was de hele KLB mod groep compleet nu. Gezelligggggg.
De auto ook niet. Die ziet er briljant uit. En het zal ook prima sturen en meekomen in het verkeer. Maar het geluid van de MX5 is niks vergeleken met de heerlijke roffel van de Z3.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 02:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben al lang gestopt met painttopics, vogeltjespoep willen ze nu.
Durf niks meer te zeggen nuquote:Op zondag 21 mei 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Zal ik hem even appen?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Een concert bezoeken staat hoog op mijn lijstje van dingen die ik wil doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet.Jammer om te horen, maar wie weet. En dan hoop ik heel stiekem ook nog op een tour in Europa
Maar dat is wel heel veel.
Gibson is trouwens een aardige kerel hoor.quote:
Drents is ook echt onverstaanbaar voor niet Drenthen toch?quote:
Bagger aanmaken wordt niet gewaardeerd, moeite in een topic stoppen ook niet.quote:
Ja beetje wel maar zo erg als Fries natuurlijk niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drents is ook echt onverstaanbaar voor niet Drenthen toch?
Jij houdt ook alles bij he, ouwe pensionada.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hij kreeg een FB tipoc om zijn oren maar dat is alweer verdwenen.
Jullie zijn allemaal geweldenarenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gibson is trouwens een aardige kerel hoor.
Maak een paint van dit topic. Ik doe hem in mijn FoBoquote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bagger aanmaken wordt niet gewaardeerd, moeite in een topic stoppen ook niet.
klopt. Heb een Drentse collega en moet altijd heeeel goed luisteren anders versta ik de beste man nietquote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja beetje wel maar zo erg als Fries natuurlijk niet.
Ha, en dat van een - we blijven in voetbalsferen - van een kakkerlak tot een jood. Dat maakt het mooier.quote:
Ik praat niet Drents hoor, alleen klein beetje voor de lol als ik zin heb. Naja wel de standaard domme dingen zoals waar kom je weg enz maar ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Heb een Drentse collega en moet altijd heeeel goed luisteren anders versta ik de beste man niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |