Dan heb ik een dag extra vrij en kan ik iedere ajacied weg modererenquote:
Laugther Lines is wel mijn favoriet. Dat is zo'n goed nummer. Misschien wel een plekje in mijn top 5 of 10 'beste ooit'.quote:
Horeca. Vandaag was ik vroeg vrij, ergens rond middernacht. Laatst nog een keertje om een uur of 5. En geloof mij, het is vet!quote:Op zondag 21 mei 2017 02:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat voor werk doe jij overigens voordat we een dag ruilen?
Ik ruil het liefst een dag met Ama
Ere wie ere toekomt natuurlijk. Jij hebt het buitengewoon netjes voor elkaar en dat mag gezegd worden.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Word er beetje verlegen van Frank maar heb mooie peerden gefokt die nu over de hele wereld lopen.
quote:Op zondag 21 mei 2017 02:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Horeca. Vandaag was ik vroeg vrij, ergens rond middernacht. Laatst nog een keertje om een uur of 5. En geloof mij, het is vet!
Was ook kwestie van geluk hebbenquote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb ergens het gevoel dat ik je moet complimenteren of iets. Bij deze. Lekker gewerkt pik!
Bij mij is dat wisselend. Bij collega's makkelijker dan bij gasten.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, verschrikkelijk. Al kan ik het wel makkelijk van mij afzetten. Alleen er is altijd wel weer wat
Ik ben dan ook blij dat ik uit de (detail)handel ben gestapt.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste ja. Veruit.
Ruilen?quote:
Bescheidenheid is goede eigenschap. Maar gepaste trots is ook wel fijnquote:Op zondag 21 mei 2017 02:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Word er beetje verlegen van Frank maar heb mooie peerden gefokt die nu over de hele wereld lopen.
De vrije weekenden mis ik nog het meest. Regelmatig dat ik op vrijdagmiddag rond 17 uur begin als een groot deel van mijn sociale kring begint met weekend. Dat mis ik soms best wel. Maar de leuke avonden met collega's zijn ook goud waard.quote:Op zondag 21 mei 2017 02:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb liever regelmaat met werktijden, hekel aan overwerk en heb graag vrije weekenden en feestdagen
Geef een betaalde hobby terug, beetje knippen en plakkenquote:
Zonder geluk ben je nergens. Ik heb ook met veel dingen geluk (gehad).quote:
Horeca is niet voor iedereen weggelegd in ieder gevalquote:Op zondag 21 mei 2017 02:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De vrije weekenden mis ik nog het meest. Regelmatig dat ik op vrijdagmiddag rond 17 uur begin als een groot deel van mijn sociale kring begint met weekend. Dat mis ik soms best wel. Maar de leuke avonden met collega's zijn ook goud waard.
quote:Op zondag 21 mei 2017 02:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Horeca is niet voor iedereen weggelegd in ieder geval
Wat doe je nu als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 mei 2017 02:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat ik uit de (detail)handel ben gestapt.
Dat geloof ik maar al te graagquote:Op zondag 21 mei 2017 02:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]daar zie ik bijna wekelijks nog wel praktijkvoorbeelden van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |