SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Geen idee? Het is eik gewoon een kutclub maar je moet wat wanneer je uit Tilburg komtquote:Op zondag 21 mei 2017 02:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie Schuurman zo weinig speeltijd gegeven joh, stelletje draken
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zet jouw legacy al geruime tijd voort.
Overigens niet alleen fok. Speel vaak ook spelletjes, soms wat netflix/youtube om tijd te doden. Werken moet wel leuk blijven
Je bent een schatquote:
Ah, Oreoquote:
Die zijn inderdaad gruwelijkquote:Op zondag 21 mei 2017 02:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, Oreo
Ik moet aankomen en sindsdien neem ik altijd een rol - dubbele vulling - mee die ik binnen korte tijd op eet. Die dingen zijn lekker
Dus op zoek naar geschikte kandidaten voor een baan. Voor een uitzendbureau?quote:
Als ik een vrije wasmachine hier had staan dan had je hem mogen ophalen vriendquote:Op zondag 21 mei 2017 02:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus op zoek naar geschikte kandidaten voor een baan. Voor een uitzendbureau?
Nice. Ik kan mij voorstellen dat het soms saai is ja. Zullen we een keer een dagje ruilen? Mijn voorkeur gaat uit naar de vrijdag.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik een vrije wasmachine hier had staan dan had je hem mogen ophalen vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |