SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Geen idee? Het is eik gewoon een kutclub maar je moet wat wanneer je uit Tilburg komtquote:Op zondag 21 mei 2017 02:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie Schuurman zo weinig speeltijd gegeven joh, stelletje draken
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zet jouw legacy al geruime tijd voort.
Overigens niet alleen fok. Speel vaak ook spelletjes, soms wat netflix/youtube om tijd te doden. Werken moet wel leuk blijven
Je bent een schatquote:
Ah, Oreoquote:
Die zijn inderdaad gruwelijkquote:Op zondag 21 mei 2017 02:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, Oreo
Ik moet aankomen en sindsdien neem ik altijd een rol - dubbele vulling - mee die ik binnen korte tijd op eet. Die dingen zijn lekker
Dus op zoek naar geschikte kandidaten voor een baan. Voor een uitzendbureau?quote:
Als ik een vrije wasmachine hier had staan dan had je hem mogen ophalen vriendquote:Op zondag 21 mei 2017 02:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus op zoek naar geschikte kandidaten voor een baan. Voor een uitzendbureau?
Nice. Ik kan mij voorstellen dat het soms saai is ja. Zullen we een keer een dagje ruilen? Mijn voorkeur gaat uit naar de vrijdag.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik een vrije wasmachine hier had staan dan had je hem mogen ophalen vriend
Hij houdt wat paardjes - mooie diertjes ook nog, godverdomme - draait muziek, blowt wat en geniet van zijn kleinkinderen.quote:
Dat klinkt serieus goed. Ach, het gras van de buren is altijd groenerquote:Op zondag 21 mei 2017 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij houdt wat paardjes - mooie diertjes ook nog, godverdomme - draait muziek, blowt wat en geniet van zijn kleinkinderen.
Beetje pietje in een notendopEen mazzelpik noem je dat.
Dat kan best wat opleveren ja. Geld nog uitgegeven aan interessante dingen?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was ooit papiermaker in ploegen 25 jaar zoiets, daarna de handel in gegaan.
Saai vind ik het niet. Mijn werkzaamheden beperken zich niet alleen tot het recruitwerk. Heb verschillende werkzaamheden, maar bij ons is er veel ruimte om te doen wat je wilt zolang de cijfers goed zijn. Dus houd ik veel tijd over voor spelletjes en fokkenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nice. Ik kan mij voorstellen dat het soms saai is ja. Zullen we een keer een dagje ruilen? Mijn voorkeur gaat uit naar de vrijdag.
Dat is waar, maar Pietje is een echte levensgenieter. Daar is het grijs buitengewoon groen, een mens zou het bijna een primaire kleur gaan noemen. Zo groen is het bij piet, en dan moet ik nog beginnen over wat hij rookt.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus goed. Ach, het gras van de buren is altijd groener
Dat heb je bij mijn baan dubbelop. Tel uit je winst. Wanneer ruilen we?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Saai vind ik het niet. Mijn werkzaamheden beperken zich niet alleen tot het recruitwerk. Heb verschillende werkzaamheden, maar bij ons is er veel ruimte om te doen wat je wilt zolang de cijfers goed zijn. Dus houd ik veel tijd over voor spelletjes en fokken
Enige vervelende van mijn werk zijn de mensen. Je wordt altijd opgezadeld met het gezeik, problemen en onkunde van anderen. Om die reden blijf in het niet heel lang doen, maar het is wel een goed beroep om een goede basis mee te leggen. Maar heb nou al een tijdje een vast contract dus dan is de behoefte om over te stappen er ook niet echt
Wacht op mijn pensioen en dan ik bij oosterburen wonen op 20 hectare, Waren er ooit 80 maar da's teveel en heb er 60 verkocht.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat kan best wat opleveren ja. Geld nog uitgegeven aan interessante dingen?
Jaquote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ook een heerlijk nummer. En ook een goede band.
Ik blijf doen wat ik leuk vind. En dat lukt best aardig.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Pietje is een echte levensgenieter. Daar is het grijs buitengewoon groen, een mens zou het bijna een primaire kleur gaan noemen. Zo groen is het bij piet, en dan moet ik nog beginnen over wat hij rookt.
O.a. moderator zijn?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat voor werk doe jij overigens voordat we een dag ruilen?
Ik ruil het liefst een dag met Ama
Haha, verschrikkelijk. Al kan ik het wel makkelijk van mij afzetten. Alleen er is altijd wel weer watquote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat heb je bij mijn baan dubbelop. Tel uit je winst. Wanneer ruilen we?
Netjes. Ik heb ergens het gevoel dat ik je moet complimenteren of iets. Bij deze. Lekker gewerkt pik!quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wacht op mijn pensioen en dan ik bij oosterburen wonen op 20 hectare, Waren er ooit 80 maar da's teveel en heb er 60 verkocht.
Dat is het belangrijkste ja. Veruit.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik blijf doen wat ik leuk vind. En dat lukt best aardig.
Word er beetje verlegen van Frank maar heb mooie peerden gefokt die nu over de hele wereld lopen.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Pietje is een echte levensgenieter. Daar is het grijs buitengewoon groen, een mens zou het bijna een primaire kleur gaan noemen. Zo groen is het bij piet, en dan moet ik nog beginnen over wat hij rookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |