Ok ken nog wel meer verhalen.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat stellen me nog minsten 20 jaar -met een optie op 10 - uit hoor. Niets van die onzin.
Zijn wel toffe luitjes. Nu ik er over nadenk. Het is weer zomer, tijd voor een nieuwe bbq. Dankje voor de inspiratie.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zijn users van wie ik de namen wel direct herken als 'fok-users' - dus ik zal ze ergens gezien hebben - maar van wie ik geen idee heb wie het zijn of waar ze posten.
Midden in de nacht BBQ heeft wel wat.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn wel toffe luitjes. Nu ik er over nadenk. Het is weer zomer, tijd voor een nieuwe bbq. Dankje voor de inspiratie.
Het was meer een hersenspinsel dat ik deelde dan een actie die ik nu wilde uitvoerenquote:Op zondag 21 mei 2017 04:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Midden in de nacht BBQ heeft wel wat.
quote:Op zondag 21 mei 2017 03:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Toen we Willem gingen opzoeken in ziekenhuis hadden we krat bier bij, 1 figuur moest uit medicijnenkamer geplukt worden Dat kon toen nog gewoon.
Naast Willem lag een homo met veel bezoek, die en werkelijk elke verpleegster heb gezien hoe groot zijn ballen waren.
Ik doe het zo.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was meer een hersenspinsel dat ik deelde dan een actie die ik nu wilde uitvoeren
Broodje poep noem ik die dingen altijd. En het brood - lees witte bolle massa - smaakt ook niet naar brood.quote:
Ahquote:
Mijn maat fokte peerden achter station op gekraakt terrein, bij elk veulen werd ie helemaal zenuwachtig, Het jaar dat ik er 1 kocht had ie er 2 en die eerste werd gevierd bij de Griek met veel Ouzo.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Pietje heeft ook altijd mooie verhalen te vertellen. Zoy je kunnen bundelen.
Ik denk dat dit iets anders is.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah
De eerste. San Quentin, heeft Johnny Cash nog een mooi nummer over gemaakt.
Netflix serie?quote:
Die snapt niemand meer pietquote:Op zondag 21 mei 2017 04:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn vrouw en pasgeboren dochter moest ik ophalen in ziekenhuis maar zat vast op de woutenkeet.
Was te laat.
Ja het is wel die op Netflix.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netflix serie?
Al moet ik nog aan thirteen reasons why beginnen, maar het klinkt te puber voor me. Ga morgen serieus een poging wagen.
Pff tering waarom om 05:00 al?quote:Op zondag 21 mei 2017 04:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moet dadelijk mijn vrouw wekken om vijf uur. Dit keer wordt op de prijs gesteld dat ik laat op blijf en wat anders doe.
Omdat ze rond negen uur moet vliegen en dan hebben ze 's avonds een confertie en eetentje. Mag ook mee, maar moet zelf maandag weg, dus allemaal geen zin in.quote:
Jaquote:Op zondag 21 mei 2017 04:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat ze rond negen uur moet vliegen en dan hebben ze 's avonds een confertie en eetentje. Mag ook mee, maar moet zelf maandag weg, dus allemaal geen zin in.
Heb weleens verteld toch wat ze deed?
Dus ik moet ik haar wakker maken, want ze komt er de laatste tijd slecht en moe uit. Ben ik goed in, mensen wakker maken.quote:
Haha relaxed. Ik ga trouwens slapen. Spreek je snel wel weer Frank!quote:Op zondag 21 mei 2017 04:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus ik moet ik haar wakker maken, want ze komt er de laatste tijd slecht en moe uit. Ben ik goed in, mensen wakker maken.
Ik heb het overigens rustiger, ik ga morgenavond lekker outlast 2 spelen, alleen in het donker.
owhquote:Op zondag 21 mei 2017 04:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten, ik ga maar eens beginnen aan een ontbijtje en een speciaal bad met parels vol te laten lopen. Kijken of ik de gekookte eitjes een keer zonder zwarte schaal kan aanbieden.
Ik kom trouwens serieus meer buurten hoor ama, de komende dagen.Is het niet deze week, dan de volgende. Belofte maakt schuld.
Yay. Vandaag en morgen geen kro kindertijd in huize Myrr. Ga ook nu pas slapen.quote:
wtf?quote:Op zondag 21 mei 2017 08:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Yay. Vandaag en morgen geen kro kindertijd in huize Myrr. Ga ook nu pas slapen.Fijne zondag allemaal.
lkkr hoorquote:Op zondag 21 mei 2017 08:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Festival geweest en door geafterd tot zeven uur.
Leuke nacht gehad dus.quote:Op zondag 21 mei 2017 08:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Festival geweest en door geafterd tot zeven uur.
Heb je dat gedaan?quote:Op zondag 21 mei 2017 09:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuker dan de hele zaterdagnacht FOK!ken
Ongetwijfeld. Ik heb echter gewoon geslapen.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuker dan de hele zaterdagnacht FOK!ken
Je zei dat je ging uitslapenquote:Op zondag 21 mei 2017 09:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik heb echter gewoon geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |