Weltrusten.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat een slappe SC dit met al dat slaap geneuzel.
Het gesprek was al begonnen voor ik bij de tafel was en ik kreeg niet eens oogcontact.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms een zakelijk eettentje wel ja. Maar, dat doe ik althans, zeg dan altijd 'het spijt, maar deze moet ik echt opnemen of iets dergelijks'.
Het helpt soms ook, zo kreeg ik toen eens uit een restaurant een hele pan saus in bakjes mee omdat je aardig was en zo gek van de saus.
Oh maar dat is best een prima combi. Zo zitten m'n meeste maten in elkaar eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat ik twee kanten heb. Ik kan best (vooral online) een ongenuanceerde klootzak zijn met zeer ongepaste grappen. Tevens kan ik best een fijne vent zijn met gevoel, goede muzieksmaak en levensgenieter.
oh nee nu niet. Half uurtje van te voren ofzo komt dat welquote:Op zondag 21 mei 2017 03:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijf nu nog maar even dan.
Al beetje gespannen of heb je dat niet?
Ja, prima punt, wat doe jij nog zo laat op eigenlijk?quote:
Wanneer ga je weer draaien eigenlijk, laat dat listn. punt nog wat speciaal voor piets disco staan. Dat is altijd leukquote:
Die van mij eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh maar dat is best een prima combi. Zo zitten m'n meeste maten in elkaar eigenlijk.
Het begint nu op punt te komen dat het vroeg wordt.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, prima punt, wat doe jij nog zo laat op eigenlijk?
Laatst ging ik naar bed toen de zon opkwam. Toen kon ik niet meer slapenquote:Op zondag 21 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het begint nu op punt te komen dat het vroeg wordt.
Kan ik me wel voorstellen ja. Toch een beetje awkward om een nieuw iemand te ontmoeten wanneer je allebei weet dat het daarvoor is. Hopelijk is het een beetje leuk. Goede zaak dat je een Rotterdamse hebt uitgekozen in elk geval.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh nee nu niet. Half uurtje van te voren ofzo komt dat wel
Ik ging naar de sigarenbar met twee maten, maar die moeste even na tweeën de trein naar Amsterdam halen. Toen ging ik nog een beetje anderen appen in de hoop dat ik ergens aan kon sluiten met stappen, maar helaas. Ja, eentje zei dat het kon toen ik net thuis kwam maar toen had ik zelf geen zin meer.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, prima punt, wat doe jij nog zo laat op eigenlijk?
Heb thuis Studio One opstaanquote:Op zondag 21 mei 2017 03:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer draaien eigenlijk, laat dat listn. punt nog wat speciaal voor piets disco staan. Dat is altijd leuk
Die kutvogels.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Laatst ging ik naar bed toen de zon opkwam. Toen kon ik niet meer slapen
ja ach waarschijnlijk heeft zij dat ook.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Toch een beetje awkward om een nieuw iemand te ontmoeten wanneer je allebei weet dat het daarvoor is. Hopelijk is het een beetje leuk. Goede zaak dat je een Rotterdamse hebt uitgekozen in elk geval.
gelukkig weet je niet hoe ik eruit ziequote:Op zondag 21 mei 2017 03:33 schreef Kaas- het volgende:
Morgen maar een beetje buurten bij Mortaxx z'n date.
Maar mannen zijn meer gespannen dan vrouwen geloof ik.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ach waarschijnlijk heeft zij dat ook.
Ooit wel eens naar een meet geweest?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een beetje
Maar niet zeker genoeg om je echt te spotten
Niet dat ik het echt zou doen ofc
Jouw vroeg is natuurlijk ietwat - eufemistisch uitgedrukt - ietwat laat voor anderen, pensionada.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een heleboel, maar niet van KLB. Voornamelijk POL en 1xtje ABO. KLB-meet lijkt me ook wel beetje apart. Zijn die leuk dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ooit wel eens naar een meet geweest?
Jouw vroeg is natuurlijk ietwat - eufemistisch uitgedrukt - ietwat laat voor anderen, pensionada.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een avondje reizen naar niets. Dat gebeurt soms.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ging naar de sigarenbar met twee maten, maar die moeste even na tweeën de trein naar Amsterdam halen. Toen ging ik nog een beetje anderen appen in de hoop dat ik ergens aan kon sluiten met stappen, maar helaas. Ja, eentje zei dat het kon toen ik net thuis kwam maar toen had ik zelf geen zin meer.
Sorry, ben nu helemaal scherp. gaat langzaam afzwakken.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw vroeg is natuurlijk ietwat - eufemistisch uitgedrukt - ietwat laat voor anderen, pensionada.
Ah, ik ken een paar Fokker IRL. Nog nooit een meet bezocht. Ben toch bang.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een heleboel, maar niet van KLB. Voornamelijk POL en 1xtje ABO. KLB-meet lijkt me ook wel beetje apart. Zijn die leuk dan?
Whehe.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een avondje reizen naar niets. Dat gebeurt soms.
Maar goed, je hebt in ieder geval ons nog. Schrale troost, maar beter iets dan niets.
Zitten een hoop prachtige mensen op deze site eigenlijk. Beetje nerdy gemiddeld genomen, maar wel mooi. Toch wel wat maten overgehouden aan al die meets.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, ik ken een paar Fokker IRL. Nog nooit een meet bezocht. Ben toch bang.
Meeste met Gibsonlespauls. Ook wel eens met anderen uit de buurt. Moira en Monopoly bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zitten een hoop prachtige mensen op deze site eigenlijk. Beetje nerdy gemiddeld genomen, maar wel mooi. Toch wel wat maten overgehouden aan al die meets.
Wie heb je gemeet dan?
Dit zijn users van wie ik de namen wel direct herken als 'fok-users' - dus ik zal ze ergens gezien hebben - maar van wie ik geen idee heb wie het zijn of waar ze posten.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meeste met Gibsonlespauls. Ook wel eens met anderen uit de buurt. Moira en Monopoly bijvoorbeeld.
Dat stellen me nog minsten 20 jaar -met een optie op 10 - uit hoor. Niets van die onzin.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sorry, ben nu helemaal scherp. gaat langzaam afzwakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |