quote:Op zondag 21 mei 2017 02:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben al lang gestopt met painttopics, vogeltjespoep willen ze nu.
Durf niks meer te zeggen nuquote:Op zondag 21 mei 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Als Gibson er nou ook nog was dan was de hele KLB mod groep compleet nu. Gezelligggggg.
Zal ik hem even appen?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Als Gibson er nou ook nog was dan was de hele KLB mod groep compleet nu. Gezelligggggg.
Een concert bezoeken staat hoog op mijn lijstje van dingen die ik wil doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet.Jammer om te horen, maar wie weet. En dan hoop ik heel stiekem ook nog op een tour in Europa
Maar dat is wel heel veel.
Gibson is trouwens een aardige kerel hoor.quote:
Drents is ook echt onverstaanbaar voor niet Drenthen toch?quote:
Bagger aanmaken wordt niet gewaardeerd, moeite in een topic stoppen ook niet.quote:
Ja beetje wel maar zo erg als Fries natuurlijk niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drents is ook echt onverstaanbaar voor niet Drenthen toch?
Jij houdt ook alles bij he, ouwe pensionada.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hij kreeg een FB tipoc om zijn oren maar dat is alweer verdwenen.
Jullie zijn allemaal geweldenarenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gibson is trouwens een aardige kerel hoor.
Maak een paint van dit topic. Ik doe hem in mijn FoBoquote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bagger aanmaken wordt niet gewaardeerd, moeite in een topic stoppen ook niet.
klopt. Heb een Drentse collega en moet altijd heeeel goed luisteren anders versta ik de beste man nietquote:Op zondag 21 mei 2017 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja beetje wel maar zo erg als Fries natuurlijk niet.
Ha, en dat van een - we blijven in voetbalsferen - van een kakkerlak tot een jood. Dat maakt het mooier.quote:
Ik praat niet Drents hoor, alleen klein beetje voor de lol als ik zin heb. Naja wel de standaard domme dingen zoals waar kom je weg enz maar ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Heb een Drentse collega en moet altijd heeeel goed luisteren anders versta ik de beste man niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |