Ik al drie keer opnieuw. Goede serie.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het EINDELIJK gezien. Vorige week laatste aflevering.
Springruiters?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel springruiters moet ik meenemen en waar is dat?
Ik ga het niet nog een keer kijken hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik al drie keer opnieuw. Goede serie.
Tja, vind het een goede serie en de tune van de intro geeft mij telkens opnieuw kippenvel.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer kijken hoor.Seizoen 2 wel natuurlijk.
En gelijk heb je.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Heb wel eens gehad dat een gast mij dus terugriep. Ik heb gewoon uitgelegd dat als hij telefoneert, dat ik hem daar niet bij wil storen. Als hij uitleg wil over het eten, dan hangt hij maar even op.
[..]
Fijn.
Er staan nog 10.000 andere dingen op Netflix die ik wil zien.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, vind het een goede serie en de tune van de intro geeft mij telkens opnieuw kippenvel.
Damn.quote:In januari 2017 kondigde Netflix aan dat het 93.8 miljoen betalende abonnees had waarvan meer dan 49 miljoen in de Verenigde Staten.
Dat vind ik dus ook. Gebeurde laatst trouwens dat ik het hoofdgerecht kwam brengen, en dat de gast dus aan het bellen was. Bord neergezet en weer vertrokken. Toen ik het dessert kwam brengen werd de reden van het telefoontje uitgelegd. Toen heb ik mijn excuus aangeboden voor mijn gedrag en een kop koffie aangeboden.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En gelijk heb je..
Doen wij ook nooit hoor als we uit eten gaan. Dank je wel, graag, alsjeblieft. Dat hoort er gewoon bij. Sodemieter een eind op, je bent geen hond of zo.
Grappig. Als ik kijk naar Netflix dan zie ik alleen maar dingen die ik niet wil zien. Gebruik het zo weinigquote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staan nog 10.000 andere dingen op Netflix die ik wil zien.
Grote tank voor de tap. Als je hem leegkrijgt betaal ikquote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze zuipen wel veel, kun je dat aan?
Ik ga ook rentenieren.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staan nog 10.000 andere dingen op Netflix die ik wil zien.
Misschien ooit een keertje.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je mag langskomen, in Lunteren moet je zijn dan
Ok ik neem er wel paar grootgebruikers mee, waar moeten we zijn?quote:Op zondag 21 mei 2017 03:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Grote tank voor de tap. Als je hem leegkrijgt betaal ik
Tuurlijk welquote:Op zondag 21 mei 2017 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver heb je dat niet voor mij over?
Provincie Groningen.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok ik neem er wel paar grootgebruikers mee, waar moeten we zijn?
Dat zijn wel grote schoenen om te vullen.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ah, mijn vervanging is geariveerd. Lief zijn allen, ik ben toe aan mijn schoonheidsslaapje
Slaap lekker.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ah, mijn vervanging is geariveerd. Lief zijn allen, ik ben toe aan mijn schoonheidsslaapje
Ik een uur geleden al.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind jouw username wel redelijk multi-interpretabel. Wat betekent het volgens jou eigenlijk?quote:
Saai hé.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat een slappe SC dit met al dat slaap geneuzel.
Soms een zakelijk eettentje wel ja. Maar, dat doe ik althans, zeg dan altijd 'het spijt, maar deze moet ik echt opnemen of iets dergelijks'.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Gebeurde laatst trouwens dat ik het hoofdgerecht kwam brengen, en dat de gast dus aan het bellen was. Bord neergezet en weer vertrokken. Toen ik het dessert kwam brengen werd de reden van het telefoontje uitgelegd. Toen heb ik mijn excuus aangeboden voor mijn gedrag en een kop koffie aangeboden.
Soms is bellen belangrijker dan eten
Sorry Pietquote:Op zondag 21 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat een slappe SC dit met al dat slaap geneuzel.
na m'n biertjequote:Op zondag 21 mei 2017 03:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je niet lekker vroeg slapen om een beetje uitgeslapen te zijn voor je date?
Dat ik twee kanten heb. Ik kan best (vooral online) een ongenuanceerde klootzak zijn met zeer ongepaste grappen. Tevens kan ik best een fijne vent zijn met gevoel, goede muzieksmaak en levensgenieter.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind jouw username wel redelijk multi-interpretabel. Wat betekent het volgens jou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |